Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 84
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 189
    • 190
    • 86 / 190
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    38
    3788
    60647
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Ο χρήστης dstou έγραψε:
      Με αυτή τη λογική έχουμε :

      Περίπτωση β

      Κρύο -10 Κελσίου
      Όχημα Σκάνια Βε8 / ΚΑΤΟ τελεσκοπικός / ΦΑΟΥΝ ρικάβερι, όλα πετρέλαια, διαλέχτε ότι θέλετε
      Τελείως άδεια μπαταρία

      Τι ρεύμα εκκίνησης έχεις? 2.500 Α? Θες μέση τάση τότε για να ξεκινήσεις.

      Συμφωνώ οτι τα 800Α για αυτοκίνητο είναι υπερβολή, αλλά μία παρατήρηση: όλα αυτά είναι 24V οπότε δέν μπορεί να γίνει άμεση σύγκριση. Και το αυτοκίνητο αν είχε 24V σύστημα τότε αντί για 300-400Α ρεύμα εκκίνησης θα ήθελε 150-200. Αντίστοιχα τα φορτηγά θα ξεπερνούσαν χαλαρά τα 1000A αν είχαν 12 βολτα συστήματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • bassstarlet
        bassstarlet last edited by

        Νομίζω το μεγαλύτερο πρόβλημα με τις τσιμπίδες, είναι η μικρή επιφάνεια επαφής με τους πόλους, παρά το πάχος ή η ποιότητα των αγωγών.

        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonis-team last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:
          Γι αυτό δεν πρέπει να είναι κολλημένα στην τσιμπίδα αλλά στερεωμένα με μηχανικό τρόπο.
          Η κόλληση λιώνει πρώτη, πριν λιώσει το πλαστικό γύρω από τα καλώδια.


          κάλε μου φίλε Λέοντα, το κάνω 50+ χρόνια!. Εδώ δεν υπάρχει συχνότητα και οπότε επιδερμικό φαινόμενο. Έτσι αποφεύγουμε το ‘αλκ’ που συμβαίνει σε τέτοιες κρύες συνδέσεις λόγο χρήσης και μηχανικής καταπόνησης.
          Αν έχεις προσέξει, υπάρχουν καλώδια και καλώδια!. Σχεδόν όλα στηρίζοντα στης τσιμπίδες απλός με το λύγισμα των άκρων τους.(χειρολαβής) οι επαγγελματικές μου τσιμπίδες κάνουν 15ε η μια…. εεεεεεε αυτές δεν χρειάζονται κόλλημα!.
          Φιλικά
          Α.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panos3 last edited by

            οι mitsuba οι μπαταριες ειναι καλες?αξιζουν τα λεφτα τους?να παρω καμμια varta καλυτερα?65 ευρω εχω βρει τη mitsuba 60ah 520A εκκινησης, ειναι προκληση η τιμη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rx8_drifter last edited by

              Αν ειναι αυθεντικη μιτσουμπα ναι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panos3 last edited by

                υπαρχουν και μαιμουδες?η τιμη ειναι σωστη για γνησια mitsuba?πως μπορω να ανακαλυψω οτι ειναι γνησια?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Όλα τα επώνυμα εργοστάσια, λόγο του ότι στην ευρωζώνη υπάρχει απαγόρευση χύτευσης μολύβδου και υποπροϊόντων αυτού, συνεργάζονται με εργοστάσια της ανατολής.
                  Εκεί το ανθρώπινο κρέας είναι φτηνό….
                  Αυτό δεν σημαίνει ότι το παραγόμενο προϊόν είναι ευτελές, διότι δίδοντα προδιαγραφές κατασκευής.
                  Και δεν είναι παράδοξο, ότι στα καινούργια αυτοκίνητα που παίρνουμε οι συσσωρευτές ζουν +5 χρόνια, ενός στο after market, τα χρόνια είναι τα μισά. Ότι του πληρώνουν του κατασκευαστή, αυτό και παίρνουν.
                  Πάνο μου τα 65ε που σου ζήτησαν, είναι τιμή για καλύψει επιταγής!. Μα ζητά και εγγύηση, διότι μπορεί και να την έχει στο ράφι 2 χρόνια….
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    su-30 last edited by

                    Μερικες εταιρειες χρησιμοποιουν χρωματικους κωδικες για τον μηνα παραγωγης,πχ η VARTA χρησιμοποιει τον παρακατω,οποτε βλεποντας το χρωμα ξερεις ποτε κατασκευαστικε η μπαταρια και δεν μπορει να σε κοροιδεψει κανενας.

                    http://img684.imageshack.us/img684/9125 ... uegr20.jpg

                    Eπισης αλλες εταιρειες οταν προκειται για μακροχρονια αποθηκευση μπαταριων,τις αποθηκευουν χωρις τον ηλεκτρολυτη μεσα οποτε δεν δημιουργειται προβλημα,απλα οταν προκειται να πουληθουν τοτε προστιθεται ο ηλεκτρολυτης και φορτιζονται στην συνεχεια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panos3 last edited by

                      μου εδωσε εγγυηση 2 χρονια,στη varta εδινε 1χρονο.κανονικα ολοι δεν πρεπει να δεινουν 2χρονια?θα ψαξω και αλλου για τη varta.ο χρωματισμος σε ποιο σημειο βρισκεται στη μπαταρια varta?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        su-30 last edited by

                        Σε καποια site του εξωτερικου βλεπω εγγυηση μεχρι και 3 χρονια.
                        Ο χρωματικος κωδικας ειναι μια μικρη βουλιτσα που μπορει να ειναι στο εμπρος μερος,στο πισω,επανω κλπ,οπου την εχει βαλει ο κατασκευστης για την συγκεκριμμενη παρτιδα.
                        http://imageshack.us/photo/my-images/811/varta.jpg/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonis-team last edited by

                          2 χρόνια δια νόμου στην Ελλάδα πλην ΤΑΧΙ.
                          Α.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            madwalker last edited by

                            E ρε τώρα τα μαθαίνω αυτά με τις βούλες! Θα έβλεπα πότε κατασκευάστηκε η Varta που τα κακάρωσε σε 3 μήνες!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dmitspan last edited by

                              εχθές που έριξα μια ματιά στην μπαταρία είχε μαύρο χρώμα το ματάκι (ενώ έπρεπε να 'ναι πράσινο). Ούτε 2 χρόνια την έχω πάνω, είναι λογικό αυτό; επίσης με τα κρύα δε μου έκανε ούτε μια δυσκολία, αμέσως έπαιρνε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harlek last edited by

                                Το ματάκι δείχνει πράσινο από ένα επίπεδο φόρτισης και πάνω (π.χ. 75%). Εσένα προφανώς βρίσκεται χαμηλότερα. Αν τη φορτίσεις πλήρως (αυτό μπορεί να απαιτεί πολλές ώρες, ανάλογα με το πόσο πεσμένη είναι τώρα) θα ξαναπρασινίσει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  madwalker last edited by

                                  Ο χρήστης harlek έγραψε:
                                  Το ματάκι δείχνει πράσινο από ένα επίπεδο φόρτισης και πάνω (π.χ. 75%). Εσένα προφανώς βρίσκεται χαμηλότερα. Αν τη φορτίσεις πλήρως (αυτό μπορεί να απαιτεί πολλές ώρες, ανάλογα με το πόσο πεσμένη είναι τώρα) θα ξαναπρασινίσει.

                                  Για ποιά μπαταρία μιλάμε με ματάκι; Θυμάμαι μια Vega παρότι κράτησε καμιά 4ετία όταν παρέδωσε πνεύμα το ματάκι ήταν ακόμη πράσινο και εκεί την πάτησα! Τελικά το ματάκι είναι αξιόπιστο ή σε κάποιες περιπτώσεις είναι μούφα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Εγω το θεωρω μουφα.Συνηθως αμα το χτυπησεις λιγο αλλαζει χρωμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christoss8 last edited by

                                      Μουφα ειναι οπως λετε.
                                      Εχει τυχει αρκετες φορες να ειναι η μπαταρια τελειωμενη και το ματακι καταπρασινο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        su-30 last edited by

                                        To ματακι δειχνει μονο την κατασταση φορτισης του στοιχειου στο οποιο ειναι τοποθετημενο(δηλαδη μονο σε ενα απο τα εξι) και οχι γενικα ολης της μπαταριας.Αν ενα προβλημα(μια διαβρωση πχ) αρχισει σε ενα απο τα διπλανα στοιχεια το ματακι δεν θα το δειξει παρα μονο οταν θα ειναι πολυ αργα,οταν δηλαδη το προβλημα θα περασει και σε αυτο.Η μονη αξιοπιστη λυση ειναι η μετρηση της ειδικης πυκνοτητας με πυκνομετρο, αλλα αυτο μπορει να γινει μονο στις ανοικτου τυπου,στις κλειστου που δεν μπορουμε να το κανουμε παμε σε εμμεσες λυσεις(ταση ανοικτου κυκλωματος κλπ).Αρα δεν πρεπει να βασιζομαστε μονο στο ματακι αλλα πρεπει να γινονται και αλλου ειδους ελεγχοι.Καποτε που ειχα διαρροη και αφηνα το αυτοκινητο ακινητο για μεγαλο διαστημα,το ματακι απο πρασινο γινονταν μαυρο,μετα ομως απο την καθε φορτιση ερχονταν στο κανονικο του χρωμα,και αυτο κρατησε μεχρι που αντιμετωπισα το προβλημα της διαρροης οποτε δεν μου το ξαναπαρουσιασε,εκεινη ομως η μπαταρια πεθανε φυσιολογικα απο βαθια γεραματα(σχεδον επτα χρονια).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christoss8 last edited by

                                          Συγνωμη φιλε μου αλλα εδω θελω να πω κατι.
                                          Οι μπαταριες που εχουν το ματακι ,γραφουν διπλα σε τι κατασταση ειναι η μπαταρια αναλογα με το χρωμα του ματιου.
                                          Απτην στιγμη που λες εσυ οτι δεν πρεπει να βασιζομαστε στο ματακι ,τοτε ειναι αχρηστο και πρεπει να το καταργησουν .
                                          Διοτι,ο κατοχος αυτοκινητου δεν ειναι υποχρεωμενος να γνωριζει το εσωτερικο και την λειτουργια της μπαταριας.

                                          Οπως ειπε ομως και ο bill 33 ,το ματακι ειναι μια μουφα,οποτε πρεπει να μαθει ο κοσμος να μην δινει σημασια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harlek last edited by

                                            Το ματάκι είναι μια ένδειξη και αφορά όντως ένα από τα εξι στοιχεία της μπαταρίας. Δεν είναι ούτε 100% αξιόπιστο, ούτε τελείως άχρηστο. Και τέλος πάντων είναι καλύτερο από το τίποτα.
                                            Ουσιαστικά το ματάκι είναι μια μπίλια που επιπλέει στον ηλεκτρολύτη (πράσινο χρώμα) όταν η πυκνότητα του ηλεκτρολύτη είναι αυξημένη (φορτισμένη μπαταρία). Η μπίλια βυθίζεται (μαύρο χρώμα) όταν η μπαταρία ξεφορτίζεται και η πυκνότητα του ηλεκτρολύτη μειώνεται. Το ματάκι γίνεται 'άσπρο' όταν η στάθμη του ηλεκτρολύτη πέσει χαμηλά, οπότε η μπαταρία υποτίθεται ότι δεν επιδέχεται φόρτιση και πρέπει να αντικατασταθεί.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 86 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr