-
Ο χρήστης nyfitsa έγραψε:
Έχω κάνει γυρω στις 105.000 χλμ με το C2 1,4 με τα 75 άλογα. Από αξιοπιστία δεν έχω να πω άσχημα λόγια, μόνο τα προβλεπόμενα σερβις έχω κάνει. Μόνο το δόντι από το ντουλαπάκι του συνοδηγού είχε σπάσει και ήθελε αλλαγή (130 ευρώ αν θυμάμαι καλά ΄+ δώρο ένα κουτί ασπιρίνες).
Και η αλήθεια είναι ότι δεν το προσέχω κιόλας πολύ το κακόμοιρο.
Στο δρόμο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο. Σε μεταφέρει με αξιοπρέπεια. Από χώρους, για 2 είναι καλό, για τους άλλους 2 ετσι και έτσι. Πορτπαγκάζ μικρό. Βέβαια το έχω κάνει και αγροτικό. Το έχω φορτώσει τσιμέντα, χαλίκια, πλακάκια κτλ με τα πίσω καθίσματα σηκωμένα. Και ΙΚΕΑ πολλές φορές και μακρυά πράγματα.
Ελπίζω να σε βοήθησα. Α! και κατανάλωση γυρω στο 6.8 λ/100 το χειμώνα. Τωρα με AC ανεβαίνει.Εγώ γι αυτό το δόντι έδωσα 30 ευρω+0 ευρώ εργατικά. Πωτς γκένεν ατό με τα 130;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Έχω κάνει γυρω στις 105.000 χλμ με το C2 1,4 με τα 75 άλογα. Από αξιοπιστία δεν έχω να πω άσχημα λόγια, μόνο τα προβλεπόμενα σερβις έχω κάνει. Μόνο το δόντι από το ντουλαπάκι του συνοδηγού είχε σπάσει και ήθελε αλλαγή (130 ευρώ αν θυμάμαι καλά ΄+ δώρο ένα κουτί ασπιρίνες).
Και η αλήθεια είναι ότι δεν το προσέχω κιόλας πολύ το κακόμοιρο.
Στο δρόμο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο. Σε μεταφέρει με αξιοπρέπεια. Από χώρους, για 2 είναι καλό, για τους άλλους 2 ετσι και έτσι. Πορτπαγκάζ μικρό. Βέβαια το έχω κάνει και αγροτικό. Το έχω φορτώσει τσιμέντα, χαλίκια, πλακάκια κτλ με τα πίσω καθίσματα σηκωμένα. Και ΙΚΕΑ πολλές φορές και μακρυά πράγματα.
Ελπίζω να σε βοήθησα. Α! και κατανάλωση γυρω στο 6.8 λ/100 το χειμώνα. Τωρα με AC ανεβαίνει.Εγώ γι αυτό το δόντι έδωσα 30 ευρω+0 ευρώ εργατικά. Πωτς γκένεν ατό με τα 130;
Εβαλε πορσελανη!!
-
Εχω το 1.6 με το σενσο κ 90κ χλμ. Εγώ μια χαρά το βρίσκω το αμαξάκι το χω βολευτεί, σβέλτο μοτεράκι, το κιβώτιο όχι τπτ ιδιαίτερο(προς το τζερκι) αλλά γουιλ ντου δε τζομπ(ήξερα τι έπαιρνα). Καλος εξοπλισμος με διαφορα μπλιμπλικια (αυτ. κλιμα, καθαριστηρες, φωτα κτλ).Για τη φάση φοιτητης, εργενης κτλ τα πισω ανεξαρτητα καθισματα ειναι ταμαμ τα σερνεις οσο θες να χωρεσουν οι πισω(βεβαια εξαφανιζεται το πορτ μπαγκαζ) ή τα σηκωνεις τελειως μπροστα κ φορτωνεις οτι θες για καμια εκδρομη κτλ. +τα μπροστα εχουν ωραια στηριξη(μπακετ). Απο βλαβες τπτ χτυπα ξυλο προς το παρον, μονο αναλωσιμα. Μονο ο επενεργητης του κιβωτιου τριζει λιγο στις αλλαγες, θελει γρασσαρισμα καθε τοσο. εγω το χω συνηθισει. Το στησιμο του ειναι αρκετα σφιχτο.
-
Σημερα c2 αυτοματο δεν αναβε η μηχανη,κατι ειχε κολλησει λεει το σασμαν .Μετα απο κανα 5λεπτο που γυρναγε μπροστα πισω το κλειδι η οδηγος τελικα αναψε και εφυγε.
-
Δυστυχώς τα κάνει αυτά τα κόλπα συχνά-πυκνά, αλλά είναι θέμα χρόνου και restart για να ξεπεραστούν.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Δεν είναι δηλαδή κουδουνίστρα ?Γιατί να είναι ρε παλικάρι κουδουνίστρα δλδ?
-
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Δεν είναι δηλαδή κουδουνίστρα ?
Γιατί να είναι ρε παλικάρι κουδουνίστρα δλδ?
Γιατί το έχω το αυτοκίνητο και ξέρω από πρώτο χέρι
-
Εσυ επεσες σε ελαττωματικο
Δε σημαινει πως ολα ειναι ετσι
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Δεν είναι δηλαδή κουδουνίστρα ?
Γιατί να είναι ρε παλικάρι κουδουνίστρα δλδ?
Γιατί το έχω το αυτοκίνητο και ξέρω από πρώτο χέρι
Καί εμείς τι έχουμε, VW?
-
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Δεν είναι δηλαδή κουδουνίστρα ?
Γιατί να είναι ρε παλικάρι κουδουνίστρα δλδ?
Γιατί το έχω το αυτοκίνητο και ξέρω από πρώτο χέρι
Καί εμείς τι έχουμε, VW?
Και VW εχει.
-
Πές το ντε,τα έχει μπερδέψει λοιπόν.
-
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Πές το ντε,τα έχει μπερδέψει λοιπόν.Μα το c2 κουδουνιζει και τους εχει βγαλει την πιστη στα προβληματα .
-
Όταν λές 'τούς'?
Τα προβλήματα ποιά είναι,για να καταλάβω για τι πράγμα μιλάμε.
Citroen C2