Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 139
    • 140
    • 71 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    76831
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      costas-athan last edited by

      Μάλιστα. Αρκετά με τις τεχνικές ερωτήσεις. Τώρα μία πρακτική. Για τις λακούβες των ελληνικών δρόμων η B6 HD είναι πολύ κουραστικές;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyot last edited by

        Δεν έχω ιδία πείρα απ' τα Μπιλστάιν. Από αυτά που έχω διαβάσει από κατόχους Μπεμβέ και Σκόντα, σχεδόν όλοι ήταν λίγο-πολύ ευχαριστημένοι.
        Η 'άνεση' είναι και υποκειμενικό θέμα. Δεν ξέρω τα γούστα και τις διαθέσεις σου.

        Τα Μονρόε Σένσατρακ τα είχα σε παληό Ρενώ 21 1,7 και ήμουν πολύ ικανοποιημένος, για τον (οικογενειακό) χαρακτήρα εκείνου του αμαξιού, το οποίο, σημειωτέον είχε πολύ καλό κράτημα για μη-σπορ αμάξι, και ανεπανάληπτο τιμόνι (χωρίς υποβοήθηση γαρ).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          costas-athan last edited by

          Ο χρήστης Coyot έγραψε:
          Δεν έχω ιδία πείρα απ' τα Μπιλστάιν. Από αυτά που έχω διαβάσει από κατόχους Μπεμβέ και Σκόντα, σχεδόν όλοι ήταν λίγο-πολύ ευχαριστημένοι.
          Η 'άνεση' είναι και υποκειμενικό θέμα. Δεν ξέρω τα γούστα και τις διαθέσεις σου.

          Τα Μονρόε Σένσατρακ τα είχα σε παληό Ρενώ 21 1,7 και ήμουν πολύ ικανοποιημένος, για τον (οικογενειακό) χαρακτήρα εκείνου του αμαξιού, το οποίο, σημειωτέον είχε πολύ καλό κράτημα για μη-σπορ αμάξι, και ανεπανάληπτο τιμόνι (χωρίς υποβοήθηση γαρ).

          Πρώτ' απ' όλα ευχαριστώ όλους όσους έχουν απαντήσει τα ερωτήματα μου μέχρι εδώ!

          Είναι δύσκολο να περιγράψω το θέμα της άνεσης με λόγια. Εν ολίγοις θα με ενδιέφερε μία βελτίωση σε απόδοση σε σχέση με τα stock αμορτισέρ χωρίς να θυσιαστεί ιδαίτερα η άνεση. Δηλαδή με ενδιαφέρει η απόδοση (καλύτερα κρατήματα και φρενάρισμα) αλλά όχι σε φοβερό βαθμό. Δεν κατεβαίνω σε αγώνες για να κηνυγάω και το τελευταίο δέκατο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panos3 last edited by

            τα εχω τα συγκεκριμενα αμορτισερ bilstein b6 ''αυτορυθμιζομενα'' δεν θα τα ελεγα ομως σε δυσκολες συνθηκες θα σε βγαλει ασπροπροσωπο.μολις συναντησει ανωμαλια κτλ σφιγγει ωστε να μην κανει ταλαντωση το αμαξωμα η οταν παρεις μια στροφη με πολλα χιλιομετρα δεν θα αφησει το αμαξωμα να γειρει.ενα αλλο χαρακτηριστικο που εχει ειναι οτι ''καλυπτει'' το επιπλεον βαρος φορτωμα,5 ατομα.δηλαδη μολις εχεις βαλει βαρος στο αμαξι σφιγγει και στην εθνικη εχεις αλλο αυτοκινητο δεν πλεει με τιποτα σε αντιθεση αν ειχες πχ τα κονι κιτρινα στη μαλακη ρυθμιση η αλλο αμορτισερ.επισης στις μικρες ανωμαλιες χωματοδρομους εχει καλυτερη ανεση απο το εργοστασιακο.παντως γενικα στην πολη η ανεση ειναι μειωμενη αρκετα σε εγκαρσιες ανωμαλιες.επειδη εχω οδηγησει τα monroe reflex δεν υπαρχει καμια συγκριση με τα bilstein sport b6.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adrivas last edited by

              Τα sensa trac μάλλον έχουν ντε φακτο αντικατασταθει για τα επιβατικα με τα reflex, που απο οτι καταλαβαινω ειναι frequency selective κι αυτα, οπως τα koni fsd. Tα εχω βαλει στην 147.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                costas-athan last edited by

                Ο χρήστης panos3 έγραψε:
                τα εχω τα συγκεκριμενα αμορτισερ bilstein b6 ''αυτορυθμιζομενα'' δεν θα τα ελεγα ομως σε δυσκολες συνθηκες θα σε βγαλει ασπροπροσωπο.μολις συναντησει ανωμαλια κτλ σφιγγει ωστε να μην κανει ταλαντωση το αμαξωμα η οταν παρεις μια στροφη με πολλα χιλιομετρα δεν θα αφησει το αμαξωμα να γειρει.ενα αλλο χαρακτηριστικο που εχει ειναι οτι ''καλυπτει'' το επιπλεον βαρος φορτωμα,5 ατομα.δηλαδη μολις εχεις βαλει βαρος στο αμαξι σφιγγει και στην εθνικη εχεις αλλο αυτοκινητο δεν πλεει με τιποτα σε αντιθεση αν ειχες πχ τα κονι κιτρινα στη μαλακη ρυθμιση η αλλο αμορτισερ.επισης στις μικρες ανωμαλιες χωματοδρομους εχει καλυτερη ανεση απο το εργοστασιακο.παντως γενικα στην πολη η ανεση ειναι μειωμενη αρκετα σε εγκαρσιες ανωμαλιες.επειδη εχω οδηγησει τα monroe reflex δεν υπαρχει καμια συγκριση με τα bilstein sport b6.

                Αυτό είναι το θέμα. Οι μισοί δρόμοι στην πόλη είναι σαν βομβαρδισμένοι. Οπότε αν είναι αρκετά πιο σκληρά θυσιάζεται μεγάλο μέρος της άνεσης. Επίσης κάνω αρκετά χιλιόμετρα σε ορεινές διαδρομές. Κι εκεί δε λείπουν οι λακούβες, τα σμαράκια και γενικά κάθε είδους ελάτωμα στον ασφαλτοτάπητα.

                Τα sensa trac μάλλον έχουν ντε φακτο αντικατασταθει για τα επιβατικα με τα reflex, που απο οτι καταλαβαινω ειναι frequency selective κι αυτα, οπως τα koni fsd. Tα εχω βαλει στην 147.

                Τι λένε σε σχέση με τα stock; Βελτιώνουν καθόλου τις επιδόσεις του αυτοκινήτου; (Μιλάω για τα FSD, Reflex κλπ. παρόμοια).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adrivas last edited by

                  Τι λένε σε σχέση με τα stock; Βελτιώνουν καθόλου τις επιδόσεις του αυτοκινήτου; (Μιλάω για τα FSD, Reflex κλπ. παρόμοια).

                  Μειωνουν τις κλισεις, ειδικα σε διαδοχικα δεξια αριστερα, και το ελαφρωμα/γονατισμα. Λιγο καλυτερα και σε ανεση. Λιγο πιο φλου αισθηση στο αρχικο στριψιμο, ειδικα με τιμονιά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    s3 last edited by

                    Εχοντας βαλει σε πολο 16ν bilstein B8 μπορω να επικαλεστω τον ορο αυτορυθμιζομενα αν και προσωπικα δεν ικανοποιηθηκα πληρως απο το αποτελεσμα.
                    Στην πραξη ειναι οπως τα ειπε ο leonp.
                    Σε δρομο με ανωμαλιες, κατσαρα κλπ και με μικρες ταχυτητες, μαλακωνουν πολυ σε σημειο που απορεις αν ειναι sport.
                    Ετσι βελτιωνεται η ανεση, αλλα εμενα μου εδινε ενα αισθημα ασαφειας.
                    Στις μεγαλες ταχυτητες και σε συναρτηση λοιπον με μεγαλυτερο φορτιο σκληραιναν αρκετα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas-patra last edited by

                      Τα bilstein σε σχέση με τα Koni μου έχουν αφήσει κακές εντυπώσεις. Πολύ κοπάνημα, και μόλις άλλαξα κινητήρα και περίμενα να αντέξουν το βάρος, διαπίστωσα πως έβρισκε φτερό με λάστιχο σε απότομες ανωμαλίες του δρόμου.
                      Έχω τα B8 σε fiesta του 92' με 16αρες ζάντες και ελατήρια H&R 40mm. Τα Koni έχουν καλύτερη επαναφορά.

                      Αν είναι όμως να δώσετε χρήματα για τέτοια ανάρτηση, τότε με λίγα παραπάνω παίρνετε Weitec (και οχι μόνο) απο εξωτερικό και είναι και ρυθμιζόμενη σε ύψος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestisren last edited by

                        Λοιπόν έριχνα μια ματιά σε ελατήρια χαμηλώματος.
                        Κοιτώντας λοιπόν (όχι για το Fluence αλλα για άλλο αμάξι) είδα ότι η Eibach έδινε μπρος-πίσω κλασικα ελατήρια σε αντίθεση με το Fluence που έδινε μπρος κλασικό και πίσω προοευτικά.Πληροφοριακά και τα δύο αμαξια πίσω ημιάκαμπτο έχουν
                        Αν χαμηλώσει ένα αμάξι χωρίς προοδευτικά λοιπόν σε ημιάκαπτο άξονα τι συνέπειες θα έχουμε και πια τα αρνητικα του κλασικου ελατηρίου σε σχέση με το προοδευτικο σε χαμήλωμα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          ορεστη......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestisren last edited by

                            Επαναλαμβάνω πάντως ότι δεν είναι για το Fluence η ερώτηση
                            Για άλλο αμάξι είναι και πιο συγκεκριμένα όχι για δικό μου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                              ορεστη......

                              Αστα Ποπολαρε.......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Εσύ φουλ χαμηλωμένε για ποιο πράγμα μιλας τεσπα?
                                Άσε να μας πούνε δυο πράγματα που πας να αρχίσεις το τρολαρισμα καυτευθείαν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ε οχι και χαμηλωμενος , μια χαρα στο χαμηλουψος ειμαι
                                  Περαν της πλακας η λυση ειναι γνωστη Bilstein B8 και eibach ελατηριακια. Βεβαια ας πει και κανας γνωστης τιποτα παραπανω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                    Λοιπόν έριχνα μια ματιά σε ελατήρια χαμηλώματος.
                                    Κοιτώντας λοιπόν (όχι για το Fluence αλλα για άλλο αμάξι) είδα ότι η Eibach έδινε μπρος-πίσω κλασικα ελατήρια σε αντίθεση με το Fluence που έδινε μπρος κλασικό και πίσω προοευτικά.Πληροφοριακά και τα δύο αμαξια πίσω ημιάκαμπτο έχουν
                                    Αν χαμηλώσει ένα αμάξι χωρίς προοδευτικά λοιπόν σε ημιάκαπτο άξονα τι συνέπειες θα έχουμε και πια τα αρνητικα του κλασικου ελατηρίου σε σχέση με το προοδευτικο σε χαμήλωμα?

                                    http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1923526#p1923526

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • O
                                      orestisren last edited by

                                      Ευχαριστώ Λεωνίδα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • B
                                        billopoulos last edited by

                                        Μεγαλη επιστημη τελικα ολο αυτο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • O
                                          orestisren last edited by

                                          Δεν είναι όσο απλό μου φαινόταν εμένα τουλαχιστον τελικα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            s3 last edited by

                                            Επαναλαμβανω.
                                            Τα ελατηρια χαμηλωματος ειναι fail.
                                            οι λυσεις ειναι 2:
                                            1)πιο σπορ αμορτισερ σε μαμα ελατηριο
                                            2)πας κατευθειαν σε λυση τυπου coilover.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 71 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr