-
Φιλε, κατ'αρχην σ'ευχαριστω!
Ακυρο αυτο περι 65% που εγραψα πιο πανω. Πηγα πριν λιγο να δω τι γινεται και η ενδειξη φορτισης στο panel του φορτιστη εδειχνε κατω απο 50. Προφανως, βιαστηκα οταν το συνεδεσα και δεν περιμενα αρκετα μεχρι να σταθεροποιηθει η φορτιση αρα και τοτε να διαβασω την ενδειξη...
Το αμαξι ειναι μονιμως ξεκλειδωτο οποτε δε χανεται ρευμα απο εκει. Το περιεργο ειναι, οτι ολες οι μπαταριες που εχω αλλαξει αυτα τα 4-5 χρονια, δεν δειχνουν να εχουν προβληματα με τυχον ακινησιας 4-5 ημερων μεχρι να...κλεισουν χρονο! Επανω στο χρονο δηλαδη, εμφανιζεται αυτο το θεμα. Τι να πω, εχω σηκωσει τα χερια ψηλα...
Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
Σε ενα stilo ενο φιλου υπαρχει το ιδιο προβλημα και μετα απο ψαξιμο το προβλημα εχει εντοπιστει στο κεντρικο κλειδωμα το οποιο τραβαει ρευμα οταν ειναι ενεργοποιημενο.Και σε αλλα φορουμ(citroen) εχουν εντοπιστει παρομοια προβληματα με διαρροες ρευματος(τραβαει 150mA οταν ειναι ενεργοποιημενο το κεντρικο κλειδωμα-πραγμα που σημαινει 150*24=3,6ΑΗ το 24ωρο).Ξανακοιτα το θεμα της διαρροης.Αφησε το αμαξι ξεκλειδωτο(αν εχεις δικο σου χωρο) και κοιτα την επομενη τι γινεται. -
Eχεις βαλει ηχοσυστημα;Μηπως καποιος ενισχυτης σου τραβαει ρευμα;
-
Κι εγω αυτο πιστευα αλλα εχει μετρηθει τοσες φορες και δεν εχει δειξει κατι. Βεβαια, ο ηλεκτρολογος λεει οτι του εχει συμβει και διαρροη να 'ανακαλυφθει' (γιατι και εκει μετραγαν και δε φαινοταν προβλημα) τυχαια μετα απο χρονια...
Ο χρήστης sacracer έγραψε:
σιγουρα υπαρχει καταναλωση δεν εξηγειτε να πεφτει η μπαταρια ετσι. -
Μπορεις παλι να αφαιρεις μια μια τις ασφαλειες για να βρεις τι φταιει
-
Οχι, τιποτα απολυτως... Το αμαξει ειναι 'γυμνο' τοσο απο ηλεκτρονικα δικα του οσο και δικα μου. Ενα ηλεκτρονικο μπαρομετρο μονο εχω, το οποιο και κλεινει οταν σβηνει το μοτερ και τα προβληματα με τη μπαταρια τα ειχα πολυ πριν το βαλω αυτο.
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Eχεις βαλει ηχοσυστημα;Μηπως καποιος ενισχυτης σου τραβαει ρευμα; -
Και τωρα που φορτιζει, μπορω να το 'κοψω' και να χρησιμοποιησω το αυτοκινητο η να περιμενω καλυτερα να δω το 'battery fully charged' ?
-
Για την μπαταρια ειναι καλυτερο να την αφησεις να φορτισει κανονικα,κανε υπομονη μερικες ωρες,αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν μπορεις να παρεις το αμαξι και να κανεις την δουλεια σου.(αν ειναι τοση αναγκη).
-
Οχι, τοση αναγκη δεν ειναι. Θα το αφησω οπως λες, σ'ευχαριστω!
-
Ερωτηση: Αφου ο φορτιστης λεει 'Battery fully charged', το 'ματακι' της μπαταριας (αν και αναξιοπιστο οπως λενε εδω τα περισσοτερα παιδια), δεν θα'πρεπε να δειχνει πρασινο ? Αυτο παραμενει μαυρο...
-
Οταν μιά μπαταρία αποφορτιστεί, χάνει τη δύναμή της και ο 'υπολειπόμενος' χρόνος ζωής της πέφτει στο μισό.
Αρα το fully charged είναι 'αληθές' για την κατάσταση στην οποία έχει πλέον περιέλθει-μετά την αποφόρτισή της- η μπαταρία σου. -
Η μπαταρια δεν 'αποφορτιστηκε' μιας και ειχε κατι λιγοτερο απο το 50% μεσα, οπως τουλαχιστον ελεγε ο φορτιστης, οταν το συνεδεσα για φορτιση. Κι επειδη το εχω 'ξαναδει το εργο', μπορει τωρα να δειχνει μαυρο αλλα αν το χρησιμοποιησω το αμαξι παλι, καποια στιγμη θα πρασινησει, εχει συμβει δηλ, στο παρελθον ξανα αυτο.
Τεσπα, εχω πεσει στη λουμπα μου φαινεται, σε αυτες τις περιπτωσεις δηλαδη που ενω το μετρανε, το ελεγχουν και τιποτα δε βρισκουν, το προβλημα παραμενει...Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Οταν μιά μπαταρία αποφορτιστεί, χάνει τη δύναμή της και ο 'υπολειπόμενος' χρόνος ζωής της πέφτει στο μισό.
Αρα το fully charged είναι 'αληθές' για την κατάσταση στην οποία έχει πλέον περιέλθει-μετά την αποφόρτισή της- η μπαταρία σου.EDIT: Κατι που ξεχασα: Λογω διαταξης στον boxer κινητηρα του Impreza, η μπαταρια πρεπει να ειναι περισσοτερο γεματη απο ενα αλλο συνηθισμενο μοτερ ιδιου κυβισμου για να παρει μπροστα...Οπως καταλαβαινετε δηλαδη, τα συνηθισμενα αυτοκινητα εχουν την πολυτελεια να μενουν σε ακινησια περισσοτερο απ'οτι το δικο μου...(@#$%# την τυχη μου μεσα...)
-
Ένα πιθανό σενάριο είναι το φως στον χώρο αποσκευών έχω ακούσει περιπτώσεις που δεν σβήνει (ή τουλάχιστον όχι πάντα) και παρουσιάζει αυτό που περιγράφεις. Υπάρχει ένας πάρα πολύ εύκολος και γρήγορος τρόπος να το τσεκάρεις. Βάζεις το κινητό σου να γράφει βίντεο κατά προτίμηση το στερεώνεις να κοιτάει και την λάμπα αν και θα το καταλάβεις θα μαυρίσει ο τόπος και κλείνεις το κλείνεις μέσα. Ανοιγόκλεισε και την πόρτα αρκετές φορές να σιγουρευτείς ότι κλείνει πάντα και δεν στο κάνει κάποιες φορές
-
Το εχω κοιταξει και αυτο, πολλες φορες. Δε φαινεται να συμβαινει κατι τετοιο...Σ'ευχαριστω παντως!
-
Υπάρχει κάποιο κλειδί για να ξεβιδώσουμε τα πλαστικά καπάκια απο τους πόλους της μπαταρίας χωρίς να κάνουμε ζημιά; Επίσης το spray που βάζουν οι ηλεκτρολόγοι στους πόλους πως το ζητάμε;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Υπάρχει κάποιο κλειδί για να ξεβιδώσουμε τα πλαστικά καπάκια απο τους πόλους της μπαταρίας χωρίς να κάνουμε ζημιά; Επίσης το spray που βάζουν οι ηλεκτρολόγοι στους πόλους πως το ζητάμε;Ενα νομισμα του 1€ κανει.
https://www.google.gr/#hl=el&sa=X&ei=MP ... 6808908502
-
τα πλαστικά καπάκια των πόλων ποτέ δεν είναι βιδωμένα, πάντα κουμπωτά. Έκτος εάν εννοούμε τους πόλους…..
το προστατευτικό πόλων μπαταριάς, απλά έτσι!. Βέβαια σε μαγαζιά αξεσουάρ, η πωλήσεως ανταλλακτικών αυτοκινήτων.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
τα πλαστικά καπάκια των πόλων ποτέ δεν είναι βιδωμένα, πάντα κουμπωτά. Έκτος εάν εννοούμε τους πόλους…..Yπαρχουν τα κουμπωτα που λες,συνηθως ειναι 3 σε ενα καπακι,αλλα υπαρχουν και βιδωτα.
-
Ο χρήστης ovabus έγραψε:
EDIT: Κατι που ξεχασα: Λογω διαταξης στον boxer κινητηρα του Impreza, η μπαταρια πρεπει να ειναι περισσοτερο γεματη απο ενα αλλο συνηθισμενο μοτερ ιδιου κυβισμου για να παρει μπροστα...Οπως καταλαβαινετε δηλαδη, τα συνηθισμενα αυτοκινητα εχουν την πολυτελεια να μενουν σε ακινησια περισσοτερο απ'οτι το δικο μου...(@#$%# την τυχη μου μεσα...)Αν ισχύει αυτό, το ότι η επίπεδη διάταξη θέλει πιο πολύ ρεύμα απλά ο κατασκευαστής θα έβαζε μεγαλύτερη μπαταρία... Όπως δηλαδή κάνουν σε μεγαλύτερα κυβικά ή και σε μικρότερα κυβικά αλλά υψηλότερης συμπίεσης (και μάζας κινούμενων μερών) δηλαδή στα ντίζελ. Οπότε τη δικαιολογία ότι τη ζορίζει τη μπαταρία δεν την δέχομαι... Αυτό που θα μπορούσα να δεχτώ και μάλιστα λέω να το κοιτάξεις είναι ότι το σύστημα φόρτισης της μπαταρίας δεν λειτουργεί σωστά....
Να αναφέρω ότι με μπαταρία ηλικίας πάνω από 5 χρόνων (την είχε το μτχ αυτοκίνητο όταν το πήρα) που είχα αποσυνδέσει τον Ιανουάριο δεν είχα πρόβλημα εκκίνησης τον Απρίλιο. Για να δούμε θα αντέξει αποσυνδεμένη μέχρι τον Αύγουστο;;; ...ή μήπως τώρα που το είπα το γρουσούζεψα και θα πάει κατά διαόλου....
-
Οντως ισυχει αυτο που εγραψα για τον boxer, καλως η κακως. Το συστημα φορτισης μαλλον εννοεις το δυναμο, ναι, το εχω ελεγξει και αυτο πολλες φορες και λειτουργει κανονικα. Το προβλημα δεν το εχω στη φορτιση (απο το δυναμο) αλλα στην εκφορτιση (απο καποιο μυστηριο λογο).
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
EDIT: Κατι που ξεχασα: Λογω διαταξης στον boxer κινητηρα του Impreza, η μπαταρια πρεπει να ειναι περισσοτερο γεματη απο ενα αλλο συνηθισμενο μοτερ ιδιου κυβισμου για να παρει μπροστα...Οπως καταλαβαινετε δηλαδη, τα συνηθισμενα αυτοκινητα εχουν την πολυτελεια να μενουν σε ακινησια περισσοτερο απ'οτι το δικο μου...(@#$%# την τυχη μου μεσα...)
Αν ισχύει αυτό, το ότι η επίπεδη διάταξη θέλει πιο πολύ ρεύμα απλά ο κατασκευαστής θα έβαζε μεγαλύτερη μπαταρία... Όπως δηλαδή κάνουν σε μεγαλύτερα κυβικά ή και σε μικρότερα κυβικά αλλά υψηλότερης συμπίεσης (και μάζας κινούμενων μερών) δηλαδή στα ντίζελ. Οπότε τη δικαιολογία ότι τη ζορίζει τη μπαταρία δεν την δέχομαι... Αυτό που θα μπορούσα να δεχτώ και μάλιστα λέω να το κοιτάξεις είναι ότι το σύστημα φόρτισης της μπαταρίας δεν λειτουργεί σωστά....
Να αναφέρω ότι με μπαταρία ηλικίας πάνω από 5 χρόνων (την είχε το μτχ αυτοκίνητο όταν το πήρα) που είχα αποσυνδέσει τον Ιανουάριο δεν είχα πρόβλημα εκκίνησης τον Απρίλιο. Για να δούμε θα αντέξει αποσυνδεμένη μέχρι τον Αύγουστο;;; ...ή μήπως τώρα που το είπα το γρουσούζεψα και θα πάει κατά διαόλου....
-
Αφου η μπαταρια εκφορτιζει,ο μονος λογος ειναι η διαρροη,αν δεν κυκλοφορει το ρευμα απλα δεν αδειαζει η μπαταρια,αφου ομως εσενα αδειαζει σημαινει οτι καποιες στιγμες για τους χ,ψ λογους εχεις κυκλοφορια ρευματος.Και αφου το πηγες σε τοσους ηλεκτολογους και δεν βρηκαν τιποτα,μπορει απλως να ηταν κακο timing,οταν δηλαδη την ελεγχαν εκεινη την στιγμη να μην ειχε διαρροη.Το προβλημα θελει παρακολουθηση με τις ωρες,πρεπει να συνδεσεις ενα αμπερομετρο σε σειρα με τον θετικο πολο της μπαταριας και να βλεπεις τις ενδειξεις,ισως χρειαστει ωρες μεχρι να δεις καποια αξιολογη τιμη.Αν ερθει αυτη η στιγμη τοτε θα πρεπει να αρχισεις να βγαζεις μια-μια τις ασφαλειες μεχρι να μηδενιστει η τιμη του αμπερομετρου,ετσι δεν βρισκεις αμεσως τον ενοχο(γιατι μια ασφαλεια μπορει να ελεγχει πανω απο ενα κυκλωματα) αλλα ξερεις μετα που περιπου πρεπει να ψαξεις.Σιγουρα δεν ειναι ευκολο αλλα ειναι εγγυημενο.
Μπαταρία αυτοκινήτου...