-
Φαντάζομαι τον προβληματισμό του Αστραπόγιαννου-Γκλέτσου που θα του καθόταν ταμάμ ένα event διανομής πατάτας ή όποιου άλλου αγροτικού προϊόντος στον κόσμο (θα γραφαν και στο φακό τα μούσκλια) αλλά η γραμμή από το κόμα το απαγορεύει.
ΥΓ: Κνεεεεεεεεε
-
Κλασική σταλινική λογική και συμπεριφορά. Μόλις βλέπουνε κάτι που είναι λαοφιλές αλλά και αποτελεσματικό, εάν δεν μπορούνε να το καπελώσουν, τότε πρέπει οπωσδήποτε να το διαβάλλουν/ σπιλώσουν, γιατί νιώθουν ότι κινδυνεύει η κατ’ επάγγελμα αποκλειστικότητα του προστάτη των λαϊκών συμφερόντων. Εάν βέβαια αυτή την πρωτοβουλία την σκεφτόταν το κόμμα (λέμε τώρα, γιατί πρωτοβουλία και σκέψη δεν περιλαμβάνονται στην καθοδήγηση) τότε θα προβαλλόταν ως αποφασιστικό χχτύπημα στα μονοπώλια, την ΕΕ, την ευρωλυκοσυμμαχία, τους οπορτουνιστές και τους αντεπαναστάτες κλπ, κλπ
-
...Πάντως, όλοι ξέρουμε πολύ καλά, ότι τέτοιου είδους μεμονωμένες ενέργειες, γρήγορα 'αδυνατίζουν'... για να έχουν συνέχεια (οπότε θα έχουν και νόημα οι σχετικές κινήσεις), θα πρέπει να υπάρξει κάποιος κεντρικός συντονισμός...
-
κανένας 'κεντρικός' συντονισμός δεν χρειάζεται ούτε πατρώνοι
το μόνο που χρειάζεται είναι οι τοπικοί συνεταιρισμοί να μάθουν να δουλεύουν καλύτερα
αμα μπορούν καλώς αν δεν μπορούν τον πούλο
-
όσο υπάρχει κέρδος και για τις δύο πλευρές έχουμε όσο συντονισμό χρειάζεται.
-
πριν γίνει αυτό το σκηνικό στην Κατερίνη θυμάμαι ρεπορτάζ από Νευροκόπι που έδειχνε παραγωγούς να 'κλαίνε' την αποθηκευμένη σοδειά τους γιατί τους ζητούσαν πολύ λίγα οι μεσάζοντες για να την πάρουν.
με αυτή την κίνηση σώθηκαν κ οι ίδιοι και οι καταναλωτές και παράλληλα στάλθηκε μήνυμα σε πολλούς αποδέκτες!
μακάρι να ανοίξουν τα ηλίθια κεφάλια τους οι υπεύθυνοι των συνεταιρισμών.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ένας παραγωγός που γίνεται και έμπορος δεν είναι ό,τι καλύτερο.Ε ναι,είναι αναχρονιστικό,προεόχει το συμφέρων το συμφέρον των ολίγων,των δεκάδων κι όχι του κοινωνικού συνόλου,αυτός που τρώει όλη τη μπίχλα και παράγει πρέπει να είναι στην πείνα και την εκμετάλευση,βασικός στόχος είναι να πλουτίζουν τα κοράκια.
Να γιατί σαν χώρα δεν έχουμε παραγωγή και η λαική ρήση 'η κονόμα είναι στο εμπόριο ρε,δούλευε σαν αλβανός χαίρι δεν βλέπεις' δεν είναι άλλωστε τυχαία.
Απ την άλλη μεριά αν πάτε όχι στην πρώην κομουνιστική Ρωσία αλλά στην Ευρώπη του καπιταλισμού θα δείτε ότι δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου παραγωγοί διαθέτουν μόνοι τους το γάλα,το κρέας και γενικά όλη τους την γεωργικη παραγωγή απευθείας στους καταναλωτές.
Αλλά αυτοί είναι άλλο,εμείς έχουμε ως δικαιοολγία το σφυροδρέπανο,εδώ είναι ελλάδα πρέπει να επιβιώνουν τα λαμόγια...... -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ένας παραγωγός που γίνεται και έμπορος δεν είναι ό,τι καλύτερο.
Ε ναι,είναι αναχρονιστικό,προεόχει το συμφέρων το συμφέρον των ολίγων,των δεκάδων κι όχι του κοινωνικού συνόλου,αυτός που τρώει όλη τη μπίχλα και παράγει πρέπει να είναι στην πείνα και την εκμετάλευση,βασικός στόχος είναι να πλουτίζουν τα κοράκια.
Να γιατί σαν χώρα δεν έχουμε παραγωγή και η λαική ρήση 'η κονόμα είναι στο εμπόριο ρε,δούλευε σαν αλβανός χαίρι δεν βλέπεις' δεν είναι άλλωστε τυχαία.
Απ την άλλη μεριά αν πάτε όχι στην πρώην κομουνιστική Ρωσία αλλά στην Ευρώπη του καπιταλισμού θα δείτε ότι δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου παραγωγοί διαθέτουν μόνοι τους το γάλα,το κρέας και γενικά όλη τους την γεωργικη παραγωγή απευθείας στους καταναλωτές.
Αλλά αυτοί είναι άλλο,εμείς έχουμε ως δικαιοολγία το σφυροδρέπανο,εδώ είναι ελλάδα πρέπει να επιβιώνουν τα λαμόγια......να τα πεις στο ΚΚΕ αυτα που εβγαλε ανακοινωνη κολαφο!
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
...στην Ευρώπη του καπιταλισμού θα δείτε ότι δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου παραγωγοί διαθέτουν μόνοι τους το γάλα,το κρέας και γενικά όλη τους την γεωργικη παραγωγή απευθείας στους καταναλωτές....στις λαϊκές αγορές, οι παραγωγοί πουλάνε όσο και οι έμποροι...
Αν δημιουργηθούν αγορές μόνο για παραγωγούς, για κάποιο διάστημα θα υπάρχουν προϊόντα σε 'σωστές' τιμές... στη συνέχεια οι παραγωγοί θα... 'ξυπνήσουν'(!). -
Δεν μπορεί ο παραγωγός να τα κάνει όλα μόνος του, ούτε θα τα κάνει τόσο καλά.
Εκτός αν βλέπει το μέλλον του στην τοπική λαική αγορά. Ένας πολύ μικρός παραγωγός θα επιβιώσει έτσι πουλώντας την παραγωγή του σε καλές σχετικά τιμές αλλά κάποιος πιο μεγάλος είναι δύσκολο, μπορεί να μην μπορέσει να προωθήσει μόνος του όλα τα προϊόντα του. Εκεί είναι που παίζει το ρόλο του ο ενδιάμεσος. Ο συνεταιρισμός σε πρώτη φάση (που αν έπαιζε σωστά το ρόλο του θα ωφελούσε τον παραγωγό και όχι τον επόμενο) και μετά ο μεγαλέμπορος/μεταπράτης κλπ. Εφόσον λειτουργούν όλοι σωστά και τηρούνται οι ισορροπίες όλοι θα είναι ευχαριστημένοι. Απλά πρέπει ο καθένας να καταλαβαίνει την ισχύ του και να την χρησιμοποιεί αν κάποιος άλλος κρίκος της αλυσίδας πάρει πολύ θάρρος. Ο καταναλωτής μπορεί να απαιτήσει μείωση με την μη αγορά και ο παραγωγός αύξηση με την απευθείας πώληση όπως έγινε τώρα ή με καλύτερη επιλογή συνεργάτη. Ο ενδιάμεσος που δεν έχει τίποτα να δώσει ούτε να πάρει είναι ο πιο αδύναμος κρίκος αλλά περιέργως με τη διαστρέβλωση που επικρατεί στην Ελλάδα λειτουργεί σαν ο ισχυρότερος. -
Ξεφεύγω λίγο από το θέμα αλλά διαβάστε για την παράλογη συλλογικότητα.
http://www.booksreview.gr/index.php?opt ... &Itemid=55
-
Με τα όποια στραβά του, θεωρώ ότι το κίνημα αυτό είναι μια αρχή.
Μακάρι να ξυπνήσουν παραγωγοί και συνεταιρισμοί και να βγούν προς τα έξω - με τυποποίηση και ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ στο προϊόν τους.
Ονειρεύομαι την ημέρα που θα δω μια ωραία ετικέτα Ελληνικού premium λαδιού στα ράφια της Ευρώπης.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Ονειρεύομαι την ημέρα που θα δω μια ωραία ετικέτα Ελληνικού premium λαδιού στα ράφια της Ευρώπης.
