-
@Ευφραίμογλου Μιχάλης
Καλύτερα να είμαστε ρεαλιστές αγαπητέ. Οι ελληνικοί αγώνες, όπως και οι περισσότερες συνιστώσεις της ελληνικής κοινωνίας άλλωστε, είναι σε βαθιά κρίση. Δε βλέπω τι μπορεί να γίνει, εκτός από ένα πρόγραμμα συντήρησης βασισμένο στον ηρωισμό των πάντων (διοργανωτών, αγωνιζομένων και θεατών). Για παράδειγμα, η ΟΜΑΕ να αλλάξει τρόπο κάλυψης των εξόδων των στελεχών και να πει ό,τι κάνουν στην Ιταλία 'άκου φίλε, σου έχω δωμάτιο σε αξιοπρεπές (όχι μπουρδέλο) ξενοδοχείο, σου έχω και κουπόνια για να πας να φας στα εξής 5 συμβεβλεβλημένα εστιατόρια, σου πληρώνω και βενζίνη με βάση αποδείξεις και διόδια και 0 λοιπή αποζημίωση. Είσαι ?' (εκεί θα δούμε ποιοί βάζουν πλάτη και ποιοί πάνε για το μεροκάματο). Οι αγωνιζόμενοι να συμφωνήσουν σε μέτρα περιορισμού εξόδων όπως ενιαίες βενζίνες & λάστιχα κοκ. Οι διοργανωτές να φτιάξουν αγώνες 'φτηνούς και μπόλικους' δηλαδή γιατί 3 φορές το σπριντ των 8 χλμ. δε σου λέω να γίνει 12 χλμ. γιατί σημαίνει 50% περισσότερους ενδιάμεσους αλλά γιατί να μη γίνει 4 φορές (και σε λογική ρόντε, δηλ. πετάω ένα πέρασμα). Και άλλα τέτοια.
Αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να ελπίζω για την ανάκαμψη των αγώνων σε ηρωικούς θεατές. Οι θεατές και οι χορηγοί έρχονται τελευταίοι, όταν τους πείσεις. Και μέχρι στιγμής, δεν πείθουμε, τι να κάνουμε...
Οταν με το καλό αρχίσει να αλλάζει το πράμα πανελλαδικά (πότε ? μακάρι να βλέπαμε φως στην άκρη του τούνελ) τότε είναι καιρός για πιο γεναίες αποφάσεις. Οπως
- Promoter για τα πρωταθλήματα που θα διαπραγματευτεί και το πακέτο της τηλεόρασης
- Ενιαίες κατηγορίες 'arrive and drive' σε πίστες (στυλ Formula Gloria) και αναβάσεις
- Σοβαρό πρωτάθλημα τουρισμού στην πίστα
Αλλά δυστυχώς μέχρι τότε αναγκαστικά πρέπει να είμαστε σε φάση 'και μη χειρότερα'.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Διαπιστώσεις για το ράλλυ των Θεών,
Τι μέλλον μπορεί να έχει μία διοργάνωση η οποία για δεύτερη χρονιά είναι ζημιογόνος. Υπάρχουν άραγε ιδιώτες ήρωες και Θεοί ; Μήπως έτσι εξηγείται το λογότυπο του αγώνα ;
Οι μυημένοι (εντός και εκτός forum), έκαναν την επιστημονική διατριβή τους και κατέληξαν ότι τα κερδισμένα εκατοστά του νικητή οφείλονται, στο νούμερο του παπουτσιού που φορά, στην μάρκα των δημητριακών που τρώει το πρωί και στα ψυχολογικά τραύματα που πέρασε στην νηπιακή του ηλικία.
Οι ¨σχετικοί¨ Νεοέλληνες φίλαθλοι, που ξέρουν τι βλέπουν, ξέρουν που κάθονται, είναι γνώστες επί παντός επιστητού, που μίλησαν προσωπικά με τους νικητές και όλο το Δ.Σ. της παγκόσμιας ομοσπονδίας, είχαν απέναντί τους στις ειδικές μόνο ταγάρια, γίδια και μα@ακισμένα, που δεν ένοιωθαν τα καημένα.Το ράλλυ πέρασε σχεδόν απαρατήρητο από την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων. Αφορά πλέον λίγους και από πολλούς άλλους αντιμετωπίζεται ως μία αναγκαστική διεκπεραίωση.
Η Οργανωτική επιτροπή εκτέλεσε έναν ακόμη άψογο αγώνα, ο οποίος όμως δεν κατορθώνει να εξαργυρώσει κάτι από την λάμψη του, στην πλειοψηφία των Ελλήνων αγωνιζομένων.
Αξιοσημείωτη η ετήσια αφύπνιση πολλών φιλάθλων, οι οποίοι αν και γνωρίζουν εγκυκλοπαιδικού επιπέδου λεπτομέρειες του WRC, απουσιάζουν την υπόλοιπη χρονιά από τα δρώμενα και την προσπάθεια του ταλαίπωρου 1300άρι Έλληνα αγωνιζόμενου. Καταδικάζοντας με την συμπεριφορά τους αυτή, το σπορ που (υποτίθεται) ότι αγαπούν. Και εάν επικαλεσθούν την έλλειψη θεάματος, θα τους υπενθυμίσω ότι όταν πάνε οικογενειακώς να παρακολουθήσουν την θεατρική παράσταση της κόρης τους, η οποία πηγαίνει πρώτη Δημοτικού, δεν πάνε για το θέαμα που ενδεχομένως θα προσφέρει, αλλά διότι αισθάνονται την ανάγκη και την υποχρέωση να παραστούν στην προσπάθειά της αυτή.
**Εντυπωσιακή η συστράτευση, η ενεργοποίηση, η συνεργασία όλων των άξιων στελεχών **της ΟΜΑΕ, η οποία κατέθεσε το καλύτερο και πιο έμπειρο στελεχιακό δυναμικό της, για την ολοκλήρωση του αγώνα.
Περιμένω όμως με αγωνία, τώρα που έσβησαν οι προβολείς, άδειασε το πόντιουμ και ξεθύμαναν οι σαμπάνιες, με ποιόν τρόπο θα αντιμετωπίσουν την εξελισσόμενη ομοβροντία αναβολών των αγώνων της Ελληνικής πραγματικότητας, στον Πύργο, στην Θεσσαλονίκη, στο Καρπενήσι, στα Γιάννενα, κλπ.
Θα ήθελα να δείξουν την ίδια αλληλεγγύη και ομοψυχία που έδειξαν στο Ρ.Α. και να παίρνουν την εκάστοτε επικείμενη αναβολή – ματαίωση κάθε αγώνα, σαν δική τους προσωπική υπόθεση. Όπως είπε και ο N. Καζαντζάκης ¨ ν΄ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δεν σωθεί εγώ φταίω.¨Αν συμβεί αυτό, τότε έχουμε ελπίδα …
Για την του Μιχαηλ ....εχεις να πεις κατι αγαπητε Nass μιας και χρονια ζεις αυτο το εργο σε ολες τις εκδοσεις του ?
Μια αποψη σου θα ηθελα ,οπως και αρκετοι αλλοι νομιζω , να διαβασουμε εδω ........ για την θεση του αγωνα αυτου , στους ελληνικους αγωνες κ.α. ..........και να γραψουμε κι οσοι δεν τον ειδαμε απο μεσα τον αγωνα , τι εκλαβαμε απ'το ολο πακετο !υ.γ.(sorry δεν ξερω αν εχεις καταθεσει αποψη σε αλλο θρεντ)
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλεις να απαντήσω αλλά θα προσπαθήσω.
Ο Μιχάλης παραβλέπει ότι τον αγώνα τον παρακολούθησαν εντυπωσιακά πολλοί θεατές και ότι είναι, αν το καλοσκεφτούμε, το πλέον δημοφιλές αθλητικό και μη γεγονός που γίνεται σε περιοδική / ετήσια βάση στην Ελλάδα. Δηλαδή περισσότεροι πάνε πχ. στο καρναβάλι της Πάτρας ?
ΟΚ η τηλεόραση στη γνωστή αφασία, το YouTube να 'ναι καλά...Επίσης πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι συνολικά το WRC είναι σε κακή εμπορικά περίοδο, χωρίς promoter, χωρίς τηλεόραση, άρα όλα είναι στον αέρα. Πιστεύω θα είναι περιοδικό γιατί κοινό υπάρχει.
Από εκεί και πέρα, για τα υπόλοιπα υπογραμμισμένα:
- Δεν ξέρω ποιό είναι το οικονομικό αποτέλεσμα αλλά πολύ πιθανό να είναι ζημιογόνο. Σε αυτό νομίζω χωρίς κρατική αρωγή (όχι τρελλά πράγματα, ποιός έγραψε προηγουμένως, να μη δώσουν 3 εκατομμύρια για την έκθεση στη Ν. Υόρκη αλλά 2.5 και τα ρέστα 2 χρόνια Ακρόπολις) τα πράγματα είναι δύσκολα και, κακά τα ψέμματα, και εδώ πέφτει τρέλλα και φιλότιμο του Παύλου και του Αρη. Τουλάχιστον όμως είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που γεγονός motorsport έχει επαγγελματική προώθηση και εμπορική πολιτική ποιότητας (ή άντε ας βάλουμε μέσα και το PICK)
- Για τα στελέχη της ΟΜΑΕ δεν έχω να πω κάτι διαφορετικό απ ό,τι έγραψε ο Μιχάλης
- Για τη σχέση του Ακρόπολις με τους λοιπούς ελληνικούς αγώνες, η θέση μου είναι η εξής: (α) αν είναι να έχουμε πρωτάθλημα ράλι χώματος, τότε το Ακρόπολις είναι μια λογική λύση δεδομένης της απροθυμίας των διοργανωτών να κάνουν χωμάτινους αγώνες με 20 και 25 συμμετέχοντες (εδώ αναβάλλονται σπριντ με τόσους, σκέψου πρωταθληματικό αγώνα με πολλαπλάσια έξοδα) (β) αυτό στη θεωρία γιατί στην πράξη ο αγώνας προκύπτει πολύ ακριβός και δύσκολος και το πέρασμα από το Γυμνό εφιάλτης επιπέδου παλιάς Ζάλτσας ή Ταρζάν άρα θέλει μεγαλύτερη φαντασία στα της διαδρομής πχ. ό,τι έκαναν οι Academy ίσως ? (γ) το Ακρόπολις παίζει 'σε άλλο γήπεδο' σε σχέση με τους λοιπούς ελληνικούς αγώνες και δεν αφαιρεί (σημαντικά... ίσως σε κάποιες λίγες περιπτώσεις εξαίρεσης) χρήματα από αυτούς, δηλ. όσοι χορηγοί επενδύουν στο Ακρόπολις δεν το κάνουν σε βάρος του λοιπού ελληνικού motorsport
Και, εν τέλει, το Ακρόπολις είναι εδώ και χρόνια ο μοναδικός λόγος για να είμαστε περήφανοι και χαρούμενοι για το ελληνικό motorsport δηλ. άντε και δε γίνεται το Ακρόπολις, υπάρχει κάτι άλλο να το αναπληρώσει επάξια ? Σε καμία περίπτωση. Ας φτιάξουμε κάτι άλλο (πχ. ένα δυνατό πρωτάθλημα τουρισμού) και το συζητάμε, μέχρι τότε προτιμώ Ακρόπολις και μίζερη λοιπή πραγματικότητα motorsport πάρα σκέτη μίζερη λοιπή πραγματικότητα motorsport.
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
3ον δεν μπορεί να δημιουργηθεί κανένα προϊόν άξιο προς πώληση ούτε στην λαϊκή της γειτονιάς.τι κρίμα που το PICK ανατρέπει αυτή τη θεωρία
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και, εν τέλει, το Ακρόπολις είναι εδώ και χρόνια ο μοναδικός λόγος για να είμαστε περήφανοι και χαρούμενοι για το ελληνικό motorsport δηλ. άντε και δε γίνεται το Ακρόπολις, υπάρχει κάτι άλλο να το αναπληρώσει επάξια ?Όχι μόνο motorsport event αλλά και γενικά από events δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο.
τον αγώνα τον παρακολούθησαν εντυπωσιακά πολλοί θεατές και ότι είναι, αν το καλοσκεφτούμε, το πλέον δημοφιλές αθλητικό και μη γεγονός που γίνεται σε περιοδική / ετήσια βάση στην Ελλάδα. Δηλαδή περισσότεροι πάνε πχ. στο καρναβάλι της Πάτρας ?
Αυτά ακριβώς.
Οι ελληνικοί αγώνες πρέπει να αλλάξουν τελείως. Δε μπορούν να συγχέονται, ΠΙΑ, με το Ακρόπολις. Αυτή την εποχή, έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα για τους εγχώριους αγώνες μας δυστυχώς η φιλοσοφία μας και ο τρόπος που αναλύουμε το αντικείμενο πρέπει να είναι διαφορετικός. Μη ξεχνάτε ότι το σημαντικότερο αγωνιστικό event μετά το Ακρόπολις και αναφέρομαι στο ράλλυ Χαλκιδικής ή ράλλυ ΕΛΠΑ δεν διεξάγεται πια και τα τελευταία χρόνια που διεξαγόταν προσωπικά θεωρώ το επίπεδο, οργανωτικά και μη ήταν πολύ χαμηλό σε σχέση με τις χρυσές εποχές. Έφτασες λοιπόν σε ένα σημείο που παρά τις προσπάθειες που έγιναν τη τελευταία δεκαετία...... (ας βάλει στις τελίτσες ο καθένας ό,τι νομίζει) έχασες την ευκαιρία να μείνεις κοντά στο επίπεδο των υπολοίπων(ξένων) ή τουλάχιστον όχι τόσο μακριά.
Οπότε τι κάνεις? Εαν έχεις το Ακρόπολις το αξιοποιείς με το καλύτερο δυνατό τρόπο (ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΡΩΤΑ!!! Πάει και τελείωσε!) καθώς έτσι 'παραπλανείς' τον ξένο γνώστη και θεατή ότι παραμένεις ή μπορείς να παραμείνεις σε υψηλό επίπεδο ( ----> ). Ταυτόχρονα με μεγαλύτερη και περισσότερη διαφήμιση στη τηλεόραση, στις εφημερίδες στο ίντερνετ, σε εθνικούς αγώνες (διαφήμιση Ακρόπολις σε drift, πίστα) αυξάνεις το κοινό σου, φέρνεις πίσω τους 'απογοητευμένους' και 'κουρασμένους' ρομαντικούς και τα παιδιά τους.
Θα διαφωνήσω με το ότι οι θεατές φταίνε σε αυτό το θέμα. Προφανώς και μας φταίνε γτ δε προσέρχονται, αλλά ουσιαστικά δε φταίνε καθόλου για τη κατάντια. Η απάντηση βρίσκεται στα drift, face to face και τα λοιπά αγωνιστικά event. Έχει αλλάξει ο θεατής στην Ελλάδα ρομαντικοί!!!! Δε γουστάρει ο Έλληνας τους αγώνες όπως παλιά ή τους ξέχασε... Δυστυχώς λοιπόν για όλους όσους ασχολούνται άμεσα με το χώρο το λέω. Πρέπει να τους ξαναφέρουμε πίσω με ρηξικέλευθες κινήσεις.
Ιδέα:
[list:1t5057j3]Κάθε έτος, διοργανώνεις μόνο 2 εθνικά ράλλυ, 3 σπριντ, 4 αναβάσεις και 3 ταχύτητες. Το κάρτ παραμένει όπως είναι.[/list:u:1t5057j3][list:1t5057j3] Διοργανώνεις ένα πολύ δυνατό Ακρόπολις στο οποίο συνδέεις έξυπνα το ελληνικό πρωτάθλημα όπως ανέφερε προηγουμένως ο nass.[/list:u:1t5057j3] [list:1t5057j3]Αυτό το πρόγραμμα σταθερό για 3 χρόνια με μια σεβαστή για ΟΛΟΥΣ δημοσιογραφική συμφωνία. Αποταμιεύεις επομένως χρήματα που θα επένδυες για παραπάνω αγώνες για 4 χρόνια μετά.[/list:u:1t5057j3] [list:1t5057j3]Αναβαθμίζεις το οργανωτικό σου δυναμικό(κριτές, τεχνικοί έφοροι, αλυτάρχες κτλ..) Αναβαθμίζεις τους Έλληνες αγωνιζόμενους. Τους επαγγελματιοποιείς. Να διαβάζουν, να γνωρίζουν και να σέβονται όλους μα όλους τους κανονισμούς, τα ωράρια, το πρωτόκολλο. Δημιουργείς από λευκό χαρτί πρότυπα διοργάνωσης αγώνων.[/list:u:1t5057j3] [list:1t5057j3]Μεγαλώνεις τα Μέγαρα. Για άλλη πίστα δε βλέπω πλέον κάτι στον ορίζοντα... Αλλάζεις με πιέσεις-διαπραγματεύσεις τις συνθήκες και απαιτήσεις του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της τελευταίας.[/list:u:1t5057j3][list:1t5057j3] Ξαναρχίζεις τέλος δυνατά σε μια περίοδο που (ελπίζω, ελπίζουμε) θα έχεις λιγότερη κρίση, αυξημένες ταξινομήσεις.[/list:u:1t5057j3] Όλα αυτά φυσικά με αποδοχή ρίσκου έτσι?Αυτά για τους ελληνικούς αγώνες. Λειτουργείς με περισσότερο ρεαλισμό, σύνεση και μέτρο. Σταματάς να είσαι ρομαντικός και να παραμερίζεις-ειρωνεύσαι ακόμη και τον άσχετο. Αυτόν που σε βρίζει, ναι! Τον φέρνεις κοντά σου!
Για το Ακρόπολις που είναι και το topic μας (πάλι καλά που οι mod μας δίνουν τη δυνατότητα να σχολιάσουμε για τα των ελληνικών χωρίς να το μεταφέρουν) αφοσιώνεσαι εθνικά (αυξημένη βοήθεια από τη πολιτεία), κάνεις μερικές ακόμα βελτιώσεις και είσαι οκ. Εαν το χάσεις την επόμενη χρονιά, απλά δουλεύεις πολύ σκληρά για τη μεθεπόμενη. Ξαναγράφω και ας κουράζω. Είναι πρώτα προϊον και έπειτα αγώνας.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δηλαδή φταινε οι φιλαθλοι μιας ομάδας που δεν πατάνε σε ένα γήπεδο με σπασμένα καθίσματα και τουαλέτες, χωρίς μια καντίνα της προκοπής, χωρίς ενημέρωση για το ποτε ειναι ο αγώνας, ποιοι ειναι οι αντίπαλοι και πού βρίσκονται στην βαθμολογία και που επιπλέον το παιχνίδι είναι μέτριο, επειδή ο καθε παίχτης θέλει μια μπάλα (όπου μπάλα βάλε τσιγκο) για την πάρτη του... Μάλιστα...Φίλε taurus, πολύ παραστατικά και ανάγλυφα χαρτογραφείς τις διαπιστώσεις σου. Νομίζω ότι δεν θα διαφωνήσει κανείς μαζί σου, σοβαρά σκεπτόμενος. Η σύγχυση προκαλείται στην αναζήτηση του επόμενου βήματος, στο 'δέον'. Μένουν οι φίλαθλοι στο σπίτι τους, αποδεχόμενοι την υπάρχουσα κατάσταση ή προσπαθούν να αυτενεργήσουν με οποιοδήποτε τρόπο κρίνουν πρόσφορο ?
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
3ον δεν μπορεί να δημιουργηθεί κανένα προϊόν άξιο προς πώληση ούτε στην λαϊκή της γειτονιάς.
τι κρίμα που το PICK ανατρέπει αυτή τη θεωρία
Κάθε κανόνας έχει και την εξαίρεση που τον επιβεβαιώνει.
Δυστυχώς η αύρα του ανέμου του PICK δεν φτάνει να καλύψει χωροταξικά όλη την αγωνιστική επικράτεια του σπορ, ούτε και να αναστείλει όλα τα κακώς κείμενα που επισημαίνουμε και εγώ και άλλοι φίλοι συνφορουμίτες εδώ μέσα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Να αναφέρω τέλος ότι παρόμοια προβλήματα μειωμένης προσέλευσης θεατών και χορηγών είχαν και οι Ιταλοί ήδη από το 2009-2010 (πόσο δε μάλλον τώρα με την κρίση). Χαρακτηριστικά μου έλεγε ο Ιταλός φίλος: 'οι θεατές οι ίδιοι και οι ίδιοι, γερνάνε και κουράζονται και δεν υπάρχουν νέοι να τους αντικαταστήσουν'. Ακούγεται γνώριμο ?
Νασο,ποιος ειπε κατι τετοιο?....
το οτι οι χορηγιες αποτελουν προβλημα λογω της παγκοσμιας κρισης ειναι γνωστο και λογικο επισης,(εμεις αγγιζουμε μηδενικα επιπεδα καιρο τωρα,ανεξαρτητου κρισης με κυριο παραγοντα τις.... γνωριμιες και μονο!)
,αλλα το σχολιο περι θεατων τι σχεση εχει με την πραγματικοτητα???
δεν μπορω να φανταστω ποιος ιταλος μπορει να ειπε οτι οι θεατες γερνανε και δεν υπαρχουν νεοι να τους αντικαταστησουν...αφου εκει οι θεατες εχουν ηλικια απο οσο μικρο θες εως οσο μεγαλο θες..... -
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Κάθε κανόνας έχει και την εξαίρεση που τον επιβεβαιώνει. Δυστυχώς η αύρα του ανέμου του PICK δεν φτάνει να καλύψει χωροταξικά όλη την αγωνιστική επικράτεια του σπορ, ούτε και να αναστείλει όλα τα κακώς κείμενα που επισημαίνουμε και εγώ και άλλοι φίλοι συνφορουμίτες εδώ μέσα.Όλα τα κακώς κείμενα δε θα μπορούσε, ένας αγώνας είναι άλλωστε. Όμως δείχνει περίτρανα ότι ο μηχανοκινητός στην χώρα μας, ακόμη και στις μαύρες μέρες μας, πουλάει μια χαρά αν το εμπορικό κομμάτι το διαχειρίζονται ικανοί επαγγελματίες και όχι οι λέσχες ερασιτεχνών. Αυτές ακόμη και αν κατά λάθος βρουν ένα χορηγό δε θα μπορέσουν να τον ικανοποιήσουν και όχι μόνο θα τον χάσουν αλλά το χειρότερο θα τον χάσει ολόκληρος ο μηχανοκίνητος για χρόνια. Τα παραδείγματα δεκάδες. Όμως όχι, κανένα αυτί δεν ιδρώνει και καμία από τις λέσχες ερασιτεχνών δε δείχνει την παραμικρή θέληση να διδαχθεί από το πετυχημένο παράδειγμα του PICK. Όλες επιμένουν να διοργανώνουν αγώνες που από πλευράς διαχείρισης δημόσιας εικόνας βρίσκονται σε περασμένες δεκαετίες και εμπορικά φυσικά στο πουθενά. Η δε αρχή του σπορ αφού προσπάθησε να το πνίξει, να του κλέψει τους χορηγούς, να προφητεύσει την μελλοντική του αποτυχία (σωστά ΕΛ ΕΜ; ), τελικά το αντέγραψε αλλά μόνο και μόνο για το Ακρόπολις της.
Για αυτό λοιπόν δε δέχομαι τον χαρακτηρισμό εξαίρεση. Θα ήταν εξαίρεση αν ήταν το μοναδικό πετυχημένο παράδειγμα ανάμεσα σε πολλές ανάλογες προσπάθειες. Από τη στιγμή που δε γίνεται καμία ανάλογη προσπάθεια, είναι απλά το σωστό ανάμεσα σε ένα χώρο που δεν μπορεί ή δε θέλει να κάνει το σωστό.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Να αναφέρω τέλος ότι παρόμοια προβλήματα μειωμένης προσέλευσης θεατών και χορηγών είχαν και οι Ιταλοί ήδη από το 2009-2010 (πόσο δε μάλλον τώρα με την κρίση). Χαρακτηριστικά μου έλεγε ο Ιταλός φίλος: 'οι θεατές οι ίδιοι και οι ίδιοι, γερνάνε και κουράζονται και δεν υπάρχουν νέοι να τους αντικαταστήσουν'. Ακούγεται γνώριμο ?
Νασο,ποιος ειπε κατι τετοιο?....
Ο επικεφαλής τεχνικός έφορος του ράλι Σαρδηνίας (δεν είναι Σαρδηνός και δεν αναφερόταν στη Σαρδηνία), ο οποίος ήταν και στο Ακρόπολις φέτος φιλοξενούμενός μου
το οτι οι χορηγιες αποτελουν προβλημα λογω της παγκοσμιας κρισης ειναι γνωστο και λογικο επισης,(εμεις αγγιζουμε μηδενικα επιπεδα καιρο τωρα,ανεξαρτητου κρισης με κυριο παραγοντα τις.... γνωριμιες και μονο!)
,αλλα το σχολιο περι θεατων τι σχεση εχει με την πραγματικοτητα???
δεν μπορω να φανταστω ποιος ιταλος μπορει να ειπε οτι οι θεατες γερνανε και δεν υπαρχουν νεοι να τους αντικαταστησουν...αφου εκει οι θεατες εχουν ηλικια απο οσο μικρο θες εως οσο μεγαλο θες.....Καλά δεν είπε ο άνθρωπος ότι έχουν εξαφανιστεί οι νέοι αλλά ότι οι θεατές στους Ιταλικούς αγώνες γερνάνε σα μέσος όρος ηλικίας.
Ε φαντάζομαι κάτι θα ξέρει και εκείνος. -
ε,νασο,πιστευω οτι ως μιας ηλικιας θα ηταν παρασηρμενος απο το ρητο 'παλιοτερα ηταν καλυτερα,περισσοτεροι θεατες,καλυτεροι οι οδηγοι,καλυτερα αυτοκινητα,ειχαμε περισσοτερα χρηματα,οι νεοι σεβονταν τους γονεις,κλπ,κλπ'
σιγουρα ομως,σε σχεση με εμας,οταν παρατηρουν οτι εστω και λιγο κατι αλλαζει,θελουν να το βελτιωσουν και δεν το προσπερνουν,ψαχνουν να βρουν δλδ λυσεις,ειτε βρισκουν ειτε οχι....
αντιθετα εμεις ελ κλασσικο ζαμανfου:
αγωνιζομενους εχουμε? -καλοι ειναι αυτοι που εχουμε -οκ
θεατες εχουμε? -στο ακροπολις μια χαρα -οκ
αγωνες εχουμε καλους? -ναι αμε -οκ
προβολη εχουμε? -μηπως εχεις τσιγαρο?-ναι κατσε να σου δωσω...ζα μαν φου......κλεινουν τα ματια και τα αυτια σε ολα οι δικοι μας...
υγ. δεν εχει αδικο ο γκοου φορ
υγ2. εσυ σε ποιον αγωνα στην ιταλια θα πας???(μια που το φιλοξενησες,θα σου ειπε να πας καπου!) μηπως σε πετυχουμε!(ως θεατες παντα)
-
Τι ηλικίας ρε συ, 33 χρονών είναι ο άνθρωπος (εκτός και αν την είπες έμμεσα σε μένα )
Τέλος πάντων, δε συγκρίνω Ιταλία με Ελλάδα, αλλοίμονο απλά αναφέρω ότι ίσως και εκεί να έχουν κάποια παρόμοια ζητήματα.
Είχα πάει πέρισι στη Σαρδηνία, ίσως ξαναπώ φέτος. Οπότε χώμα = δεν ενδιαφέρεσαι -
καλησπερα, εγω απλα θα ηθελα να αναφερω πως νικητες του ραλλυ ειναι ολοι οσοι τερματησαν! Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ σε ολους! Αλλα αυτοι που πραγματικα ΚΕΡΔΙΣΑΝ ολους μας με τα περασματα τους ηταν οι wrc academy! Ειχα δει τους περσινους στη Γερμανια και ηταν αλλου! αλλα στο χωμα και μαλιστα για πρωτη φορα στο δικο μας extreme τερεν, μας εκαναν να αναθεωρησουμε την εννοια του παω γρηγορα και με τι! Χρονοι και περασματα που σε ξεσικοναν! Ακομα και με τουμπαρισμενο αμαξι!!! Πιτσιρικια 20χρονα να σφαζονται στις ΕΔ! Δειχνοντας μαλιστα ωριμοτητα που θα ζηλευαν πολλοι!Σε χρονους..... περιστικα μας......!!! Σε αρκετες ΕΔ εχουν περασει τους πρωτοκλασατους Ελληνες!!!!!!!!
πχ (χωρις να θελω να θιξω τον Κο Κυρκο, απλα σε αυτες τις ΕΔ ηταν πρωτος Ελληνας)
ΕΔ ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ 1 13.8χλμ Λ.ΚΥΡΚΟΣ 11'16'' EVANS 10'50''
EΔ ΚΛΕΝΙΑ 1 17.4χλμ Λ.ΚΥΡΚΟΣ 13'16'' EVANS 13'07''
ΕΔ ΓΥΜΝΟ 1 17.6χλμ Λ.ΚΥΡΚΟΣ 1΄5'17''.2 EVANS 15'17''.3Α και με 2(!) ΜΟΝΟ περασματα σε ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΔ!!!!!!!
-
Ναι όταν κάναμε τεχνικό έλεγχο είδαμε ότι είχαν αφαιρέσει το σύστημα πέδησης για να κερδίζουν βάρος
-
εεεεεεεεεεεεεεεεετσι!!!!!!!!!!!!!!
-
Πλάκα-πλάκα ρώτησα τον Pugh (συνοδηγό του Evans και παλιό συνοδηγό του Wilks) και μου είπε ότι επειδή το αυτοκίνητο είναι ψοφίμι, πάνε παντού, ιδιαίτερα στις ανηφόρες, flat out και το μόνο που τους ανησυχεί είναι η αντοχή της ποδιάς και του κάρτερ Τον ρώτησα και για τον αγώνα και μου είπε ότι του άρεσε περισσότερο στη Λαμία, βρήκε τις τωρινές ειδικές πολύ σκληρές ('Γυμνό' ? τον ρώτησα και απάντησε: )
-
Τα παιδιά αυτά είναι αξιοθαύμαστα ...
-
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
Είναι πρώτα προϊον και έπειτα αγώνας.Ένα αποτυχημένο εμπορικά προϊόν για την ακρίβεια. Εδώ και δυο χρόνια και παρά τους διθυράμβους που γράφονται περί της νέας οργάνωσης το ταμείο γράφει αρνητικά, οι ιδιωτικοί χορηγοί εκτός καζίνου που έτσι και αλλιώς έχει άλλη ατζέντα είτε δεν ασχολούνται είτε περνούν και φεύγουν, οι δημόσιοι χορηγοί μας τελειώσαν, η τηλεόραση ούτε με πολιτικό μέσο δεν ασχολείται και οι δημοσιογράφοι δεν πηγαίνουν καν στις συνεντεύξεις τύπου. Ακόμη και όλα αυτά να ήταν διαφορετικά, με το WRC στα σκοινιά και την FIA να ζητά περισσότερα λεφτά για τα αυτονόητα έξοδα το μέλλον θα ήταν αμφίβολο. Τώρα είναι απλά αδύνατο εκτός αν κάποιος αποφασίσει να κάψει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για το καπρίτσιο του.
Γιατί όμως πήραν τα πράγματα τόσο στραβό δρόμο; Προσωπικά θα ξεχώριζα τέσσερις λόγους:
- Οι οργανωτές είτε επέλεξαν, είτε υποχρεώθηκαν σε κάθε δημόσια παρουσία τους να έχουν την ΕΛΠΑ δίπλα τους. Στην πραγματικότητα η αγορά σε πολύ μεγάλο βαθμό ξέρει αρκετά για την ΕΛΠΑ ώστε να μη θέλει για κανένα λόγο να έχει οποιαδήποτε, έστω έμμεση σχέση μαζί της.
- Οι οργανωτές πίστεψαν αυτούς που χρόνια υποστηρίζουν στο περίπου ότι ο αγώνας είναι το κέντρο του κόσμου. Στην πραγματικότητα κάτι που δεν πιάνει ούτε 1% τηλεθέαση στο highlight της χρονιάς είναι εμπορικά ασήμαντη ποσότητα, πόσο μάλλον όταν τα ποσά της προτεινόμενης χορηγίας είναι μεγάλα.
- Οι οργανωτές στηρίχθηκαν υπερβολικά στο πολιτικό στοιχείο για να βρουν λεφτά καταφεύγοντας παράλληλα σε μεγάλες υπερβολές σχετικά με τον αντίκτυπο του αγώνα στην οικονομία, τον τουρισμό κλπ. Πέρα από το ότι το να στηρίζεις την ύπαρξη σου από την πορεία του κάθε υπουργού δεν είναι και πολύ σοφό, όλα αυτά τα μεγάλα λόγια μπορεί να χάιδευαν τα πολιτικά αυτιά όμως ειδικά στους δημοσιογράφους ακουγόντουσαν κάπως.
- Οι οργανωτές κινήθηκαν επιθετικά σε υπάρχουσες χορηγίες ή πηγές συμμετοχών. Αυτό δημιούργησε δυο προβλήματα: πρώτο εκεί που μπήκαν παράλληλα (βλέπε BP/PICK) μοιραία συγκρίθηκαν και δυστυχώς για αυτούς έχασαν, δεύτερο δημιούργησαν αντιπάθειες σε δυνητικούς χορηγούς, οδηγούς κλπ.
Τώρα σχετικά με τη σχέση του αγώνα με τους Ελληνικούς αγώνες: αυτή η σχέση κανονικά θα έπρεπε να ξεκινάει με μια οικονομική συνεισφορά στην ΕΛΠΑ αφού στην οργάνωση παραχωρήθηκε η εμπορική διαχείριση μιας καταξιωμένης διοργάνωσης. Αυτά τα λεφτά που λείπουν στην ΕΛΠΑ προφανώς τα παίρνει από τους υπόλοιπους αγώνες γεγονός που περιέργως δε συγκινεί καμία λέσχη. Στο αγωνιστικό κομμάτι ο αγώνας δεν προσφέρει απολύτως τίποτα εκτός από την εκπαίδευση στελεχών σε ένα συγκεκριμένο είδος αγώνων. Το να στήσεις δε ολόκληρο πρωτάθλημα επάνω του είναι απλά εκτός τόπου και χρόνου.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Αυτά τα λεφτά που λείπουν στην ΕΛΠΑ προφανώς τα παίρνει από τους υπόλοιπους αγώνες γεγονός που περιέργως δε συγκινεί καμία λέσχη.Αν ο αγώνας μπαίνει μέσα τότε δεν μπορεί να ισχύει αυτό που λες, ίσα-ίσα που η ΕΛΠΑ έχει και κέρδος την χασούρα του Ακρόπολις (εκτός και αν αποτιμάς 'πνευματικά δικαιώματα', 'εμπορικά σήματα' και άλλα χαρωπά).
Για τα υπόλοιπα που λες --> απλά αναρωτήσου γιατί θα έπρεπε το Ακρόπολις να βγάζει κέρδος στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο της τεράστιας κρίσης στην οποία κολοσσοί όπως πχ. η ΔΕΗ βγάζουν ζημιές. Οι πάντες στην οικονομία είναι σε survival mode, η ίδια η FIA έχει προβλήματα με το WRC που έχουν αντίκτυπο στους εκάστοτε αγώνες (πχ. τηλεοπτική κάλυψη και προβολή), ξέρω από μέσα στοιχεία για άλλους 2 τουλάχιστον αγώνες του WRC που μπαίνουν μέσα και στηρίζονται από τις τοπικές κυβερνήσεις (προφανώς και οι εκεί οργανωτές υπερτονίζουν τη σημασία του αγώνα για τον τόπο τους και έχουν κοροϊδέψει τους εκεί υπουργούς ) αλλά εσύ βιάζεσαι να χαρακτηρίσεις το εμπορικό εγχείρημα αποτυχημένο. OK
(Σε κάποια που λες έχεις δίκιο πάντως)
-
Με την λογική που λες ούτε ο Bernie δε θα έπρεπε να παίρνει δεκάρα για τα grand prix που μπαίνουν μέσα, ούτε η FIA δεκάρα για τα ράλι του WRC, ούτε το Eurosport δεκάρα για τα ράλι του IRC. Μόνο που πουθενά δε δουλεύει έτσι το πράγμα, σωστά; Το ότι η ΕΛΠΑ πριν την παραχώρηση δεν τα κατάφερνε εμπορικά δεν λέει απολύτως τίποτα, ας το παράταγαν το ράλι. Από τη στιγμή όμως που η ΕΛΠΑ βγήκε στην αγορά και ζήτησε προσφορές για να παραχωρήσει τα εμπορικά δικαιώματα (χμμμ τώρα που το θυμάμαι δεν έγινε ακριβώς έτσι αλλά ας πρόσεχαν) θα έπρεπε να πληρώνεται από πριν και ανεξάρτητα με το πως θα τα πάει μετά ο οργανωτής. Στο κάτω κάτω αυτό επέβαλε και επίσημα πλέον στο PICK, γιατί όχι εδώ που στο κάτω κάτω ο οργανωτής πήρε έτοιμο brand;
Από εκεί και πέρα αν ο οργανωτής θεωρεί ότι σήμερα ο αγώνας του δεν μπορεί να σταθεί εμπορικά ας βγει να το πει επίσημα. Όχι να προπαγανδίζει στο autosport το ότι ο αγώνας του στηρίζεται αποκλειστικά σε ιδιωτικά λεφτά την ίδια στιγμή που μέσα γκρινιάζουν για το ψαλίδι του ΟΠΑΠ. Ας βγει λοιπόν να το πει επίσημα, ότι θέλει από το κράτος Χ λεφτά γιατί φέρνει πίσω Ψ λεφτά και ας αφήσει την πολιτεία να αποφασίσει.
-
Εσυ Κωστα τι προτιμας?
Να εχουμε ενα ακροπολις που ο ιδιωτης οργανωτης και η ελπα να μπαινουν μεσα ή να μην εχουμε καθολου ακροπολις επειδη μπαινουν μεσα?
Rally Acropolis 2012: Η αγωνιστική πλευρά