-
Το ξέρω είναι δύσκολο αυτό που ζητάω, αλλά μήπως έχει κάποιος καμπύλες ροής και ισχύος από Rover 214, 414? Κάποια πληροφορία για ρύπους?
Ενδιαφέρομαι για τον κινητήρα σειράς Κ, 1400.
Ευχαριστώ
-
Το ξέρω είναι δύσκολο αυτό που ζητάω, αλλά μήπως έχει κάποιος καμπύλες ροής και ισχύος από Rover 214, 414? Κάποια πληροφορία για ρύπους?
Ενδιαφέρομαι για τον κινητήρα σειράς Κ, 1400.
Ευχαριστώ
-
Το ξέρω είναι δύσκολο αυτό που ζητάω, αλλά μήπως έχει κάποιος καμπύλες ροής και ισχύος από Rover 214, 414? Κάποια πληροφορία για ρύπους?
Ενδιαφέρομαι για τον κινητήρα σειράς Κ, 1400.
Ευχαριστώ
-
To παρακάτω μέρος έχει καμπύλες για πολλά αλλά δυστυχώς όχι για το δικό σου.
Μήπως ο κινητήρας αυτός φορέθηκε σε άλλα αυτοκίνητα;http://www.rototestinstitute.org/index. ... 9&List=O-R
-
Ρύπους πριν ή μετά τον καταλύτη;
Δεν έχει νόημα τέτοια καμπύλη, αρκεί οι εκπομπές να είναι κάτω από τα όρια (τα οποία δεν τα μετράνε στην Ελλάδα, μόνο CO και HC).
-
Έχω μια δυναμομέτρηση από συγκριτικό του περιοδικού Drive, Μάρτιος 1998.
-
http://carfueldata.direct.gov.uk/search-new-or-used-cars.aspxη ιστοσελιδα αυτη εχει σχεδον για ολα τα αυτοκινητα απο το 2001 και επειτα τους ρυπους και την καταναλωση που εχει δωσει ο καθε κατασκευατης
το rover 214 παραγει 173gr, CO2/km, μεση καταναλωση 6.8λιτρα/100km.......ηταν καλες τιμες για την εποχη του τα σημερινα με αντιστοιχη ιπποδυναμη οπως το i30 παραγουν 139gr CO2/km, μεση καταναλωση 5.9λιτρα/100km -
Τo Rover, είχε κάποια σχέση με κινητήρα της Honda...δες κι εδώ: http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/ro ... -400-1989/
-
Το 1400άρι είχε εγγλέζικο μοτέρ/σασμαν. Γιαπωνέζικα Honda φορούσε το 1.6.
Καμπύλες ισχύος-ροπής και εκπομπές ρύπων