-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Απλα να πω ότι όποιος έχει μάτια βλέπει !! Εγω δεν είχα και όταν είδα αποφάσισα να μην γίνω μακακας ξανά !! Βλέπω πιο είναι ράτσας και πιο κόπρος !! και τα δυο σκυλιά είναι και τον κήπο φυλάνε !! [quote]
Εννοείς ότι έφταιγε το σύστημα που έκαψες βαλβίδες στο ford; Η μήπως ο εγκαταστάτης; Η ο εγκαταστάτης που σου το έβαλε στο ford ενω ήταν blacklist και εσύ που δεν το έψαξες; Και δηλαδη αν έβαζες το prins θα το έσωνες; (Γιατί;; γιατί έχει καλύτερη λαδιέρα;;;;;). Τότε γιατί το έχει blacklist και η prins αν η λαδιέρα το σωνει; Μηπως τα ποιοτικά κιτ πετάνε αλλο υγραέριο στον κινητήρα; Και αν όλα αυτα ισχύουν γιατί αυτοκίνητα που φοράνε και prins έκαψαν βαλβίδες;;;;;; Ξεκαθαρισε το γιατί ετσι όπως το λες φένεται ότι εφταιγε το σύστημα η αν εννοείς ότι εφταιγε το σύστημα πες το. Εδώ ο Chaos3X ρωτάει για το Honda εγγυάσαι ότι δεν θα βγάλει ζημιά αν θα βάλει το ράτσας;
[/quote][/quote:18rn76rx]
Εννοώ οτι έφταιγε η εγκατάσταση ο εγκαταστατης και η κακη ενημέρωση τότε που το έβαλα είχα την εντύπωση οτι με το γκάζι ψήνουμε μόνο καφέ ελληνικο !! Το σύστημα σίγουρα δεν φταιει !!
Αλλα στο BMW το x1 με το Vsi 1.0 που κοστισε 1400 τα λεφτα που λέει το παλικάρι, μετρώντας το 3ο γέμισμα βλέπω αύξηση κατανάλωσης σε σχέση με τη βενζίνη κατά 8-10 % όταν το καλορυθμισμενο πλέον brc στο φορντ είναι στο + 20 % μπορει κάποιος να μας πει αν είναι απο το αμάξι η απο το σύστημα ;
Γιατι τα τρίμς λέει ο εγκαταστατης είναι ακριβώς τα ίδια παντού σε όλο το φάσμα και οι χρόνοι ψεκασμου επίσης , το ιδιο 10-12 % συν έχω στο Ml, σήμερα που θα πάρω το X1 ξανα ( πήγε για έλεγχο χθες και ΚΤΕΟ ) θα ξανάμετρησω...
Τι ι να πω αν βγάλει ζημια το ράτσας στο Honda δεν θα πρέπει να μιλήσει με αυτους που πήγε πάντως δεν έχω ακούσει για το ράτσας με βαλβίδες οπότε αν έχεις κάτι υπόψιν θα ήθελα να το ξέρω για να προλάβω ένα παλικάρι που έχω στη δουλεια και θα βάλει σε type r ένα πρινς με λαδιερα αύριο , και απο οτι έμαθα του είπαν οτι θα πρέπει να βάλει την ψηφιακή + 300 ευρω (αυτη που ψεκαζει μαζι με το καυσιμο το λάδι,) αλλα δεν μπορει να ανταπεξέλθει και θα το βάλει με 1400 με την αναλογικη λιπανση.
-
Μα δεν βρήκα πουθενά να λέει ότι το δικό μου αυτοκίνητο είναι σε blacklist.
http://www.brc-lpg.gr/wp-content/upload ... 1_2010.pdf
Μόνο εδώ αναφέρει για φθορά αλλά είναι το ίδιο για σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα.
http://www.autogas-umruesten.com/news/i ... en1207.pdf
-
Δεν ειναι για σχεδον ολα τα αυτοκινητα αλλα για συγκεκριμενα.
Εγω παντως θα ειχα αρκετες επιφυλαξεις για να βαλω υγραεριο στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Αυτοι δεν το λενε επειδη ετσι τους κατεβηκε στο κεφαλι. -
Δηλαδή να μην βάλω?
Και αν βάλω, τι θα πρέπει να προσέξω?
-
Δε νομιζω οτι κανενας μπορει ( απο μας τους χρηστες εννοω, οι επαγγελματιες ειναι δικο τους προβλημα ) να βαλεις ή να μην βαλεις...
Το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να σου παραθετουν καποια στοιχεια και γνωμες
Αλλα η ΤΕΛΙΚΗ αποφαση ειναι παντα δικη σου.Θα σου προτεινα και λογω της υπαρξης δεκαδων φορουμ για αυτοκινητα, ελλαδα κι εξωτερικό, να βρεις καποιον ή καποιους που ΕΧΟΥΝ βαλει υγραεριο ΣΤΟ ΙΔΙΟ αυτοκινητο και να σου πουν τις εμπειριες τους καλες ή κακες αναλλογως βεβαια και το ΠΟΣΑ χλμ εχουν κανει.
Δηλ. καποιος με 500χλμ τι αποψη να εχει για την αντοχη.... ενω ενας με 50.000 ε οπβως και να το κανουμε ειναι ενα σοβαρό δειγμα.Αν ειναι καλές και ο εγκαταστατης Ελληνας βαζεις ΤΟ ΙΔΙΟ συστημα ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ εγκαταστατη κι ας ειναι και 'πρωτης γενιας' που λεει ο λογος
Αλλα οπως ειπα ο καθελας μας λεει το μακρυ του και το κοντό του αναλλογα... ΕΣΥ θα εισαι αυτος που θα βαλεις το χερι στην τσεπη ΚΑΙ για το συστημα ΚΑΙ για τις οποιες αβαριες,, οποτε ΕΣΥ αποφασιζεις....
( Ταπεινη μου αποψη παντα....)
Παντως για να εχουν οι εταιρειες που πουλανε και θελουν να πουλανε συστηματα προφανως και μαλιστα τα πιο σοφοστικέ συστηματα ( αρα καλυτερα ) επισημη λιστα με προβληματικά μοτερ..... -
μολις παρελαβα το bmw και ειχα μια συζητηση με τον εγκαταστατη ( ονοματα δεν γραφω) ειχαν εκει ενα αλλο honda και ειχαν ενα βιβλιο τοποθετησης τυπωσει , απο τα συμφραζόμενα τους καταλαβα δεν θα πρεπει να ειναι σε black list το civic γιατι αλλιως δεν θα το εδιναν με εγχειριδιο τοποθετησης χρησης , ειπαν οτι αν το παραγγειλει απο την ολλανδια ολο το συστημα εργοστασιακα με βασεις ετοιμες βιδες σωλήνες δεξαμενη καπακια κτλ κανει 2500 ευρω !!!!
-
Φιλέ 3Χ, νομίζω βρήκες αυτό που θέλεις!.
«Οπότε τώρα η ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
Τι γνώμη έχετε για το συγκεκριμένο σύστημα της BRC? Και γενικά τι άποψη επικρατεί για την BRC σαν εταιρία?
Τι γνώμη έχετε για τον συγκεκριμένο εγκαταστάτη?Υ.Γ: Όλοι επιμένουν στην λαδιέρα!» !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πες μου την ευρύτερη περιοχή σου, θα βοηθήσω.
Α. -
Και στην black list να βρίσκονται, με κόστος περίπου 600ε, φτιάχνετε κατάλληλο το καπάκι σου!. μέχρι 1600cc, 8 βαλβίδες.
Βεβαία ο εγκαταστάτης, είναι το α & ω στην περίπτωση.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φιλέ 3Χ, νομίζω βρήκες αυτό που θέλεις!.
«Οπότε τώρα η ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
Τι γνώμη έχετε για το συγκεκριμένο σύστημα της BRC? Και γενικά τι άποψη επικρατεί για την BRC σαν εταιρία?
Τι γνώμη έχετε για τον συγκεκριμένο εγκαταστάτη?Υ.Γ: Όλοι επιμένουν στην λαδιέρα!» !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πες μου την ευρύτερη περιοχή σου, θα βοηθήσω.
Α.Μένω στον Αγ. Δημήτριο.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Και στην black list να βρίσκονται, με κόστος περίπου 600ε, φτιάχνετε κατάλληλο το καπάκι σου!. μέχρι 1600cc, 8 βαλβίδες.
Βεβαία ο εγκαταστάτης, είναι το α & ω στην περίπτωση.
Α.Όπως φαίνεται στην υπογραφή μου, το δικό μου είναι 1.800cc.
Δηλαδή, τι μετατροπή γίνεται στο καπάκι? -
Σας χαιρετώ.
Θα ήθελα να σας ζητήσω την άποψή σας (μιας και από ό,τι κατάλαβα εδώ μέσα μπορεί να βρει κανείς τις καλύτερες απαντήσεις) για τοποθέτηση υγραεριοκίνησης σε Renault megane 1400 130 άλογα.
Ρώτησα στην αντιπροσωπία και μου παν (με προσφορά) ότι κοστίζει 1300 (χωρίς ΚΤΕΟ) η τοποθέτηση super kit tartarini. Σε έναν άλλο μου είπε ότι βάζει BRC με 1200 ευρώ (με ΚΤΕΟ).
Θα το εκτιμούσα αν είχατε να προτείνατε κάτι άλλο, ή αν μου λέγατε τη γνώμη σας για αυτά τα δύο, γιατί πραγματικά δεν έχω ιδέα.Σας ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Και στην black list να βρίσκονται, με κόστος περίπου 600ε, φτιάχνετε κατάλληλο το καπάκι σου!. μέχρι 1600cc, 8 βαλβίδες.
Βεβαία ο εγκαταστάτης, είναι το α & ω στην περίπτωση.
Α.Α γεια σου Μαστορα!!!!!!!!!!!!
ΑΥΤΟ δεν λεει κανενας εγκαταστατης στον πελάτη με προβληματικό μοτερ...
Οτι ξερεις να καποια στιγμη που θα κανει μπαμ ΤΟΤΕ φτιαχνουμε το καπακι να αντεχει αεριο σε αυτα που ειναι σε black list...Αμφιβαλλω δε αν πολλοι εγκαταστατες ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΝ οτι υπαρχουν αυτες οι λιστες....
οι οποιες παρεπιπτοντως δεν αναφερουν ΜΟΝΟ τα προβληματικά μοτερ ΑΛΛΑ ΚΑΙΙ αλλα προβληματα με κλασικότερο το θεμα του δεικτη βενζινης που αφορά την πλειονοτητα των γαλλικών... -
Ο χρήστης Chaos3X έγραψε:
Και στην black list να βρίσκονται, με κόστος περίπου 600ε, φτιάχνετε κατάλληλο το καπάκι σου!. μέχρι 1600cc, 8 βαλβίδες.
Βεβαία ο εγκαταστάτης, είναι το α & ω στην περίπτωση.
Α.Όπως φαίνεται στην υπογραφή μου, το δικό μου είναι 1.800cc.
Δηλαδή, τι μετατροπή γίνεται στο καπάκι?
Ότι κάνουμε και στα αγωνιστικά!. Άλλες έδρες, άλλες βαλβίδες άλλοι οδηγοί.
Σίγουρα το αυτοκίνητο σου, είναι στην black list. Με τον τρόπο που σου περιέγραψα…. Ασπρίζει η λίστα!.
Μα ο ρεκτιφιαντζής μου, μου είπε ότι δεν χρειάζεται, (πριν από δυο λεπτά!).
Με μια ημερήσια εκδρομή στο Κιάτο πχ, και 1150ε στην τσέπη, πας με βενζίνα και γυρίζεις με αέριο.
Με την λαδιέρα.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μα ο ρεκτιφιαντζής μου, μου είπε ότι δεν χρειάζεται, (πριν από δυο λεπτά!).
Α.
Το ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ αυτο??
Γιατι στα λογια φτιαχνονται αλωνια και σαλονια ( πως το λεει η παρημοια...)
Μαστορα δεν ειναι προσωπική κοντρα και το ξερεις.... -
Ο χρήστης cholomon έγραψε:
Σας χαιρετώ.Θα ήθελα να σας ζητήσω την άποψή σας (μιας και από ό,τι κατάλαβα εδώ μέσα μπορεί να βρει κανείς τις καλύτερες απαντήσεις) για τοποθέτηση υγραεριοκίνησης σε Renault megane 1400 130 άλογα.
Ρώτησα στην αντιπροσωπία και μου παν (με προσφορά) ότι κοστίζει 1300 (χωρίς ΚΤΕΟ) η τοποθέτηση super kit tartarini. Σε έναν άλλο μου είπε ότι βάζει BRC με 1200 ευρώ (με ΚΤΕΟ).
Θα το εκτιμούσα αν είχατε να προτείνατε κάτι άλλο, ή αν μου λέγατε τη γνώμη σας για αυτά τα δύο, γιατί πραγματικά δεν έχω ιδέα.Σας ευχαριστώ.
το θεμα ειναι οτι στην αντιπροσωπία θα βαλεις ενα συστημα των 600-800 ευρω για 1300 οταν με αυτα τα λεφτα βαζεις BRC plug and drive η VSI PRINS
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Εγώ πάντως στην θέση σου δεν θα το έκανα αν και πολύ θα ήθελα να μάθω το αποτέλεσμα. Βέβαια αν το κλείσεις τώρα ήδη οι βαλβίδες είναι επιβαρυμένες με αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα χρήση με υγραέριο.
Η επιβάρυνση δεν είναι μεγάλη, αν όχι μηδενική, αλλά εν μέσω κρίσης δε μπορώ να κάνω τέτοια πειράματα.
Υπό νορμάλ συνθήκες, το να φτιαχτεί μια κεφαλή δεν είναι και μεγάλο πρόβλημα και θα μαθαίναμε πραγματικά πόσα απίδια πιάνει ο σάκος με τη λαδιέρα. Θα έβαζα μετά που λες και κάτι ωραίες έδρες που είδα με σκληρότητα 50 βαθμούς rockwellΓια το πιο προηγούμενο δεν θα απαντήσω ας το κάνουν οι mod έχουν μερικοί θέμα !! Απλα να πω ότι όποιος έχει μάτια βλέπει !! Εγω δεν είχα και όταν είδα αποφάσισα να μην γίνω μακακας ξανά !! Βλέπω πιο είναι ράτσας και πιο κόπρος !! και τα δυο σκυλιά είναι και τον κήπο φυλάνε !!
Ο καπακας έβαλε σκληρές έδρες στο ford μου και βαλβίδες απο στελιτη εσείς ξέρετε καλύτερα !! Μου είπε έχεις 100.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα χωρίς λαδιερα !!
##############################################################
ποιος μπορει να κανει αυτη την δουλεια και αν γινετε να ειναι κοντα στη θεσαλια?
Αν θεωρειτε διαφιμιση με πμ τοτε. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Και στην black list να βρίσκονται, με κόστος περίπου 600ε, φτιάχνετε κατάλληλο το καπάκι σου!. μέχρι 1600cc, 8 βαλβίδες.
Βεβαία ο εγκαταστάτης, είναι το α & ω στην περίπτωση.
Α.με 600 ευρώ μαστορα βαζεις ενα ωραιο κιτ υγραεριου ultra gas με ΦΠΑ επισης κανεις 8000 - 9000 χιλιομετρα με γκαζι !!
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Μα ο ρεκτιφιαντζής μου, μου είπε ότι δεν χρειάζεται, (πριν από δυο λεπτά!).
Α.
Το ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ αυτο??
Γιατι στα λογια φτιαχνονται αλωνια και σαλονια ( πως το λεει η παρημοια...)
Μαστορα δεν ειναι προσωπική κοντρα και το ξερεις....
Είναι φίλε ένας άνθρωπος που συνεργάζομαι 30 χρόνια!. Μου φτιάχνει τα αγωνιστικά, και όλα τα καπάκια για αέριο!.
Σίγουρα αν μου έλεγε «νε φέρτω», θα σκεπτόμουν διαφορετικά. Το να λέει την σημερινή εποχή «δεν χρειάζεται να το φτιάξω» έχει βάρος!.
Όσο για το τελευταίο που έγραψες!!!!..... μα νομίζω ότι είμαστε φίλοι και εκτός ενότητας!.
Α. -
Προσωπικά δεν εχω καληφθει απο μια προφορική απαντηση και το καταλαβαινεις....
ή να το πω αλλιως, δεσμευεσαι εσυ ως καταστημα να αποκαταστησεις αυτη τη βλαβη δωρεαν αν προκυψει νωριτερα απο - πες - 80.000χλμ??? και δε λεω 120.000 γιατι μπορει να πεσεις σε καφροκαγκουρα....Γιατι αυτο που λεει ο ανθρωπος με κανει να αναρωτιεμαι γιατι τοτε αναφερεται στην λιστα....
Και μην αρχισουμε την ιστορια για το 'ποιος το βαζει' γιατι με αυτη τη λογική δε θα επρεπε να πουλιουνται κι αυτοκινητα γιατι δε ξερουμε ο καθενας ποσο ξερει να οδηγει....Χαρακτηριστικά θυμαμαι οτι για καποια μοντελα η προταση την πρινς ειναι 'βαλτε την ειδική κεφαλη που εχει η εταιρεία αυτη'..
Κατι λογικό...( Το ειπα γενικώς...για να μην νομισει κανεις)
-
«ποιος μπορεί να κάνει αύτη την δουλεία και αν γίνετε να είναι κοντά στη Θεσσαλία?
Αν θεωρείτε διαφήμιση με πμ τότε.»
Επειδή δεν αντέχω άλλη ροπαλιά σήμερα, απλός ρωτάω, εκεί δεν είναι και ο Βάτσος?.
Α.
Υγραεριοκίνηση!