-
Ρέ παιδιά,θέλω νά κάνω αναζήτηση στό ίντερνετ μέσω google,γιά νά βρώ πληροφορίες γιά τό στήσιμο τού καντέτ.Δηλαδή νά δίνει τεχνικές πληροφορίες,τιμές κάμπερ κ.λ.π.,από κάποιον ομάδα πού έχει χρησιμοποιήσει τό συγκεκριμένο αυτοκίνητο σέ αγώνες,ή κάποιον αγωνιζόμενο,αλλά,δέν ξέρω τί νά γράψω στό search.
Οτι καί νά έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα,μού βγάζει εταιρίες ή εμπόρους πού πουλάνε αναρτήσεις καί ανταλακτικά.
Δώστε καμμιά ιδέα,γιατί τζάμπα ξημεροβραδιάζομαι. -
Ρέ παιδιά,θέλω νά κάνω αναζήτηση στό ίντερνετ μέσω google,γιά νά βρώ πληροφορίες γιά τό στήσιμο τού καντέτ.Δηλαδή νά δίνει τεχνικές πληροφορίες,τιμές κάμπερ κ.λ.π.,από κάποιον ομάδα πού έχει χρησιμοποιήσει τό συγκεκριμένο αυτοκίνητο σέ αγώνες,ή κάποιον αγωνιζόμενο,αλλά,δέν ξέρω τί νά γράψω στό search.
Οτι καί νά έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα,μού βγάζει εταιρίες ή εμπόρους πού πουλάνε αναρτήσεις καί ανταλακτικά.
Δώστε καμμιά ιδέα,γιατί τζάμπα ξημεροβραδιάζομαι. -
Ρέ παιδιά,θέλω νά κάνω αναζήτηση στό ίντερνετ μέσω google,γιά νά βρώ πληροφορίες γιά τό στήσιμο τού καντέτ.Δηλαδή νά δίνει τεχνικές πληροφορίες,τιμές κάμπερ κ.λ.π.,από κάποιον ομάδα πού έχει χρησιμοποιήσει τό συγκεκριμένο αυτοκίνητο σέ αγώνες,ή κάποιον αγωνιζόμενο,αλλά,δέν ξέρω τί νά γράψω στό search.
Οτι καί νά έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα,μού βγάζει εταιρίες ή εμπόρους πού πουλάνε αναρτήσεις καί ανταλακτικά.
Δώστε καμμιά ιδέα,γιατί τζάμπα ξημεροβραδιάζομαι. -
μήπως θα σε βοηθούσε περισσότερο να αγόραζες το ΗAYNES manual?
σίγουρα υπάρχει αυτό που ψάχνεις στο νετ αλλά θέλει ώρα για να το βρείς+καλή γνώση αγγλικών ίσως και γερμανικών.
μερικές λεξεις κλειδιά που ίσως σε βοηθήσουν
οpel kadett technical specs
opel kadett technical data
opel kadett pdf
opel kadett suspension dataκτλ κτλ
υπάρχουν φόρουμς που έχουν αυτό που ζητάς.πρέπει να κάνεις εγγραφή όμως.
ελπίζω να βοήθησα
-
Θά τά δοκιμάσω Δημήτρη.
Τά άλλα τά φόρουμς,δέν αρκεί νά εγγραφείς.Πρέπει νά γνωρίζεις καί τήν γλώσσα.
Ευχαριστώ πάντως. -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
μήπως θα σε βοηθούσε περισσότερο να αγόραζες το ΗAYNES manual?τα service manual Haynes ειναι σαν ενα αντιγραφο του manual του κατασκευαστη και δεν αναφερουν τιποτα σχετικα με βελτιωσεις παρα σε οτι αφορα τα μηχανικα κλπ μερη του αυτοκινητου με ολες τις λεπτομερειες ωστε να μπορει κανεις εχοντας τα καταλληλα εργαλεια και γνωσεις να συντηρησει-επισκευασει μονος του το αυτοκινητο του.
για τo cadett υπαρχει στον Παπασωτηριου ομως δεν θα βοηθησει σε αυτο που ενδιαφερει τον hunter.
αν δεν ξερεις γερμανικα να μπεις σε διαφορα forums στην γερμανια hunter δεν νομιζω να βρεις και πολλα πραγματα .......υπαρχουν και αγγλικα σαιτ ομως οχι οσο στην μαμα των οπελ.
ριξε και εδω μια ματια μηπως βρεις κατι και κανε μια αναζητηση με το astraMK2 που ειναι γνωστο το καντετ στην αγγλια........καλη επιτυχια
-
Και σε Γερμανικα φορουμ να μπεις και να γραψεις αγγλικα υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να βρεις πληροφοριες. Μια και οι περοσσοτεροι Γερμανοι τα καταφερνουν μια χαρα στα εγγλεζικα. Και πιστευω οι περισσοτεροι που κοιτανε αλλα αυτοκινητα πολλα ειναι σε Αγλικες ιστοσελιδες.
Νικος
-
Ç êáëýôåñç ðåñßðôùóç åßíáé íá êÜíåéò åããñáöÞ óå êÜðïéï îÝíï forum áëëÜ êÜíå ìßá äïêéìÞ êáé ìå ôï Yahoo ìðáò êáé..................
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Θά τά δοκιμάσω Δημήτρη.
Τά άλλα τά φόρουμς,δέν αρκεί νά εγγραφείς.Πρέπει νά γνωρίζεις καί τήν γλώσσα.
Ευχαριστώ πάντως.Την βοήθεια που βρίσκεις από ένα forum για συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν την βρίσκεις πουθενά!
Βρες το forum εσύ και όλο κάποιος από εδώ θα βοηθήσει!
Το yahoo έχει πάρα πολλά groups.
Για 2cv πχ, νομίζω ότι εκεί είναι το καλύτερο -
I'm trying to setup an Astra GTE 16v for the track. At the moment it mor or less resembles the car that John Cleland drove back all those years ago. I'm having troble with the suspension tho, this is what I am planning so far:
Front:
Solid top mounts with ballbearing races.
Pilbeam legs which are strengthened
300 - 400lbs 10-8' springs, 2½'
Standard lower arms
Poly bushes where necessary.
Pilbeam steering arms.
Uprated anti-roll bar.
Possibly rose-jointed tension struts.Rear:
Turreted.
Coilovers, gas adjustable.
700-800lbs 2½' springs, not sure on length.
Rose-jointed beam
Strengthening plates added to rear beam.One this I am stuck on is the damper ratings front and back body sizes and stroke.
Any help would be much appreciated, cheers!!
Γιά νά δούμε,μπορεί κάποιος νά μεταφράσει;
-
Αντρέα μία καλή λύση σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι να βρεις κάποιους αγωνιζόμενους με Cadett, είτε μέσω της προσωπικής τους σελίδας, είτε μέσω κάποιου club/forum και να τους στείλεις mail με τις ερωτήσεις σου.
Θα χαρούν να σου απαντήσουν, το έχω κάνει κάποιες φορές που δεν μπορούσα να βρω τις πληροφορίες που ήθελα στο δίκτυο.
Πάντως, δεν είναι άσχημη ιδέα να πειραματιστείς και μόνος σου, αφού το ένα αυτοκίνητο διαφέρει από το άλλο.
Κόσμος με γνώσεις νομίζω πως υπάρχει εδώ μέσα, για να σε βοηθήσει στην επιλογή των ρυθμίσεων στην πίστα.
-
Πέτρο,αυτό πού μέ απασχολεί βασικά είναι νά βρώ μιά βάση,πάνω στήν οποία θά ξεκινήσω νά πειραματίζομαι.Από πού ακριβώς νά ξεκινήσω.Νά ξεκινήσω από μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση;Είναι αναγκαία αυτή γιά τήν πίστα;Μήπως μπορεί νά έχω καλύτερα αποτελέσματα από απλές αναρτήσεις,μιάς καί η πίστα δέν έχει άλλες ανάγκες,πλήν τού νά στρίβεις γρήγορα;Νά ξεκινήσω με ρυθμιζόμενα τόπ-μάουντς,καί στή συνέχεια νά ψάξω αναρτήσεις;
Δέν θέλω νά βρώ μιά έτοιμη λύση,καί νά τήν ρίξω πάνω στό αυτοκίνητο,καί νά πώ ότι τελείωσα.Αυτό δέν νομίζω νά γίνεται.Ολοι οι οδηγοί,ρυθμίζουν σύμφωνα μέ τό πώς οδηγούν. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δέν θέλω νά βρώ μιά έτοιμη λύση,καί νά τήν ρίξω πάνω στό αυτοκίνητο,καί νά πώ ότι τελείωσα.Αυτό δέν νομίζω νά γίνεται.Ολοι οι οδηγοί,ρυθμίζουν σύμφωνα μέ τό πώς οδηγούν.Έτσι, άλλωστε όλη η γοητεία είναι το ψάξιμο και η βελτίωση και όχι να ρίξουμε κάτι έτοιμο επάνω και να τελειώσει εκεί.
Πάντως, από ότι έχω διαβάσει και το ακολουθώ και στην πράξη, σε κάθε διαδικασία στησίματος, πάντα ξεκινάμε από τα κατάλληλα ελαστικά, συνεχίζουμε με σετάρισμα των αμορτισέρ και των ελατηρίων και στο τέλος κάνουμε το 'φινίρισμα', με τις γωνίες της ανάρτησης.
Πάντως αν δεν έχεις κάποιον να σε βοηθήσει (κάποιον αγωνιζόμενο με έφεση στα τεχνικά ίσως), είναι δύσκολο να αξιοποιήσεις μία πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Προσωπικά θα σου πρότεινα να πας σε κάποιον ειδικό στην Θεσσαλονίκη, να του αφήσεις εκεί το αυτοκίνητο (συνήθως παίρνει 2 μέρες) και να σου φτιάξει ένα σετάκι αμορτισέρ, ταιριασμένα με στενά ελατήρια και δυνατότητα ρύθμισης προς το ύψος.
Με αυτόν τον τρόπο θα είσαι ήδη σε ένα πολύ καλό επίπεδο από πλευράς ανάρτησης και θα έχεις και τη δυνατότητα του περαιτέρω ψαξίματος.
-
Ξέρεις κανέναν ειδικό εδώ στή Θεσσαλονίκη Πέτρο;
Να είναι γιατρός όμως,όχι κομπογιαννήτης. -
Υπάρχει κάποιος πολύ γνωστός και με καλό όνομα. Έχεις πμ.
-
http://www.migweb.co.uk/forums/vbindex.php
Αν βαλεις στο google την λεξη 'vauxhall forum' θα σου βγαλει αρκετα. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ξέρεις κανέναν ειδικό εδώ στή Θεσσαλονίκη Πέτρο;
Να είναι γιατρός όμως,όχι κομπογιαννήτης.Πήγαινε στον Χοχόλη στην Β.όλγας.Ο δημήτρης έχει γράψει πολλά αγωνιστικά χιλιόμετρα στις Σέρρες,πιστεύω θα σε βοηθήσει αρκετά.
Βοήθεια γιά αναζήτηση στό νέτ