Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Το θέμα είναι πως για το μόνο πράγμα που μπορούμε να είμαστε σίγουροι είναι πως ο Μ.Σουμάχερ ήταν ταχύτερος και καλύτερος από τους ομόσταβλούς του. Για τους υπόλοιπους δεν θα το μάθουμε ποτέ, εκτός αν οδηγήσουν το ίδιο μονοθέσιο.
Ακόμα κι εκεί δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι... Θυμάστε που ο Ιρβάιν είχε τρακάρει το δικό του μονοθέσιο και πήρε το ΕΦΕΔΡΙΚΟ του Σουμάχερ και είπε τι καταπληκτικό μονοθέσιο που είναι αυτό, και πως δεν έχει σχέση με το δικό του;
Φέτος ο Μπαρικέλο πήρε το εφεδρικό και έκανε πολ ποζίσιον και στον αγώνα ο Σουμάχερ πήρε το εφεδρικό που έδειχνε καλύτερο και του έδωσε το δικό του...
Εκεί που μπορείς να πεις κάτι είναι στο πως αντιδρούσε ο καθένας όταν τα πράγματα ήταν αντίξοα. Ο Σένα είχε ξεφτιλίσει τον Προστ σε βρεγμένο, με ένα μονοθέσιο που ήταν F3 σε σχέση με του Γάλλου (1993 Ευρώπη). Ξανά με Τόλμαν και Λότους μην ξεχνάμε τι έκανε. Αξεπέραστος σε νίκες στο Μονακό ακόμα και σήμερα, και οι περισσότερες συνεχείς. Αν δεν έχανε την αυτοσυγκέντρωσή του από... ΒΑΡΕΜΑΡΑ όντας μακράν πρώτος και εγκατέλειπε θα είχε νομίζω 7 σερί νίκες!!!
Ο Χάκινεν στην Αυστρία, όταν τον χτύπησε ο Κούλθαρντ τους προσπερνούσε όλους σαν να ήταν μαθητευόμενοι σχολής οδηγών! Και ο Μπαρικέλο ακόμα φέτος στην Αγγλία τι έκανε από την τελευταία θέση; Άσε που κι ο Χάκινεν ακόμα πέρσι όταν είχε τις ατυχίες τη μία μετά την άλλη εγκατέλειψε τους αγώνες, ανώ ο Βραζιλιάνος απλά έσφιξε τα δόντια. Βέβαια αυτός ακόμα παλεύει, ενώ ο άλλος είχε ήδη 2 πρωταθλήματα...
Πιστεύω πως τέτοιοι πιλότοι είναι οι κορυφαίοι, και μπορούμε να μιλάμε για κορυφαίες στιγμές. Οι παλιότεροι μάλιστα που ήταν πιο συμμέτοχοι στην προσπάθεια είχαν ακόμα περισσότερες.
Πως ορίζω το ότι ήταν πιο συμμέτοχοι; Απλό. Βάλτε τον Γιούνκ στην Φεράρι και τον Σουμάχερ στην Μινάρντι. Ο Γιούνκ θα είναι ταχύτερος (εκτός άμα κάνει παρέα στις κάμπιες στο γρασίδι...). Σε κανονικές συνθήκες, γιατί στην βροχή ο πιλότος είναι (ευτυχώς ακόμα) αρκετά συμμέτοχος. Όμως και την βροχή σταμάτησαν!!! Αλλάζουν το πρόγραμμα για να τις αποφύγουν όλες...