Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 141
    • 142
    • 143
    • 144
    • 145
    • 489
    • 490
    • 143 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221616
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      r200 last edited by

      βαλε μια καινουρια ταπα στο ψυγειο νερου και αν συνεχιζει και τα χανει θα ειναι φλατζα,υπαρχει περιπτωση να τα καιει σε καποιο θαλαμο καυσης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Δεν είναι και λίγη η ποσότητα... Στις αναλύσεις λαδιών ψάχνουν και για ίχνη αντιψυκτικού, ίσως να ξεκινήσεις από κάτι τέτοιο που είναι σχετικά οικονομικό ως ψάξιμο. Αυτό φυσικά αν η τάπα έχει σωστό λαστιχάκι, αλλά και πάλι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dbekos last edited by

          Merci για τις απαντήσεις !
          Και η ζωή, συνεχίζεται .....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            r200 last edited by

            το πηρες μεταχειρισμενο και το προσεξες αυτο,για ποσο χρονικο διαστημα γινεται
            εκανες προσφατα ρεκτιφιε στον κινητηρα η ανοιχτηκε για καποιο λογο η κεφαλη;
            τα 300ml τα συμπλρωνεις καθε 10μερες, καθε 7μερες,3μερες;
            οταν υπαρχει απωλεια αντιψυκτικου παρατηρησε το στις ποσες μερες χρειαζεται συμπληρωμα και ποσο;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Πήγαινε στο συνεργείο να πρεσάρουν το σύστημα ψύξης και θα τη βρεις τη διαρροή.
              Μη το ξεσκίστε στη πίεση, όσο γράφει η τάπα του ψυγειου - όχι παραπάνω.

              Δεν θα φαίνεται αν είναι εσωτεριή στον κινητήρα ή στο καλοριφέρ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonis-team last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                Πήγαινε στο συνεργείο να πρεσάρουν το σύστημα ψύξης και θα τη βρεις τη διαρροή.
                Μη το ξεσκίστε στη πίεση, όσο γράφει η τάπα του ψυγειου - όχι παραπάνω.

                Δεν θα φαίνεται αν είναι εσωτεριή στον κινητήρα ή στο καλοριφέρ.


                Υπάρχει φιλέ ιδικό εργαλείο που δεν τα σκάει.
                Α.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dbekos last edited by

                  Ο χρήστης r200 έγραψε:
                  το πηρες μεταχειρισμενο NAΙ, ΑΛΛΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ MB/SMART ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΤΟ 2008 ΜΕ 10.000 ΚΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ, ΝΟΕ 2006. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΓΜΤ .
                  εκανες προσφατα ρεκτιφιε στον κινητηρα η ανοιχτηκε για καποιο λογο η κεφαλη; ΟΧΙ.
                  τα 300ml τα συμπλρωνεις καθε 10μερες, καθε 7μερες,3μερες; ΚΑΘΕ 30-40 ΗΜΈΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ (1.000 χλμ).
                  οταν υπαρχει απωλεια αντιψυκτικου παρατηρησε το στις ποσες μερες χρειαζεται συμπληρωμα και ποσο;
                  ΑΝ ΤΟ ΑΦΗΣΩ 2ΜΗΝΟ,( 1.500χλμ) ΘΕΛΕΙ 300-400ml

                  Πήγαινε στο συνεργείο να πρεσάρουν το σύστημα ψύξης και θα τη βρεις τη διαρροή.
                  ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΠΕΡΣΙ, ΟΚ.
                  Δεν θα φαίνεται αν είναι εσωτεριή στον κινητήρα ή στο καλοριφέρ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                    Πήγαινε στο συνεργείο να πρεσάρουν το σύστημα ψύξης και θα τη βρεις τη διαρροή.
                    Μη το ξεσκίστε στη πίεση, όσο γράφει η τάπα του ψυγειου - όχι παραπάνω.

                    Δεν θα φαίνεται αν είναι εσωτεριή στον κινητήρα ή στο καλοριφέρ.


                    Υπάρχει φιλέ ιδικό εργαλείο που δεν τα σκάει.
                    Α.

                    Πάντως οι τρόμπες που έχω δει έχουν δείκτη που δείχνει ότι μπορείς να τα φουσκώσεις σε 2, σε 3 μπαρ ή και παραπάνω αν θέλεις.
                    Δεν έχουν κάποιο περιοριστή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis-team last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:

                      Πήγαινε στο συνεργείο να πρεσάρουν το σύστημα ψύξης και θα τη βρεις τη διαρροή.
                      Μη το ξεσκίστε στη πίεση, όσο γράφει η τάπα του ψυγειου - όχι παραπάνω.

                      Δεν θα φαίνεται αν είναι εσωτεριή στον κινητήρα ή στο καλοριφέρ.


                      Υπάρχει φιλέ ιδικό εργαλείο που δεν τα σκάει.
                      Α.

                      Πάντως οι τρόμπες που έχω δει έχουν δείκτη που δείχνει ότι μπορείς να τα φουσκώσεις σε 2, σε 3 μπαρ ή και παραπάνω αν θέλεις.
                      Δεν έχουν κάποιο περιοριστή.


                      Ο δικός μου3 bar max. Φτάνει…..
                      Α.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sakk last edited by

                        Ο χρήστης r200 έγραψε:
                        η δικη μου εκδοχη με αυτα τα δεδομενα ειναι οτι καιει αρκετα σαν να ειναι βενζινοκινητο
                        η αντιπροσωπεια μπορει να επικαλεστει οτι ειναι φυσιολογικο για τον τροπο που οδηγειται το αυτοκινητο
                        ισως με μια μετρηση καυσαεριων μπορουν να επαληθευσουν οτι πιθανοτατα κατι δεν παει καλα,καποιος κολλημενος λ ισως

                        Οπως τα λες ακριβως r200 ! Ολοι βλεπουν προβλημα εκτος απο το συνεργειο της αντιπροσωπειας , το οποιο τι μου λεει ? φυσιολογικο μεση καταναλωση 7.7 λτ για corsa diesel !!! εξαρταται λεει απο την οδηγηση . καει 7.7 και ο board δειχνει 5.5
                        Τι κανουν τωρα ? Κατι για calibration εχω ακουσει τι ειναι αυτο μηπως ξερεις ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonis-team last edited by

                          Ο χρήστης sakk έγραψε:

                          η δικη μου εκδοχη με αυτα τα δεδομενα ειναι οτι καιει αρκετα σαν να ειναι βενζινοκινητο
                          η αντιπροσωπεια μπορει να επικαλεστει οτι ειναι φυσιολογικο για τον τροπο που οδηγειται το αυτοκινητο
                          ισως με μια μετρηση καυσαεριων μπορουν να επαληθευσουν οτι πιθανοτατα κατι δεν παει καλα,καποιος κολλημενος λ ισως

                          Οπως τα λες ακριβως r200 ! Ολοι βλεπουν προβλημα εκτος απο το συνεργειο της αντιπροσωπειας , το οποιο τι μου λεει ? φυσιολογικο μεση καταναλωση 7.7 λτ για corsa diesel !!! εξαρταται λεει απο την οδηγηση . καει 7.7 και ο board δειχνει 5.5
                          Τι κανουν τωρα ? Κατι για calibration εχω ακουσει τι ειναι αυτο μηπως ξερεις ?


                          Σε αυτές της περιπτώσεις που δεν φαίνετε εύκολα ένα τέτοιο πρόβλημα, κάνουμε επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου.
                          Α.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dbekos last edited by

                            Aπο εδώ
                            Σήμερα ξαναελέγχω τη στάθμη αντιψυκτικού, αφού το SMART είχε δουλέψει 6-7 λεπτά σε στάση και ανέβασε αμέσως θερμοκρασία 90 βαθμούς, γεγονός ασυνήθιστο. Διαπιστώνω ότι είναι σχεδόν άδειο το δοχείο. Συμπληρώνω και ελέγχοντας απο κάτω απο τη μηχανή , ΕΧΑΝΕ ΤΟ ΥΓΡΟ! Οσο δούλευε ο κινητήρας, τόσο αυξανόταν η ροή. Το πάω συνεργείο, το σηκώνουμε και ... όλο το κάτω μέρος της μηχανής ήταν βρεγμένο. Διάγνωση:Αλλαγή αντλίας νερού.
                            Τώρα κατάλαβα γιατί 'έσκουζαν' απο προχθές και ιμάντας-τροχαλία ====> πάνε πακέτο στη ζημιά !.
                            Ανταλλακτικό+παρελκόμενα (αντιψυκτικό, κλπ) και εργασία 120€.
                            Με τις υγείες μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • X
                              xeno last edited by

                              Πάλι καλά να λες. Φθηνά τη γλίτωσες!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • xenos
                                xenos last edited by

                                Πάλι καλά που τη γλίτωσες!

                                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Ο χρήστης dbekos έγραψε:
                                  Aπο εδώ
                                  Σήμερα ξαναελέγχω τη στάθμη αντιψυκτικού, αφού το SMART είχε δουλέψει 6-7 λεπτά σε στάση και ανέβασε αμέσως θερμοκρασία 90 βαθμούς, γεγονός ασυνήθιστο. Διαπιστώνω ότι είναι σχεδόν άδειο το δοχείο. Συμπληρώνω και ελέγχοντας απο κάτω απο τη μηχανή , ΕΧΑΝΕ ΤΟ ΥΓΡΟ! Οσο δούλευε ο κινητήρας, τόσο αυξανόταν η ροή. Το πάω συνεργείο, το σηκώνουμε και ... όλο το κάτω μέρος της μηχανής ήταν βρεγμένο. Διάγνωση:Αλλαγή αντλίας νερού.
                                  Τώρα κατάλαβα γιατί 'έσκουζαν' απο προχθές και ιμάντας-τροχαλία ====> πάνε πακέτο στη ζημιά !.
                                  Ανταλλακτικό+παρελκόμενα (αντιψυκτικό, κλπ) και εργασία 120€.
                                  Με τις υγείες μου.

                                  Τυχερός είσαι.

                                  Τροχαλία γιατί;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Κάνει όλη αυτή τη δουλειά και για 10-20 ευρώ θα αφήσει την παλιά τροχαλία;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sakk last edited by

                                      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                      η δικη μου εκδοχη με αυτα τα δεδομενα ειναι οτι καιει αρκετα σαν να ειναι βενζινοκινητο
                                      η αντιπροσωπεια μπορει να επικαλεστει οτι ειναι φυσιολογικο για τον τροπο που οδηγειται το αυτοκινητο
                                      ισως με μια μετρηση καυσαεριων μπορουν να επαληθευσουν οτι πιθανοτατα κατι δεν παει καλα,καποιος κολλημενος λ ισως

                                      Οπως τα λες ακριβως r200 ! Ολοι βλεπουν προβλημα εκτος απο το συνεργειο της αντιπροσωπειας , το οποιο τι μου λεει ? φυσιολογικο μεση καταναλωση 7.7 λτ για corsa diesel !!! εξαρταται λεει απο την οδηγηση . καει 7.7 και ο board δειχνει 5.5
                                      Τι κανουν τωρα ? Κατι για calibration εχω ακουσει τι ειναι αυτο μηπως ξερεις ?


                                      Σε αυτές της περιπτώσεις που δεν φαίνετε εύκολα ένα τέτοιο πρόβλημα, κάνουμε επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου.
                                      Α.

                                      Μηπως μπορειτε να μου πειτε ο επαναπρογραμματισμος εγκεφαλου που χρησιμευει ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alexeft last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                        Κάνει όλη αυτή τη δουλειά και για 10-20 ευρώ θα αφήσει την παλιά τροχαλία;

                                        Και τι θα πει αυτό; Τι παθαίνει η τροχαλία; Μάλλον τίποτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Στο σιβικ μου αλλάζω τροχαλία κάθε φορά που αλλάζω ιμάντα και αντλία νερού κάθε δεύτερη φορά (σε άλλα αμάξια αλλάζεις κάθε φορά και την αντλία νερού).

                                          Τώρα θα πάρω το μεγάλο κιτ
                                          http://www.ebay.com/itm/370554681460
                                          και θα αλλάξω (ξανά) όλα τα λαστιχάκια.
                                          Αν δεν έχανε η φλάντζα στροφάλου ο κινητήρας μου θα ήταν καθαρός σαν καινούριος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            saxon_747 last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                            Αν δεν έχανε η φλάντζα στροφάλου ο κινητήρας μου θα ήταν καθαρός σαν καινούριος.

                                            Και γιατι δεν την αλλαζεις?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 143 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr