-
Τι μπορεί να συμβαίνει με κινητήρα Audi A3 1.8T '00 που ''δυσκολεύεται'' να λειτουργήσει; Με γεμάτο ρεζερβουάρ ξεκινάω μετά από 4 μέρες ακινησία... κανένα πρόβλημα με την μπαταρία (καινούργια) αλλά από τα πρώτα μέτρα το αυτοκίνητο δεν ''ακούει'' το γκάζι. Οι στροφές δεν λένε να ανέβουν! Με τα χίλια ζόρια παρκάρω σε μια άκρη και αφήνω λίγο τον κινητήρα στο ρελαντί μετά πατάω και 2 ξερογκαζιές και όλα εντάξει. Το ίδιο είχε ξαναγίνει σε μικρότερο βαθμό πριν καιρό. Την τελευταία φορά που είχα κάνει σέρβις μου είπαν πως την επόμενη φορά θα είναι ώρα για μπουζί. Μήπως έφτασε η ώρα?
-
Τι μπορεί να συμβαίνει με κινητήρα Audi A3 1.8T '00 που ''δυσκολεύεται'' να λειτουργήσει; Με γεμάτο ρεζερβουάρ ξεκινάω μετά από 4 μέρες ακινησία... κανένα πρόβλημα με την μπαταρία (καινούργια) αλλά από τα πρώτα μέτρα το αυτοκίνητο δεν ''ακούει'' το γκάζι. Οι στροφές δεν λένε να ανέβουν! Με τα χίλια ζόρια παρκάρω σε μια άκρη και αφήνω λίγο τον κινητήρα στο ρελαντί μετά πατάω και 2 ξερογκαζιές και όλα εντάξει. Το ίδιο είχε ξαναγίνει σε μικρότερο βαθμό πριν καιρό. Την τελευταία φορά που είχα κάνει σέρβις μου είπαν πως την επόμενη φορά θα είναι ώρα για μπουζί. Μήπως έφτασε η ώρα?
-
Τι μπορεί να συμβαίνει με κινητήρα Audi A3 1.8T '00 που ''δυσκολεύεται'' να λειτουργήσει; Με γεμάτο ρεζερβουάρ ξεκινάω μετά από 4 μέρες ακινησία... κανένα πρόβλημα με την μπαταρία (καινούργια) αλλά από τα πρώτα μέτρα το αυτοκίνητο δεν ''ακούει'' το γκάζι. Οι στροφές δεν λένε να ανέβουν! Με τα χίλια ζόρια παρκάρω σε μια άκρη και αφήνω λίγο τον κινητήρα στο ρελαντί μετά πατάω και 2 ξερογκαζιές και όλα εντάξει. Το ίδιο είχε ξαναγίνει σε μικρότερο βαθμό πριν καιρό. Την τελευταία φορά που είχα κάνει σέρβις μου είπαν πως την επόμενη φορά θα είναι ώρα για μπουζί. Μήπως έφτασε η ώρα?
-
το ιδιο ειχε η 156 του αδερφου μου....... τρομαξα να φτασω στο συνεργειο αφου εγω του το πηγα........ του αλλαξαν καποιον αισθητηρα και μετα ηταν οκ.
-
Στον ίδιο κινητήρα σε Passat είχαμε παρόμοιο πρόβλημα, μετά απο λίγα λεπτά λειτουργίας ο κινητήρας δεν άκουγε πολύ στο γκάζι και σε καμία περίπτωση δεν ανέβαζε μετά από τις 2500σαλ. Λύθηκε οριστιικά με την αλλαγή ενός αισθητήρα μεταξύ φίλτρου αέρα και εισαγωγής.
-
Μπορει να ειναι τα coil packs :οι πιπες στα μπουζι σπαζουν και δεν δινει αρκετο ρευμα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μπορει να ειναι τα coil packs :οι πιπες στα μπουζι σπαζουν και δεν δινει αρκετο ρευμα.γιατι ομως μολις ζεσταθει λιγο δουλευει;;;
-
Κάτι μου θυμίζει!!!
Κατ' αρχήν πρέπει να αλλάξεις μπουζί! μετά να δεις τους αισθητήρες και ύστερα το AFM!
Φυσικά θεωρούμε ότι το φίλτρο αέρα είναι καθαρό!!
-
Εισαι ευχαριστημένος γενιακ με τον κινητήρα?Πόσα χλμ έχεις κανει?
-
(edit)
-
20000 χλμ. Γενικά είναι οκ κινητήρας, αυτό ήταν το πρώτο ''πρόβλημα''. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Πάντως δεν ξαναπαρουσιάστηκε. Θα δούμε......
Κομπιάσματα σε 1.8T (VAG)