-
Παντως ειμαστε φοβεροι εμεις οι Ελληνες. Χτυπιομασταν τοσο καιρο 'γιατι δεν επιτρεπουν ντιζελ οι αλητες, τα λαμογια, οι μιζαδοροι' και τωρα που επετραπει, προτεινουμε σε καποιον που θελει ντιζελ τις βενζινοκινητες εκδοσεις. Ενταξει η αληθεια ειναι οτι χαλιομαστε οταν το στροφομετρο σταματαει στις 5.000, αλλα ο συγκεκριμενος 1.6 tdi παιρνει βραβειο οικονομιας απ οσο βλεπω. Εγω φιλε μου εχω το leon 1.2 tsi. Το αμαξι η μαλλον ο κινητηρας ειναι οπως το περιεγραψαν παραπανω, αλλα αν επαιρνα τωρα θα επαιρνα με κλειστα ματια το tdi μονο και μονο λογω χαμηλοτερης καταναλωσης. Οχι πως το 1.2 tsi καιει πολυ αλλα σιγουρα οπως το υπολογιζω απο τεστ περιοδικων πρεπει να ειναι σιγουρα 1 με 1.5 λιτρο η διαφορα τους. Δεν ξερω βεβαια και που μενεις. Εγω μενω Αθηνα, σε ενα κυκλο πολης αποκλειστικα σε ωρες αιχμης με τη γνωστη κινηση θελοντας να παω οσο πιο οικονομικα γινεται η καταναλωση παιζει στο 7.5 με 8.5 βαρυα βαρυα 9 αναλογα τα ποσα φαναρια και μποτιλιαρισματα θα σε πιασουνε. Αμα βγω παρα εξω και δουλευω μονο τριτες τεταρτες πεμπτες στο κιβωτιο παιζει απο 5.5 μεχρι βαρυα 6.8. Εθνικη ομως το υπολογιζεις σαν ενα συγχρονο 1.6 ατμοσφαιρα σε καταναλωση. Δηλαδη σε ενα ταξιδι με μεσο ορο 120-130 χλμ καιει γυρω στο 7. Ο tdi στα ταξιδια απ οσο βλεπω με τις ιδιες ταχυτητες καει καπου στο 5.
Βαλτα κατω συμφωνα με τα χιλιομετρα που κανεις και που το κινεις. Αν και για μενα αν κανεις πολλα χιλιομετρα ο tdi ειναι παντου πιο οικονομικος.
-
Οι πρωτες δυο προτασεις σου ειναι ακυρες..Το οτι ειναι ακριβα ειναι γεγονος.Τελεια κ παυλα
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Παντως ειμαστε φοβεροι εμεις οι Ελληνες. Χτυπιομασταν τοσο καιρο 'γιατι δεν επιτρεπουν ντιζελ οι αλητες, τα λαμογια, οι μιζαδοροι' και τωρα που επετραπει, προτεινουμε σε καποιον που θελει ντιζελ τις βενζινοκινητες εκδοσεις. Ενταξει η αληθεια ειναι οτι χαλιομαστε οταν το στροφομετρο σταματαει στις 5.000, αλλα ο συγκεκριμενος 1.6 tdi παιρνει βραβειο οικονομιας απ οσο βλεπω. Εγω φιλε μου εχω το leon 1.2 tsi. Το αμαξι η μαλλον ο κινητηρας ειναι οπως το περιεγραψαν παραπανω, αλλα αν επαιρνα τωρα θα επαιρνα με κλειστα ματια το tdi μονο και μονο λογω χαμηλοτερης καταναλωσης. Οχι πως το 1.2 tsi καιει πολυ αλλα σιγουρα οπως το υπολογιζω απο τεστ περιοδικων πρεπει να ειναι σιγουρα 1 με 1.5 λιτρο η διαφορα τους. Δεν ξερω βεβαια και που μενεις. Εγω μενω Αθηνα, σε ενα κυκλο πολης αποκλειστικα σε ωρες αιχμης με τη γνωστη κινηση θελοντας να παω οσο πιο οικονομικα γινεται η καταναλωση παιζει στο 7.5 με 8.5 βαρυα βαρυα 9 αναλογα τα ποσα φαναρια και μποτιλιαρισματα θα σε πιασουνε. Αμα βγω παρα εξω και δουλευω μονο τριτες τεταρτες πεμπτες στο κιβωτιο παιζει απο 5.5 μεχρι βαρυα 6.8. Εθνικη ομως το υπολογιζεις σαν ενα συγχρονο 1.6 ατμοσφαιρα σε καταναλωση. Δηλαδη σε ενα ταξιδι με μεσο ορο 120-130 χλμ καιει γυρω στο 7. Ο tdi στα ταξιδια απ οσο βλεπω με τις ιδιες ταχυτητες καει καπου στο 5.Βαλτα κατω συμφωνα με τα χιλιομετρα που κανεις και που το κινεις. Αν και για μενα αν κανεις πολλα χιλιομετρα ο tdi ειναι παντου πιο οικονομικος.
