-
Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα πρόβλημα με το ford fiesta μοντέλλο 1997. Πριν κανα 6μηνο αρχισαν να κολάνε οι στροφές του κινητήρα. Δηλαδή εκεί που αλλάζεις απο 1η σε 2α έμεναν κολημένες στις 3-4000 στροφές. Πήγα το αμάξι σε ένα εξουσιοδοτημένο έβαλε απάνω έναν υπολογιστή και διαπίστωσε ότι ήταν ένα ηλεκτρονικό κύκλωματάκι που ρυθμίζει το ηλεκτρονικό γκάζι (έτσι είπε τουλάχιστον). Κόστος 80 το ανταλλακτικό και 25 η εργασία για δουλειά 1 λεπτού..
Το πρόβλημα εμφανίζεται ως εξής. Εαν κάνω ταξίδι και έχω το γκάζι για πολύ ώρα πατημένο με το που σταματάω οι στροφές κατεβαίνουν μέχρι τις 1300 και αφού παραμείνουν εκεί για λίγα δευτερόλεπτα πέφτουν στις 850 του ρελαντί. Έτσι ξεκινάει το πρόβλημα. Χτες το έκανε πάλι και προφανώς σύντομα είμαι για άλλα 105 ευρώ.
Έχει κανεις υπόψιν του τι μπορεί να συμβάινει?
-
Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα πρόβλημα με το ford fiesta μοντέλλο 1997. Πριν κανα 6μηνο αρχισαν να κολάνε οι στροφές του κινητήρα. Δηλαδή εκεί που αλλάζεις απο 1η σε 2α έμεναν κολημένες στις 3-4000 στροφές. Πήγα το αμάξι σε ένα εξουσιοδοτημένο έβαλε απάνω έναν υπολογιστή και διαπίστωσε ότι ήταν ένα ηλεκτρονικό κύκλωματάκι που ρυθμίζει το ηλεκτρονικό γκάζι (έτσι είπε τουλάχιστον). Κόστος 80 το ανταλλακτικό και 25 η εργασία για δουλειά 1 λεπτού..
Το πρόβλημα εμφανίζεται ως εξής. Εαν κάνω ταξίδι και έχω το γκάζι για πολύ ώρα πατημένο με το που σταματάω οι στροφές κατεβαίνουν μέχρι τις 1300 και αφού παραμείνουν εκεί για λίγα δευτερόλεπτα πέφτουν στις 850 του ρελαντί. Έτσι ξεκινάει το πρόβλημα. Χτες το έκανε πάλι και προφανώς σύντομα είμαι για άλλα 105 ευρώ.
Έχει κανεις υπόψιν του τι μπορεί να συμβάινει?
-
Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα πρόβλημα με το ford fiesta μοντέλλο 1997. Πριν κανα 6μηνο αρχισαν να κολάνε οι στροφές του κινητήρα. Δηλαδή εκεί που αλλάζεις απο 1η σε 2α έμεναν κολημένες στις 3-4000 στροφές. Πήγα το αμάξι σε ένα εξουσιοδοτημένο έβαλε απάνω έναν υπολογιστή και διαπίστωσε ότι ήταν ένα ηλεκτρονικό κύκλωματάκι που ρυθμίζει το ηλεκτρονικό γκάζι (έτσι είπε τουλάχιστον). Κόστος 80 το ανταλλακτικό και 25 η εργασία για δουλειά 1 λεπτού..
Το πρόβλημα εμφανίζεται ως εξής. Εαν κάνω ταξίδι και έχω το γκάζι για πολύ ώρα πατημένο με το που σταματάω οι στροφές κατεβαίνουν μέχρι τις 1300 και αφού παραμείνουν εκεί για λίγα δευτερόλεπτα πέφτουν στις 850 του ρελαντί. Έτσι ξεκινάει το πρόβλημα. Χτες το έκανε πάλι και προφανώς σύντομα είμαι για άλλα 105 ευρώ.
Έχει κανεις υπόψιν του τι μπορεί να συμβάινει?
-
λογικό δεν είναι; προφανώς ο εγκέφαλος αποτρέπει την απότομη πτώση των στροφών ύστερα ειδικά από αρκετή ώρα λειτουργίας του κινητήρα για διάφορους λόγους
ο άλλος μπορεί να σου λέει και βλακείες για να πάρει τα λεφτά.
