Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 117
    • 118
    • 11 / 118
    Περί αυτοκίνησης
    316
    2359
    4867
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Συγκρίνεις παράγωγα του πετρελαίου με πυρηνικά. Όση σχέση έχει και το κάρβουνο με την υδατόπτωση...
      Ποιος είναι ο αφελής;
      Μη νομίζεις, άσχετος με το θέμα δεν είμαι, οπότε βγάζεις απαράδεκτα συμπεράσματα.

      Για πες μου λοιπόν, σε πόσα σημεία ρύπων υποφέρει ο γιούρο 4 πετρελαιοκινητήρας με τον γιούρο 4 βενζίνης, και σε πόσα το αντίστροφο;

      Το παράδειγμα με τα αυτοκίνητά μου που έφερα ήταν όντως απλουστευμένο, αλλά σε καμία περίπτωση άτοπο, πόσο μάλλον αν σκεφτείς την διαφορά μεγέθους και ισχύος τους, και μιλάμε και για Γιούρο 3 αμάξια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        solar_energy last edited by

        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
        Óõãêñßíåéò ðáñÜãùãá ôïõ ðåôñåëáßïõ ìå ðõñçíéêÜ. ¼óç ó÷Ýóç Ý÷åé êáé ôï êÜñâïõíï ìå ôçí õäáôüðôùóç...

        Ç óýãêñéóç äÝí áöïñÜ ðáñÜãùãá ôïõ ðåôñåëáßïõ (Ð÷ Super ìå áìüëõâäç...) áëëá ôï ðåôñÝëáéï ìå Ýíá ðáñÜãùãü ôïõ ôç âåíæßíç.

        Ãéá ðåò ìïõ ëïéðüí, óå ðüóá óçìåßá ñýðùí õðïöÝñåé ï ãéïýñï 4 ðåôñåëáéïêéíçôÞñáò ìå ôïí ãéïýñï 4 âåíæßíçò, êáé óå ðüóá ôï áíôßóôñïöï;

        Ï âåíæßíçò Ý÷åé ðåñßðïõ ôéò ßäéåò åêðïìðÝò óå CO ìå ôïí ðåôñåëáßïõ, áëëá ðïëý ìá ðÜñá ðïëý ìéêñüôåñåò óå NOx êáé ìéêñïóùìáôßäéá.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

          Συγκρίνεις παράγωγα του πετρελαίου με πυρηνικά. Όση σχέση έχει και το κάρβουνο με την υδατόπτωση...

          Η σύγκριση δέν αφορά παράγωγα του πετρελαίου (Πχ Super με αμόλυβδη...) αλλα το πετρέλαιο με ένα παράγωγό του τη βενζίνη.

          Για πες μου λοιπόν, σε πόσα σημεία ρύπων υποφέρει ο γιούρο 4 πετρελαιοκινητήρας με τον γιούρο 4 βενζίνης, και σε πόσα το αντίστροφο;

          Ο βενζίνης έχει περίπου τις ίδιες εκπομπές σε CO με τον πετρελαίου, αλλα πολύ μα πάρα πολύ μικρότερες σε NOx και μικροσωματίδια.

          Κι ο diesel υπερτερεί σε HC και CO2.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            solar_energy last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:

            Óõãêñßíåéò ðáñÜãùãá ôïõ ðåôñåëáßïõ ìå ðõñçíéêÜ. ¼óç ó÷Ýóç Ý÷åé êáé ôï êÜñâïõíï ìå ôçí õäáôüðôùóç...

            Ç óýãêñéóç äÝí áöïñÜ ðáñÜãùãá ôïõ ðåôñåëáßïõ (Ð÷ Super ìå áìüëõâäç...) áëëá ôï ðåôñÝëáéï ìå Ýíá ðáñÜãùãü ôïõ ôç âåíæßíç.

            Ãéá ðåò ìïõ ëïéðüí, óå ðüóá óçìåßá ñýðùí õðïöÝñåé ï ãéïýñï 4 ðåôñåëáéïêéíçôÞñáò ìå ôïí ãéïýñï 4 âåíæßíçò, êáé óå ðüóá ôï áíôßóôñïöï;

            Ï âåíæßíçò Ý÷åé ðåñßðïõ ôéò ßäéåò åêðïìðÝò óå CO ìå ôïí ðåôñåëáßïõ, áëëá ðïëý ìá ðÜñá ðïëý ìéêñüôåñåò óå NOx êáé ìéêñïóùìáôßäéá.

            Êé ï diesel õðåñôåñåß óå HC êáé CO2.

            Êáé ï õäñïãüíïõ óå íåñü!!!!
            ÄçëáäÞ óõãêñßíåéò HC,CO2 ìå PM; ÎÝñåéò ðåñé ôßíïò ðñüêåéôáé;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

              Συγκρίνεις παράγωγα του πετρελαίου με πυρηνικά. Όση σχέση έχει και το κάρβουνο με την υδατόπτωση...

              Η σύγκριση δέν αφορά παράγωγα του πετρελαίου (Πχ Super με αμόλυβδη...) αλλα το πετρέλαιο με ένα παράγωγό του τη βενζίνη.

              Για πες μου λοιπόν, σε πόσα σημεία ρύπων υποφέρει ο γιούρο 4 πετρελαιοκινητήρας με τον γιούρο 4 βενζίνης, και σε πόσα το αντίστροφο;

              Ο βενζίνης έχει περίπου τις ίδιες εκπομπές σε CO με τον πετρελαίου, αλλα πολύ μα πάρα πολύ μικρότερες σε NOx και μικροσωματίδια.

              Κι ο diesel υπερτερεί σε HC και CO2.

              Και ο υδρογόνου σε νερό!!!!
              Δηλαδή συγκρίνεις HC,CO2 με PM; Ξέρεις περι τίνος πρόκειται;

              Λες να μην ξέρω;; λες να προέρχονται ΜΟΝΟ από το diesel των αυτοκινήτων;

              Πως εξηγείς τα αυξημένα ΡΜ στην Αθήνα χωρίς diesel;

              Νερό 'εκμπέμπουν' και οι βενζίνης και οι diesel

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                solar_energy last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                Ðùò åîçãåßò ôá áõîçìÝíá ÑÌ óôçí ÁèÞíá ÷ùñßò diesel;

                ÁõîçìÝíá PM; ÖáíôÜóïõ íá åðéôñáðïýí êáé ôá diesel, ôß Ý÷åé íá ãßíåé...

                Íåñü 'åêìðÝìðïõí' êáé ïé âåíæßíçò êáé ïé diesel

                ËÝò íá ìÞí ôï Þîåñá üôáí Ýãñáöá ïôé ï õäñïãüíïõ õðåñôåñåß óå íåñü;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

                  Πως εξηγείς τα αυξημένα ΡΜ στην Αθήνα χωρίς diesel;

                  Αυξημένα PM; Φαντάσου να επιτραπούν και τα diesel, τί έχει να γίνει...

                  Νερό 'εκμπέμπουν' και οι βενζίνης και οι diesel

                  Λές να μήν το ήξερα όταν έγραφα οτι ο υδρογόνου υπερτερεί σε νερό;

                  Το σίγουρο είναι πως για τα ΡΜ της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης δνε ευθύνονται τα diesel. Tι να μας πουν κι άλλες χώρες;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Δεν το βλέπω και τόσο 'σίγουρο' με τόσες χιλιάδες κακοσυντηρημένα ταξί που κυκλοφορούν ασταμάτητα στο κέντρο αυτών των πόλεων και με τόσα βενζινάδικα που έχουν κακής ποιότητας diesel.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
                      Δηλαδή συγκρίνεις HC,CO2 με PM; Ξέρεις περι τίνος πρόκειται;

                      Ξέρω!!!
                      Αν ήμουν παιδί του Δημοτικού θα σου έλεγα πως πρόκειται για έναν ρύπο που ΔΕΝ απειλεί καμία πόλη όπου ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ οι κινητήρες ντήζελ, σε αντίθεση με την ΕΞΑΡΣΗ στην Αθήνα όπου απαγορεύονται!!!
                      Μήπως φταίνε οι θερμάνσεις; ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΕΡΓΑ; Μήπως η κακή συντήρηση του ΚΡΑΤΙΚΟΥ (ΕΘΕΛ πχ) στόλου και των λοιπών επαγγελματιών;

                      Όχι, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!! Αρκεί να ΜΗΝ επιτραπούν ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ (όχι μεταχειρισμένα) ντήζελ, έστω κι αν αυτά είναι Γιούρο 4.

                      Παράλληλα ας αφήσουμε τα ΜΗ καταλυτικά να καίνε ΑΜΟΛΥΒΔΗ, και ας μην έχει αλλάξει καταλύτης για καταύτης σε 15 χρόνια...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        solar_energy last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                        Ôï óßãïõñï åßíáé ðùò ãéá ôá ÑÌ ôçò ÁèÞíáò êáé ôçò Èåóóáëïíßêçò äíå åõèýíïíôáé ôá diesel. Té íá ìáò ðïõí êé Üëëåò ÷þñåò;

                        Áõôü äÝí óçìáßíåé ðùò ðñÝðåé íá åðéâáñýíïõìå áêüìç ðåñéóóüôåñï ôï ðåñéâÜëëïí ìå ôá diesel äÝí íïìßæåéò;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

                          Το σίγουρο είναι πως για τα ΡΜ της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης δνε ευθύνονται τα diesel. Tι να μας πουν κι άλλες χώρες;

                          Αυτό δέν σημαίνει πως πρέπει να επιβαρύνουμε ακόμη περισσότερο το περιβάλλον με τα diesel δέν νομίζεις;

                          Δεν είναι σίγουρο ότι θα επιβαρυνθεί. Οι περισσότεροι που θα επιλέξουν diesel θα το κάνουν επειδή διανύουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως, που συνήθως γίνονται εκτός πόλεων -όπου πλεονεκτεί ακόμα περισσότερο το diesel σε κατανάλωση-

                          Είναι υποκρισία να λέμε στην Ελλάδα ότι νοιαζόμαστε για το περιβάλλον και γι' αυτό δεν επιτρέπουμε τα diesel

                          Τόσα χρέπια που κυκλοφορούν κανείς δεν τ'αποσύρει. Τι προτιμάς; μη καταλυτικό 20ετίας ή σύγχρονο diesel; Θα μπορούσε να εφαρμοστεί απόσυρση παλιού βενζίνης με αγορά diesel Euro IV με DPF πχ. Σίγουρα καλύτερο θα ταν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

                            Το σίγουρο είναι πως για τα ΡΜ της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης δνε ευθύνονται τα diesel. Tι να μας πουν κι άλλες χώρες;

                            Αυτό δέν σημαίνει πως πρέπει να επιβαρύνουμε ακόμη περισσότερο το περιβάλλον με τα diesel δέν νομίζεις;

                            Ειλικρινά πιστεύεις πως αν αποσυρθεί ένα μη καταλυτικό και αντικατασταθεί με Γιούρο4 ντήζελ το περιβάλλον θα επιβαρυνθεί;;

                            Έστω, να το κάνουν σαν προϋπόθεση αγοράς ενός ντήζελ (να αποσύρεις ένα 'συμβατικό')

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              solar_energy last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                              ÅéëéêñéíÜ ðéóôåýåéò ðùò áí áðïóõñèåß Ýíá ìç êáôáëõôéêü êáé áíôéêáôáóôáèåß ìå Ãéïýñï4 íôÞæåë ôï ðåñéâÜëëïí èá åðéâáñõíèåß;;

                              Ìç êáôáëõôéêü 20 åôßáò ìå êáéíïýñãéï diesel;Ãéáôß áõôÞ ç óýãêñéóç;

                              ÁðëÜ èá ðñïôéìïýóá Ýíá êáéíïýñãéï âåíæßíçò áðï Ýíá êáéíïýñãéï diesel(åðáíáêõêëïöïñïýíôá êáõóáÝñéá êëð ìå çëåêôñïíéêÜ ôåñôßðéá, ùóôå íá åðéôåõ÷èïýí ïé ðñïâëåðüìåíåò åêðïìðÝò êáé áìößâïëç áîéïðéóôßá óôïí ÷ñüíï).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                a4-turbo last edited by

                                Αν ποτε ερθει η στιγμη να απελευθερωθουν τα ι.χ. ντιζελ στην Αθηνα και Θεσσαλονικη, τοτε θα δειξει αν συμφερει οικονομικα ενα ι.χ. με ντιζελ κινητηρα η με βενζινη στην κατηγορια που ψαχνει ο καθενας.

                                Γραφω 'οικονομικα' διοτι για οικολογικους λογους σπανια επιλεγει καποιος το ι.χ. αλλιως δε θα επερνε. Εμενα προσωπικα με ενδιαφερει στα λεφτα που εχω τι το καλυτερο μπορω να παρω. Θα κοιταξω τι καει σε χρημα και οχι σε λιτρα (ποιος ξερει που θα παει η τιμη πετρελεου π.χ.), αξια μεταπωλησης, τι γουστα βγαζει.

                                Για παραδειγμα εδω στη Γερμανια που ζω.
                                Εχω ενα Α4 Τουρμπο-Ντιζελ 2.0, σε τιμη οσο ενα 1.8Τ. Θα προτημουσα το 1.8Τ αλλα δεν εχει καλη μεταπωληση. Την παραπανω καταναλωση την καλυπτει η πιο ηρεμη λειτουργεια του κινητηρα, τα λιγοτερα τελη κυκλοφοριας και οτι δεν μυριζει. Οποτε μενει η μεταπωληση σαν σοβαρος λογος και εξαρτωμαι απο αυτη διοτι καθε 9 μηνες το αλλαζω.

                                Ετσι εχει ο καθενας τους λογους του και αυτο θα το δει οταν ερθει η στιγμη απελευθερωσης των ντιζελ. Προσωπικα πιστευω οτι δε θα παρουν και πολλοι ι.χ. ντιζελ διοτι ειναι πιο ακριβα, εστω ας παραμεινει η διαφορα τιμη καυσημων οπως τωρα που πιστευω θα γινει οπως στην Ελβετια. Δυνατοτητα βλεπω στα SUV και σε αυτους που διανυουν πολλα χιλιομετρα.

                                Αληθεια, ποιο θα περνατε? το Α4 2.0, 2,0 TDI η 2.0 TFSI? Η διαφορα στην τιμη 2.000 Ευρω που απεχει το ενα απο το αλλο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

                                  Ειλικρινά πιστεύεις πως αν αποσυρθεί ένα μη καταλυτικό και αντικατασταθεί με Γιούρο4 ντήζελ το περιβάλλον θα επιβαρυνθεί;;

                                  Μη καταλυτικό 20 ετίας με καινούργιο diesel;Γιατί αυτή η σύγκριση;

                                  Επειδή μου έκοψες τη δημοσίευση, έβγαλες και λάθος συμπέρασμα...

                                  Είπα πως θα μπορούσαν να βάλουν σαν κίνητρο, ή μοναδική προϋπόθεση να πάρεις ντήζελ στα 'αστικά κέντρα' το να αποσύρεις ένα τέτοιο σαπάκι.

                                  ΧΑΡΗ θα έκανες στο περιβάλλον.

                                  Απλά θα προτιμούσα ένα καινούργιο βενζίνης απο ένα καινούργιο diesel(επανακυκλοφορούντα καυσαέρια κλπ με ηλεκτρονικά τερτίπια, ωστε να επιτευχθούν οι προβλεπόμενες εκπομπές και αμφίβολη αξιοπιστία στον χρόνο).

                                  Κι εγώ θα προτιμούσα ένα Γιούρο 4 ντήζελ, αυτά που 30 λεπτά στο ρελαντί ρυπαίνουν λιγότερο από 30 λεπτά κάπνισμα (3 τσιγάρα), με παγίδα σωματιδίων και ουσιαστικά αστείες εκπομπές σωματιδίων, και μηδενικές αρωματικών υδρογονανθράκων...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
                                    Δυνατοτητα βλεπω στα SUV και σε αυτους που διανυουν πολλα χιλιομετρα.

                                    Και σε όσους είναι κολλημένοι σε κίνηση, κι εκεί καίει αισθητά λιγότερο...

                                    Αληθεια, ποιο θα περνατε? το Α4 2.0, 2,0 TDI η 2.0 TFSI? Η διαφορα στην τιμη 2.000 Ευρω που απεχει το ενα απο το αλλο...

                                    Κανένα, δεν θα ξανάπαιρνα αυτοκίνητο του ομίλου, μέχρι να με πείσει για το αντιθετο.
                                    Όμως αν αναγκαστικά επέλεγα ένα από τα παραπάνω, τότε το 2,0 TDI, εκτός αν ο βενζινάς έχει όμορφη κόρη και θέλω να κάνω κονέ!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      msamaro last edited by

                                      Σύμφωνα με την εφημερίδα «Το Βήμα» κατά την απουσία των πετρελαιοκίνητων μέσων μαζικής μεταφοράς και των ταξί διαπιστώθηκε μείωση των μετρούμενων συγκεντρώσεων καπνού, η οποία υπερβαίνει το 40%. Σημαντική ήταν επίσης η μείωση στις συγκεντρώσεις σωματιδίων ΡΜ10, αλλά και εκείνων με μικρότερη διάμετρο, τα ΡΜ2.5, τα οποία ενέχουν και τους μεγαλύτερους κινδύνους για την υγεία μας εξαιτίας της αυξημένης διεισδυτικότητας στο αναπνευστικό σύστημα. Συγκεκριμένα οι συγκεντρώσεις ΡΜ10 εμφανίστηκαν μειωμένες κατά 12% και των ΡΜ2.5 κατά 13%.
                                      Σύμφωνα με τους ερευνητές του ΕΜΠ, η κύρια πηγή καπνού στην ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας και υπεύθυνα σε σημαντικό βαθμό για τις συγκεντρώσεις των ΡΜ10 και ιδίως των ΡΜ2.5 που καταγράφονται είναι τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Το πλέον ανησυχητικό στοιχείο είναι η ύπαρξη και ακόμα μικρότερων σωματιδίων, των ΡΜ1, των οποίων οι μετρήσεις δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα στην χώρα μας και προέρχονται σε μεγάλο βαθμό από τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

                                      Xλωμά τα πράγματα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        Μιλάμε όμως για ταξί, που έχουν διαζύγιο με την σντήρηση, ενώ είναι πάρα πολλά παλιάς τεχνολογίας...

                                        Επίσης είναι ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ οχήματα που κινούνται όλη μέρα διαρκώς, σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα (ΙΧ )...

                                        Εδώ κάνουν απεργία και δεν έχει κίνηση στους δρόμους!!
                                        Ώρα είναι να μας πουν πως αν επιτραπουν τα ντήζελ θα τριπλασιαστεί η κίνηση!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                          Σύμφωνα με την εφημερίδα «Το Βήμα» κατά την απουσία των πετρελαιοκίνητων μέσων μαζικής μεταφοράς και των ταξί διαπιστώθηκε μείωση των μετρούμενων συγκεντρώσεων καπνού, η οποία υπερβαίνει το 40%. Σημαντική ήταν επίσης η μείωση στις συγκεντρώσεις σωματιδίων ΡΜ10, αλλά και εκείνων με μικρότερη διάμετρο, τα ΡΜ2.5, τα οποία ενέχουν και τους μεγαλύτερους κινδύνους για την υγεία μας εξαιτίας της αυξημένης διεισδυτικότητας στο αναπνευστικό σύστημα. Συγκεκριμένα οι συγκεντρώσεις ΡΜ10 εμφανίστηκαν μειωμένες κατά 12% και των ΡΜ2.5 κατά 13%.
                                          Σύμφωνα με τους ερευνητές του ΕΜΠ, η κύρια πηγή καπνού στην ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας και υπεύθυνα σε σημαντικό βαθμό για τις συγκεντρώσεις των ΡΜ10 και ιδίως των ΡΜ2.5 που καταγράφονται είναι τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Το πλέον ανησυχητικό στοιχείο είναι η ύπαρξη και ακόμα μικρότερων σωματιδίων, των ΡΜ1, των οποίων οι μετρήσεις δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα στην χώρα μας και προέρχονται σε μεγάλο βαθμό από τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

                                          Xλωμά τα πράγματα...

                                          Αφού είναι τόσο επικίνδυνα (ακόμα και αυτά τα λίγα που κυκλοφορούν σε σχέση με τα βενζινοκίνητα) γιατί δεν τα απαγορεύουν; Μήπως δεν προέχει η υγεία; Γιατί δεν αποσύρουν τα τρισάθλια πανάρχαια λεωφορεία; ή τα αντίστοιχα ταξί;

                                          Αν υποθέσουμε ότι ήδη υπάρχει σημαντικό πρόβλημα σύμφωνα με τα λεγόμενα του ΕΜΠ, γιατί δεν γίνεται κάτι να διορθωθεί;

                                          Πόσα εκατομμύρια Ευρωπαίοι έχουν πεθάνει από τα diesel...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            megane98hp last edited by

                                            Συγνωμη αλλα εχω μια απορια.
                                            Αν επιτραπουν σε ολη την Ελλαδα τα ντιζελ, θα συμφερει σε τελικη αναλυση η αγορα τους; Ρωταω γιατι, τουλαχιστον στη Κρητη, η τιμη του πετρελαιου ειναι σχεδον ιδια με την τιμη της αμολυβδης. Στην πραξη δηλαδη, το μονο κερδος ειναι η καπως καλυτερη συντηρηση και η καλυτερη αξιοποιηση της ροπης του κινητηρα απο τις χαμηλες στροφες, δηλαδη καλυτερες ρεπριζ.Οποιοι κανουν πολλα χιλιομετρα μαλλον δεν θα κερδιζουν τιποτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 11 / 118
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr