-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Αν σκεφτεί κανείς ότι πλέον πουλάνε οι επαρχιακές αντιπροσωπείες από 0-1 αυτοκίνητα το μήνα κατά μέσο όρο...
Το δικό μου ήταν το 1ο Megane που έδινε ο υπάλληλος στην επαρχιακή πόλη μου. Και δουλεύει εκεί από το Φθινόπωρο....
Λοιπόν, έκανα τα πρώτα 250km επιστρέφοντας στη Θεσσαλονίκη από τις γιορτές. Αν και κινήθηκα σε πολύ χαμηλές στροφές (τις 3000 ούτε που τις πλησίασα, μάξιμουμ 110km/h) το ταξίδι δεν ήταν ανιαρό ούτε ..αργό! Το αυτοκίνητο είναι εντυπωσιακά ευθύβολο και στιβαρό (έτσι μοιάζει-έτσι νιώθω), με πολύ καλά φρένα. ΟΚ, στη γκάμα των στροφών που χρησιμοποίησα δεν είδα και τίποτα από το μοτέρ. Η αίσθηση που είχα ήταν παρόμοια με το ιδίου βάρους 1600άρι Avensis της οικογένειας. Καθόλου άσχημα δηλαδή!
Κομματάκι σφικτό στην ανάρτησή του, αλλά το συγκρίνω πάντα με τις παραστάσεις που έχω, που δεν ήταν και ό,τι καλύτερο, χεχε!
Συμπάθησα πολύ το χειριστήριο του ηχοσυστήματος πίσω απ'το τιμόνι, τις ευκολίες των αυτόματων φώτων/υαλοκαθαριστήρων (βασιλιάς! δε χρειάζεται να σκέφτεσαι τίποτα, χεχε!), την 6η στο κιβώτιο που από τα 60-70Km/h και μετά τραβάει μια χαρά! Ακόμα δε συνήθισα τη χρήση και τις επιλογές του κλιματισμού, αυτά τα κουμπάκια λίγο με μπερδεύουν, αλλά θα συνηθίσω.Σημειώστε: 250km, 6,2l/100km (αλλά είπαμε, με ρυθμούς στρωσίματος)
Καλοτάξιδο! Πάρα πολύ ωραίο αυτοκίνητο και το χρώμα που επέλεξες του πηγαίνει πάρα πολύ!
Η κατανάλωση είναι πάρα πολύ χαμηλή, λογικά θα ανέβεις κατά 2 με 2,5 λίτρα ακόμα... -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Το δικό μου ήταν το 1ο Megane που έδινε ο υπάλληλος στην επαρχιακή πόλη μου. Και δουλεύει εκεί από το Φθινόπωρο....
Λοιπόν, έκανα τα πρώτα 250km επιστρέφοντας στη Θεσσαλονίκη από τις γιορτές. Αν και κινήθηκα σε πολύ χαμηλές στροφές (τις 3000 ούτε που τις πλησίασα, μάξιμουμ 110km/h) το ταξίδι δεν ήταν ανιαρό ούτε ..αργό! Το αυτοκίνητο είναι εντυπωσιακά ευθύβολο και στιβαρό (έτσι μοιάζει-έτσι νιώθω), με πολύ καλά φρένα. ΟΚ, στη γκάμα των στροφών που χρησιμοποίησα δεν είδα και τίποτα από το μοτέρ. Η αίσθηση που είχα ήταν παρόμοια με το ιδίου βάρους 1600άρι Avensis της οικογένειας. Καθόλου άσχημα δηλαδή!
Κομματάκι σφικτό στην ανάρτησή του, αλλά το συγκρίνω πάντα με τις παραστάσεις που έχω, που δεν ήταν και ό,τι καλύτερο, χεχε!
Συμπάθησα πολύ το χειριστήριο του ηχοσυστήματος πίσω απ'το τιμόνι, τις ευκολίες των αυτόματων φώτων/υαλοκαθαριστήρων (βασιλιάς! δε χρειάζεται να σκέφτεσαι τίποτα, χεχε!), την 6η στο κιβώτιο που από τα 60-70Km/h και μετά τραβάει μια χαρά! Ακόμα δε συνήθισα τη χρήση και τις επιλογές του κλιματισμού, αυτά τα κουμπάκια λίγο με μπερδεύουν, αλλά θα συνηθίσω.Σημειώστε: 250km, 6,2l/100km (αλλά είπαμε, με ρυθμούς στρωσίματος)
Καλοτάξιδο JarnoT! Να το χαρείς. Τώρα που φτιάχνει και ο καιρός ευκαιρία είναι για ταξίδια.
Καλά η κατανάλωση απίστευτη, εγώ δεν είδα τέτοιο νούμερο ούτε στο στρώσιμο !
Στα 140 που ρωτούσε κάποιος συνεχίζει να είναι ήσυχο και σταθερό το αμάξι και ξεκούραστο στο ταξίδι.
Άντε και οι επόμενοι σιγά σιγά να γίνουμε πολλοί -
Παιζει ο JarnoT να εχει πάρει τον καινούργιο TCe 130 με τους χαμηλότερους ρύπους (145); Δηλαδή να έχει ρυθμιστεί και για χαμηλότερη κατανάλωση;
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Η αίσθηση που είχα ήταν παρόμοια με το ιδίου βάρους 1600άρι Avensis της οικογένειας. Καθόλου άσχημα δηλαδή!
Δεν θα το ελεγα για θετικο αυτο
Το 1ο avensis του 1998-2003 1.6 πυροβολούσε,δεν ήταν και βαρύ,ούτε ηλεκτρόγκαζο είχε ενοχλητικό.Από τα καλά 16άρια της εποχής Και ιδίως με το facelift του 2001 το μόνο όμορφο avensis.Mου έφερνε κάτι σε BMW ιδίως από πίσω
Ακριβώς έτσι! Το αγαπάω αυτό το Avensis (το facelift, ναι!), εξαιρετική επιλογή τότε, δυνατό και οικονομικό.
@ bibendum
Αυτό που εννοώ είναι ότι στις χαμηλές στροφές (ουσιαστικά πριν μπει καν το τούρμπο) φαίνετια να 'χει την άνεση ενός 1600άρι μοτέρ και μάλιστα από τα καλύτερα. Προφανώς με αξιοποίηση όλης της γκάμας των στροφών δεν θα τίθεται σύγκριση.Καλοτάξιδο! Πάρα πολύ ωραίο αυτοκίνητο και το χρώμα που επέλεξες του πηγαίνει πάρα πολύ!
Η κατανάλωση είναι πάρα πολύ χαμηλή, λογικά θα ανέβεις κατά 2 με 2,5 λίτρα ακόμα...Καλά η κατανάλωση απίστευτη, εγώ δεν είδα τέτοιο νούμερο ούτε στο στρώσιμο !
Σας ευχαριστώ. Έχω ελαφρύ πόδι, αλήθεια!
ΟΚ, εννοείται ότι θ' ανέβει η κατανάλωση με φυσιολογική και μικτή χρήση, αλλά γενικά μου αρέσει το παιχνίδι με την οικονομία. Στο παράδειγμα που ανέφερα, η κατανάλωση προέκυψε με ένα handicap χρόνου περί τα 30min σε ταξίδι μέσης διάρκειας 2h 40min. -
Ο χρήστης Dardanian έγραψε:
Άντε και οι επόμενοι σιγά σιγά να γίνουμε πολλοίΚαμιά ιδέα από τους κατόχους πώς μπορώ να απενεργοποιήσω την ..αγριοφωνάρα που με διατάζει κάθε φορά που ανοίγω την πόρτα 'παρακαλώ ενεργοποιήστε στο σύστημα!'??
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Παιζει ο JarnoT να εχει πάρει τον καινούργιο TCe 130 με τους χαμηλότερους ρύπους (145); Δηλαδή να έχει ρυθμιστεί και για χαμηλότερη κατανάλωση;Καλοτάξιδο με πολλά και καλά χιλιόμετρα. Στην Εθνική αν δεν είναι βαρύ το πόδι σου άνετα μια μέση κατανάλωση γύρω στα 7 λίτρα μπορείς να την επιτύχεις, ακόμα και αν κινείσαι σε πιο γρήγορους ρυθμούς και με κλιματισμό.
-
Εν τω μεταξυ εκανα το σχολιο το πρωι και δεν ειπα ουτε ενα καλοταξιδο... Καλοταξιδο και απο εμενα και να σαι καλα να το χαρεις.
Για μενα ειναι το πιο τιμιο σ αυτη την κατηγορια.
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Παιζει ο JarnoT να εχει πάρει τον καινούργιο TCe 130 με τους χαμηλότερους ρύπους (145); Δηλαδή να έχει ρυθμιστεί και για χαμηλότερη κατανάλωση;Κι εμένα που παρέλαβα το καλοκαίρι ρύπους 145 γράφει στην άδεια.
Καμιά ιδέα από τους κατόχους πώς μπορώ να απενεργοποιήσω την ..αγριοφωνάρα που με διατάζει κάθε φορά που ανοίγω την πόρτα 'παρακαλώ ενεργοποιήστε στο σύστημα!'??
Ποιός σου λέει τι? Δε το έπιασα
Εμένα δε μου μιλάει πάντως -
Αυτό υποπτεύομαι κι εγώ. Η μείωση στους ρύπους συνοδεύεται σχεδόν πάντα και από μείωση στην κατανάλωση. Πρέπει να έχει νέες ρυθμίσεις ο κινητήρας. Πιθανόν να έχει υποστεί και μείωση η (πραγματική) ιπποδύναμη αλλά ίσως έχει κατέβει η ροπή χαμηλότερα. Καμιά νέα δυναμομέτρηση δεν υπάρχει περίπτωση να βρούμε ε;
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Εν τω μεταξυ εκανα το σχολιο το πρωι και δεν ειπα ουτε ενα καλοταξιδο... Καλοταξιδο και απο εμενα και να σαι καλα να το χαρεις.Μακάρι, ευχαριστώ. Θυμάμαι τις κοινές μας 'αγωνίες' απ' όταν βγήκε σχεδόν το μοντέλο.. Έπρεπε να κοντέψει το facelift για να το πάρω απόφαση, χε!
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Αυτό υποπτεύομαι κι εγώ. Η μείωση στους ρύπους συνοδεύεται σχεδόν πάντα και από μείωση στην κατανάλωση. Πρέπει να έχει νέες ρυθμίσεις ο κινητήρας. Πιθανόν να έχει υποστεί και μείωση η (πραγματική) ιπποδύναμη αλλά ίσως έχει κατέβει η ροπή χαμηλότερα. Καμιά νέα δυναμομέτρηση δεν υπάρχει περίπτωση να βρούμε ε;Μήπως έγινε καμιά ρύθμιση στα πλαίσια του Euro5? Euro5 δεν είναι πλέον ο tce130?
Ποιός σου λέει τι? Δε το έπιασα
Εμένα δε μου μιλάει πάντωςΣοβαρά;; Χμμ
Κάθε φορά που πατώ το κουμπάκι να ξεκλειδώσει, ανεξάρτητα του αν θ' ανοίξω την πόρτα, μια ..επιτακτική γυναικεία φωνή με διατάζει: 'παρακαλώ ενεργοποιήστε το σύστημα'! Το ίδιο κι όταν σβήσω το μοτέρ και το ξανανάψω. Κι όχι τίποτα άλλο, φωνάζει κιόλας, αχαχχ!
Αλήθεια τώρα, αν γνωρίζει κανείς ας μου πει, αλλιώς θα ενοχλήσω τον πωλητή (σιγά μην ξέρει.. 'είναι το πρώτο Megane που δίνω, δεν τα ξέρω και όλα',χε! Εξυπηρετικός πάντως, πολύ!) -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Εν τω μεταξυ εκανα το σχολιο το πρωι και δεν ειπα ουτε ενα καλοταξιδο... Καλοταξιδο και απο εμενα και να σαι καλα να το χαρεις.
Μακάρι, ευχαριστώ. Θυμάμαι τις κοινές μας 'αγωνίες' απ' όταν βγήκε σχεδόν το μοντέλο.. Έπρεπε να κοντέψει το facelift για να το πάρω απόφαση, χε!
Ημασταν απ τους πρωτους φαν που παρουσιαστηκαν. Εγω τα υπολογιζα τελειως διαφορετικα τοτε τα πραγματα και τωρα δικαιωνομαι πανηγυρικα που ειχα κοτεψει μιας και τα πραγματα εχουν γινει αρκετα δυσκολα.
Οποτε καλα να μαστε να παρω το megane IV !
-
Euro5 ηταν εξ αρχής
-
Η λειτουργία μου κινητήρα η ίδια είναι αξ αρχής και δεν έχει αλλαξει.Και τώρα αν το βάλετε στο δυναμόμετρο πιθανον παραπάνω άλογα θα βγάζει όπως όλα τα μικρα turbo μοτέρ.
Απλα τα νούμερα έχουν αλλάξει μάλλον για λόγους marketing και προς εξυπηρέτηση άλλων ας πούμε παραγόντων (το λέγανε το πιο βενζινοβόρο μικρό turbo αν θυμάστε) μπας και καταφέρουν να πουλήσουν κανενα αμαξι παραπάνω. -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Σοβαρά;; Χμμ
Κάθε φορά που πατώ το κουμπάκι να ξεκλειδώσει, ανεξάρτητα του αν θ' ανοίξω την πόρτα, μια ..επιτακτική γυναικεία φωνή με διατάζει: 'παρακαλώ ενεργοποιήστε το σύστημα'! Το ίδιο κι όταν σβήσω το μοτέρ και το ξανανάψω. Κι όχι τίποτα άλλο, φωνάζει κιόλας, αχαχχ!
Αλήθεια τώρα, αν γνωρίζει κανείς ας μου πει, αλλιώς θα ενοχλήσω τον πωλητή (σιγά μην ξέρει.. 'είναι το πρώτο Megane που δίνω, δεν τα ξέρω και όλα',χε! Εξυπηρετικός πάντως, πολύ!)Μήπως είναι το σύστημα συναγερμού ? Αλλά πρώτη φορά ακούω να σου επιτάσσει ο συναγερμός να τον ενεργοποιήσεις.
Αλήθεια τι συναγερμό σου βάλανε?
Πάντως ενοχλητικό ακούγεται .... -
Ο χρήστης Dardanian έγραψε:
Μήπως είναι το σύστημα συναγερμού ? Αλλά πρώτη φορά ακούω να σου επιτάσσει ο συναγερμός να τον ενεργοποιήσεις.
Αλήθεια τι συναγερμό σου βάλανε?'Εμείς βάζουμε αυτόν που προτείνει η Renault'
Δεν έχω ιδέα τι συναγερμός είναι, μόνο ότι το μπιπ-μπιπ κάνει πολύ θόρυβο και ότι ενεργοποιείται με τα ίδια κουμπάκια της κάρτας Renault. Δηλ. δεν μπορώ να κλειδώσω χωρίς να βάλω συναγερμό.Δε φαντάζομαι, όμως, να είναι από το συναγερμό αυτό.. Πώς το κάνουν να ακούγεται από τα ηχεία, χμ? Τι να πω, ιδέα δεν έχω.
-
--το πιο βενζινοβόρο μικρό turbo
Βασικά δεν το έχω δει να γράφεται αυτό, αλλά θα ήθελα να δω τι γράφουν για αυτό το θέμα γιατί με ενδιαφέρει. Αν έχει κάποιος κανένα σύνδεσμο;
Η μόνη μου επαφή με το θέμα κατανάλωση είναι ένας γείτονας που έχει πάρει το 5-πορτο και μου έλεγε ότι μέσα στο κέντρο είναι καταστροφή, αλλά εκτός πόλης είναι ΟΚ. Αυτός είναι ο λόγος που έχω διστάσει ως τώρα για αγορά, αν και τα πολλά χιλιόμετρα με το αμάξι τα κάνω εκτός. Για το κέντρο χρησιμοποιώ μοτό. Τελευταία στιγμή θα αποφασίσω αν πάω στον 1.2 ή στον 1.4, αν και με αυτά που διαβάζω δεν έχω πειστεί ότι ο 1.2 προσφέρει κάποια εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Να δούμε τι θα γράφουν στο sprintmonitor.de μόλις κυκλοφορήσει λίγο.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Μήπως είναι το σύστημα συναγερμού ? Αλλά πρώτη φορά ακούω να σου επιτάσσει ο συναγερμός να τον ενεργοποιήσεις.
Αλήθεια τι συναγερμό σου βάλανε?'Εμείς βάζουμε αυτόν που προτείνει η Renault'
Δεν έχω ιδέα τι συναγερμός είναι, μόνο ότι το μπιπ-μπιπ κάνει πολύ θόρυβο και ότι ενεργοποιείται με τα ίδια κουμπάκια της κάρτας Renault. Δηλ. δεν μπορώ να κλειδώσω χωρίς να βάλω συναγερμό.Δε φαντάζομαι, όμως, να είναι από το συναγερμό αυτό.. Πώς το κάνουν να ακούγεται από τα ηχεία, χμ? Τι να πω, ιδέα δεν έχω.
Για να λυθεί η απορία σου αυτό που σου λέει να ενεργοποιήσεις τη συσκευή είναι το aftermarket Bluetooth που είναι συνδεδεμένο με τα ηχεία του αυτοκινήτου σου
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Για να λυθεί η απορία σου αυτό που σου λέει να ενεργοποιήσεις τη συσκευή είναι το aftermarket Bluetooth που είναι συνδεδεμένο με τα ηχεία του αυτοκινήτου σουΝαι ε; Χμμ, θα το κάνω το ΣΚ και θα επανέλθω. Ευχαριστώ!
-
Προσοχή τον ήχο τον βγάζει η συσκευή bluetooth
Δεν καταλαβα κι εγώ τι σου λέει να ενεργοποιήσεις (μάλλον το κινητό σου αλλα με τους Γάλλους ποτέ δεν ξέρεις)
Renault Megane III