-
-
-
-
Ψιλο-cayennϊζει από πίσω ??
-
cayennίζει και tuaregίζει (λόγω των εξατμίσεων) έχω την εντύπωση.. Μία μίξη αυτών των δύο..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
cayennίζει και tuaregίζει (λόγω των εξατμίσεων) έχω την εντύπωση.. Μία μίξη αυτών των δύο......και είναι πιο όμορφο και από τα δύο !
-
Όντως, η Audi έχει παράδοση στα καλά station-wagon..
(Πλάκα κάνω σαφέστατα )
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Όντως, η Audi έχει παράδοση στα καλά station-wagon..(Πλάκα κάνω σαφέστατα )
Πλάκα...?
-
Πλάκα με την έννοια ότι το all-road δεν είναι station-wagon (συγκριτικά τουλάχιστον με τα υπόλοιπα Audi rs/s/a 4). Είναι πιο πολύ SUV κατά την ταπεινή μου γνώμη και λιγότερο station (που όντως η audi έχει παράδοση).
Κατάλαβες τι εννοώ? (εγώ πάντως δεν μπορώ να εξηγήσω τι ακριβώς θέλω να πω )
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Πλάκα με την έννοια ότι το all-road δεν είναι station-wagon (συγκριτικά τουλάχιστον με τα υπόλοιπα Audi rs/s/a 4). Είναι πιο πολύ SUV κατά την ταπεινή μου γνώμη και λιγότερο station (που όντως η audi έχει παράδοση).Κατάλαβες τι εννοώ? (εγώ πάντως δεν μπορώ να εξηγήσω τι ακριβώς θέλω να πω )
Κάτι σαν υπερυψωμένο station, με χαρακτηριστικά SUV.
Kατάλαβα τί εννοείς...
-
Αν σου κολήσει το παλιό allroad,
δε χρειάζεται να πάρεις καινούριο... -
Πω πω να'μουν εκεί να σπρώξω...
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Πω πω να'μουν εκεί να σπρώξω...Να τη βοηθήσεις προφανώς ε;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Να τη βοηθήσεις προφανώς ε;
-
Παμε παιδια να σπρωξουμε ολοι.
Θα τηρηθει σειρα προτεραιοτητας -
ΠΑΝΑΣΧΗΜΟ (οχι το κω.....κι βεβαια)....
-
-
Έτοιμο!
V6-255PS, V8-350PS
ατμόσφαιρα
http://media.autobild.de/bild/3/be6ed39 ... 60d3_1.jpg
http://media.autobild.de/bild/1/fe357bb ... 02e1_1.jpg -
-
http://www.germancarfans.com/news/20602 ... ini12L.jpg
-
A6 allroad quattro 3.2 FSI 6-ταχ.
V6 - FSI, 3.123 κεκ, 255/6.500, 330/3.250
4.934x1.862x1.519
τελική 242
0 - 100 = 7.2
κατανάλωση = 11.0/100 kmΒασικός Εξοπλισμός
quattro & Kιβώτιο 6 ταχυτήτων
ESP με ABS, EBD, EDL & ASR με δυνατότητα επιλογής offroad κατάστασης
Υδραυλικό τιμόνι μεταβλητής υποβοήθησης (Servotronic)
Αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού
Αερόσακοι κεφαλής (sideguard)/ Πλευρικοί αερόσακοι εμπρός
Προσαρμοζόμενη πνευματική ανάρτηση 5 βαθμίδων
Αυτόματος κλιματισμός 2 ζωνών/ Ηλεκτρικά παράθυρα
Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό & immobiliser
ΜΜΙ Basic (Κονσόλα χειρισμού, οθόνη 6.5” μονόχρωμη, χειρισμός ηχοσ/τος, 4 ηχεία, μονό CD player στο ντουλαπάκι του συνοδηγού)
Οθόνη ελέγχου βασικών λειτουργιών & υπολογιστής ταξιδιού (trip computer)/ Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός
Εξωτερικοί καθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & θερμαινόμενοι με θερμαινόμενα πιτσιλιστήρια στο χρώμα του οχήματος
Εσωτερικός καθρέπτης αυτόματα αντιθαμβωτικός
Δερμάτινες ταπετσαρίες καθισμάτων Milano
Εμπρός καθίσματα ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος
Δερμάτινο τιμόνι 4 ακτίνων & λεβιές ταχυτήτων
Ρύθμιση ύψους δέσμης φωτός προβολέων
Αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων με αισθητήρα βροχής & λειτουργία coming home/ leaving home/ Πλυστικό σύστημα προβολέων
Τροχοί αλουμινίου 8Jx17’’ σε σχέδιο “Rotor” 7-βραχιόνων με ελαστικά 225/55 R17
Ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος και απόσταση κολώνα τιμονιού
Εσωτερικές επενδύσεις σε αλουμίνιο Axial
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα/ Εμπρός & πίσω φώτα ομίχλης
Ράγες οροφής σε αλουμίνιο με σχεδιασμό διπλής μπάρας
Προστατευτική ποδιά από ανοξείδωτο χάλυβα εμπρός & πίσω
Πακέτο αλουμινίου/ Πακέτο αποθηκευτικών χώρων
Προφυλακτήρες, προστατευτικά θόλων&τροχών σε αντίθετη απόχρωση
Πρίζα 12V, Διπλό δάπεδο φόρτωσης, Σύστημα με ράγες ασφάλισης φορτίου & Δίκτυ συγκράτησης με άγκιστρα στο χώρο αποσκευών
Ρεζέρβα ανάγκης με compressor/ Πατάκια εμπρός & πίσω
Παρμπρίζ με γκρι αντιηλιακή προστατευτική λωρίδα στο επάνω μέρος
Υπενθύμιση ζώνης ασφαλείας οδηγού/ συνοδηγούΜε το κλειδι στο χέρι
72,600
Αν θες μεταλλικό, φώτα , οροφή άλλο ένα πεντοχιλίαρο!!!!
Nέο Αudi allroad