Έχω φτιάξει μία πριν 10 χρόνια για τα ράφια της Αμερικής, ήταν εξαιρετικό το λάδι (και πιστεύω και η ετικέτα ).
Την έβλεπαν τόσο λίγοι που αποφάσισε (ο επιχειρηματίας) να τα μαζέψει και να φύγει. Η μεγαλύτερη ποσότητα από αυτό το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο συνεχίζει σήμερα να παραδίδεται σε έλληνες και λοιπούς ευρωπαίους σε ανώνυμο ντενεκέ στη φτήνεια.Φαντάζομαι ότι υπάρχουν εκατοντάδες ετικέτες που προσπαθούν ή ονειρεύονται να μπούν τώρα στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο αλλά μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο να σταθούν. Ο πόλεμος του ραφιού, και μάλιστα εκτός έδρας, δεν είναι αστείο, θέλει πολλά @@ και πολλά λεφτά.
Επί πλέον, ότι έχει σχέση με τη διαφήμιση και τη διανομή αντιμετωπίζεται από τους περισσότερους έλληνες σαν βλαβερός μικροοργανισμός. Είσαι παραγωγός; Βλογημένη η δουλειά σου τίμιε εργάτη της γης. Δουλεύεις στο σκοτεινό κύκλωμα προώθησης και διανομής; Είσαι παράσιτο που ανεβάζει την τιμή του προϊόντος. -
θα συμφωνήσεις ωστόσο οτι πολλά έχουν αλλάξει τα τελευταία 10 χρόνια στις προσφερόμενες επιλογές προώθησης και διανομής.
νομίζω οτι αξίζει μια προσπάθεια, με την επίγνωση απο πλευράς όλων των εμπλεκομένων βέβαια, οτι τα πράγματα δεν είναι εύκολα ούτε οι πόροι ανεξάντλητοι.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Με τα όποια στραβά του, θεωρώ ότι το κίνημα αυτό είναι μια αρχή.Μακάρι να ξυπνήσουν παραγωγοί και συνεταιρισμοί και να βγούν προς τα έξω - με τυποποίηση και ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ στο προϊόν τους.
Ονειρεύομαι την ημέρα που θα δω μια ωραία ετικέτα Ελληνικού premium λαδιού στα ράφια της Ευρώπης.
Με αυτα που λες ακυρωνεις το κινημα της πατατας.
Δεν γινεται να βγαλεις τυποποιημενο προιον με προστιθεμενη αξια κτλ κτλ και να το πουλησεις μονος στην Ευρωπη,οι μεσαζοντες εχουν καποιο λογο υπαρξης.
Το κινημα της πατατας εχει συγκεκριμενο γεωγραφικο ευρος και τροπο δραστηριοποιησης και ετσι ειναι βιωσιμο και κραταει τις τιμες χαμηλες,δεν ειναι φάση να πουλησουμε premium στον Ελβετό -
Με αφορμή το post του angel rabbit.
Το κίνημα της πατάτας δεν μπορεί να υποκαταστήσει το λιανεμπόριο για πολλούς και διάφορους λόγους.Επί πλέον, ότι έχει σχέση με τη διαφήμιση και τη διανομή αντιμετωπίζεται από τους περισσότερους έλληνες σαν βλαβερός μικροοργανισμός.
Ο εχθρός φοράει κοστούμι...
Το πε κι ο Λάκης κυρία μου.Εδώ πάντως είδατε την αντίδραση του ΚΚΕ που μόλις είδε ότι τα γίδια πήγαν να βγουν απ' το μαντρί έσπευσε να αναθεματίσει το κίνημα ως συνομωσία του συστήματος.
Φανταστείτε να βγει κάποιος μυστήριος και να αρχίσει να μιλάει για marketing στους συνεταιρισμούς. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Με τα όποια στραβά του, θεωρώ ότι το κίνημα αυτό είναι μια αρχή.
Μακάρι να ξυπνήσουν παραγωγοί και συνεταιρισμοί και να βγούν προς τα έξω - με τυποποίηση και ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ στο προϊόν τους.
Ονειρεύομαι την ημέρα που θα δω μια ωραία ετικέτα Ελληνικού premium λαδιού στα ράφια της Ευρώπης.
Με αυτα που λες ακυρωνεις το κινημα της πατατας.
Δεν γινεται να βγαλεις τυποποιημενο προιον με προστιθεμενη αξια κτλ κτλ και να το πουλησεις μονος στην Ευρωπη,οι μεσαζοντες εχουν καποιο λογο υπαρξης.
Το κινημα της πατατας εχει συγκεκριμενο γεωγραφικο ευρος και τροπο δραστηριοποιησης και ετσι ειναι βιωσιμο και κραταει τις τιμες χαμηλες,δεν ειναι φάση να πουλησουμε premium στον ΕλβετόΟ Ελληνας που έβαλε το ελαιόλαδο στις βιτρίνες του «Harrods»
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ αποτέλεσε παράδειγμα του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ ως ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας που πουλάει ελληνικά προϊόντα στο εξωτερικό -στην περίπτωσή του κρητικό λάδι στα «Harrods» αλλά και στην Αμερική-, ο κ. Γιώργος Κολιόπουλος, μιλάει αποκλειστικά στο «ΘΕΜΑ» για το όραμά του, την ιδέα και την πορεία του «λ» μέχρι τις πανάκριβες βιτρίνες του λονδρέζικου πολυκαταστήματος.
Το «Lambda», όπως ονομάζεται το ελαιόλαδο πολυτελείας από την Κριτσά Κρήτης, που πήρε το όνομά του από το αρχικό γράμμα της λέξης, τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται σε ένα πανίσχυρο brand name, γεγονός που οφείλεται στην προσπάθεια του κ. Κολιόπουλου να δημιουργήσει ένα προϊόν πολυτελείας σε πανάκριβο gift box το οποίο θα απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό. Ο ίδιος, πάρα τα καλά λόγια του πρωθυπουργού, ίδρωσε με την αθάνατη ελληνική γραφειοκρατία και τα εμπόδια του Δημοσίου μέχρι το λάδι από την Κριτσά να φτάσει στις βιτρίνες του «Harrods».
Η... Ferrari του λαδιού
Το πρώτο πράγμα που τραβάει την προσοχή στο «Lambda» είναι το μπουκάλι του και η θήκη πολυτελείας. Θα μπορούσε να παραπέμπει σε άρωμα ή ένα ακριβό ουίσκι, σε καμία περίπτωση όμως σε αγνό παρθένο ελαιόλαδο Κρήτης. Αυτό κέντρισε και το ενδιαφέρον του πρωθυπουργού όταν το είδε στα ράφια του Αγροτικού Συνεταιρισμού Κριτσάς τον οποίο επισκέφθηκε στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Συμβουλίου Κρητών. «Ηθελα να δημιουργήσω ένα κόσμημα στο τραπέζι. Το μπουκάλι είναι χειροποίητο. Ακόμα και η ετικέτα πίσω μπαίνει με το χέρι, όπως και ο φελός. Ηθελα να φτιάξω ένα προϊόν μαγικό, να σε ταξιδεύει στη γεύση», αναφέρει στο «ΘΕΜΑ» ο κ. Κολιόπουλος. Οσο για την ποιότητά του, αρκεί κανείς να ακούσει τα λόγια του κ. Κολιόπουλου, ιδρυτή της εταιρείας «Speiron» που το τυποποιεί και το εξάγει, για να ξεπεράσει κάθε ενδοιασμό.
«Εκανα μια έρευνα αγοράς και έμαθα ότι η περιοχή Κριτσά Κρήτης είχε βραβευτεί δύο φορές σε παγκόσμιο διαγωνισμό που διεξάγει το Διεθνές Συμβούλιο Ελαιολάδου για τη χαμηλή οξύτητα που έχει το λάδι της (κάτω από 08). Τους προσέγγισα για να συζητήσουμε το πώς θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως τυποποιητές για μένα. Αγκάλιασαν την προσπάθεια και ξεκίνησε η συνεργασία μας. Πρόκειται ουσιαστικά για την πρώτη προσπάθεια δημιουργίας ενός ultra premium brand από ελληνικά χέρια με στόχο την παγκόσμια αγορά. Μπορώ να μιλήσω άφοβα για την ποιότητά του, καθώς το προϊόν μου έχει περάσει από επίσημες χημικές και οργανοληπτικές αναλύσεις. Πήρα μάλιστα και ασημένιο βραβείο στο New York Festival, αλλά στοχεύω το χρυσό», λέει. Η τιμή του αγγίζει τα 41 ευρώ τα 500 ml και τα 150 ευρώ το gift box. Ο κ. Κολιόπουλος θεωρεί ότι το «Lambda» είναι η προστιθέμενη αξία που δεν δίνει η Ελλάδα στον εαυτό της, δηλαδή είναι μια ανάγκη που έχουνε όλοι οι Ελληνες να λένε από τον καναπέ τους ότι έχουν το καλύτερο λάδι στον κόσμο και να μην κάνουνε απολύτως τίποτα.
«Εγώ απλώς το έκανα πράξη αυτό. Είναι ένα πάθος που είχα να φωνάξω ότι παράγουμε το καλύτερο ελαιόλαδο στον κόσμο. Δεν πρέπει να θεωρούμε το λάδι ακριβό γιατί σηκώνει στις πλάτες του 6,5 φορές την προστιθέμενη εξαγώγιμη αξία του ελαιόλαδου στο εξωτερικό. Δηλαδή, από εδώ και πέρα ο Ελληνας παραγωγόςτυποποιητής όταν θα πάει να πουλήσει ξανά σε Αγγλους ή σε Γάλλους θα ανεβάζει αυτομάτως την αξία. Ο,τι κάνει δηλαδή εδώ και χρόνια ο δυτικός.
Η Ferrari, για παράδειγμα, είναι παράλογα ακριβή, όμως ο Ιταλός δεν αναρωτιέται ποτέ γιατί είναι ακριβή. Η Ferrari σηκώνει όλα τα ιταλικά αυτοκίνητα -και τη “Fiat” και την “Alfa Romeo” και τη “Lancia»και ο Ιταλός ζητάει παραπάνω εξαγώγιμα.
Το πελατολόγιο των διασήμων
Το 2007 ο κ. Κολιόπουλος έκανε ένα παγκόσμιο λανσάρισμα: έστειλε λοιπόν 80 κασετίνες-συσκευασία δώρου με κούριερ σε VIP πρόσωπα. Στη Ντονατέλα Βερσάτσε, τον Ελληνα Στέλιο Χατζηιωάννου, τον Μπιλ Μάριοτ με τα ξενοδοχεία, αλλά και σε κορυφαίους δημοσιογράφος gourmet σε όλο τον κόσμο. «Γίνεται το πρώτο λανσάρισμα και ήρθε το πρώτο παγκόσμιο δημοσίευμα στο 'Wallpaper' πέντε μήνες μετά. Ηταν ένας από τους στόχους μου, αφού κατά τη γνώμη μου αποτελεί την επιτομή του design το συγκεκριμένο περιοδικό. Ο διανομέας μου στην Αγγλία κατάφερε εν μέσω ύφεσης να το βάλει, παρόλο που υπήρχαν και άλλα λάδια στην Αγγλία. Ελέγχθηκε εξονυχιστικά για να αποδείξει αυτό που ισχυρίζεται ότι είναι. Τα 'Harrods' είναι απλώς το πρώτο σημείο που αναγνωρίζει τα trends».
Το Μπέβερλι Χιλς μπορεί να περιμένει
Ο δρόμος μέχρι τα «Harrods» δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα. Η γραφειοκρατία άπλωσε κι εδώ τα πλοκάμια της και δημιούργησε τα πρώτα εμπόδια για τη νέα επιχειρηματικότητα στην οποία αποβλέπει ο πρωθυπουργός. Οπως αναφέρει ο κ. Κολιόπουλος στο «ΘΕΜΑ»: «Μέχρι στιγμής δεν είχα τη στήριξη της Πολιτείας. Ξεκίνησα μόνος μου με δικά μου κεφάλαια, γιατί αν ζήταγα επιδότηση για κάτι τόσο καινοτομικό θα ήταν μάταιο. Στην πορεία είδα ότι υπάρχουν προβλήματα και θα σας περιγράψω ένα. Είχα τον πρώτο μου δισεκατομμυριούχο πελάτη από το Μπέβερλι Χιλς και παρήγγειλε online. Δούλευα στο διαμέρισμά μου. Είχα μόνο χονδρική. Ηθελα να στήσω ένα σύστημα με πιστωτικές κάρτες για να πουλάω και λιανική. Στήνω το σύστημα και πάω στην Εφορία να ζητήσω να μου επιτρέψουν να λειτουργήσω κανονικά. “Από το διαμέρισμά σου αποκλείεται να πάρεις λιανικό”, μου είπαν. Κάποια στιγμή ύστερα από δύο μήνες και αφού πείστηκαν ότι πρόκειται για σημαντική δουλειά, μου έδωσαν την άδεια. Από το “Harrods” μέχρι εδώ κανείς δεν ενδιαφέρθηκε. Θα έπρεπε ίσως ο πρωθυπουργός, το υπουργείο Ανάπτυξης να φτιάξουν ένα ειδικό συμβούλιο, το οποίο κάθε δύο-τρεις μήνες θα φροντίζει εξωστρεφείς επιχειρήσεις που φτιάχνονται με 3.000 ευρώ και αγοράζει την ιδέα ο ξένος. Σωστά ο πρωθυπουργός φώτισε στη ΔΕΘ κάποιες επιχειρήσεις. Πρέπει να φωτίζει διαρκώς όμως. Να δίνονται και κίνητρα και εξαγωγική κουλτούρα».
Πηγή: Πρώτο Θέμα, Κυριακή 19/9/2010
Δεν ξέρω αν είχε άλλα κόλπα για να προωθήσει την προσπάθεια του...σημασία έχει ότι τα κατάφερε, χωρίς καν να είναι παραγωγός
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
............
Δεν ξέρω αν είχε άλλα κόλπα για να προωθήσει την προσπάθεια του...σημασία έχει ότι τα κατάφερε, χωρίς καν να είναι παραγωγόςΝα θυμίσω ότι ο ... καλός αυτός κύριος είναι 'μεσάζων'?
...Εδώ πάντως είδατε την αντίδραση του ΚΚΕ που μόλις είδε ότι τα γίδια πήγαν να βγουν απ' το μαντρί έσπευσε να αναθεματίσει το κίνημα ως συνομωσία του συστήματος.
Μια φορά στα τόσα λέει κάτι σοβαρό το ΚΚΕ. Αυτή ήταν μία κ αντιδρά ... ο EDDIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φανταστείτε να βγει κάποιος μυστήριος και να αρχίσει να μιλάει για marketing στους συνεταιρισμούς.
Στους ποιούς?
Μάλλον δεν έχεις ιδέα πόσα λ7 δίνουν οι συνεταιρισμοί για μάρκετινγκ.... -
Ηλία ήμουνα πολύ συγκεκριμένος σε αυτά που έγραψα.
Σε καμμία περίπτωση το κίνημα ή όποιο κίνημα δεν μπορεί να υποκαταστήσει το λιανεμπόριο (aka κακός μεσάζων-μαφία κλπ).
Είναι μια ένδειξη δραστηριοποίησης των παραγωγών που πρέπει να ξυπνήσουν και πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται εμπορικά με απώτερο στόχο οι συνεταιρισμοί τους να διαδραματίζουν άλλο ρόλο από το να είναι μεσίτες επιδοτήσεων και φυσικά γκρουπαρίσματος των αγροτών προς όφελος των αγροτοπατέρων.Δε νομίζω ότι το ΚΚΕ λέει κάπου για τα οφέλη και την αναγκαιότητα ύπαρξης του λιανεμπορίου.
Κάτι για το Σάρουμαν λέει και πώς ο μάγος Γκάνταλφ θα δώσει την τελική μάχη για τη Μίνας Τίριθ. Κλασσικά πράγματα δηλαδή.Στους ποιούς?
Μάλλον δεν έχεις ιδέα πόσα λ7 δίνουν οι συνεταιρισμοί για μάρκετινγκ....Για πες...
Δεν ξέρω αλλά μπορώ να κρίνω εκ του αποτελέσματος ότι τα δίνουν τζάμπα.
Αλλά θα είχε ενδιαφέρον να πεις περισσότερα. Αν όχι εδώ στο αγροτοτοπικό. -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
............
Δεν ξέρω αν είχε άλλα κόλπα για να προωθήσει την προσπάθεια του...σημασία έχει ότι τα κατάφερε, χωρίς καν να είναι παραγωγόςΝα θυμίσω ότι ο ... καλός αυτός κύριος είναι 'μεσάζων'?
Μεσάζων μεν αλλά απόλυτα εξαρτώμενος από τους παραγωγούς και ειδικά την ποιότητα των προϊόντων τους...οι οποίοι παράγοντας κάτι εξαιρετικής ποιότητας μπορούν να καρπωθούν μεγαλύτερα οφέλη χρησιμοποιώντας τις ιδέες του μεσάζοντα....win-win το βλέπω γιατί οι δυο πλευρές εξαρτώνται η μια από την άλλη απόλυτα.
Σούπερμαρκετ