Μου αρέσει που άρχισες να τα χώνεις στους άλλους για να καταλήξεις στο ίδιο συμπέρασμα με αυτούς.
-
Ειναι ωραια να νιωθεις διαφορετικος
-
Ρε παιδια χαλαρωστε. Αν τα εχωνα στους αλλους και αφηνα τον εαυτο μου απ εξω δεν θα χρησιμοποιουσα πρωτο πλυθηντικο...
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Ρε παιδια χαλαρωστε. Αν τα εχωνα στους αλλους και αφηνα τον εαυτο μου απ εξω δεν θα χρησιμοποιουσα πρωτο πλυθηντικο...Είδες κάποιον να μην είναι χαλαρός; Εγώ όλο γελάκια βλέπω.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Εκτός αν κάνεις πάνω από 17-18000 χλμ το χρόνο και τα αποσβέσεις σχετικά γρήγορα(σε μια 4ετία).Διαφορετικά αν κάνεις γύρω στα 10-12000 χλμ θα αργήσεις να τα αποσβέσεις τα 3200€ διαφορά.H διαφορά τιμής βενζίνης-ντίζελ είναι τώρα στα 0,20 λεπτά(στην περιοχή μου έχει 1,47 το ντίζελ και 1,67 η βενζίνη).Πόσα χλμ κάνεις ετησίως,αυτό μετράει.Αν κάνεις από 17000 χλμ και πάνω μόνο τότε πάρε οπωσδήποτε ντίζελ.
Με εντυπωσιάζει το γεγονός πως ακόμα σκέφτεστε με αυτό το σενάριο! Οτι δλδ για να πάρεις ντιζελ πρεπει να γραφεις σεβαστο αριθμο χιλιομέτρων!
Μα με τις τιμες της βενζινης εκει που εχουν φτάσει, το κόστος θα αποσβεστεί σε 1-2 χρόνια και οχι κάνοντας 15.. αλλα 7,5κ χιλιομετρα. Αυτη την στιγμη το κοστος μετακίνησης με ντίζελ ειναι σχεδόν το μισό... -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εκτός αν κάνεις πάνω από 17-18000 χλμ το χρόνο και τα αποσβέσεις σχετικά γρήγορα(σε μια 4ετία).Διαφορετικά αν κάνεις γύρω στα 10-12000 χλμ θα αργήσεις να τα αποσβέσεις τα 3200€ διαφορά.
H διαφορά τιμής βενζίνης-ντίζελ είναι τώρα στα 0,20 λεπτά(στην περιοχή μου έχει 1,47 το ντίζελ και 1,67 η βενζίνη).Πόσα χλμ κάνεις ετησίως,αυτό μετράει.Αν κάνεις από 17000 χλμ και πάνω μόνο τότε πάρε οπωσδήποτε ντίζελ.
Με εντυπωσιάζει το γεγονός πως ακόμα σκέφτεστε με αυτό το σενάριο! Οτι δλδ για να πάρεις ντιζελ πρεπει να γραφεις σεβαστο αριθμο χιλιομέτρων!
Μα με τις τιμες της βενζινης εκει που εχουν φτάσει, το κόστος θα αποσβεστεί σε 1-2 χρόνια και οχι κάνοντας 15.. αλλα 7,5κ χιλιομετρα. Αυτη την στιγμη το κοστος μετακίνησης με ντίζελ ειναι σχεδόν το μισό...Κόψε κάτι!Αν ο άλλος κάνει 10.000 χλμ ετησίως τα 3200€ ή τα 4000€ καλύπτονται σε 6-7 χρόνια .Αν κάνει 18.000 χλμ το χρόνο σε μια 3ετία περίπου.Αυτό είπα.Μην ξεχνάς και τα παραπάνω ασφάλιστρα(άλλο 1.2 και άλλο 1.6) και τα τεκμήρια.Αυτά σε μια 6ετία κάνουν καλή διαφορά .Ή τα λίγο ακριβότερα σέρβις του ντίζελ(και να φανταστείς δεν μίλησα καν και για το θέμα της νοθείας στο ντίζελ που πάει σύννεφο ).Η διαφορά κατανάλωσης μεταξύ 1.6 tdi και 1.2 tsi είναι γύρω στα 2,5 λίτρα(5,5 το ένα και 8άρι το άλλο,σε πραγματικές συνθήκες μικτής κατανάλωσης).Θέλει μολύβι και χαρτί πραγματικά.Και κυρίως να υπολογίσεις πόσα χλμ κάνεις το χρόνο,πόσο σκοπεύεις να κρατήσεις το αμάξι και ποια η διαφορά τιμής.Είναι και καλοί οι άτιμοι οι tsi.Oι ντίζελ είναι ταιριαστοί περισσότερο σε αμάξια που δεν έχουν καλούς βασικούς βενζινοκινητήρες(π.χ αξίζει το ντίζελ qashqai,duster,corsa αντί των αντίστοιχων μέτριων βενζινοκίνητων).
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Εκτός αν κάνεις πάνω από 17-18000 χλμ το χρόνο και τα αποσβέσεις σχετικά γρήγορα(σε μια 4ετία).Διαφορετικά αν κάνεις γύρω στα 10-12000 χλμ θα αργήσεις να τα αποσβέσεις τα 3200€ διαφορά.
H διαφορά τιμής βενζίνης-ντίζελ είναι τώρα στα 0,20 λεπτά(στην περιοχή μου έχει 1,47 το ντίζελ και 1,67 η βενζίνη).Πόσα χλμ κάνεις ετησίως,αυτό μετράει.Αν κάνεις από 17000 χλμ και πάνω μόνο τότε πάρε οπωσδήποτε ντίζελ.
Με εντυπωσιάζει το γεγονός πως ακόμα σκέφτεστε με αυτό το σενάριο! Οτι δλδ για να πάρεις ντιζελ πρεπει να γραφεις σεβαστο αριθμο χιλιομέτρων!
Μα με τις τιμες της βενζινης εκει που εχουν φτάσει, το κόστος θα αποσβεστεί σε 1-2 χρόνια και οχι κάνοντας 15.. αλλα 7,5κ χιλιομετρα. Αυτη την στιγμη το κοστος μετακίνησης με ντίζελ ειναι σχεδόν το μισό...Κόψε κάτι!Αν ο άλλος κάνει 10.000 χλμ ετησίως τα 3200€ ή τα 4000€ καλύπτονται σε 6-7 χρόνια .Αν κάνει 18.000 χλμ το χρόνο σε μια 3ετία περίπου.Αυτό είπα.Μην ξεχνάς και τα παραπάνω ασφάλιστρα(άλλο 1.2 και άλλο 1.6) και τα τεκμήρια.Αυτά σε μια 6ετία κάνουν καλή διαφορά .Ή τα λίγο ακριβότερα σέρβις του ντίζελ(και να φανταστείς δεν μίλησα καν και για το θέμα της νοθείας στο ντίζελ που πάει σύννεφο ).Η διαφορά κατανάλωσης μεταξύ 1.6 tdi και 1.2 tsi είναι γύρω στα 2,5 λίτρα(5,5 το ένα και 8άρι το άλλο,σε πραγματικές συνθήκες μικτής κατανάλωσης).Θέλει μολύβι και χαρτί πραγματικά.Και κυρίως να υπολογίσεις πόσα χλμ κάνεις το χρόνο,πόσο σκοπεύεις να κρατήσεις το αμάξι και ποια η διαφορά τιμής.Είναι και καλοί οι άτιμοι οι tsi.Oι ντίζελ είναι ταιριαστοί περισσότερο σε αμάξια που δεν έχουν καλούς βασικούς βενζινοκινητήρες(π.χ αξίζει το ντίζελ qashqai,duster,corsa αντί των αντίστοιχων μέτριων βενζινοκίνητων).
ερρμμμ δεν κοβω τιποτα... εγω ξέρω πως το αμάξι μου με Diesel παει και γυρνάει στο χωρίο μου με ακριβως τα μισα λεφτα. Εχει χαμηλοτερα τελη κυκλοφορίας αν και 200 κυβικά παραπάνω, χρειάζεται ποιο αραια σερβις. Την αποσβεση με 7500κμ τον χρονο την κάνω ταχύτατα... ουτε σε 6, ουτε σε 7... αλλα σε 1-2...
Τωρα σχετικά με νοθείες... μια ζωη ακούμε γι αυτές, στην πράξη δεν βλέπω κανενα να κλαιγεται... τι να σε πω...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εκτός αν κάνεις πάνω από 17-18000 χλμ το χρόνο και τα αποσβέσεις σχετικά γρήγορα(σε μια 4ετία).Διαφορετικά αν κάνεις γύρω στα 10-12000 χλμ θα αργήσεις να τα αποσβέσεις τα 3200€ διαφορά.
H διαφορά τιμής βενζίνης-ντίζελ είναι τώρα στα 0,20 λεπτά(στην περιοχή μου έχει 1,47 το ντίζελ και 1,67 η βενζίνη).Πόσα χλμ κάνεις ετησίως,αυτό μετράει.Αν κάνεις από 17000 χλμ και πάνω μόνο τότε πάρε οπωσδήποτε ντίζελ.
Με εντυπωσιάζει το γεγονός πως ακόμα σκέφτεστε με αυτό το σενάριο! Οτι δλδ για να πάρεις ντιζελ πρεπει να γραφεις σεβαστο αριθμο χιλιομέτρων!
Μα με τις τιμες της βενζινης εκει που εχουν φτάσει, το κόστος θα αποσβεστεί σε 1-2 χρόνια και οχι κάνοντας 15.. αλλα 7,5κ χιλιομετρα. Αυτη την στιγμη το κοστος μετακίνησης με ντίζελ ειναι σχεδόν το μισό...Κόψε κάτι!Αν ο άλλος κάνει 10.000 χλμ ετησίως τα 3200€ ή τα 4000€ καλύπτονται σε 6-7 χρόνια .Αν κάνει 18.000 χλμ το χρόνο σε μια 3ετία περίπου.Αυτό είπα.Μην ξεχνάς και τα παραπάνω ασφάλιστρα(άλλο 1.2 και άλλο 1.6) και τα τεκμήρια.Αυτά σε μια 6ετία κάνουν καλή διαφορά .Ή τα λίγο ακριβότερα σέρβις του ντίζελ(και να φανταστείς δεν μίλησα καν και για το θέμα της νοθείας στο ντίζελ που πάει σύννεφο ).Η διαφορά κατανάλωσης μεταξύ 1.6 tdi και 1.2 tsi είναι γύρω στα 2,5 λίτρα(5,5 το ένα και 8άρι το άλλο,σε πραγματικές συνθήκες μικτής κατανάλωσης).Θέλει μολύβι και χαρτί πραγματικά.Και κυρίως να υπολογίσεις πόσα χλμ κάνεις το χρόνο,πόσο σκοπεύεις να κρατήσεις το αμάξι και ποια η διαφορά τιμής.Είναι και καλοί οι άτιμοι οι tsi.Oι ντίζελ είναι ταιριαστοί περισσότερο σε αμάξια που δεν έχουν καλούς βασικούς βενζινοκινητήρες(π.χ αξίζει το ντίζελ qashqai,duster,corsa αντί των αντίστοιχων μέτριων βενζινοκίνητων).
ερρμμμ δεν κοβω τιποτα... εγω ξέρω πως το αμάξι μου με Diesel παει και γυρνάει στο χωρίο μου με ακριβως τα μισα λεφτα. Εχει χαμηλοτερα τελη κυκλοφορίας αν και 200 κυβικά παραπάνω, χρειάζεται ποιο αραια σερβις. Την αποσβεση με 7500κμ τον χρονο την κάνω ταχύτατα... ουτε σε 6, ουτε σε 7... αλλα σε 1-2...
Τωρα σχετικά με νοθείες... μια ζωη ακόμα γι αυτές, στην πράξη δεν ακούγεται τιποτα... τι να σε πω...
Eξαρτάται και με τι το συγκρίνεις.Αν π.χ έχεις το corsa diesel και το συγκρίνεις με το 1.6 turbo astra ok .Εδώ συγκρίνουμε leon 1.2 tsi με 1.6 tdi.Eπισης έχει σημασία που κινείσαι κυρίως.Αν κινείσαι κυρίως σε ε.ο ή γενικά εκτός πόλης ο 1.2 tsi καίει πολύ λίγο(κάτω από 6,5 λίτρα).Το έχω τεστάρει σε golf 1.4 tsi & polo 1.2 tsi.Ειναι πολύ οικονομικά σε ταχύτητες π.χ 120 χλμ με την μακριά 6η.Μέσα στην πόλη μεγαλώνει η διαφορά κυρίως.Το πιο αραία σέρβις δεν πολυισχύει,αφού και τα 2 πρέπει να πάνε για σέρβις 1 φορά το χρόνο.
-
επειδη διαβασα παλι για το τραγικο αυτοματο κιβωτιο της c4 ερωτω το εχει οδηγησει κανεις? γιατι εγω 3 μερες που το εχω μια χαρα παει κ τα αυτακια δε βλεπω να τα χρησιμοποιω ποτε. και επειδη ειχα δει και το λεον πριν καταληξω σε σιτροεν ,δεν συγκρινονται σε εσωτερικο και εξοπλισμο και χωρους.
-
Μου φαινεται οτι τελικα ισως το καλυτερο που εχω να κανω ειναι να περιμενω!! Δεδομενο οτι η αγορα diesel τωρα εχει ξεκινησει ισως χρειαζεται λιγο χρονος για να υπαρξει ισορροπια στις τιμες. Δεν νομιζω οτι πχ η διαφορα των 3000€ οφειλεται αποκλειστικα σε κοστος εργοστασιου, αλλα στην μειωμενη μεχρι πριν ενα 6μηνο ζητηση για diesel αυτοκινητα..
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εκτός αν κάνεις πάνω από 17-18000 χλμ το χρόνο και τα αποσβέσεις σχετικά γρήγορα(σε μια 4ετία).Διαφορετικά αν κάνεις γύρω στα 10-12000 χλμ θα αργήσεις να τα αποσβέσεις τα 3200€ διαφορά.
H διαφορά τιμής βενζίνης-ντίζελ είναι τώρα στα 0,20 λεπτά(στην περιοχή μου έχει 1,47 το ντίζελ και 1,67 η βενζίνη).Πόσα χλμ κάνεις ετησίως,αυτό μετράει.Αν κάνεις από 17000 χλμ και πάνω μόνο τότε πάρε οπωσδήποτε ντίζελ.
Με εντυπωσιάζει το γεγονός πως ακόμα σκέφτεστε με αυτό το σενάριο! Οτι δλδ για να πάρεις ντιζελ πρεπει να γραφεις σεβαστο αριθμο χιλιομέτρων!
Μα με τις τιμες της βενζινης εκει που εχουν φτάσει, το κόστος θα αποσβεστεί σε 1-2 χρόνια και οχι κάνοντας 15.. αλλα 7,5κ χιλιομετρα. Αυτη την στιγμη το κοστος μετακίνησης με ντίζελ ειναι σχεδόν το μισό...Το θεμα ειναι ομως οτι δινεις 22-23Κ για ενα αστρα η μια g τη σημερον ημερα?Οι χρηματοδοτησεις σερνονται,οι ανταλλαγες το ιδιο..Ειναι πολυ ψηλα τα ποσα.Ναι ειναι παρα πολυ οικονομικα,αλλα δε θα πω μαλακα αυτον που θα προτιμησει να δωσει 13-14 για ενα βενζινοκινητο να κανει τη δουλεια του απο το να δωσει +3-4Κ τουλαχιστον για ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ οικονομια..Στην σημερινη Ελλαδα ειναι πολυ σχετικο το ''μελλοντικο'' αφου κυριολεκτικα δε ξερεις τι σου ξημερωνει..Οι πιο πολλοι οπως κ ο φιλος εδω προτιμουν απλα να περιμενουν και καλα κανουν
-
Με πολύ γρήγορους και απλούς υπολογισμούς και με ετήσια Km 10.000 που θεωρώ πως είναι το Minimum θα έχουμε:
με 5 λιτρα μικτή στο diesel θέλεις 500λίτρα ==> χ1,5 = 750
με 8 λιτρα μικτή στο βενζίνη 1.2 θέλεις 800 λίτρα ==> χ1,7 = 1360
Επίσης στο βενζίνη προσθέτεις 136 τέληΟπότε έχουμε μια διαφορά 746€ δλδ 4 χρόνια. Για διπλάσια Km πέφτει στα 2
Επίσης στο diesel δε νομίζω ότι είναι ακριβότερο το service, μόνο λάδια-φίλτρα θέλει..Το θέμα είναι οτι εαν η βενζίνη συνεχίσει την ανοδική τάση τότε μελλοντικά θα έχεις κερδίσει και ο χρόνος απόσβεσης θα μειωθεί πολύ γρηγορότερα.
Επίσης ισχύει και το γενικό χάλι, ότι οι τιμές θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν και η αγοραστική δύναμη συνεχώς θα μειώνεται. Οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ήδη αυξηθεί αρκετά μόνο και μόνο από το ΦΠΑ (19->23%). Θυμάμαι τέλος του 2008 ένας φίλος πήρε 19.000 full extra to C-MAX...
-
με την επικείμενη εξίσωση του φόρου στο πετρέλαιο κίνησης με το πετρέλαιο θέρμανσης, η τιμή που θα πληρώνουμε στο πρατήριο για diesel αναμένεται να μειωθεί.
~ 1,4 €/lt με βάση τις τωρινές τιμές.
Αγορά Leon 1.6 e-ecomotive