-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Ναι, αλλά τί να τον κάνεις τον 2TG που δεν θέλει επισκευή αλλά δεν πάει πάνω από 120;
Ας φτιάξουμε ένα φρέσκο Α, να πάει 160 - 170, κι ας χρειαστεί επισκευή στα 200.000 χλμ!δεν φταιει ο 2tg, δεν στα λεει ολα....
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Ρύθμισε το στατικό αβάνς όσο καλύτερα μπορείς.
Βγάλε την καμπάνα .........................................Καλή επιτυχία!ΑΠο γιαπώνια ξες? αν ναι, να σε εχω στα υποψη μου!!!!!
Κάτσε κάτσε... εσύ κάθε πότε χρειάζεται να κάνεις τη διαδικασία;
καθε ποτέ, για αυτο και πρεπει, αν χρειαστει ποτέ να εχω καποιον ζεστο που να το κατεχει το αθλημα
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
Ναι, αλλά τί να τον κάνεις τον 2TG που δεν θέλει επισκευή αλλά δεν πάει πάνω από 120;
Ας φτιάξουμε ένα φρέσκο Α, να πάει 160 - 170, κι ας χρειαστεί επισκευή στα 200.000 χλμ!δεν φταιει ο 2tg, δεν στα λεει ολα....
Αμα παντρευτω κορη βενζινα και ανοιξω τι κλειστες στροφιγγες, να δουμε μετα που φτανει.....
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
Ναι, αλλά τί να τον κάνεις τον 2TG που δεν θέλει επισκευή αλλά δεν πάει πάνω από 120;
Ας φτιάξουμε ένα φρέσκο Α, να πάει 160 - 170, κι ας χρειαστεί επισκευή στα 200.000 χλμ!δεν φταιει ο 2tg, δεν στα λεει ολα....
Oué, oué, en fait je connais trés bien qu'est qui se passe avec cet chef-d'oeuvre.
Αμα παντρευτω κορη βενζινα και ανοιξω τι κλειστες στροφιγγες, να δουμε μετα που φτανει.....
... Βαστάτε Τούρκοι τ' άρματα. Την επόμενη φορά να βγάλεις το 'γρήγορο'. Ξέρεις εσύ.
για αυτο και πρεπει, αν χρειαστει ποτέ να εχω καποιον ζεστο που να το κατεχει το αθλημα
Δεν τους μπορώ αυτούς τους τζαπανέζους, με τόσο χώρο γύρω απ' το μοτέρ ζαλίζομαι, μου πέφτουν τα κλειδιά. Έχω μάθει αλλιώς...
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Δεν σ'αμφισβητω Βασιλιε καθολου , απλα εχω εντιπωσιαστει γιατι δεν εχω ξαναδει στην ζωη μου κατι αλλο εκτος απο στα παλια σαζμαν , και τα τελευταια χρονια σε λευκο μεταλο (μαλακο σχετικα) σε συγχρονα !
Μερσι !Ισως και γιαυτο φιλε μου να ισχυριζονται μερικοι οτι ειναι το καλυτερο σασμαν που εχει βγει σε αυτοκινητο παραγωγης σε αισθηση και σε γρηγοραδα αλλαγης ταχυτητας ιδιως απο πρωτη σε δευτερα.Αλλα ζημιες στα συχρονιζε εβγαζαν,ισως απο τους καφρους που τα οδηγουσαν εκεινη την εποχη.
-
Αν ειναι ετσι ωραια , θα ζητησω τοτε μια αλφα απ'τον φιλο μου τον scuderia monofaro να το διαπιστωσω καλυτερα !
Κπ , για κανονισε .....για Μερκουρη
-
Του monofaro οι alfa ειναι ολες μπιμπελο.Χλωμο σε κοβω να σου δωσει μια για δοκιμη.
-
εχει δικιο ο βασιλης, εχω ακουσει απο πολλους οτι εχουν θεματα με το κιβωτιο τους (γρατζουναει, τις πεταει κλπ) αλλα οι δικια μου οπως και του βασιλη, δεν κανουν ουτε ''τσικ''! και ωραια κλιμακωση ρε παιδια...πολυ κλειστες σχεσεις για εργοστασιακες!!!
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
εχει δικιο ο βασιλης, εχω ακουσει απο πολλους οτι εχουν θεματα με το κιβωτιο τους (γρατζουναει, τις πεταει κλπ) αλλα οι δικια μου οπως και του βασιλη, δεν κανουν ουτε ''τσικ''! και ωραια κλιμακωση ρε παιδια...πολυ κλειστες σχεσεις για εργοστασιακες!!!Ποιες εργοστσιακες ρε χημειο!
σασμαν απο 1.3Ti σε μοτερ 1.6 alfeta εχεις, τι περιμενες να μην ειναι κλειστο?? -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
εχει δικιο ο βασιλης, εχω ακουσει απο πολλους οτι εχουν θεματα με το κιβωτιο τους (γρατζουναει, τις πεταει κλπ) αλλα οι δικια μου οπως και του βασιλη, δεν κανουν ουτε ''τσικ''! και ωραια κλιμακωση ρε παιδια...πολυ κλειστες σχεσεις για εργοστασιακες!!!
Ποιες εργοστσιακες ρε χημειο!
σασμαν απο 1.3Ti σε μοτερ 1.6 alfeta εχεις, τι περιμενες να μην ειναι κλειστο??χαλλοοουυυ.... δεν μιλησα για το αν ειναι και ποσο κοντο...για τις σχεσεις μιλησα.....οι σχεσεις στο κιβωτιο του 1,6 ειναι ιδιες!
ελα ......ελα......μαζεψου λέμε -
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
εχει δικιο ο βασιλης, εχω ακουσει απο πολλους οτι εχουν θεματα με το κιβωτιο τους (γρατζουναει, τις πεταει κλπ) αλλα οι δικια μου οπως και του βασιλη, δεν κανουν ουτε ''τσικ''! και ωραια κλιμακωση ρε παιδια...πολυ κλειστες σχεσεις για εργοστασιακες!!!
Ποιες εργοστσιακες ρε χημειο!
σασμαν απο 1.3Ti σε μοτερ 1.6 alfeta εχεις, τι περιμενες να μην ειναι κλειστο??χαλλοοουυυ.... δεν μιλησα για το αν ειναι και ποσο κοντο...για τις σχεσεις μιλησα.....οι σχεσεις στο κιβωτιο του 1,6 ειναι ιδιες!
ελα ......ελα......μαζεψου λέμεενω αν ειχες κορωνοπηνιο απο ντιζελ η αισθηση των σχεσεων θα ηταν η ιδια. . . .... .
-
Μπορείτε να προτείνετε λόγους που να προκαλούν πολύ πρόωρη φθορά των σταυρών κεντρικού άξονα;
Το πρόβλημα το έχω στο Lada 2105.
Έχω χάσει το μέτρημα πλέον των σταυρών που έχω αλλάξει.
Μέχρι άξονα άλλαξα με άψογο μεταχειρισμένο ο οποίος στην αρχή κυριολεκτικά μεταμόρφωσε το αυτοκίνητο.
Κραδασμός και βουητό εξαφανίστηκαν τελείως. Μετά από ένα ταξίδι στην Θεσσαλονίκη όμως άρχισαν τα ίδια.
Να τονίσω ότι το αυτοκίνητο δεν το ζορίζω με απότομα συμπλεκταρίσματα, πλαγιολισθήσεις κτλ.
Η μόνη διαφορά που έχει το αυτοκίνητο από τις εργοστασιακές του προδιαγραφές είναι ότι ίσως να είναι λίγο ψηλότερο επειδή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τραβούσε κάτι με κοτσαδόρο. -
Μεσαια τριβη?
-
το πρωτο πραγμα που ερχεται στο μυαλο μου ειναι αυτο που πολυ σωστα εγραψε ο βασιλης απο πανω. το δευτερο ειναι μηπως εχεις αρκετη διαφορα υψους (μπροστα με πισω) και κανουν περιεργη γωνια, κατα την ωρα της κινησης οι σταυροι (κατι αναλογο μ αυτο που παθαιναμε στα α112-128 κλπ οταν τα χαμηλωναμε πολυ )
το τριτο ειναι η ποιοτητα των σταυρων που βαζεις και το τεταρτο μηπως στο παρελθον εχεις αλλαξει κιβωτιο η πισω αξονα η κεντρικο και υπαρχει μικρη μεν, αλλα σημαντικη, διαφορα με το εργοστασιακο -
Μεσαία τριβή αλλάχτηκε μαζί με τον κεντρικό.
Δεν έχει αλλάξει ποτέ κιβώτιο ή πίσω άξονα. Συνολικά έχει 120000 πραγματικά χιλιόμετρα.
Κάτι άλλο που μου έχουν πει, αλλά δεν το έχω διασταυρώσει, είναι ότι ο πίσω άξονας πιάνει σε κάτι λάστιχα.
Μήπως έχουν χαλάσει τα λάστιχα και δεν κάθεται σωστά ο άξοναςΈχω απογοητευτεί πολύ με το πρόβλημα αυτό.
Το ξέρω είναι φασαριόζικο, το ξέρω είναι 4τάχυτο και ανεβάζει εύκολα στροφές, αλλά το βουητό και ο συντονισμός από τον κεντρικό είναι το κάτι άλλο. -
Στεφανε αν την εχεις αλλαξει την μεσαια τριβη ειναι σιγουρο οτι φταιει το υψος της πισω αναρτησης.Ξανααλλαξε τα ολα συν 2 πισω ελατηρια για να κατσει σωστα και αν στο κανει και τοτε εξορκισμο.
-
Ναι , αν δεν ειναι σωστά ευθυγραμισμένος ο άξονας προκαλεί φθορά. Επίσης , δεν ξέρω αν έχει , ότι συνεμπλοκ έχει πίσω καλό ειναι να αλαχτουν όλα ώστε νε μειωθουν οποιεςδήποτε ανοχες .
-
Ο χρήστης vasilis164 έγραψε:
Δεν σ'αμφισβητω Βασιλιε καθολου , απλα εχω εντιπωσιαστει γιατι δεν εχω ξαναδει στην ζωη μου κατι αλλο εκτος απο στα παλια σαζμαν , και τα τελευταια χρονια σε λευκο μεταλο (μαλακο σχετικα) σε συγχρονα !
Μερσι !Ισως και γιαυτο φιλε μου να ισχυριζονται μερικοι οτι ειναι το καλυτερο σασμαν που εχει βγει σε αυτοκινητο παραγωγης σε αισθηση και σε γρηγοραδα αλλαγης ταχυτητας ιδιως απο πρωτη σε δευτερα.Αλλα ζημιες στα συχρονιζε εβγαζαν,ισως απο τους καφρους που τα οδηγουσαν εκεινη την εποχη.
Χωρίς παρεξηγηση φίλε Βασίλη, όσοι το λένε αυτό δεν έχουν προφανώς δοκιμασει Γιαπωνέζικο κιβώτιο δεκαετίας 1970 (Datsun, Toyota, Mitsubishi...)
-
μητσε, δεν σπανε δεν χαλανε, κουμπωνουν με την σκεψη οτι θες να αλλαξεις, ενω εισαι σε κινηση μπροστα κουμπωνει η οπισθεν και αντιστροφα.....αλλα κλιμακωση ελεος.....λιωνεις την 2η και η 3η χανει 2000στρ. στα καλυτερα της(στα τογιοτα βεβαια, ντατσουν δεν εχω οδηγησει ποτε και κανενα)
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
μητσε, δεν σπανε δεν χαλανε, κουμπωνουν με την σκεψη οτι θες να αλλαξεις, ενω εισαι σε κινηση μπροστα κουμπωνει η οπισθεν και αντιστροφα.....αλλα κλιμακωση ελεος.....λιωνεις την 2η και η 3η χανει 2000στρ. στα καλυτερα της(στα τογιοτα βεβαια, ντατσουν δεν εχω οδηγησει ποτε και κανενα)Δεν θα διαφωνήσω Βαγγέλη, αλλά ο Βασίλης μίλησε για 'αισθηση και για γρηγοραδα αλλαγης ταχυτητας ιδιως απο πρωτη σε δευτερα'!
TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