-
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
με μεγαλη μου χαρα φιλε,αλλα ειναι λιγακι δυσκολο επειδη ειμαι απο πολυ μακρια και σπανια κατεβαινω στην αθηνα, κριμα παντως γιατι πριν 2 μηνες ειχα ερθει αθηνα αν σε ηξερα τοτε θα ερχομουν και χωρις το κιτ απλα για πλακα.
τωρα αν μπορεις εσυ που εισαι απο αθηνα και εχεις λανος να μου πεις ποσο βρισκεις εκει το κιτ extreme γιατι μου φαινεται περιεργη η τιμη που μου το δινει (παντως τη δευτερα θα το βαλω μεσα για αλλαγη)
και αν ηθελες μπορεις να μου πεις τι εχεις αλλαξει εσυ στο δικο σου και για να παρω καμια ιδεα
υστ:ηθελα να ρωτησω απο καιρο να ρωτησω ολους ,ποια η γνωμη σας για λανος με c20xe (προς θεου δεν ενδιαφερομαι για τετοια αλλαγη)απλα κουβεντα να γινεταικάποια στιγμή που θα ξανακατέβεις εδώ είμαστε.το πόσο ακριβώς το περνάει η αντιπροσωπία δεν το γνωρίζω.ένα πρόγραμμα,ένα χταποδι με τελικό και το φίλτρο υπολογίζεται κάπου στα 800€.στο δικό μου φοράω φρένα απο astra f gsi 256x24,αναρτήσεις:αμορτισέρ koni sport (κίτρινα) με ελλατήρια H&R χαμηλώματος 3.5 cm,15αρες ζάντες,χειροποίητη εξάτμιση και μία θολόμπαρα.Το c20xe είναι μία πολύ καλή λύση για βελτίωση σε ενα Lanos.2.0L 150hp ατμόσφαιρα χωρίς να τα προδίδει καμια εξωτερική εμφάνιση παρά μονο στους δρόμους που θα ρίχνει τσα'ι' σε άλλα αυτοκίνητα.αυτή η μετατροπή κοστίζει καπου 2500-3000€ τοποθετημένο το μοτέρ.αν το βρεις κάπου στα 1500€ υπολόγισε εκτός από το μοτέρ,εγκέφαλο,πλεξούδα και σασμάν και φυσικά φρένα μπρός-πίσω και άξονα για τα πίσω φρένα αν δεν έχεις πίσω δισκόφρενα.Άλλη μια καλύτερη λυση είναι το c20let με μαμά turbo 2λιτρο και αυτο στα 200hp
-
Ο χρήστης n1k0$ έγραψε:
με μεγαλη μου χαρα φιλε,αλλα ειναι λιγακι δυσκολο επειδη ειμαι απο πολυ μακρια και σπανια κατεβαινω στην αθηνα, κριμα παντως γιατι πριν 2 μηνες ειχα ερθει αθηνα αν σε ηξερα τοτε θα ερχομουν και χωρις το κιτ απλα για πλακα.
τωρα αν μπορεις εσυ που εισαι απο αθηνα και εχεις λανος να μου πεις ποσο βρισκεις εκει το κιτ extreme γιατι μου φαινεται περιεργη η τιμη που μου το δινει (παντως τη δευτερα θα το βαλω μεσα για αλλαγη)
και αν ηθελες μπορεις να μου πεις τι εχεις αλλαξει εσυ στο δικο σου και για να παρω καμια ιδεα
υστ:ηθελα να ρωτησω απο καιρο να ρωτησω ολους ,ποια η γνωμη σας για λανος με c20xe (προς θεου δεν ενδιαφερομαι για τετοια αλλαγη)απλα κουβεντα να γινεταικάποια στιγμή που θα ξανακατέβεις εδώ είμαστε.το πόσο ακριβώς το περνάει η αντιπροσωπία δεν το γνωρίζω.ένα πρόγραμμα,ένα χταποδι με τελικό και το φίλτρο υπολογίζεται κάπου στα 800€.στο δικό μου φοράω φρένα απο astra f gsi 256x24,αναρτήσεις:αμορτισέρ koni sport (κίτρινα) με ελλατήρια H&R χαμηλώματος 3.5 cm,15αρες ζάντες,χειροποίητη εξάτμιση και μία θολόμπαρα.Το c20xe είναι μία πολύ καλή λύση για βελτίωση σε ενα Lanos.2.0L 150hp ατμόσφαιρα χωρίς να τα προδίδει καμια εξωτερική εμφάνιση παρά μονο στους δρόμους που θα ρίχνει τσα'ι' σε άλλα αυτοκίνητα.αυτή η μετατροπή κοστίζει καπου 2500-3000€ τοποθετημένο το μοτέρ.αν το βρεις κάπου στα 1500€ υπολόγισε εκτός από το μοτέρ,εγκέφαλο,πλεξούδα και σασμάν και φυσικά φρένα μπρός-πίσω και άξονα για τα πίσω φρένα αν δεν έχεις πίσω δισκόφρενα.Άλλη μια καλύτερη λυση είναι το c20let με μαμά turbo 2λιτρο και αυτο στα 200hp
το δικο σου εχει πολλα πραγματα τελικα μαλλον δεν εχω φτιαξει τιποτα στο αμαξι μου γιατι εμενα εχει απλα αμορτισερ koni που τα πηρα απο γνωστο μαγαζι και δεν μου ειπε προδιαγραφες μονο που ειδα οτι το κουτι εγραφε opel vectra εβαλα και 15αρες ζαντες και αυτα αυτα απο αναρτηση στα φρενα εχω βαλλει τακακια και σιαγονες ferrodo με σκληροτερη γομα,μπορει να ειναι λιγα αλλα παραπονο δεν εχω γιατι οποτε χρειαστηκε να φρεναρω το αμαξι κοκκαλωσε και με την αναρτηση μπορει να εχασε σε ανεση γιατι ειναι πολυ σκληρα τα αμορτισερ και χαμηλο προφιλ στα λαστιχα να φανταστεις καθε φορα που παταω μια τσιχλα στο δρομο τη νιωθω αλλα με αποζημιωσε στη αισθηση παταει μια χαρα και δεν τρεμει το τιμονι και δεν υποστρεφει οπως παλια
τωρα για μπαρα θολων ρωτησα το λαστιχα μου και ειπε να μη βαλω γιατι θα τρυπησουν οι θολοι (μηπως ελεγε βλακειες?) και επειδη σκεφτομαι και την αλλαγη των ελατηριων τα δικα σου εχω ακουσει σαν μαρκα οτι ειναι πολυ καλα περιμενω να μου πεις αν εδεσαν πανω στο λανος ακομη επειδη οι δισκοπλακες στο επομενο σερβις θα παρουν δρομο γινεται να βαλω μεγαλυτερες σε διασταση αλλα με τις εργοστασιακες δαγκανες και αν γινεται να αλλαξω τα σωληνακια με αεροπορικου τυπου(αν ναι τι προτεινεις)
χαρηκα που υπαρχει και αλλος στην ελλαδα που ασχολειται με το λανος,μπραβο και να το χαιρεσαι φιλε Νικο ειμαι σιγουρος οτι με ολα αυτα τα πραγματα θα εχει γινει φοβερο.
στη αθηνα εμαθα οτι υπαρχει λανος c20xe με αρκετα αλογα μηπως το εχεις δει ποτε απο κοντα? -
Με 3000 που θα του κοστισει το C20xe δε πα να παρει ενα ετοιμο αστρα gsi να ξεμπερδευει?
-
το δικο σου εχει πολλα πραγματα τελικα μαλλον δεν εχω φτιαξει τιποτα στο αμαξι μου γιατι εμενα εχει απλα αμορτισερ koni που τα πηρα απο γνωστο μαγαζι και δεν μου ειπε προδιαγραφες μονο που ειδα οτι το κουτι εγραφε opel vectra εβαλα και 15αρες ζαντες και αυτα αυτα απο αναρτηση στα φρενα εχω βαλλει τακακια και σιαγονες ferrodo με σκληροτερη γομα,μπορει να ειναι λιγα αλλα παραπονο δεν εχω γιατι οποτε χρειαστηκε να φρεναρω το αμαξι κοκκαλωσε και με την αναρτηση μπορει να εχασε σε ανεση γιατι ειναι πολυ σκληρα τα αμορτισερ και χαμηλο προφιλ στα λαστιχα να φανταστεις καθε φορα που παταω μια τσιχλα στο δρομο τη νιωθω αλλα με αποζημιωσε στη αισθηση παταει μια χαρα και δεν τρεμει το τιμονι και δεν υποστρεφει οπως παλια
τωρα για μπαρα θολων ρωτησα το λαστιχα μου και ειπε να μη βαλω γιατι θα τρυπησουν οι θολοι (μηπως ελεγε βλακειες?) και επειδη σκεφτομαι και την αλλαγη των ελατηριων τα δικα σου εχω ακουσει σαν μαρκα οτι ειναι πολυ καλα περιμενω να μου πεις αν εδεσαν πανω στο λανος ακομη επειδη οι δισκοπλακες στο επομενο σερβις θα παρουν δρομο γινεται να βαλω μεγαλυτερες σε διασταση αλλα με τις εργοστασιακες δαγκανες και αν γινεται να αλλαξω τα σωληνακια με αεροπορικου τυπου(αν ναι τι προτεινεις)
χαρηκα που υπαρχει και αλλος στην ελλαδα που ασχολειται με το λανος,μπραβο και να το χαιρεσαι φιλε Νικο ειμαι σιγουρος οτι με ολα αυτα τα πραγματα θα εχει γινει φοβερο.
στη αθηνα εμαθα οτι υπαρχει λανος c20xe με αρκετα αλογα μηπως το εχεις δει ποτε απο κοντα?Η θολόμπαρα βοηθάει στην ακαμψία του αυτοκινήτου και δεν τρυπάει τους θόλους ουτε τους στραβώνει και αυτά που λένε οτι σε περίπτωση τρακαρίσματος στραβώνει και ο άλλος θόλος φαντάσου ότι για να στραβώσει ο θόλος αχρηστεύει το σασί οπότε μετά δεν θα σε ενδιαφέρει αν έχει στραβώσει και ο άλλος.αν θες να βάλεις έτσι και αλλιώς μόνο η OMP βγάζει για τα Lanos που είναι ρυθμιζόμενες και στο τρακάρισμα σπάνε στη μέση και δεν πέρνει τον άλλο θόλο....το σετ ανάρτησης που φοράω είναι ότι καλύτερο έψαξα για το Lanos και έχει δέσει πολύ καλά....για μεγαλύτερες δισκόπλακες θέλεις οπωσδήποτε και δαγκάνες,το κόστος να βάλεις απο astra f gsi είναι κάπου στα 300€ δαγκάνες,δισκόπλακες και τακάκια.δαγκανες μπορείς να βρεις με 100€.(θα δώσεις που θα δώσεις 150-200€ για δισκόπλακες και τακάκια,γιατί δεν δίνεις αλλα 100€ να έχεις και καλύτερα φρένα? Τώρα οσον αφορά για τα σωληνάκια άσε τις μάρκες αεροπορικού τύπου όπως της PROPS που βγάζει μόνο για συγκεκριμένα μοντέλα και πήγαινε στο μηχανικό σου να σου βάλει με 150€ σωληνάκια υψηλής πιέσεως και είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Με 3000 που θα του κοστισει το C20xe δε πα να παρει ενα ετοιμο αστρα gsi να ξεμπερδευει?Δεν είναι το ίδιο να πληρώνεις σήμα 660€ και 200€ φόρο πολυτελείας για το 2λιτρο ενώ με το δηλωμένο 13άρι δίνεις μόνο 135€
-
ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες.
θα ηθελα να σε ρωτησω
αν ομως αφησω τις ιδιες δαγκανες και ιδιο μεγεθος δισκοπλακας απλα να του βαλω κατι χαρακτες και με τρυπες που βρηκα σε συνδιασμο με τα σωληνακια υψηλης πιεσης και την ιδια μαρκα σε τακακια θα εχω αποδοση ? -
θα έχεις κάτι λίγα παραπάνω αλλά δεν πρόκειται να είσαι ικανοποιημένος γιατί οι διαστάσεις σου είναι 236χ20(λες και οδηγάς κανένα 900αρι με 50hp).ένας γνωστός μου άλλαξε στο Lanos του δισκόπλακες,τακάκια και σωληνάκια,δεν έμεινε ικανοποιημένος και τώρα σκέφτεται να ξαναδώσει αλλα τόσα+τις δαγκάνες του gsi....ψάξτο γιατί είναι αμαρτία να δώσεις τσάμπα λεφτά.
-
οκ,θα το ψαξω γιατι δεν ειναι καιρος για πεταμενα λεφτα
εσυ ειπες οτι απο μηχανικα εχεις μονο εξατμηση, εχεις δει διαφορα στις επιδοσεις?
κατι ασχετο υπαρχει στην Ελλαδα club για ιδιοκτητες daewoo? -
δεν είδα διαφορά γιατί ήδη φορούσα εξάτμιση από πριν γιατί είναι το extreme....Είχαν φτιάξει κάποτε ένα club αλλά δεν τους πολυενδιέφερε τους περισσότερους για τις συζητήσεις γύρω απο το αμάξι τους δεν πήγαιναν σε συναντήσεις που έκανε το club και έτσι διαλύθηκε,αλλά αν μαζευτούμε ίσως κάποια στιγμή να το ξαναιδρύσουμε.αν θες στειλε μου το e-mail σου να σε κάνω add
-
εχω λιγο περιεργο e-mail
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Με 3000 που θα του κοστισει το C20xe δε πα να παρει ενα ετοιμο αστρα gsi να ξεμπερδευει?Πιθανόν, αλλά το πικρόμετρο φτάνει σε μεγαλύτερα νούμερα όταν σε περνάει ένα Lanos
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Με 3000 που θα του κοστισει το C20xe δε πα να παρει ενα ετοιμο αστρα gsi να ξεμπερδευει?
Πιθανόν, αλλά το πικρόμετρο φτάνει σε μεγαλύτερα νούμερα όταν σε περνάει ένα Lanos
οι ελεγχοι της αστυνομιας, κτεο κλπ,δε σας λενε τιποτα ε?
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Με 3000 που θα του κοστισει το C20xe δε πα να παρει ενα ετοιμο αστρα gsi να ξεμπερδευει?
Πιθανόν, αλλά το πικρόμετρο φτάνει σε μεγαλύτερα νούμερα όταν σε περνάει ένα Lanos
το επιασες το νοημα
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Με 3000 που θα του κοστισει το C20xe δε πα να παρει ενα ετοιμο αστρα gsi να ξεμπερδευει?
Πιθανόν, αλλά το πικρόμετρο φτάνει σε μεγαλύτερα νούμερα όταν σε περνάει ένα Lanos
οι ελεγχοι της αστυνομιας, κτεο κλπ,δε σας λενε τιποτα ε?
οποιος κανει τετοια αλλαγη το ξερει απο πριν οτι θα εχει τρεξιματα με δηλωσεις ,γραφειοκρατια κτλ συν του οτι τα τελη κυκλοφοριας ,η ασφαλεια κτλ θα ειναι πανακριβα
-
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
Με 3000 που θα του κοστισει το C20xe δε πα να παρει ενα ετοιμο αστρα gsi να ξεμπερδευει?
Πιθανόν, αλλά το πικρόμετρο φτάνει σε μεγαλύτερα νούμερα όταν σε περνάει ένα Lanos
το επιασες το νοημα
Οκ καταλαβαίνω σας αρέσει ο κόσμος της αυτοκίνησης αλλά το να παίρνετε ένα αυτοκίνητο κουβά από θέμα επιδόσεων - οδικής συμπεριφοράς και ρίχνοντας κάποια λεφτά να νομίζετε ότι εχετε πύραυλο επειδή μπορείτε να περάσετε ένα άλλο συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο δεν το καταλαβαίνω και συγνώμη για την έκφραση αλλά κάποιο κόμπλεξ υποδηλώνει . Αν το φτιάξετε για να γουστάρετε μπραβό άλλο καπέλο όμως αυτό .
-
και συγνώμη για την έκφραση αλλά κάποιο κόμπλεξ υποδηλώνει
Χωρίς παρεξήγηση, θα σου απαντήσω ως εξυπνάκιας νεοέλληνας:
Και αυτός που δίνει 40 χιλιάρικα, ίσως να έχει και αυτός κόμπλεξ. -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
και συγνώμη για την έκφραση αλλά κάποιο κόμπλεξ υποδηλώνει
Χωρίς παρεξήγηση, θα σου απαντήσω ως εξυπνάκιας νεοέλληνας:
Και αυτός που δίνει 40 χιλιάρικα, ίσως να έχει και αυτός κόμπλεξ.Δεν διαφωνώ, ετσι είναι πολλές φορες, ιδίως αυτός που βάζει 100 δόσεις για να πάρει ένα premium αυτοκίνητο και δεν έχει λεφτά να βάλει βενζίνη να πάει μια βόλτα.
-
φιλος διαβασα ολο το θεμα και απορω. ειμαι κατοχος lanos εδώ και 12 χρονια αλλα του 1500. με 11 αλογα παραπανω (παντα θεωρητικα) εχει 2+ δευτερολεπα διαφορα στα 0-100 από το 1300 και τραβηγμα απειρως καλυτερο. Οποτε καλυτερα να το δινες για ένα 1500 η ν’αλλαζες κινητηρα. ακομα και το extreme ειχε 1 δευτερολεπτο διαφορα από το μαμα 1500. Περισσοτερα τελη κυκλοφοριας αλλα αξιοπρεπεστατο περπατημα και ροπαρα για τα αλογα του. Γνωμη μου να το χαρεις γιατι αξιζει σαν αμαξακι κυριως για την αξιοπιστια του(240.000χλμ και σκυλι). Οσο για τα πεζο ο πατερας μου εχει 306 με τα 75 αλογα και σερνεται μπροστα στο λανι. αυτά στην ευθεια γιατι στις στροφες είναι απλα άλλη κλαση το 306. Ποιοτητα κατασκευης και αντοχη στο χρονο παντως εχει καλυτερη το lanos.
205, 106 και 306 απο τα καλυτερα αυτοκινητα γενικως. Μετα απο αυτα η peugeot εσβησε... -
Ο χρήστης migaitan έγραψε:
φιλος διαβασα ολο το θεμα και απορω. ειμαι κατοχος lanos εδώ και 12 χρονια αλλα του 1500. με 11 αλογα παραπανω (παντα θεωρητικα) εχει 2+ δευτερολεπα διαφορα στα 0-100 από το 1300 και τραβηγμα απειρως καλυτερο. Οποτε καλυτερα να το δινες για ένα 1500 η ν’αλλαζες κινητηρα. ακομα και το extreme ειχε 1 δευτερολεπτο διαφορα από το μαμα 1500. Περισσοτερα τελη κυκλοφοριας αλλα αξιοπρεπεστατο περπατημα και ροπαρα για τα αλογα του. Γνωμη μου να το χαρεις γιατι αξιζει σαν αμαξακι κυριως για την αξιοπιστια του(240.000χλμ και σκυλι). Οσο για τα πεζο ο πατερας μου εχει 306 με τα 75 αλογα και σερνεται μπροστα στο λανι. αυτά στην ευθεια γιατι στις στροφες είναι απλα άλλη κλαση το 306. Ποιοτητα κατασκευης και αντοχη στο χρονο παντως εχει καλυτερη το lanos.
205, 106 και 306 απο τα καλυτερα αυτοκινητα γενικως. Μετα απο αυτα η peugeot εσβησε...θα αλλαζα μηχανη αν ειχα προβληματα τωρα αυτο το αμαξι το πηραμε καινουργιο και η μηχανη του ειναι σαν καινουργια θεωρω οτι δεν αξιζει να την αλλαξω και να παρω μια μεταχειρισμενη που δεν ξερω τι κουσουρια θα βγαλει.Απλα θα το αφησω οπως εχει και θα φτιαξω λιγο ακομη φρενα και αναρτηση οπως ειπε ο φιλος Νικος και ολα μια χαρα,ετσι και αλλιως αυτο που ζηταγα το βρηκα με το κιτ.
-
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
φιλος διαβασα ολο το θεμα και απορω. ειμαι κατοχος lanos εδώ και 12 χρονια αλλα του 1500. με 11 αλογα παραπανω (παντα θεωρητικα) εχει 2+ δευτερολεπα διαφορα στα 0-100 από το 1300 και τραβηγμα απειρως καλυτερο. Οποτε καλυτερα να το δινες για ένα 1500 η ν’αλλαζες κινητηρα. ακομα και το extreme ειχε 1 δευτερολεπτο διαφορα από το μαμα 1500. Περισσοτερα τελη κυκλοφοριας αλλα αξιοπρεπεστατο περπατημα και ροπαρα για τα αλογα του. Γνωμη μου να το χαρεις γιατι αξιζει σαν αμαξακι κυριως για την αξιοπιστια του(240.000χλμ και σκυλι). Οσο για τα πεζο ο πατερας μου εχει 306 με τα 75 αλογα και σερνεται μπροστα στο λανι. αυτά στην ευθεια γιατι στις στροφες είναι απλα άλλη κλαση το 306. Ποιοτητα κατασκευης και αντοχη στο χρονο παντως εχει καλυτερη το lanos.
205, 106 και 306 απο τα καλυτερα αυτοκινητα γενικως. Μετα απο αυτα η peugeot εσβησε...θα αλλαζα μηχανη αν ειχα προβληματα τωρα αυτο το αμαξι το πηραμε καινουργιο και η μηχανη του ειναι σαν καινουργια θεωρω οτι δεν αξιζει να την αλλαξω και να παρω μια μεταχειρισμενη που δεν ξερω τι κουσουρια θα βγαλει.Απλα θα το αφησω οπως εχει και θα φτιαξω λιγο ακομη φρενα και αναρτηση οπως ειπε ο φιλος Νικος και ολα μια χαρα,ετσι και αλλιως αυτο που ζηταγα το βρηκα με το κιτ.
τωρα για την πεζο το 205 ειναι απλα το καλυτερο το 306 το εχει ενας φιλος μου και ειναι πολυ καλο και το θεωρω πολυ καλυτερο απο το 106 και ακομη το 306 ηταν πολυ πετυχημενο αγωνιστικο στα χερια του Gilles panizzi ,
υστ:χαρα στο κουραγιο σου που εγραψες οτι η πεζο εσβησε αν εκανα το λαθος και εγραφα εγω κατι τετοιο θα γινοταν χαμος το βρισιδι που θα ακουγα θα εφτανε για δυο ζωες.
εγω δεν θα πω οτι εσβησε απλα οτι περναει μια καμπη ασ ελπισουμε οτι το καινουργιο 208(αν δεν κανω λαθος) θα ειναι ενα καλο αυτοκινητο που να εχει πανω του τις αξιες της πεζο
daewoo lanos