Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Κολάνε οι στροφές του κινητήρα
  1. Home
  2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
  3. Κολάνε οι στροφές του κινητήρα
  • 1
  • 2
  • 1 / 2
Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
16
32
273
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • N
    nascar1 last edited by Jan 18, 2005, 7:16 AM

    Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα πρόβλημα με το ford fiesta μοντέλλο 1997. Πριν κανα 6μηνο αρχισαν να κολάνε οι στροφές του κινητήρα. Δηλαδή εκεί που αλλάζεις απο 1η σε 2α έμεναν κολημένες στις 3-4000 στροφές. Πήγα το αμάξι σε ένα εξουσιοδοτημένο έβαλε απάνω έναν υπολογιστή και διαπίστωσε ότι ήταν ένα ηλεκτρονικό κύκλωματάκι που ρυθμίζει το ηλεκτρονικό γκάζι (έτσι είπε τουλάχιστον). Κόστος 80 το ανταλλακτικό και 25 η εργασία για δουλειά 1 λεπτού..

    Το πρόβλημα εμφανίζεται ως εξής. Εαν κάνω ταξίδι και έχω το γκάζι για πολύ ώρα πατημένο με το που σταματάω οι στροφές κατεβαίνουν μέχρι τις 1300 και αφού παραμείνουν εκεί για λίγα δευτερόλεπτα πέφτουν στις 850 του ρελαντί. Έτσι ξεκινάει το πρόβλημα. Χτες το έκανε πάλι και προφανώς σύντομα είμαι για άλλα 105 ευρώ.

    Έχει κανεις υπόψιν του τι μπορεί να συμβάινει?

    1 Reply Last reply Reply Quote 2
    • N
      nascar1 last edited by Jan 18, 2005, 7:16 AM

      Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα πρόβλημα με το ford fiesta μοντέλλο 1997. Πριν κανα 6μηνο αρχισαν να κολάνε οι στροφές του κινητήρα. Δηλαδή εκεί που αλλάζεις απο 1η σε 2α έμεναν κολημένες στις 3-4000 στροφές. Πήγα το αμάξι σε ένα εξουσιοδοτημένο έβαλε απάνω έναν υπολογιστή και διαπίστωσε ότι ήταν ένα ηλεκτρονικό κύκλωματάκι που ρυθμίζει το ηλεκτρονικό γκάζι (έτσι είπε τουλάχιστον). Κόστος 80 το ανταλλακτικό και 25 η εργασία για δουλειά 1 λεπτού..

      Το πρόβλημα εμφανίζεται ως εξής. Εαν κάνω ταξίδι και έχω το γκάζι για πολύ ώρα πατημένο με το που σταματάω οι στροφές κατεβαίνουν μέχρι τις 1300 και αφού παραμείνουν εκεί για λίγα δευτερόλεπτα πέφτουν στις 850 του ρελαντί. Έτσι ξεκινάει το πρόβλημα. Χτες το έκανε πάλι και προφανώς σύντομα είμαι για άλλα 105 ευρώ.

      Έχει κανεις υπόψιν του τι μπορεί να συμβάινει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nascar1 last edited by Jan 18, 2005, 7:16 AM

        Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα πρόβλημα με το ford fiesta μοντέλλο 1997. Πριν κανα 6μηνο αρχισαν να κολάνε οι στροφές του κινητήρα. Δηλαδή εκεί που αλλάζεις απο 1η σε 2α έμεναν κολημένες στις 3-4000 στροφές. Πήγα το αμάξι σε ένα εξουσιοδοτημένο έβαλε απάνω έναν υπολογιστή και διαπίστωσε ότι ήταν ένα ηλεκτρονικό κύκλωματάκι που ρυθμίζει το ηλεκτρονικό γκάζι (έτσι είπε τουλάχιστον). Κόστος 80 το ανταλλακτικό και 25 η εργασία για δουλειά 1 λεπτού..

        Το πρόβλημα εμφανίζεται ως εξής. Εαν κάνω ταξίδι και έχω το γκάζι για πολύ ώρα πατημένο με το που σταματάω οι στροφές κατεβαίνουν μέχρι τις 1300 και αφού παραμείνουν εκεί για λίγα δευτερόλεπτα πέφτουν στις 850 του ρελαντί. Έτσι ξεκινάει το πρόβλημα. Χτες το έκανε πάλι και προφανώς σύντομα είμαι για άλλα 105 ευρώ.

        Έχει κανεις υπόψιν του τι μπορεί να συμβάινει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dmitspan last edited by Jan 18, 2005, 9:48 AM

          λογικό δεν είναι; προφανώς ο εγκέφαλος αποτρέπει την απότομη πτώση των στροφών ύστερα ειδικά από αρκετή ώρα λειτουργίας του κινητήρα για διάφορους λόγους

          ο άλλος μπορεί να σου λέει και βλακείες για να πάρει τα λεφτά.
          Αν όμως όντως έχεις πρόβλημα, καλύτερα να πάρεις κι εσύ έναν υπολογιστή

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            alexastrag last edited by Jan 18, 2005, 8:39 PM

            Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
            Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα πρόβλημα με το ford fiesta μοντέλλο 1997. Πριν κανα 6μηνο αρχισαν να κολάνε οι στροφές του κινητήρα. Δηλαδή εκεί που αλλάζεις απο 1η σε 2α έμεναν κολημένες στις 3-4000 στροφές. Πήγα το αμάξι σε ένα εξουσιοδοτημένο έβαλε απάνω έναν υπολογιστή και διαπίστωσε ότι ήταν ένα ηλεκτρονικό κύκλωματάκι που ρυθμίζει το ηλεκτρονικό γκάζι (έτσι είπε τουλάχιστον). Κόστος 80 το ανταλλακτικό και 25 η εργασία για δουλειά 1 λεπτού..

            Το πρόβλημα εμφανίζεται ως εξής. Εαν κάνω ταξίδι και έχω το γκάζι για πολύ ώρα πατημένο με το που σταματάω οι στροφές κατεβαίνουν μέχρι τις 1300 και αφού παραμείνουν εκεί για λίγα δευτερόλεπτα πέφτουν στις 850 του ρελαντί. Έτσι ξεκινάει το πρόβλημα. Χτες το έκανε πάλι και προφανώς σύντομα είμαι για άλλα 105 ευρώ.

            Έχει κανεις υπόψιν του τι μπορεί να συμβάινει?

            το πρωτο που περιγραφεις ειναι προβλημα το δευτερο ειναι νομιζω η φυσιολογικη λειτουργια του κινητηρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              msamaro last edited by Jan 18, 2005, 11:43 PM

              Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
              Το πρόβλημα εμφανίζεται ως εξής. Εαν κάνω ταξίδι και έχω το γκάζι για πολύ ώρα πατημένο με το που σταματάω οι στροφές κατεβαίνουν μέχρι τις 1300 και αφού παραμείνουν εκεί για λίγα δευτερόλεπτα πέφτουν στις 850 του ρελαντί.

              Πάντως αυτό εμένα δεν μου ακούγεται ως πρόβλημα. Νομίζω κανένα αμάξι δεν πέφτει κατευθείαν στις στροφές του ρελαντί

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nascar1 last edited by Jan 19, 2005, 6:37 AM

                Μάλλον σας μπερδεψα λίγο... Η δικιά μου άποψη συμφωνεί με τον alexastrag. Το να πεφτουν οι στροφές αρχικά στις 1200 για λίγο και μετά στο ρελαντί είναι μάλλον λογικό. Το άλλο όμως που κολάνε ψηλα? Έχετε καμια ιδέα? Μάλλον δικό μου είναι το λάθος γιατί συνδίασα κάποια άσχετα πράγματα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • M
                  manosk last edited by Jan 19, 2005, 7:40 AM

                  Μου θυμίζει πρόβλημα στον αισθητήρα πεταλούδας γκαζιού (ή κάπως έτσι). Αν οι ανεβασμένες στροφές πέφτουν με μια-δυο ξερογκαζιές, αυτό πρέπει να παίζει. Εμένα μου το εμφάνιζε περιστασιακά το Accent κι έτρεξα και το έφτιαξαν στην εγγύηση. Βέβαια στην περίπτωσή μου γινόταν το ανάποδο, όταν ζόριζα τον κινητήρα και επιβράδυνα κατεβάζοντας και ταχύτητα, οι στροφές έμεναν ψηλά για αρκετά δευτερόλεπτα αντί να πέφτουν στις 1000-1500.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • N
                    nascar1 last edited by Jan 19, 2005, 10:18 AM

                    Αυτό πρέπει να είναι.. Πρόβλημα στον αισθητήρα πεταλούδας γκαζιού. Το γαμώτο της όλης ιστορίας είναι ότι τον άλλαξα πρόσφατα (πριν κανά 6μηνο) και το πρόβλημα επανήρθε πάλι. Οταν και εγώ φρενάρω με ταχύτητα κάνει ακριβώς αυτό που περιγράφεις manosk. Δηλαδή κάθε χρόνο θα την αλλάζω? Καμιά καλή ιδέα-πατέντα από τους ειδικούς στο forum???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • K
                      kostas-1970 last edited by Jan 19, 2005, 11:20 AM

                      Φίλε nascar1, το πρόβλημά σου είναι ακριβώς η πεταλούδα

                      Το έπαθε και ο πατέρας μου και στο Α4 πριν δυό χρόνια και του είπαν ότι συνέβη λόγω κακής ποιότητας βενζίνης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by Jan 19, 2005, 11:20 AM

                        Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
                        Το γαμώτο της όλης ιστορίας είναι ότι τον άλλαξα πρόσφατα (πριν κανά 6μηνο) και το πρόβλημα επανήρθε πάλι.

                        Θα τους βάζεις να στον αλλάζουν κάθε εξάμηνο μέσα στην εγγύηση!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nascar1 last edited by Jan 19, 2005, 12:37 PM

                          Έχεις δίκιο για την εγγύηση αλλά σαν πανέξυπνος που είμια έχασα την απόδειξη...

                          Δηλαδή όλα αυτά τα ανταλακτικά έχουν εγγύηση 1 έτους?

                          ΚΩΣΤΑ 1970 πιστεύεις πως το πρόβλημα είναι ο αισθητήρας της πεταλούδας ή η ίδια η πεταλούδα? Και πως είναι δυνατόν να χαλάει ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα από κακή βενζινη? Εαν είναι η πεταλούδα μάλλον είνια ευκαιρία να βάλω μια από focus 1.6

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            spiros19 last edited by Jan 19, 2005, 1:00 PM

                            Δοκιμασε αντι για πεταλουδα να βαλεις καμια χρυσομυγα που ειναι πιο ανθεκτικες!
                            Επισης παρε καμπιες και περιμενε να γινουν πεταλουδες!
                            Αχαααα, καλοοοο εεε???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by Jan 19, 2005, 1:00 PM

                              Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
                              Έχεις δίκιο για την εγγύηση αλλά σαν πανέξυπνος που είμια έχασα την απόδειξη...

                              Ναι, αλλά εκείνει θα το έχουν εκείνοι στο αρχείο εργασιών του συνεργείου.

                              Δηλαδή όλα αυτά τα ανταλακτικά έχουν εγγύηση 1 έτους?

                              Ναι. Εμένα μου άλλαξαν 2 φορές εντός εγγύησης δίσκους σε... ZX! Αφού μέσα σε 5000km σκεβρώνανε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nascar1 last edited by Jan 19, 2005, 1:10 PM

                                Μακάρι TGD να είνια όπως το λες και να το έχουν.... θα δείξει αν και δεν νομίζω να βγάλω άκρη με εξουσιοδοτημένο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  staz last edited by Jan 19, 2005, 7:14 PM

                                  Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                                  Δοκιμασε αντι για πεταλουδα να βαλεις καμια χρυσομυγα που ειναι πιο ανθεκτικες!
                                  Επισης παρε καμπιες και περιμενε να γινουν πεταλουδες!
                                  Αχαααα, καλοοοο εεε???

                                  Πολύ καλό,εσύ έπρεπε να γίνεις μηχανικός στην Φερράρι με την εξυπνάδα που σε διακατέχει.Στο θέμα μας τώρα,το βρίσκω χλωμό να έχει ηλεκτρονικό γκάζι το fiesta του 97.Συμφωνώ με τον manosk ,πως μάλλον είναι ο αισθητήρας πεταλούδας γκαζιού(throttle position sensor).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    spiros19 last edited by Jan 19, 2005, 11:19 PM

                                    Ο χρήστης StAz έγραψε:

                                    Δοκιμασε αντι για πεταλουδα να βαλεις καμια χρυσομυγα που ειναι πιο ανθεκτικες!
                                    Επισης παρε καμπιες και περιμενε να γινουν πεταλουδες!
                                    Αχαααα, καλοοοο εεε???

                                    Πολύ καλό,εσύ έπρεπε να γίνεις μηχανικός στην Φερράρι με την εξυπνάδα που σε διακατέχει.Στο θέμα μας τώρα,το βρίσκω χλωμό να έχει ηλεκτρονικό γκάζι το fiesta του 97.Συμφωνώ με τον manosk ,πως μάλλον είναι ο αισθητήρας πεταλούδας γκαζιού(throttle position sensor).

                                    Τωρα να σου πω οτι εχεις μεγαλο προβλημα? Θα στο πω, αν και δωρον αδωρον...
                                    Στο χιουμορ, και στο κακο χιουμορ ακομα, δεν απαντανε με προσβολες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nascar1 last edited by Jan 20, 2005, 6:52 AM

                                      Παιδιά χαλαρά να μην χαλάσουμε το θέμα γιατί τελικά από ότι βλέπω πολύς κόσμος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο προβλημα. Να ήταν και κανένας με fiesta

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        stef last edited by Jan 20, 2005, 3:03 PM

                                        Ford KA κάνει ?

                                        Περίπου ίδια συμπτώματα με τα δικά σου, αλλαγή του αισθητήρα της πεταλούδας του γκαζιού, εντός εγγύησης (πάλι καλά) χωρίς πολλά λόγια και ψαξίματα από την αντιπροσωπεία, σαν να είχαν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα πολλές φορές..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • N
                                          nascar1 last edited by Jan 21, 2005, 6:46 PM

                                          Σε ερώτηση στο συνεργείο που άλλαξα πριν 6 μήνες τον αισθητήρα μου είπανε ότι δεν καλύπτεται από εγγύηση γιατί προκειται για ηλεκτρονικό κύκλωμα και αυτά δεν τα καλύπτει η εγγύηση Τι έχετε να πειτέ γιαυτό?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          15 out of 32
                                          • First post
                                            15/32
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 1 / 2
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr