-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
kia, panda, cuore για μενα ειναι καλυτερα σαν αυτοκινητα απο τα τριδυμαΤο Cuore είναι καλή περίπτωση και το πιο ευρύχωρο απ' όλα. Όμως είναι απο τα ακριβότερα (αν και μοντέλο του 2006), γι' αυτό δεν το εξετάζω.
Το Aygo είναι επίσης παλιό (παρουσιάστηκε το 2005) και μάλιστα αλλάζει φέτος όπως μου είπαν, παρ' όλ' αυτά το εσωτερικό του μου άρεσε πολύ, ενώ είναι και ευρύχωρο για τους επιβάτες, παρ' ότι το πιο κοντό στην κατηγορία (μήκος 3,42m).οποτε γυρω στα 10Κ προτεινω πικαντο στην καλη εκδοση που λεγαμε πριν ή το τουινγκο στην dynamic εναντι του 'φτωχου' up.
Μιλάω για δεύτερο αυτοκίνητο και υποχρεωτικά 5-θυρο. Αν μιλάμε για πρώτο, θα εξέταζα σοβαρά το Renault Clio 1.2 (75PS). Το δίνουν σε προσφορά 9.500€ με το κλειδί στο χέρι.
-
Επανέρχομαι στο θέμα.
Επαναλαμβάνω ότι ψάχνω για ένα 5θυρο οικονομικό αυτοκίνητο πόλης.
Λοιπόν, αυτή τη στιγμή, για διάφορους λόγους που δεν είναι της παρούσης, παίζουν τρία μοντέλα:
PEUGEOT 107 active..........9.685
TOYOTA AYGO +connect......9.600
VW UP move up..............10.264
Οι παραπάνω τιμές είναι με το κλειδί στο χέρι δηλ. περιλαμβάνουν έξοδα προετοιμασίας, μεταφοράς, πινακίδες, απόσυρση και τυχόν προσφορές.
TOYOTA & VW έχουν τέλη γύρω στα 95€, το 107 μηδενικά.
Όλα διαθέτουν: ABS, 4 A/B, A/C, RCD, ηλεκ. παράθυρα, κεντρ. κλείδωμα.
Επιπλέον: ESP (UP), GPS (AYGO).
Εγγυήσεις: TOYOTA 6 χρόνια, VW & PEUGEOT 2 χρόνια.
Τι θα προτείνατε; -
toyota με κλειστα ματια. μονο και μονο η εγγυηση σου λυνει τα χερια
-
Κι απο εμένα από τις επιλογές που δίνεις +1 στο aygo λόγω τιμής και εγγύησης.
-
Εγώ τείνω μάλλον προς το 107.
Είναι το μόνο με μηδενικά τέλη (προς το παρόν, γιατί όλοι λένε ότι αποκλείεται να μείνουν έτσι τα τέλη για πολύ), ενώ η εγγύησή του επεκτείνεται στα 5 έτη με μόλις 105 ευρώ.
Άρα πάει στα 9.790, +190 από το AYGO, που αποσβένονται σε 2 χρόνια με τα τέλη.
Επιπλέον, είναι το αναβαθμισμένο μοντέλο, ενώ το AYGO που διατίθεται αυτή τη στιγμή και μέχρι εξάντλησης αποθεμάτων, είναι το προηγούμενο (το νέο δεν θα πληρώνει τέλη).
Βέβαια, οι αλλαγές δεν είναι δραματικές αλλά όσο να'ναι το νέο είναι αλλιώς...
Κατά τα άλλα, μιλάμε ουσιαστικά για το ίδιο αυτοκίνητο. -
Εφόσον πας τόσο εύκολα σε εγγύηση 5 ετών ναι κάντο με τόσο μικρή επιβάρυνση.
-
Περισσότερο σαν ερώτηση το λέω αφού δεν το έχω δει από κοντά αλλά το VW δεν είναι πολύ πιο αυτοκίνητο από τα άλλα;;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Περισσότερο σαν ερώτηση το λέω αφού δεν το έχω δει από κοντά αλλά το VW δεν είναι πολύ πιο αυτοκίνητο από τα άλλα;;Έχω δει όλα τα μικρά από κοντά και έχω οδηγήσει τα AYGO, UP.
Το UP έχει τον μεγαλύτερο από όλα χώρο επιβατών & αποσκευών, το πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό, πιθανώς καλή μεταπώληση (ελέω VW και ολοκαίνουριου μοντέλου) και, όπως λένε τα περιοδικά, τον πιο οικονομικό κινητήρα και την καλύτερη ανάρτηση.
Ίσως αυτά είναι αρκετά για τους περισσότερους, όμως εμένα στο UP με χαλάνε τα εξής: η μέτρια ηχομόνωση (περνώντας πάνω από ψιλό χαλίκι είχε πολύ θόρυβο), η εξωτερική εμφάνιση (υποκειμενικό), το ότι πληρώνει τέλη και το ότι είναι γερμανικό (αρκετά έχουμε ενισχύσει τη γερμανική οικονομία) ! Α, και το ότι είναι ολοκαίνουριο μοντέλο προσωπικά το θεωρώ μειονέκτημα λόγω πιθανών παιδικών ασθενειών.
Γι' αυτό, μετά από σκέψη κατέληξα στο 107.
Είναι παλιό μοντέλο (παρουσιάστηκε το 2005 και μόλις βγήκε η δεύτερη ανανέωση) άρα θα έχουν λυθεί προβλήματα που τυχόν έχει παρουσιάσει, έχει ένα πολύ καλό μοτέρ TOYOTA-DAIHATSU, είναι από τα φθηνότερα της κατηγορίας, δεν πληρώνει τέλη, έχει σχετικά οικονομικά service, έχει ικανοποιητικούς χώρους παρότι έχει το μικρότερο μήκος στην κατηγορία (που για μένα είναι προσόν) και τέλος είναι όμορφο (υποκειμενικά). -
το c1 πόσο έχει?
το twingo to είδες?
διατιθεται ακόμα κ το προηγουμενο παντα σε πολύ καλές τιμές. κ το καινουργιο με τους 69 ίππους καπου εκεί παιζει σε τιμές, ενώ η φιατε έχει πολύ καλό χρηματοδοτικό με 5% επιτοκιο. τα είδες?- ότι θα έρθει κ το mii της σεατ που θα είναι πιο οικονομικό του up
(η σεατ εχει πάντως με 9χλρ κ το ίμπιζα προ fl)
- ότι θα έρθει κ το mii της σεατ που θα είναι πιο οικονομικό του up
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
το c1 πόσο έχει?
το twingo to είδες?
διατιθεται ακόμα κ το προηγουμενο παντα σε πολύ καλές τιμές. κ το καινουργιο με τους 69 ίππους καπου εκεί παιζει σε τιμές, ενώ η φιατε έχει πολύ καλό χρηματοδοτικό με 5% επιτοκιο. τα είδες?- ότι θα έρθει κ το mii της σεατ που θα είναι πιο οικονομικό του up
(η σεατ εχει πάντως με 9χλρ κ το ίμπιζα προ fl)
Το C1 δεν το είδα, μάλλον θα είναι φθηνότερο από το 107, αλλά δεν μου αρέσει εξωτερικά όσο το 107.
Το Twingo δεν μου κάνει, είναι αποκλειστικά 2θ ενώ χρειάζομαι 4θ.
Το προηγούμενο Panda κάποια στιγμή το σκεφτόμουν, αλλά τελικά το απέρριψα: πληρώνει τέλη, ποτέ δεν με ενθουσίασε η εμφάνισή του, χωρίς να είναι εντυπωσιακά φθηνότερο. Βρίσκω το νέο Panda ακόμα ασχημότερο, ενώ και σε διαστάσεις έχει ξεφύγει για τα δικά μου δεδομένα (+22cm μήκος από το 107).
Τα Mii & Citigo έχουν τα πλεονεκτήματα του UP με χαμηλότερη τιμή, αλλά ταυτόχρονα έχουν και τα μειονεκτήματά του, όπως τα ανέφερα σε προηγούμενο post.
Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας super mini (ibiza, clio κλπ) δεν τα κοιτάζω καν, ακόμα κι αν είναι φθηνότερα, λόγω μεγάλων διαστάσεων και συγκριτικά υψηλότερου κόστους χρήσης. - ότι θα έρθει κ το mii της σεατ που θα είναι πιο οικονομικό του up
-
παλιο παντα ξεκιναει απο 8,5 χλρ, το 1.2 με συμπαθητικο εξοπλισμο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1149712/
θα σου προτεινα επίσης να πας να ξαναδεις k οδηγήσεις το up. σε σχεση με το aygo δεν νομίζω πως υστερει κάπου ηχομόνωση κτλ που αναφερεις (περα από το οπτικο του θεματος, που είναι υποκειμενικο -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
θα σου προτεινα επίσης να πας να ξαναδεις k οδηγήσεις το up. σε σχεση με το aygo δεν νομίζω πως υστερει κάπου ηχομόνωση κτλ που αναφερεις (περα από το οπτικο του θεματος, που είναι υποκειμενικοΑναγνωρίζω ότι το UP είναι πιθανότατα το καλύτερο της κατηγορίας. Έχει χώρους, απτή ποιότητα & οδική συμπεριφορά πάνω από τα υπόλοιπα μίνι.
Αλλά όπως προείπα, στην επιλογή δεύτερου αυτοκινήτου για μένα έχουν προτεραιότητα το κόστος αγοράς & χρήσης, οι μικρές διαστάσεις & η εμφάνιση.
Γι' αυτό μάλλον θα προτιμήσω το 107.
Αυτοκίνητο πόλης