Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    jeep cherokee vs new Ford Maverick
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. jeep cherokee vs new Ford Maverick
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Εκτός Δρόμου
    26
    67
    498
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      meco last edited by

      Ο χρήστης amstrad έγραψε:
      Τι καθεστε και λετε τωρα και συγκρινετε ανομοια οχηματα?
      Το Cherokee ειναι αψογο τζηπ αλλα δεν μπορεις να τρεξεις με αυτο στην Εθνικη ενω βρεχει π.χ. και να εχεις μπλοκαρει την τετρακινηση γιατι θα ξεσκισεις το διαφορικο του!

      Λάθος γιατί το 3.7 έχει κεντρικό διαφορικό οπότε μπορούμε να βάλουμε το μοχλό της τετρακίνησης στη θέση 2 (εξηγώ πιο πάνω) και να κινηθούμε με ασφάλεια ΚΑΙ στην άσφαλτο. Φυσικά όμως σε σχέση με ένα RAV ή ένα forester δεν συγκρίνεται.
      Και κλείνω με το εξής:
      Αν δεν μας ενδιαφέρει off-ROAD αλλά το off-TARMΑC ένα SUV είναι σαφέστατα καλύτερο από ένα Cherokee.
      Πιο οικονομικό, πιο γρήγορο, πιο άνετο κ.λ.π. Αν θέλουμε όμως το 'κάτι παραπάνω' τότε επιλέγουμε το... 'κάτι παραπάνω'....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nickpar last edited by

        ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΤΟ 3.7 ΕΧΕΙ
        FULL TIME ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 2.4 ΠΟΥ ΔΕΝ
        ΤΗΝ ΕΧΕΙ .ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΡΕΓΜΕΝΗ
        ΑΣΦΑΛΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ Ο
        ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ
        ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο
        ΣΥΝΕΚΤΙΚΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ
        ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΥ (SUV).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          amstrad last edited by

          Λάθος γιατί το 3.7 έχει κεντρικό διαφορικό οπότε μπορούμε να βάλουμε το μοχλό της τετρακίνησης στη θέση 2 (εξηγώ πιο πάνω) και να κινηθούμε με ασφάλεια ΚΑΙ στην άσφαλτο. Φυσικά όμως σε σχέση με ένα RAV ή ένα forester δεν συγκρίνεται.

          Ευχαριστω meco για την διορθωση, να πω την αληθεια δεν ηξερα οτι υπηρχε αυτη η επιλογη στα διαφορικα του Cherokee 3.7! Ειμαι ψιλονεος σε αυτα και ακομα μαθαινω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            iperodigos last edited by

            Παιδια ελαβα ενα προσωπικο μηνυμα που ρωτουσε για το κολπο στο Μαβερικ ,αλλα δεν θημαμαι ποιος το εστειλε.........αν θελει να μου το ξαναστειλει για να του απαντησω.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tlg last edited by

              Ο χρήστης meco έγραψε:
              Η σημαντικότερη διαφορά είναι στο σύστημα τετρακίνησης. Αναλυτικά sto 3.7 υπάρχουν οι ακόλουθες επιλογές και επιπλεόν το πίσω διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης:
              [list:2bw754z2]1. Πίσω κίνηση
              2. Τετρακίνητο με κεντρικό διαφορικό για δυνατότητα χρήσης και στην άσφαλτο.
              3. Τετρακίνητο με μπλοκαρισμένο το κεντρικο διαφορικό για ισόποση κατανομή της ροπής σε μπροστινό και πίσω άξονα (IKE μην γκρινιάζεις. Ας κάνουμε μία άτυπη συμφωνία να το λέμε ροπή και ας μην ισχύει απόλυτα αυτό )
              4. Η επιλογή 3 + κοντές σχέσεις.[/list:u:2bw754z2]
              Το 2.4 δεν έχει κεντρικό διαφορικό καθώς και πίσω μπλοκέ. Οπότε από τα παραπάνω δεν έχει την θέση 2 στον επιλογέα της τετρακίνησης. Η τετρακίνησή του δηλαδή είναι τύπου 'vitara'. Οπότε σε σχέση με το 3,7 υστερεί (αρκετά) εκτός δρόμου.

              'Οπότε σε σχέση με το 3,7 υστερεί (αρκετά) εκτός δρόμου' , γιατι ??? επειδη δεν εχει το σημειο 2 που αναφερεις ???
              Το μονο μειον του για εκτος δρομου χρηση ειναι το μπλοκε πισω διαφορικο το οποιο ομως δεν ειναι και πανακεια για τις δυσκολες καταστασεις , αλλα ειναι φυσικα καλο που υπαρχει ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης TLG έγραψε:

                'Οπότε σε σχέση με το 3,7 υστερεί (αρκετά) εκτός δρόμου' , γιατι ??? επειδη δεν εχει το σημειο 2 που αναφερεις ???
                Το μονο μειον του για εκτος δρομου χρηση ειναι το μπλοκε πισω διαφορικο το οποιο ομως δεν ειναι και πανακεια για τις δυσκολες καταστασεις , αλλα ειναι φυσικα καλο που υπαρχει ...

                Ναι στην ουσία το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης κάνει τη διαφορά μαζί με την αυξημένη ροπή του κινητήρα. Βοηθάει επίσης το ότι είναι αυτόματο, αν και το 2.4 έχει σύστημα που μπορείς να ξεκινήσεις χωρίς συμπλέκτη.
                Πάντως και το 'σημείο 2' εξυπηρετεί πολύ όταν θέλουμε να κινηθούμε σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης και είναι νωρίς για να μπλοκάρουμε το κεντρικό διαφορικό. Μέχρι να καταλάβεις ότι πρέπει να 'γίνεις' 4κίνητος η τοποθέτηση του λεβιέ στη θέση 2 (από πριν) θα σε έχει σώσει από το χαντάκι που παραμονεύει στην άκρη του δρόμου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  megalos last edited by

                  γεια σας φιλοι
                  δεν ειμαι τοσο γνωστης οσο εσεις και απειρος στα τζιποειδη
                  Νοικιασα ενα Jeep 2,4 και οι πρωτες μου εντυπωσεις ειναι καλες
                  Θα ηθελα τα φωτα σας στο εξης :
                  παρατηρησα οτι το καθισμα του Jeep 2,4 ειναι ψιλο και πιθανον το ψιλοτερο απο οσα τζιποειδη η SUV γνωριζω. Κανω λαθος η οχι και πειτε μου τη γνωμη σας με στοιχεια αν υπαρχουν.
                  Τελος η θεση οδηγησης του Jeep 2.4 η του Maverick ειναι ψιλοτερη ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iperodigos last edited by

                    Ο χρήστης Megalos έγραψε:
                    γεια σας φιλοι
                    δεν ειμαι τοσο γνωστης οσο εσεις και απειρος στα τζιποειδη
                    Νοικιασα ενα Jeep 2,4 και οι πρωτες μου εντυπωσεις ειναι καλες
                    Θα ηθελα τα φωτα σας στο εξης :
                    παρατηρησα οτι το καθισμα του Jeep 2,4 ειναι ψιλο και πιθανον το ψιλοτερο απο οσα τζιποειδη η SUV γνωριζω. Κανω λαθος η οχι και πειτε μου τη γνωμη σας με στοιχεια αν υπαρχουν.
                    Τελος η θεση οδηγησης του Jeep 2.4 η του Maverick ειναι ψιλοτερη ?

                    Του Τσεροκι κατα 15-20 ποντους.....ετσι εχεις και την αισθηση οτι εισαι ψηλα....αλλα και στην πραξη η αποσταση του πατωματος απο το εδαφος ειναι 4 ποντους πιο ψηλα αρα και πιο καλο στο εκτος δρομου κοματι απο το Μαβερικ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 3
                    • 4
                    • 4 / 4
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr