-
Καλησπερα, υπαρχει καιποιος τροπος να συντηρησω-ανανεωσω τα λαστιχα του αυτοκινητου καπω, πορτες, ουρανο και τα λοιπα.
Με τον ηλιο εχουν ξεραθει και θα ηθελα με καποιο τροπο να τα συντηρησω για να ανανεωθουν! Ευχαρισω -
Καλησπερα, υπαρχει καιποιος τροπος να συντηρησω-ανανεωσω τα λαστιχα του αυτοκινητου καπω, πορτες, ουρανο και τα λοιπα.
Με τον ηλιο εχουν ξεραθει και θα ηθελα με καποιο τροπο να τα συντηρησω για να ανανεωθουν! Ευχαρισω -
Καλησπερα, υπαρχει καιποιος τροπος να συντηρησω-ανανεωσω τα λαστιχα του αυτοκινητου καπω, πορτες, ουρανο και τα λοιπα.
Με τον ηλιο εχουν ξεραθει και θα ηθελα με καποιο τροπο να τα συντηρησω για να ανανεωθουν! Ευχαρισω -
Ένα ξέρω... ΜΗΝ κανεις το λαθος και βαλεις σπρει σιλικόνης στην γλυστρα του παραθύρου!
(το λαστιχο που ειναι στο κάτω οριζόντιο μέρος του τζαμιού) -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ένα ξέρω... ΜΗΝ κανεις το λαθος και βαλεις σπρει σιλικόνης στην γλυστρα του παραθύρου!
(το λαστιχο που ειναι στο κάτω οριζόντιο μέρος του τζαμιού)Οκ για τα αλλα λαστιχα κανει το σπρει σιλικονης?
-
Κοίτα εγω δεν θα εβαζα... αλλα υπαρχουν αρκετοί που ορκίζονται σε αυτό...
Αν φοβάσαι μην κρεμάσουν τα λάστιχα στις πόρτες, απλά μαζευε λεφτά απο τώρα για καινούρια
-
1Z gummipflege, το βρίσκεις στο Πράκτικερ. Εξαιρετικό για τσιμούχες και λάστιχα. Έβαζα κι εγώ σπρέι σιλικόνης και μου τα άσπριζε.
-
1Z gummipflege, το βρίσκεις στο Πράκτικερ. Εξαιρετικό για τσιμούχες και λάστιχα. Έβαζα κι εγώ σπρέι σιλικόνης και μου τα άσπριζε.
-
Mods,
Μπορει να αλλάξει το 'Συντλήρηση' του τιτλου προς το ορθότερο?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Mods,Μπορει να αλλάξει το 'Συντλήρηση' του τιτλου προς το ορθότερο?
οοουπς δεν το ειχα δει αυτο!
-
Ο χρήστης Vesar έγραψε:
Mods,
Μπορει να αλλάξει το 'Συντλήρηση' του τιτλου προς το ορθότερο?
οοουπς δεν το ειχα δει αυτο!
απαραδεκτος κυριε βεσαρ
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
1Z gummipflege, το βρίσκεις στο Πράκτικερ. Εξαιρετικό για τσιμούχες και λάστιχα. Έβαζα κι εγώ σπρέι σιλικόνης και μου τα άσπριζε.Λες να το δικομασω? ποσες φορες μπορεις να το κανεις με ενα μπουκαλακι?
-
Υπάρχουν για τα ελαστικά η πλαστικά βελτιωτικά, ξέχωρα για το κάθε ένα. Τα συνιστώ μόνον εάν έχουν γίνει χάλια αυτά.
Τα υλικά τους, λιώνουν την επιφάνεια, αναδεικνύοντας το χρώμα τους, και επαναφέρει την γυαλάδα. Μακροπρόθεσμα και με σχετικά συχνή χρίση, κάνει ζημιά.
Τότε δεν θα τα ονόμαζα βελτιωτικά, μα καταστροφικά…..
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Υπάρχουν για τα ελαστικά η πλαστικά βελτιωτικά, ξέχωρα για το κάθε ένα. Τα συνιστώ μόνον εάν έχουν γίνει χάλια αυτά.
Τα υλικά τους, λιώνουν την επιφάνεια, αναδεικνύοντας το χρώμα τους, και επαναφέρει την γυαλάδα. Μακροπρόθεσμα και με σχετικά συχνή χρίση, κάνει ζημιά.
Τότε δεν θα τα ονόμαζα βελτιωτικά, μα καταστροφικά…..
Α.Ξες τι γινεται? Μαυρο αμαξι, ηλιος τερμα και χωρις κουκουλα.. εχουν γινει τα λαστιχα σκατα και το μπροστα του παμπριζ αρχιζει να θρυματιζεται
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ένα ξέρω... ΜΗΝ κανεις το λαθος και βαλεις σπρει σιλικόνης στην γλυστρα του παραθύρου!
(το λαστιχο που ειναι στο κάτω οριζόντιο μέρος του τζαμιού)Eννοείς την τσιμούχα;
Λερώνει το τζάμι και δεν καθαρίζει εύκολα;Στους κάθετους οδηγούς, όμως, είναι απαραίτητο όταν επανατοποθετείς το τζάμι.
-
Ο χρήστης Vesar έγραψε:
Υπάρχουν για τα ελαστικά η πλαστικά βελτιωτικά, ξέχωρα για το κάθε ένα. Τα συνιστώ μόνον εάν έχουν γίνει χάλια αυτά.
Τα υλικά τους, λιώνουν την επιφάνεια, αναδεικνύοντας το χρώμα τους, και επαναφέρει την γυαλάδα. Μακροπρόθεσμα και με σχετικά συχνή χρίση, κάνει ζημιά.
Τότε δεν θα τα ονόμαζα βελτιωτικά, μα καταστροφικά…..
Α.Ξες τι γινεται? Μαυρο αμαξι, ηλιος τερμα και χωρις κουκουλα.. εχουν γινει τα λαστιχα σκατα και το μπροστα του παμπριζ αρχιζει να θρυματιζεται[/quote
Σε καταλαβαίνω, ηλιακός συλλέκτης σε ηλιόλουστο περιβάλλον!.....
Υπάρχει υλικό ανάπλασης ελαστικών και πλαστικών επιφανειών, έχει όμως ιδικά εργαλεία που έχουν κόστος. Το χρησιμοποιούμε σε ‘ιστορικά’ αυτοκίνητα, που εκεί το κόστος είναι η τελευταία παράμετρος.
Α -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Σε καταλαβαίνω, ηλιακός συλλέκτης σε ηλιόλουστο περιβάλλον!.....
Υπάρχει υλικό ανάπλασης ελαστικών και πλαστικών επιφανειών, έχει όμως ιδικά εργαλεία που έχουν κόστος. Το χρησιμοποιούμε σε ‘ιστορικά’ αυτοκίνητα, που εκεί το κόστος είναι η τελευταία παράμετρος.
ΑΕτσι ακριβως ειναι δηλαδη με κανενα σπρευ οπως προτειναν οι υπολοιποι δεν τα σωζω λες?
-
Ο χρήστης Vesar έγραψε:
Σε καταλαβαίνω, ηλιακός συλλέκτης σε ηλιόλουστο περιβάλλον!.....
Υπάρχει υλικό ανάπλασης ελαστικών και πλαστικών επιφανειών, έχει όμως ιδικά εργαλεία που έχουν κόστος. Το χρησιμοποιούμε σε ‘ιστορικά’ αυτοκίνητα, που εκεί το κόστος είναι η τελευταία παράμετρος.
ΑΕτσι ακριβως ειναι δηλαδη με κανενα σπρευ οπως προτειναν οι υπολοιποι δεν τα σωζω λες?
Όταν ένα πλαστικό η λάστιχο, αποκτήσει ‘ραγάδες’ όπως γίνετε συνήθως, τότε ένα απλό σπρέι δεν μπορεί να συνενώσει αυτές. Τότε χρήζουν αντικατάστασης η αναδόμησης τους.
Τα σπρέι συνήθως είναι για μακροημέρευση αυτών, αν και εγώ τα θέτω υπό αίρεση. Αυτά μπαίνουν όταν τα λάστιχα και τα πλαστικά είναι σε καλή κατάσταση!.
Εάν σε ενοχλεί μόνον το αισθητικό τους μέρος, ξέχασε τα. Εάν όμως ενοχλούν λειτουργικά, χρήζουν αντικατάστασης.
Εάν μου έγραφες μοντέλο – χρονολογία, και ποια ακριβώς σε ενοχλούν, θα σε προϊδέαζα για το κόστος.
Α. -
Ακριβώς όπως λέει ο προηγούμενος.
Τα σπρέι κλπ είναι για να προλάβεις να μην παλιώσει, να μην ξεραθεί να μην ραγίσει.
Αν έχουν ραγίσει τελείωσε, θα αρχίσουν να φεύγουν και κομματάκια κλπ. Είτε το ανέχεσαι οπτικά είτε πας για αντικατάσταση αν δε θες να το βλέπεις ή είναι σημαντικό / δομικό τμήμα.Κι εμένα (μαύρο θερμοκήπιο) μου ξεράθηκε, ράγισε και έφυγαν πολλά κομμάτια από το εξωτερικό λαστιχο του παρμπρίζ. Αφού βεβαιώθηκα ότι δεν έχει δομική σημασία το άφησα έτσι. Άντε να μου χαλάει λίγο την αεροδυναμική και την ησυχία... άλλωστε πια δεν κάνω χλμ.
Πρώτα βέβαια επιβεβαίωσα ότι με δουλεύουν όταν μου έλεγαν ότι πρέπει να βγει το παρμπρίζ και μετά μπορεί να έχω διαρροές κλπ κλπ. Δεν πρόκειται να το κυνηγήσω περισσότερο, αν τύχει και βρω κάποιον που το βάζει φτηνά και σίγουρα (όπως έχω δει ότι γίνεται στο youtube) θα το κάνω. -
Φίλε κ. mod, σε εσένα το λάστιχο στο εμπρός σου κρύσταλλο, παίζει τον ρόλο του αντιθορυβηκού, και του αισθητικού. Μα δυστυχώς μπαίνει ταυτόχρονα με το κολλητό κρύσταλλο, με ένα κόστος περίπου 40ε,+ την αξία του λάστιχου, και τον κίνδυνο κατά την εξαγωγή, της θραύσης του κρυστάλλου.
Ένα λάστιχο στο after market, δεν κοστίζει περισσότερο από 12ε, εάν θέλεις θα σου απαντήσω την δευτέρα ακριβώς. Με 10ε ακόμη μπορεί να τοποθετηθεί με τον έξης τρόπο. Με ένα ξυράφι κόβουμε το παλαιό στην επιφάνεια του κρυστάλλου. Κόβουμε το νέο στα μετρά του παλιού, και το κολλάμε με μπαρπριζόκολα. Σίγουρα θέλει καλλιτέχνη!.
Αλλιώς σε ένα κάλο συνάδελφο, κανείς ανάπλαση με μπαρπριζόκολα, και βελτιώνεις το αισθητικό του μέρος, ανάλογα με την καλλιτεχνική ικανότητα αυτού!.
Η μπαρπριζόκολα δεν είναι σιλικόνη, είναι μια μορφή ρευστού ελαστικού, και μπαίνει με καθαριστικά και καταλύτη.
Να συμπληρώσω. Η κόλα στεγανοποιεί το κρύσταλλο, όχι το λάστιχο όπως παλιά.
Α.
Συντήρηση ελαστικών αυτοκινήτου HELP