-
'Δεν του το ειχα', αλλα τελικα απο τις προσωρινες συμμετοχες κατι κινειται...
http://kokkinhshmaia.blogspot.com/2012/ ... st_21.htmlKαι μαλιστα το primera (αλλα και η 911 κατηγοριας GT) ορθως στην open. Αντε καλη αρχη...
-
'Δεν του το ειχα', αλλα τελικα απο τις προσωρινες συμμετοχες κατι κινειται...
http://kokkinhshmaia.blogspot.com/2012/ ... st_21.htmlKαι μαλιστα το primera (αλλα και η 911 κατηγοριας GT) ορθως στην open. Αντε καλη αρχη...
-
'Δεν του το ειχα', αλλα τελικα απο τις προσωρινες συμμετοχες κατι κινειται...
http://kokkinhshmaia.blogspot.com/2012/ ... st_21.htmlKαι μαλιστα το primera (αλλα και η 911 κατηγοριας GT) ορθως στην open. Αντε καλη αρχη...
-
Και κλασικά η λίστα συμμετοχών εξανεμίζεται όταν φτάνει η ώρα των χρονομετρημένων, τι σύμπτωση
27 ολόκληρα αυτοκίνητα, στενάζει το grid -
υπομονηηηηηηηηη
-
αδιαφορία
-
Ο Αγώνας ήταν μια παρωδία, αλλα οχι οργανωτική.Αντίθετα...καλή Οργάνωση.
Ομως λίγες και φτωχές οι συμμετοχές και ο συναγωνισμός εφτασε να ειναι ανάμεσα σε 2, το πολύ τρία αυτοκίνητα.και βέβαια για 5,6 γύρους το πολύ.
Κάτι πρέπει να γίνει και γρήγορα...
Για παράδειγμα λοιπόν, απο την κατηγορία Sport, ο συναγωνισμός υπήρξε για 6 γύρους, ενώ οι δύο πρωτοπόροι 'ερριξαν' γύρο στον 3ο της παρέας, μόλις στον 10 γύρο. Κάτι αντίστοιχο και ίσως νωρίτερα, εγινε και στις υπόλοιπες κατηγορίες...Τελικά οσο και να ζητάμε απο την STARTLINE πράξη και φαντασία, αν δεν την βοηθήσουν και οι 'ηλίθιοι' κανονισμοί και οι αποφάσεις των επιτρόπων, προκοπή δεν πρόκειτε να δούμε ποτέ.
Μήπως ήρθε η ώρα να ξαναδούμε το θέμα των 2 αγώνων απο 10 γύρους σε κάθε κατηγορία? Λιγότερες μηχανικές φθορές και καταπονίσεις=λιγότερες εγκαταλείψεις=δικαίωμα επισκευής=δεν πετιέται ολος ο αγώνας αρα και η βαθμολογία στο Πρωτάθλημα...
Επίσης ποτέ δεν κατάλαβα, γιατι το γ@..νο 5αλεπτο στην διαδικασία της εκκίνησης(που μέχρι πέρσι ήταν ουσιαστικά 3λεπτο), απο φέτος εγινε αυστηρό 5λεπτο.Δεν καταλαβαίνω το νόημα της απόφασης αυτής και το τι 'σκατά' είχαν στο μυαλό τους οι επίτροποι οταν πήραν φέτος αυτή την απόφαση.Δεν μπορώ να καταλάβψ γιατι θα πρέπει οι οδηγοί να είναι στημένοι στο Grid 5 ολόκληρα λεπτά. Εκ των οποίων μόνο τα 2 ουσιαστικά λεπτά είναι που επιτρέπονται οι μικρορυθμίσεις απο τους μηχανικούς και τα υπόλοιπα 3 επικρατεί ακρα σιγή 'του πεθαμένου'.
Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατι να ειναι υποχρεωτική η 'μάζοξη' ολων των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην εξοδο των PITS για τους 2 αναγνωριστικούς γύρους και όχι μόνο ο γύρος σχηματισμού.Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω εδώ και χρόνια. Ηθελα να ξερα, ολοι αυτοί που νομοθετούν και πέρνουν αποφάσεις για τους αγώνες ταχύτητας, εχουν παρακολουθήσει αγώνες σε εξωτερικό? Τα εχουν δει να γίνονται ετσι και τα κάνουν και εδώ?
Δεν υπάρχει πιο ηλίθιο και πιο χρονοβόρο (περίπου ενα 15λεπτο κοστίζει απο την στιγμή που θα βγούν απο τα PITS μεχρι την εκκίνηση) απο τα να βλέπεις αγωνιστικά αυτοκίνητα να γυρνοβολούν στην πίστα με χαμηλή ταχύτητα και να κάνουν ζικ ζακ για 2,5 γύρους...και μανουβρες μπρος πίσω.Ασε που το άναψε-σβήσε-ξανάναψε, του μοτέρ, δεν εχω καταλάβει τι νόημα εχει? Τι σκέφτονται ρε γαμώτο οταν βγάζουν αυτές τις αποφάσεις?
Δεν θα ήταν πιο ορθό και σύντομο, ολα τα αυτοκίνητα να στηθούν στο Grid σε συγκεκριμένη ώρα και κατευθείαν 1 γυρος σχηματισμού και μετά εκκίνση?Επίτροποι, βάλτε λίγο την φαντασίας σας να δουλέψει...
Νίκο Παπ., και του Σπανού τα γένια γίνονται πλέον...Αρκεί να εχεις φαντασία και ορεξη. Ειναι απαράδεκτο να μου λές οτι για να φτάσω στον διάδρομο των PITS απο τα PADDOCK θα πρέπει να πηδήξω 2 σειρές κάγκελα με εργαλεία-γρύλο-λάστιχα για να κάνω μικρεοεπισκευές κατα την διάρκεια του αγώνα και των δοκιμών αν χρειαστεί και απο πίσω να υπάρχει διαδρομος να περνάει ο κάθε κάγκουρας και παρείσακτος της στιγμής.Εχετε γεράσει και δυστυχώς δεν εχετε και ορεξη για βελτίωση...ΥΓ: Αν δεν ήταν ο Γιός Παπ., ακόμα θα ψάχναμε θέση να τοποθετηθούμε...Αφού ο κάθε π@π@ρ@ς αγωνιζόμενος ειχε πιάσει θέση για 10 αγωνιστικά με τα ΙΧ (του φίλου του, της γυναίκας του του κουμπάρου και του πεθερού)...Νομίζει, ο βλαχάντερ, οτι στο silverstone, θα τον αφηναν να παρκάρει τις 'λαμπερές' κούρσες, δίπλα στο αγωνιστικό του...
Ευτυχώς που με την ευγένειά, την όρεξή, το χαμόγελό και την ευστροφεία του, ο Φίλιππας, βρήκε γρήγορη λύση. Φροντίστε, για να τα παρατήσει και αυτός 'τρέχοντας'... -
Μηπως ηρθε η ωρα για αυτο που με ειχες ρωτησει καποτε?
http://www.dubaiautodrome.com/test-race-in-the-uae/
Αυτο ειναι το φυλλαδιο για τους εκτος εμιρατων αν θελουν να ερθουν να τρεξουν...
-
πω πωωωω αραβια ναγινουμε Σαουδικη μαλιστα Α βρε Ελλαδαρα σε φαγανε τα πετροδολλαρια !!! χαχα
-
Yπερβολες , αντε να γινουμε Σουηδικη Αραβια , ειμαστε οποσδηποτε πιο ανοικτοχρωμοι !
-
Ο χρήστης dimos έγραψε:
πω πωωωω αραβια ναγινουμε Σαουδικη μαλιστα Α βρε Ελλαδαρα σε φαγανε τα πετροδολλαρια !!! χαχαΜπα.... Οι ρεμουλες και τα ρουσφετια εχουν φαει την Ελλαδα και οχι τα πετροδολλαρα....
Πλακα πλακα ειναι πολλοι απο ευρωπη που ρωτανε ολα αυτα που λεει το φυλλαδιο για να ερθουν να τρεξουν τον χειμωνα που οι δικιες του σεζον εχουν τελειωσει και ειναι πολυ πιο φθηνα απο Αγγλια, Ισπανια, Γαλλια η συμμετοχες, λαστιχα, καυσιμα, track support κλπ κλπ.
ΠΠ Ταχυτητας 2012