Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SYNCRO T3 25 YEARS
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. SYNCRO T3 25 YEARS
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 40
    • 41
    • 16 / 41
    Εκτός Δρόμου
    48
    811
    6510
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hellenic-vanagon last edited by

      Φρέσκο και ζωντανό:

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hellenic-vanagon last edited by

          E, ναι!

          Ένα ασφαλέστατο αυτοκίνητο, μέσα στα τρία καλύτερα δεκαετίας '80 στην Αμερική, (SAAB και VOLVO τα άλλα δύο), με ένα ακραίο σχήμα που απαίτησε και ακραίες τεχνολογικές εφαρμογές για να έχει αυτό το άριστο αποτέλεσμα. (Ένα μόνο ανάλογο υπάρχει, το SMART FOR TWO).

          Τα στοιχεία με τις σχετικές αποδείξεις είναι πολλά και προέρχονται και από διεθνείς οργανισμούς αλλά και από την καθημερινή παρατήρηση της συμπεριφοράς του στους δρόμους.

          Στον παρακάτω πίνακα της NCAP, το βλέπουμε να 'σκοράρει' καλύτερα από πολλά βαριά και ογκώδη Αμερικάνικα και Ιαπωνικά αυτοκίνητα και μάλιστα από ορισμένα με αερόσακο οδηγού:

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hellenic-vanagon last edited by

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              edmond last edited by

              χαιρετω την παρεα.
              θα ηθελα απλα να καταθεσω την αποψη μου για το Τ3 μιας και το εχουμε για πανω απο 20 χρονια στην οικογενεια.
              ειναι μοντελο '84 εισαγωγης '88, στα χερια μας απο το '91, 1.9 υδροψυκτο 4αρι σασμαν, διπλες πλαινες πορτες, εργοστασιακος κοτσαδορος. το πηραμε με 60κ χλμ και αισιως εφτασε τα 360κ με πολυ και ατελειωτο φορτωμα.
              στο τελευταιο χαρακτηριστικο θα ηθελα να σταθω, λεγοντας πως δεν ειναι και το καλυτερο οχημα για φορτωση λογω του εσωτερικου ογκου και πισω μηχανης, και για βαρος λογω των αναρτησεων του (οχι σουστες οπως ο ανταγωνισμος).
              βεβαια στο εδω τοπικο το λιγοτερο που ενδιαφερει ειναι ο ογκος και το βαρος φορτωσης, αλλα για αυτους τους λογους δεν εγινε και το ποιο δημοφιλες βανακι.
              σε αυτο εμαθα να οδηγω και το θεωρω αξεπεραστο στην εν γενει ανεση και αρχοντια που προσφερει (για τους λογους που αναφερθηκαν σε προηγουμενες σελιδες).
              εξαιρετικες αναμνησεις απο ενα εξαιρετικο οχημα οπως μονο οι Γερμανοι ηξεραν τοτε να φτιαχνουν.

              φετος το πηγαμε στο χωριο (Μεσσηνια) και κατατεθηκαν οι πινακιδες.
              ευελπιστουμε σε επαναφορα..

              Υ.Γ. sorry αν κουρασα στο εδω topic αλλα δεν ηξερα που αλλου να πω τον 'πονο' μου...
              αν υπαρχει θεμα γενικα για Τ3 πειτε μου..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hellenic-vanagon last edited by

                Ο χρήστης edmond έγραψε:
                χαιρετω την παρεα.
                θα ηθελα απλα να καταθεσω την αποψη μου για το Τ3 μιας και το εχουμε για πανω απο 20 χρονια στην οικογενεια.
                ειναι μοντελο '84 εισαγωγης '88, στα χερια μας απο το '91, 1.9 υδροψυκτο 4αρι σασμαν, διπλες πλαινες πορτες, εργοστασιακος κοτσαδορος. το πηραμε με 60κ χλμ και αισιως εφτασε τα 360κ με πολυ και ατελειωτο φορτωμα.
                στο τελευταιο χαρακτηριστικο θα ηθελα να σταθω, λεγοντας πως δεν ειναι και το καλυτερο οχημα για φορτωση λογω του εσωτερικου ογκου και πισω μηχανης, και για βαρος λογω των αναρτησεων του (οχι σουστες οπως ο ανταγωνισμος).
                βεβαια στο εδω τοπικο το λιγοτερο που ενδιαφερει ειναι ο ογκος και το βαρος φορτωσης, αλλα για αυτους τους λογους δεν εγινε και το ποιο δημοφιλες βανακι.
                σε αυτο εμαθα να οδηγω και το θεωρω αξεπεραστο στην εν γενει ανεση και αρχοντια που προσφερει (για τους λογους που αναφερθηκαν σε προηγουμενες σελιδες).
                εξαιρετικες αναμνησεις απο ενα εξαιρετικο οχημα οπως μονο οι Γερμανοι ηξεραν τοτε να φτιαχνουν.

                φετος το πηγαμε στο χωριο (Μεσσηνια) και κατατεθηκαν οι πινακιδες.
                ευελπιστουμε σε επαναφορα..

                Υ.Γ. sorry αν κουρασα στο εδω topic αλλα δεν ηξερα που αλλου να πω τον 'πονο' μου...
                αν υπαρχει θεμα γενικα για Τ3 πειτε μου..

                1)Καλά τα λες αλλά γιατί δεν σκέφτηκες να το κάνεις SYNCRO;

                2)Υπήρξε το δημοφιλέστερο βαν στην Ελλάδα την δεκαετία του '80.

                3)Ποτέ δεν είχε πρόβλημα φόρτωσης αλλά συνεχούς και επανειλημμένης υπέρφορτωσης.

                4)Στο να έχει τον χαμηλότερο συντελεστή θνησιμότητας, (0,6 IIHS), από όλα τα αυτοκίνητα ανεξαιρέτως, ελαφρά φορτηγά-επιβατικά-τετρακίνητα, και μάλιστα στην άγρια ζούγκλα 4τροχου μετάλλου στις Η.Π.Α., συνετέλεσε τα μάλα και η ανεξάρτητη ανάρτηση του και η τοποθέτηση της μηχανής πίσω, που είχε σαν αποτέλεσμα, (με την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική), το τέλειο για όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων, μοίρασμα του βάρους 50-50:

                Tην ίδια στιγμή που από την ΑDAC, χαρακτηρίστηκαν 'παγίδες θανάτου' τα σχετικά Ιαπωνικά βαν που κατά πολλούς 'ειδικούς' ήταν εξ΄ίσου η και περισσότερο 'κατάλληλα', διαθέτοντας σούστες και...μεταξωτές κορδέλλες:

                5)Ενώ εμείς εδώ τα καταργούμε για να πάρουμε οτιδήποτε, σε άλλες χώρες άλλοι λαοί, που σημειωτέον είναι 'μπουχτισμένοι' από αυτοκίνητα και τεχνολογία, τα σέβονται και τα φροντίζουν!

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  edmond last edited by

                  1. να το κανω SYNCRO? δεν υπηρξε ποτε τετοια ανησυχια.. και βασικα δεν ξερω περισσοτερες λεπτομερειες για το πως...
                  2. το αν υπηρξε το δημοφιλεστερο την δεκαετια του '80 δεν ξερω να σου πω
                  3. οι σουστες οπως και να το κανουμε ειναι οι καλυτερες στο φορτωμα οσον αφορα το ωφελιμο. Αυτο δεν αλλαζεται..
                    το προβλημα τους ομως ειναι πως πρεπει να ειναι εστω και 200 κιλα φορτωμενες για να μην χοροπηδαει το οχημα.

                  Υ.Γ.1 εχουμε ακριβως το 'ιδιο' πορτοκαλι που φαινεται στις φωτο και με την ιδια ζαντα. συγκινηθηκα.....
                  Υ.Γ.2 στα 'σχεδια'(?) μου για την επανακυκλοφορια του εχω κατι βασικες ιδεες στο μυαλο μου, αλλα προς το παρον μεχρι εκει..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hellenic-vanagon last edited by

                    Ο χρήστης edmond έγραψε:

                    1. να το κανω SYNCRO? δεν υπηρξε ποτε τετοια ανησυχια.. και βασικα δεν ξερω περισσοτερες λεπτομερειες για το πως...
                    2. το αν υπηρξε το δημοφιλεστερο την δεκαετια του '80 δεν ξερω να σου πω
                    3. οι σουστες οπως και να το κανουμε ειναι οι καλυτερες στο φορτωμα οσον αφορα το ωφελιμο. Αυτο δεν αλλαζεται..
                      το προβλημα τους ομως ειναι πως πρεπει να ειναι εστω και 200 κιλα φορτωμενες για να μην χοροπηδαει το οχημα.

                    Υ.Γ.1 εχουμε ακριβως το 'ιδιο' πορτοκαλι που φαινεται στις φωτο και με την ιδια ζαντα. συγκινηθηκα.....
                    Υ.Γ.2 στα 'σχεδια'(?) μου για την επανακυκλοφορια του εχω κατι βασικες ιδεες στο μυαλο μου, αλλα προς το παρον μεχρι εκει..

                    Για δες:

                    http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=47003

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      edmond last edited by

                      ok. καταλαβα. Ιδωμεν....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hellenic-vanagon last edited by

                        Ο χρήστης edmond έγραψε:
                        ok. καταλαβα. Ιδωμεν....

                        Να ένα πολύ όμορφο βανάκι. Έτσι μπορεί να γίνει και το δικό σου!

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hellenic-vanagon last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hellenic-vanagon last edited by

                            Mόλις παρέλαβα!

                            Τρία Ελληνικά κλιπάκια!

                            Youtube Video

                            Youtube Video

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              t3-syncro-tool last edited by

                              Νά ένα σπάνιο διαμάντι 'Οettinger' και μάλιστα στην Ελλάδα.

                              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2316236/

                              Κρίμα να μήν είναι Syncro.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hellenic-vanagon last edited by

                                Ο χρήστης T3 Syncro Tool έγραψε:
                                Νά ένα σπάνιο διαμάντι 'Οettinger' και μάλιστα στην Ελλάδα.

                                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2316236/

                                Κρίμα να μήν είναι Syncro.

                                Πάντως γίνεται SYNCRO σχετικά εύκολα:

                                http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=47003#p2336548

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  t3-syncro-tool last edited by

                                  Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
                                  Πάντως γίνεται SYNCRO σχετικά εύκολα

                                  Το περίμενα οτι αυτό θα απαντούσες

                                  Το σκέφτηκα να σου πώ.
                                  Αλλά το πρόβλημα είναι 1) τα ανταλλακτικά
                                  2) τα κυβικά (3.200).

                                  Με 2 € το λίτρο και τα τέλη κυκλοφορίας στα ύψη δέν νομίζω οτι αξίζει τον κόπο.
                                  Αυτά τα μοτέρ είναι για άλλες χώρες. Εδώ μας διακατέχει η λαλακία ώς γνωστόν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hellenic-vanagon last edited by

                                    Ο χρήστης T3 Syncro Tool έγραψε:

                                    Πάντως γίνεται SYNCRO σχετικά εύκολα

                                    Το περίμενα οτι αυτό θα απαντούσες

                                    Το σκέφτηκα να σου πώ.
                                    Αλλά το πρόβλημα είναι 1) τα ανταλλακτικά
                                    2) τα κυβικά (3.200).

                                    Με 2 € το λίτρο και τα τέλη κυκλοφορίας στα ύψη δέν νομίζω οτι αξίζει τον κόπο.
                                    Αυτά τα μοτέρ είναι για άλλες χώρες. Εδώ μας διακατέχει η λαλακία ώς γνωστόν.

                                    Μιλώντας για την κατανάλωση, το ατμοσφαιρικό 2.7 l V 6, (174 HP), της AUDI που είχα στο δικό μου για 5 περίπου χρόνια, χωρίς αλλαγές σε σασμάν/διαφορικό, είχε σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση από το μαμίσιο το 2.1 l, το καταλυτικό. (95 HP).

                                    Είχα υπολογίσει μία μείωση 30% ! Με ήσυχη 'χυτή' οδήγηση, γιατί αν το 'αγρίευα' έτρωγε καλά.

                                    Π.χ. ξεκινούσα πάντα με δευτέρα, στο ίσιωμα στα φανάρια, και περιδιάβαινα με τετάρτη και 20-30 χλμ., όλο το κέντρο, άνετα, εκεί που με το μαμίσιο ήθελα πρώτη-δευτέρα. 'Τράβαγε' άνετα από 500 στροφές! Μικρές ανηφόρες, αφού είχα ξεκινήσει, τις 'έβγαζε' με δευτέρα στο 'ρελαντί' άνετα, χωρίς να αγγίζω καθόλου το γκάζι!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      t3-syncro-tool last edited by

                                      Είχα βρεί ένα σάν το δικό σου μοτέρ 2.7, πρίν απο κανένα μήνα στις Σέρρες.
                                      Μία χήνα το είχε όλο το τροπέτο μαζί με το σαζμάν, εξατμίσεις και καταλύτη.
                                      Και με εγγύηση 6 μήνες !!!!!!!!!

                                      Αλλά έλα ντέ που μου δουλεύει ρολόϊ, χτύπα ξύλο, η δικιά μου και δέν θέλω να μπαίνω σε έξοδα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hellenic-vanagon last edited by

                                        Ο χρήστης T3 Syncro Tool έγραψε:
                                        Είχα βρεί ένα σάν το δικό σου μοτέρ 2.7, πρίν απο κανένα μήνα στις Σέρρες.
                                        Μία χήνα το είχε όλο το τροπέτο μαζί με το σαζμάν, εξατμίσεις και καταλύτη.
                                        Και με εγγύηση 6 μήνες !!!!!!!!!

                                        Αλλά έλα ντέ που μου δουλεύει ρολόϊ, χτύπα ξύλο, η δικιά μου και δέν θέλω να μπαίνω σε έξοδα.

                                        Εντάξει, όταν έρθει η ώρα το σκέπτεσαι!

                                        Εμένα με άφησε από το κλασσικό πρόβλημα, της ρήξης φλαντζών κυλινδροκεφαλών στα 60.000 χλμ. από την στιγμή της αγοράς, σαν μεταχειρισμένο, με άγνωστο αριθμό χιλιομέτρων.

                                        Έτσι έκανα το μεγάλο βήμα αλλά πραγματικά κατάλαβα πως είναι απόλυτη ανάγκη για το αυτοκίνητο αυτό μία ιπποδύναμη πάνω από τα 150 hp. Οτιδήποτε λιγότερο είναι αδιανόητο!

                                        Το δέχτηκε και η VW Νότιας Αφρικής αυτό και μετά το 1992 έως και το 2002 το είχε στην παραγωγή με σχετικούς κινητήρες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          t3-syncro-tool last edited by

                                          Το γνωστό πρόβλημα. 2 έχω φτιάξει μέχρι τώρα. Τρίτη δέν έχει. Πάμε γι' άλλα.

                                          Όσο για την ιπποδύναμη έχεις απόλυτο δίκιο. Κάτω απο 150 αλογάκια είναι και πάλι συμβιβασμός.
                                          Θέλει αλογάκια το Syncro.
                                          Γιατί να το κρύψομεν άλλωστε?

                                          Το θέμα με τα Syncro όμως είναι πρέπει να βάλεις κάτι που να μήν εξέχει απο κάτω απο το αμάξι για να μήν χτυπάς στα βουνά απο κάτω. Έχω δεί πολλές μετατροπές που είναι αίσχος.
                                          Απο ότι έγραφες εσύ παλιά (κάπου το είχα διαβάσει) της Audi η V6 που φόραγες ήταν μιά χαρά απο κάτω.
                                          Επειδή είναι 'V' φαίνεται δέν έχει πολύ ύψος σάν μοτέρ και δέν εξέχει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hellenic-vanagon last edited by

                                            Ο χρήστης T3 Syncro Tool έγραψε:
                                            Το γνωστό πρόβλημα. 2 έχω φτιάξει μέχρι τώρα. Τρίτη δέν έχει. Πάμε γι' άλλα.

                                            Όσο για την ιπποδύναμη έχεις απόλυτο δίκιο. Κάτω απο 150 αλογάκια είναι και πάλι συμβιβασμός.
                                            Θέλει αλογάκια το Syncro.
                                            Γιατί να το κρύψομεν άλλωστε?

                                            Το θέμα με τα Syncro όμως είναι πρέπει να βάλεις κάτι που να μήν εξέχει απο κάτω απο το αμάξι για να μήν χτυπάς στα βουνά απο κάτω. Έχω δεί πολλές μετατροπές που είναι αίσχος.
                                            Απο ότι έγραφες εσύ παλιά (κάπου το είχα διαβάσει) της Audi η V6 που φόραγες ήταν μιά χαρά απο κάτω.
                                            Επειδή είναι 'V' φαίνεται δέν έχει πολύ ύψος σάν μοτέρ και δέν εξέχει.

                                            Nαι, το V6 2,8 l, το ατμοσφαιρικό, 'πέφτει' πολύ καλά, χωρίς να εξέχει καθόλου, μπαίνει η προστατευτική ποδιά και αφήνει τον ίδιο 'αέρα', την ίδια απόσταση από το έδαφος όπως το μαμίσιο 2.1 l.

                                            Το biturbo τώρα το V6 2,7 l, που είναι το ίδιο μπλοκ με το 2,8 l , αλλά με ποιό χοντρά τοιχώματα κυλίνδρων, αφήνει περισσότερο 'αέρα' κάτω και πάνω.

                                            Κάτω, γιατί έχει λεπτότερο κάρτερ, λόγω της ύπαρξης αερόψυκτου ξεχωριστού ψυγείου λαδιού, πέρα από το κλασσικό, για VAG, μικρό υδρόψυκτο.

                                            Ιδού:

                                            V6, 2.7 l, biturbo, σε SYNCRO T3, κάτω όψη, κάρτερ, αριστερό ιντερκούλερ, κ.τ.λπ.

                                            Και πάνω γιατί λείπει η εισαγωγή αέρα με τους μεταβλητού μήκους σωλήνες.

                                            Ιδού:

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 16 / 41
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr