-
Τί έγινε ;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Τί έγινε ;Αφού το τόπικ είναι για 'πίστες' έγινε κ@λος
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τί έγινε ;
Αφού το τόπικ είναι για 'πίστες' έγινε κ@λος
Ολα τα μωρα στην πιστα!!!!!!!!
-
Τελικά ότι έχει να κάνει με alfa και golf, βγαίνουν τα μαχαίρια
-
Πρίν λίγο είδα μια **κατακκόκινη GT **με τα σηματάκια του Safetrack...
Kούκλα ήτανε πανάθεμά τη !
-
Είμαστε όλοι εκτός θέματος ο μόνος που έθεσε το θέμα στη σωστή του 'έδρα' είναι ο sado
'Αξιος -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
ΥΓ. 2 Το θέμα δεν το άνοιξα για Alfa vs ...
Εσύ προφανώς δεν το άνοιξες γι' αυτό, αλλά όπως βλέπεις εκεί πάει.
Δυστυχώς το βλέπω
Δεν άκουσα επιχειρήματα για το A3 το GTi το Megane .....
-
για το megane ολοι ειχανε να πουνε για τα φρενα, και κανεις δεν ειχε προβλημα με το τιμονι ( )
στο Α3 δουλεψε ο κινητηρας και απο οτι φαινεται η τετρακινηση παιζει.....
για το golf δεν ξερω.......πηγε αλλη μερα.... -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Δεν άκουσα επιχειρήματα για το A3 το GTi το Megane .....
Λίγο πολύ αναμενόμενα. Το Α3 έχει κάποια 150 κιλά περισσότερα από το GTI και το DSG που μάλλον δεν βολεύει σε πίστα. Το Megane με τα ηλεκτρονικά του κι αυτό δεν θα βολεύεται ιδιαίτερα. Εκεί που φαίνεται η διαφορά πλαισίου είναι μεταξύ GTI και TT. 250 άλογα + Haldex υστερούν από 200 μπροσθιοκίνητα
-
Το θέμα δυστυχώς έχει εκτροχιαστεί για άλλη μια φορά!Η γνωστή ασθένεια....
Τέλος πάντων,ας προσπαθήσουμε να επιστρέψουμε στο θέμα μας,το οποίο, πρέπει να ομολογήσω ότι δεν έχω καταλάβει ακριβώς ποιο είναι...
Διαφωνώ (τουλάχιστον μέχρι τώρα,αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει) με την άποψη ότι τα καλά αυτοκίνητα είναι απαραίτητα και τα ταχύτερα στην πίστα.Μάλλον είναι περισσότερο θέμα φιλοσοφίας κατασκευής και έτσι ένα αυτοκίνητο που είναι θαυμάσιο στο δρόμο να μην είναι τόσο γρήγορο στην πίστα (π.χ forester)
Όσον αφορά το megane, το αυτοκίνητο έκανε καλό χρόνο, γιατί η σοφιστικέ ανάρτησή του τού επιτρέπει να βγάλει σχετικά άνετα τα 225 προσθιοκίνητα άλογά του και επιπλέον έχει φρενάρες.
Το audi,για μένα,ήταν αναμενόμενο να είναι ταχύτερο,λόγω τετρακίνησης.
Αν έχω καταλάβει σωστά,το όλο παιχνίδι στα σύγχρονα αυτοκίνητα παίζεται στο εξής σημείο:στο να αποφευχθεί το σπινάρισμα,ώστε να μην εμπλακούν τα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα,τα οποία χαλάνε το χρόνο.
Επομένως είναι λογικό τα περισσότερο ευπαθή στην ενεργοποίηση των esp κλπ να είναι πιο αργά.Τα ευπαθή είναι τα δυνατά προσθιοκίνητα,ιδιαίτερα αν συνοδεύονται από σχετικά μαλακές αναρτήσεις (βλέπε alfa).Η τετρακίνηση ή ακόμα καλύτερα η πίσω κίνηση,έχουν το πλεονέκτημα της καλύτερης κατανομής βάρους και της μεγαλύτερης πρόσφυσης,άρα μη ενεργοποίησης των ηλεκτονικών (όπου αυτά είναι μη απενεργοποιήσιμα-συνήθως όχι στα τετρα- και πίσωκίνητα).
Τα πισωκίνητα έχουν το πλεονέκτημα της καλύτερης κατανομής βάρους (ειδικά το το rx το έχει και χαμηλά).Επίσης ως γνωστόν,στην πίστα δεν μετράει τόσο η φιλικότητα και η fool-proof-ness (τι έγραψα...) την οποία επιδιώκουν οι κατασκευαστές για χρήση στο δρόμο,όσο η αποτελεσματικότητα της πίσω κίνησης,η οποία μάλλον δεν είναι ότι πιο εύκολο για τον μέσο οδηγό.
Καταλήγω λέγοντας ότι δεν είδα καμιά μεγάλη έκπληξη στη δοκιμή (πλην του c2 και του Golf).Ποιος δεν περίμενε το mazda να γράψει καλούς χρόνους;Ή περιμένατε το evo να χάσει απ' το impreza;
-
Τελικά πιο Α3 ήταν; QTFSI ή TFSI DSG;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τελικά πιο Α3 ήταν; QTFSI ή TFSI DSG;A3 sportback TFSI.'Ητοι, δίλιτρο,τούρμπο,200 άλογα,τετρακίνητο,με 6άρι.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Τελικά πιο Α3 ήταν; QTFSI ή TFSI DSG;
A3 sportback TFSI.'Ητοι, δίλιτρο,τούρμπο,200 άλογα,τετρακίνητο,με 6άρι.
Θα μπορούσε να ναι και το δικίνητο με DSG. Δεν φαίνεται ποιιο από τα 2 είναι
-
RX-8 192 ..................................... 1' 38'' 60
Golf GTi ...................................... 1' 39'' 70
TT roadster 3.2 DSG ..................... 1' 39'' 80
A3 Sportback TFSI ....................... 1' 39'' 85
Alfa GT 3.2 .................................. 1' 40'' 25
Megane Sport .............................. 1' 40'' 35
Ibiza Cupra ................................. 1' 40'' 75
Astra 2.0T ................................... 1' 41'' 45
C4 VTS ........................................1' 41'' 45
C2 VTS ........................................1' 41'' 45 !!Πάντως ο χρόνος του C2 VTS μου φαίνεται το λιγότερο απίστευτος. Βρε παιδιά, μπας κι έγινε κανένα λάθος με το χρονόμετρο?!... Καλό τιμόνι ΟΚ, αλλά έχει πολύ λιγότερα άλογα και ροπή από όλα τα προπορευόμενα, είναι και βαρύ (καμία σχέση με Saxo) και δεν έχει και τόσο καλά φρένα, κάτι που μαρτυρούν και οι μετρήσεις των 4Τ και τα σχόλια περί brake assist (το οποίο συχνά βλέπει 'πανικό' στη γρήγορη οδήγηση). Αν τα άλλα το αφήνουν πίσω στις ευθείες, αυτό θα πρέπει να έστριβε 'όπως ερχόταν' (με περισσότερα 'g') για να εξισοροπήσει τις διαφορές κατά το δυνατόν.....
-
...
Το Rx8 σιγουρα θα υπερστρεψει και ο οδηγος του εαν ειναι γνωστης θα παιξει με το τιμονι και θα βγει αλωβητος.
...
Ποσοι μεσοι οδηγοι εχουν την ικανοτητα να κανουν τα αναποδα ωστε να εκμεταλλευτουν την φυσιολογικη αντιδραση του πισωκινητου Rx8?
...Μια παρατηρηση που δεν 3ερω αν ισχυει.. Το αναποδο τιμονι ειναι περισσοτερο αντανακλαστικη αντιδραση παρα ικανοτητα.. Οχι?
(ο τροπος που 8α 'παι3εις' με γκαζι/τιμονι για παρατεταμενο drift ειναι σκετο ικανοτητα)
-
Aν κανεις το αναποδο με 120 στη στροφη δε νομιζεις οτι θελει και καποια ικανοτητα εκτος και αν σου φενονται λιγα τα χιλιομετρα:roll:
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Aν κανεις το αναποδο με 120 στη στροφη δε νομιζεις οτι θελει και καποια ικανοτητα εκτος και αν σου φενονται λιγα τα χιλιομετρα:roll:Ολα ειναι σχετικα, παντως το RX8 ειναι οντως πολυ φιλικο και ευκολο, και φυσικα με το ESP ΟΝ, δεν υπαρχει το παραμικρο προβλημα. Με 120 που λες παντως, μη φανταστεις οτι θελεις και πολυ αναποδο, μια μικρη διορθωση θελει. Αν ειναι να θελει πολυ περισσοτερο, τοτε μαλλον ειναι αργα...
Το θεμα ειναι να ξερεις τι οδηγεις και να το σεβεσαι.
-
Για μπες στην Κ9 των μεγαρων με 120 με Rx8 και Esp on!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Για μπες στην Κ9 των μεγαρων με 120 με Rx8 και Esp on!Αν οντως μιλας για την Κ9, προφανως δεν μπορεις να μπεις, αλλα και με ποιο αλλο μπαινεις με 120 εκει???
Σιγουρα λες την Κ9?
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Τελικά πιο Α3 ήταν; QTFSI ή TFSI DSG;
A3 sportback TFSI.'Ητοι, δίλιτρο,τούρμπο,200 άλογα,τετρακίνητο,με 6άρι.
Σωστό , αυτό είναι .... QTFSI
Θα ήθελα να δω ένα αντίστοιχο τεστ στους 4Τ
Οι παίχτες έχουν αλλάξει στις κατηγορίες , οπότε θα είχε ενδοιαφέρον
Ποιο είναι πιο γρήγορο στην πίστα?