-
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΗ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
-
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΗ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
-
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΗ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
-
Ο χρήστης MEGA CARS έγραψε:
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΗ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣhttp://www.omae-epa.gr/pressrelease/570
Ήταν τόσες πολλές που χρειάστηκε να δώσουν παράταση για να προλάβουν όλοι.
-
78 Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
-
Τεταρτη σημερα συμμετοχες?????????????????????????????????????????????????
-
1η ΑΝΑΒΑΣΗ ΡΙΤΣΩΝΑΣ 2012
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ3 & 4 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
α/α Νο Διαγωνιζόμενος Αγωνιζόμενος Αυτοκίνητο Gr/Cl
1 1 ΕΔΙΠΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ TVR 400 GRIFFITH 1/B4
2 2 ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ OPEL KADETT RALLYE 1.9 1/B4
3 3 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ MINI COOPER 1300 2/C1
4 4 ΣΙΣΑ-ΣΟΑΙΣΤΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗΣ ALFA SUD TI 2/C2
5 5 ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ FORD ESCORT RS1600 2/C3
6 6 MICROCARS ΓΕΡΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ BMW 2002 TI 2/C3
7 7 ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ PORSCHE 911 CARRERA RS 2/C5
8 8 ΠΑΡΑΒΑΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ FORD FIESTA MK1 3/D2
9 9 Σ.Β.Ο.Α. ΤΣΑΛΑΜΑΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FORD ESCORT MKΙΙ RS2000 3/D3
10 10 DEKAS RACING TEAM ΜΠΟΛΕΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ FORD ESCORT MKΙΙ RS2000 3/D3
11 11 ΓEΩΡΓΟΥΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ FORD ESCORT MKΙΙ RS2000 3/D3
12 12 'ΤΖΑΜΑΣ' FORD ESCORT MKΙΙ RS2000 3/D3
13 14 ΚΑΝΑΚΑΡΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ FORD ESCORT MKΙΙ RS2000 3/D3
14 15 ΚΑΚΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ FORD ESCORT MKΙΙ RS2000 3/D3
15 16 ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ FORD ESCORT MKΙΙ RS2000 3/D3
16 17 'DOBERMANN' PORSCHE 911 3/D4
17 18 ΓΟΝΤΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ VAUXHALL 3/D4
18 19 Σ.Β.Ο.Α. ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ PORSCHE 911 GR5
19 20 ΚΑΤΣΙΝΟΥΛΑΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ BMW 2002 GR5
20 21 ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
21 22 ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
22 23 ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
23 24 KRETSAS RACING TEAM ΚΡΕΤΣΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
24 25 Λ.Α. ΒΟΛΟΥ ΒΛΑΧΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
25 26 ΜΑΡΓΕΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
26 27 ΤZΑΜΠΑΖΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ MITSUBISHI EVO X N4
27 28 ΣΠΑΡΤΑΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ MITSUBISHI EVO ΙΧ N4
28 29 ΠΟΤΟΥΡΙΔΗΣ ΣΑΒΑΣ SUBARU IMPREZA 555 EN/4
29 30 ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ ΒΑΣΩ TOYOTA YARIS A5
30 31 ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 106 kit car EA/5
31 32 Α.Ο. ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΚΕΠΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ CITROEN SAXO VTS A6
32 33 DEKAS RACING TEAM ΝΤΕΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ CITROEN SAXO VTS A6
33 34 ΣΑΡΡΗΣ ΒΙΚΤΩΡ CITROEN SAXO VTS A6
34 35 'TERRASINO' PEUGEOT 206 A6
35 36 ΛΑΖΑΝΑΣ ΗΛΙΑΣ FORD PUMA KIT CAR A6
36 37 START LINE ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ CITROEN SAXO VTS A/6
37 38 ΝΤΟΦΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ CITROEN SAXO Α6
38 39 ΖΑΓΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
39 40 ΤΣΙΟΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
40 41 ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ PEUGEOT 106 S16 EΑ/6
41 42 ΤΣΟΥΡΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ PEUGEOT 106 S16 EΑ/6
42 43 ENEOS RACING TEAM ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ HONDA CIVIC TYPE R A7
43 44 ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ RENAULT CLIO RS A7
44 45 Α.Ο.Λ.Α.Π. ΜΑΝΤΕΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ HONDA CIVIC TYPE R A7α/α Νο Διαγωνιζόμενος Αγωνιζόμενος Αυτοκίνητο Gr/Cl
45 46 ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ RENAULT CLIO SPORT A7
46 47 ΖΑΒΑΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ RENAULT CLIO RS A7
47 48 ΝΟΜΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ SEAT IBIZA KIT CAR A8
48 49 Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ FORD ESCORT WRC A8
49 50 Α.Ο. ΚΡΗΤΗΣ ΠΙΤΣΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ MITSUBISHI EVO VIII A8
50 51 Α.Ο.Π. ΤΕΑΜ ΤΣΟΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ MITSUBISHI EVO VIII A8
51 52 ΖΟΡΜΠΑΛΑ ΑΘΗΝΑ MITSUBISHI EVO VIII A8
52 53 INFINITI RACING TEAM ΑΣΤΕΡΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ SUZUKI SWIFT 1.3 GTI EE/9
53 54 ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣ SUZUKI SWIFT GTI EE/9
54 55 ΜΑΡΔΑΚΙΟΥΠΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ SUZUKI SWIFT GTI EE/9
55 56 DEKAS RACING TEAM ΝΤΕΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ PEUGEOT 205 GTI EE/10
56 57 ΚΟΥΝΙΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ CITROEN AX EE/10
57 58 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ CITROEN AX GTI EE/10
58 59 Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΜΕΛΙΓΚΩΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ OPEL KADETT GTE EE/11
59 60 Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ OPEL ASCONA B EE/11
60 61 ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ OPEL ASCONA EE/11
61 62 Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ FORD ESCORT MK ΙΙ EE/11
62 63 ΦΩΤΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ FORD ESCORT ΜΚ ΙΙ ΕE/11
63 64 ΜΠΙΜΠΙΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ GOLF GTI ΕΕ/11
64 65 Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ BMW M3 E30 ΕΕ/12Δ
65 66 AUTO TROVAS ΤΡΟΒΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ BMW M3 EE/12Δ
66 67 ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD SIERRA RS 500 EE/12Δ
67 68 ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ FORD ESCORT COSWORTH WRC EE/12
68 69 ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΟΣ FORD ESCORT COSWORTH WRC EE/12
69 70 Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΑΘΥΜΑΡΙΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ LANCIA DELTA INTERGRALE EE/12
70 71 Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ FORD ESCORT COSWORTH WRC ΕΕ/12
71 72 ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ VW SCIROCCO FS
72 73 ΚΑΜΠΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ AUDI A4 STW FS
73 74 ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΝΙΚΟΣ TOYOTA STARLET FS
74 75 ΚΥΠΡΑΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ FORD FOCUS RS FST
75 76 ΠΕΡΑΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΣ FORD ESCORT COSWORTH FST
76 77 ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ OPEL ASCONA B FST
77 78 ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ NISSAN SILVIA S14 FST
78 79 ΞΕΝΙΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ LADA 2105 VFTS FST
79 80 ΔΡΑΚΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ TOYOTA STARLET 1300 TURBO FST
80 81 ΠΑΠΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ FORD ESCORT ΜΚ ΙΙ FST -
Καλή αγωνιστική χρονιά σε όλους!!!!
Το αξιοσημείωτο....Η Ν1/ΕΝ1 εξαφανίστηκε ενώ δεν θυμάμαι η Ν2/ΕΝ2 να έχει σε ανάβαση 6 αυτοκίνητα εδώ και πολυυύ καιρό, ειδικά σε Ριτσώνα....
Σχετικά φτωχή , σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, και η Α6/ΕΑ6.....
Είναι προφανές ότι περισσότερο τελικά πλήττονται οι 'μικροί', αυτούς που δεν υπολογίζει κανείς...... -
μια παρατηρηση χαζευα τις προαλλες... αυτο
[color=#0000FF]ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN ANABAΣEΩN 2012APΘPO 10 ΣEIPA EKKINHΣHΣ, ΠINAKIΔEΣ, APIΘMOI ΣYMMETOXHΣ
10.1 H σειρά εκκίνησης των αυτοκινήτων θα καθορίζεται ως εξής: ομάδα Ν (Ν1-ΕΝ1,Ν2-ΕΝ2,Ν3-ΕΝ3,Ν4-ΕΝ4) – ομάδα Α (Α5-ΕΑ5,Α6-ΕΑ6,Α7-ΕΑ7,Α8-ΕΑ8) – ομάδα ΕΕ (ΕΕ9, ΕΕ10, ΕΕ11, ΕΕ12) – κατηγορία ιστορικών – κατηγορία FORMULA SALOON. [/colorκαι απο οτι βλεπω η σειρα εκκινησης ειναι διαφορετικη... μαλλον θα τους διεφυγε...
-
Συμπληρώνουν οι εξής κλάσεις:
D3 (ας είναι καλά οι Άγγλοι που παράγουν τα πάντα καινούργια για το Mk2)
N2
A6
Α8
E11Το πιο χαρακτηριστικό είναι ότι στον αγώνα συμμετέχει μόνο ένα αυτοκίνητο που είναι ακόμα σε παραγωγή (ένα Εβο 10). Όλα τα άλλα έχουν σταματήσει να παράγονται εδώ και κάμποσα χρόνια.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
...
Το πιο χαρακτηριστικό είναι ότι στον αγώνα συμμετέχει μόνο ένα αυτοκίνητο που είναι ακόμα σε παραγωγή (ένα Εβο 10). Όλα τα άλλα έχουν σταματήσει να παράγονται εδώ και κάμποσα χρόνια.Δεν πειράζει, έχουμε μοντέρνους οργανωτές και διοικούντες.
-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
...
Το πιο χαρακτηριστικό είναι ότι στον αγώνα συμμετέχει μόνο ένα αυτοκίνητο που είναι ακόμα σε παραγωγή (ένα Εβο 10). Όλα τα άλλα έχουν σταματήσει να παράγονται εδώ και κάμποσα χρόνια.Δεν πειράζει, έχουμε μοντέρνους οργανωτές και διοικούντες.
Και οχι μονον ... τους σουπερ επιτροπους με τις σοφιες τους ? που τους βαζεις ?
-
αυτοι οι μοντερνοι (φωστηρες που λεει και ο κυρ.Χρηστος) οργανωτες δεν μπορουν να καταλαβουν οτι χωρις τα ιστορικα στην ουσια οι συμμετοχοντες ειναι 60.
δεν συνιδειτοποιουν οτι η ¨καλλυτερη' αναβαση της χρονιας που μαζευε 90-100 συγχρονα αγωνιστικα που ο κοσμος θελει να δει φετος τους εφτυσαν καταμουτρα. τι πιο ευκολο στη κολοκατασταση που επικρατει π.χ. να μειωσουν το παραβολο που παλι φετος στα 200 ευρω το αφησαν. ασε και το αλλο που αν πας σε ενα στεκι με καυλογκαζους νεολαιους στην Αθηνα και τους ρωτησεις ποτε εχει αναβαση Ριτσωνας θα σε κοιτανε με απορια κουνωντας το κεφαλι τουςστα φρυδια τους τους εχουν τους αγωνιζωμενους
-
Και αν βγάλουμε την κατηγορία formula saloon μένουν 50. Πάντως στον περσυνό αγώνα η οργάνωση ανέβασε τον πήχη ψηλά. Γενικά δεν ακούστηκαν παράπονα.
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Καλή αγωνιστική χρονιά σε όλους!!!!Το αξιοσημείωτο....Η Ν1/ΕΝ1 εξαφανίστηκε ενώ δεν θυμάμαι η Ν2/ΕΝ2 να έχει σε ανάβαση 6 αυτοκίνητα εδώ και πολυυύ καιρό, ειδικά σε Ριτσώνα....
Σχετικά φτωχή , σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, και η Α6/ΕΑ6.....
Είναι προφανές ότι περισσότερο τελικά πλήττονται οι 'μικροί', αυτούς που δεν υπολογίζει κανείς......Ακριβως. 8/10 'μικρους' εχουμε/εχουν χαιρετισει τους αγωνες, με αγνωστη ημερομηνια επιστροφης. 50ευρω πανω-κατω ειτε απο παραβολα ειτε απο αλλα συναφη, και παλι δεν βγαινουν τα κουκια...
Δεδομενο (νομιζω) πως το '12 δε θα καταφερει κανενας θεσμος να γινει πληρως και ειδικα μετα το καλοκαιρι θα γινει η μεγαλη σφαγη, περαν των αγωνων. Το κουφο βεβαια, ειναι πως ενω ουσιαστικα εχουμε γυρισει εισοδηματικα καπου στο '90 (αλλα φορολογικα στην Τουρκοκρατια θα μου πεις), εκεινα τα χρονια αναλογικα οι αγωνες σε ολους τους θεσμους πηγαιναν πολυ καλυτερα απο συμμετοχες (ειδικα στις μικρες κλασεις) απο ο,τι τωρα. Τα αιτια ειναι καμποσα, περαν του οικονομικου: Τοτε η πινακιδα ΕΘΕΑ πηγαινε συννεφο πανω απο τα 2 λιτρα ειδικα και εμπαιναν στη χωρα καποια καλα αυτοκινητα. Το αντιστοιχο (με τη μορφη της απαλλαγης απο δασμους κτλ) εχει καταργηθει εδω και παρα πολλα χρονια. Τοτε ('90) 'εβρεχε' Gti, τα οποια ηταν ομολογκαρισμενα στη συντριπτικη τους πλειοψηφια. Τωρα ξεραϊλα. Τοτε η Ν ηταν Ν, τωρα ειναι οτι ηταν τοτε η Α που λεει ο λογος. Βαλε και λιγο οτι η νεα γενια εδω και μια πενταετια τουλαχιστον γουσταρει να παιζει υπερατου στην καφετερια παρα να στριβει ('το δικο μου κανει 0-100 σε 6.9sec και εχει και +3kg ροπη στις μεσαιες') και εδεσε το γλυκο. Οι τωρινοι νεοι (το λεω λογω επαγγελματος) ειναι μαθημενοι στο καινουργιο ακομη. Η εποχη του 1400αριου του μπαμπα ξαναηρθε βεβαια, αλλα θα περασει λιγος καιρος ακομη μεχρι να καταλαβουν οτι η ζωη δεν ξεκινα απο τα...250hp. Οταν τους λες οτι φτιαχνεις...kadett gsi απλα δεν καταλαβαινουν και νομιζουν οτι αυτα ειναι μονο για κοτετσια στην αυλη του παππου τους στο χωριο που πανε καθε πασχα για το αρνι και κανα χαρτζιλικι απο τους γερους. Αν δεν εχεις ζησει/αγαπησει κατι, μην περιμενει κανεις απο τους τωρινους 20αρηδες να δεθουν με αυτοκινητα αγνωστα σε αυτους. Μονο οσοι ειναι πλαι σε τρελους θεατες/αγωνιζομενους μπορουν να ερθουν τωρα, τελος._Ο πολυ βασικος λογος για μενα που εχει ξεφουσκωσει το εγχωριο motorsport ειναι η πληρη απαξια απο τη μερια του ειδικου τυπου. Θελει χαλαρα μια 5ετια οπου ενα εντυπο σαν τους 4Τ θα ξαναπαρει 'επ'ωμου' το πραγμα και οχι οπως τωρα, που κρυβονται ολοι πισω απο το internet. Τοτε, στα '90s διαβαζες το περιοδικο αναποδα αν ησουν αρρωστος. Τωρα, δεν ειναι οπως τοτε. Αλλαξαν οι καιροι θα μου πεις. Καιρος να ξαναλλαξουν, αλλιως θα ερθει το τελος. Ειμαστε ο,τι ειμαστε ΟΚ, αλλα μη γινουμε και πιο κατω απο τους Βουλγαρους, ημαρτον...
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Ειμαστε ο,τι ειμαστε ΟΚ, αλλα μη γινουμε και πιο κατω απο τους Βουλγαρους, ημαρτον...Ποιο κάτω από τους Βούλγαρους δεν είμαστε μισθολογικά (.....ακόμη). Για όλα τα άλλα, παίζεται.....
-
αν ειναι τοσες οι συμμετοχες, τοτε φαντασου ποσοι θα ειναι οι θεατες!!!!
-
ΚΑΛΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.......................
-
έλα τα στοιχηματα,μεχρι πότε θα αντέξουν φετος οι αγωνες αυτοκινητου!χαχα
ευτυχώς εμεις οι ραλλιστες (lol) εχουμε καλο πρωταθλημα φετος!!!ποια βουλγαρια?
για την ελλαδα δεν υπαρχει συγκριτικο....τοπ κινησεις πανταχώθεν αγωνιστικα και μη! -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Ειμαστε ο,τι ειμαστε ΟΚ, αλλα μη γινουμε και πιο κατω απο τους Βουλγαρους, ημαρτον...
Ποιο κάτω από τους Βούλγαρους δεν είμαστε μισθολογικά (.....ακόμη). Για όλα τα άλλα, παίζεται.....
Σε όλα είμαστε κάτω από τους Βούλγαρους, με εξαίρεση τα σπίτια, όπου η Ελλάδα έχει τα περισσότερα και καλύτερα τετραγωνικά ανά κάτοικο σε όλη την υφήλιο. Οι μισθοί εκεί μπορεί να είναι πιο χαμηλοί, αλλά τα τρόφιμα είναι 55% φθηνότερα, η βενζίνη 30% φθηνότερη, τα ενοίκια 50% φθηνότερα, οι τιμές πώλησης των σπιτιών 60% φθηνότερες, το δημόσιο χρέος είναι μόλις 10% του ΑΕΠ και η χώρα τους παρουσιάζει μια αργή μεν αλλά σταθερή άνοδο.
ΑΝΑΒΑΣΗ ΡΙΤΣΩΝΑΣ 2012