Αν όμως όντως έχεις πρόβλημα, καλύτερα να πάρεις κι εσύ έναν υπολογιστή -
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα πρόβλημα με το ford fiesta μοντέλλο 1997. Πριν κανα 6μηνο αρχισαν να κολάνε οι στροφές του κινητήρα. Δηλαδή εκεί που αλλάζεις απο 1η σε 2α έμεναν κολημένες στις 3-4000 στροφές. Πήγα το αμάξι σε ένα εξουσιοδοτημένο έβαλε απάνω έναν υπολογιστή και διαπίστωσε ότι ήταν ένα ηλεκτρονικό κύκλωματάκι που ρυθμίζει το ηλεκτρονικό γκάζι (έτσι είπε τουλάχιστον). Κόστος 80 το ανταλλακτικό και 25 η εργασία για δουλειά 1 λεπτού..Το πρόβλημα εμφανίζεται ως εξής. Εαν κάνω ταξίδι και έχω το γκάζι για πολύ ώρα πατημένο με το που σταματάω οι στροφές κατεβαίνουν μέχρι τις 1300 και αφού παραμείνουν εκεί για λίγα δευτερόλεπτα πέφτουν στις 850 του ρελαντί. Έτσι ξεκινάει το πρόβλημα. Χτες το έκανε πάλι και προφανώς σύντομα είμαι για άλλα 105 ευρώ.
Έχει κανεις υπόψιν του τι μπορεί να συμβάινει?
το πρωτο που περιγραφεις ειναι προβλημα το δευτερο ειναι νομιζω η φυσιολογικη λειτουργια του κινητηρα.
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Το πρόβλημα εμφανίζεται ως εξής. Εαν κάνω ταξίδι και έχω το γκάζι για πολύ ώρα πατημένο με το που σταματάω οι στροφές κατεβαίνουν μέχρι τις 1300 και αφού παραμείνουν εκεί για λίγα δευτερόλεπτα πέφτουν στις 850 του ρελαντί.Πάντως αυτό εμένα δεν μου ακούγεται ως πρόβλημα. Νομίζω κανένα αμάξι δεν πέφτει κατευθείαν στις στροφές του ρελαντί
-
Μάλλον σας μπερδεψα λίγο... Η δικιά μου άποψη συμφωνεί με τον alexastrag. Το να πεφτουν οι στροφές αρχικά στις 1200 για λίγο και μετά στο ρελαντί είναι μάλλον λογικό. Το άλλο όμως που κολάνε ψηλα? Έχετε καμια ιδέα? Μάλλον δικό μου είναι το λάθος γιατί συνδίασα κάποια άσχετα πράγματα...
-
Μου θυμίζει πρόβλημα στον αισθητήρα πεταλούδας γκαζιού (ή κάπως έτσι). Αν οι ανεβασμένες στροφές πέφτουν με μια-δυο ξερογκαζιές, αυτό πρέπει να παίζει. Εμένα μου το εμφάνιζε περιστασιακά το Accent κι έτρεξα και το έφτιαξαν στην εγγύηση. Βέβαια στην περίπτωσή μου γινόταν το ανάποδο, όταν ζόριζα τον κινητήρα και επιβράδυνα κατεβάζοντας και ταχύτητα, οι στροφές έμεναν ψηλά για αρκετά δευτερόλεπτα αντί να πέφτουν στις 1000-1500.
-
Αυτό πρέπει να είναι.. Πρόβλημα στον αισθητήρα πεταλούδας γκαζιού. Το γαμώτο της όλης ιστορίας είναι ότι τον άλλαξα πρόσφατα (πριν κανά 6μηνο) και το πρόβλημα επανήρθε πάλι. Οταν και εγώ φρενάρω με ταχύτητα κάνει ακριβώς αυτό που περιγράφεις manosk. Δηλαδή κάθε χρόνο θα την αλλάζω? Καμιά καλή ιδέα-πατέντα από τους ειδικούς στο forum???
-
Φίλε nascar1, το πρόβλημά σου είναι ακριβώς η πεταλούδα
Το έπαθε και ο πατέρας μου και στο Α4 πριν δυό χρόνια και του είπαν ότι συνέβη λόγω κακής ποιότητας βενζίνης
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Το γαμώτο της όλης ιστορίας είναι ότι τον άλλαξα πρόσφατα (πριν κανά 6μηνο) και το πρόβλημα επανήρθε πάλι.Θα τους βάζεις να στον αλλάζουν κάθε εξάμηνο μέσα στην εγγύηση!
-
Έχεις δίκιο για την εγγύηση αλλά σαν πανέξυπνος που είμια έχασα την απόδειξη...
Δηλαδή όλα αυτά τα ανταλακτικά έχουν εγγύηση 1 έτους?
ΚΩΣΤΑ 1970 πιστεύεις πως το πρόβλημα είναι ο αισθητήρας της πεταλούδας ή η ίδια η πεταλούδα? Και πως είναι δυνατόν να χαλάει ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα από κακή βενζινη? Εαν είναι η πεταλούδα μάλλον είνια ευκαιρία να βάλω μια από focus 1.6
-
Δοκιμασε αντι για πεταλουδα να βαλεις καμια χρυσομυγα που ειναι πιο ανθεκτικες!
Επισης παρε καμπιες και περιμενε να γινουν πεταλουδες!
Αχαααα, καλοοοο εεε??? -
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Έχεις δίκιο για την εγγύηση αλλά σαν πανέξυπνος που είμια έχασα την απόδειξη...Ναι, αλλά εκείνει θα το έχουν εκείνοι στο αρχείο εργασιών του συνεργείου.
Δηλαδή όλα αυτά τα ανταλακτικά έχουν εγγύηση 1 έτους?
Ναι. Εμένα μου άλλαξαν 2 φορές εντός εγγύησης δίσκους σε... ZX! Αφού μέσα σε 5000km σκεβρώνανε;
-
Μακάρι TGD να είνια όπως το λες και να το έχουν.... θα δείξει αν και δεν νομίζω να βγάλω άκρη με εξουσιοδοτημένο...
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Δοκιμασε αντι για πεταλουδα να βαλεις καμια χρυσομυγα που ειναι πιο ανθεκτικες!
Επισης παρε καμπιες και περιμενε να γινουν πεταλουδες!
Αχαααα, καλοοοο εεε???Πολύ καλό,εσύ έπρεπε να γίνεις μηχανικός στην Φερράρι με την εξυπνάδα που σε διακατέχει.Στο θέμα μας τώρα,το βρίσκω χλωμό να έχει ηλεκτρονικό γκάζι το fiesta του 97.Συμφωνώ με τον manosk ,πως μάλλον είναι ο αισθητήρας πεταλούδας γκαζιού(throttle position sensor).
-
Ο χρήστης StAz έγραψε:
Δοκιμασε αντι για πεταλουδα να βαλεις καμια χρυσομυγα που ειναι πιο ανθεκτικες!
Επισης παρε καμπιες και περιμενε να γινουν πεταλουδες!
Αχαααα, καλοοοο εεε???Πολύ καλό,εσύ έπρεπε να γίνεις μηχανικός στην Φερράρι με την εξυπνάδα που σε διακατέχει.Στο θέμα μας τώρα,το βρίσκω χλωμό να έχει ηλεκτρονικό γκάζι το fiesta του 97.Συμφωνώ με τον manosk ,πως μάλλον είναι ο αισθητήρας πεταλούδας γκαζιού(throttle position sensor).
Τωρα να σου πω οτι εχεις μεγαλο προβλημα? Θα στο πω, αν και δωρον αδωρον...
Στο χιουμορ, και στο κακο χιουμορ ακομα, δεν απαντανε με προσβολες. -
Παιδιά χαλαρά να μην χαλάσουμε το θέμα γιατί τελικά από ότι βλέπω πολύς κόσμος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο προβλημα. Να ήταν και κανένας με fiesta
-
Ford KA κάνει ?
Περίπου ίδια συμπτώματα με τα δικά σου, αλλαγή του αισθητήρα της πεταλούδας του γκαζιού, εντός εγγύησης (πάλι καλά) χωρίς πολλά λόγια και ψαξίματα από την αντιπροσωπεία, σαν να είχαν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα πολλές φορές..
-
Σε ερώτηση στο συνεργείο που άλλαξα πριν 6 μήνες τον αισθητήρα μου είπανε ότι δεν καλύπτεται από εγγύηση γιατί προκειται για ηλεκτρονικό κύκλωμα και αυτά δεν τα καλύπτει η εγγύηση Τι έχετε να πειτέ γιαυτό?
Κολάνε οι στροφές του κινητήρα