-
Φίλε μου λανθασμένος μπορεί να είναι ο προβληματισμός μου, αλλά είναι και υπαρκτός. Πρόκειται για 2 αυτοκίνητα που μου αρέσουν εξίσου και δεν πρόκειται να νιώσω μειονεκτικά ή άσχημα όποιο από τα 2 κι αν αποκτήσω. Φυσικά και θα προτιμούσα να είχα και τα 2, αλλά και ακόμα περισσότερα. Το ξέρω επίσης πως διαφέρουν οδηγικά. Αλλά έχουν και τα 2 χαρακτηριστικά που μ αρέσουν.
Αυτό το οπαδός της ιστορικότητας, αν θες μου το εξηγείς λίγο. Αν ήθελα ένα αυτοκίνητο απλά για αγωνιστικό ή απλά για να μάθω να μαστορεύω, ίσως και με λιγότερα λεφτά μπορούσα να τα κάνω και τα 2, με αυτοκίνητα που ανταλλακτικά βρίσκεις στα περίπτερα, είναι πιο γρήγορα, πιο σύγχρονα, πιο αποτελεσματικά κτλ. [/quote]Αυτό που εννοώ είναι ότι για να εμπλακείς σε μια τέτοια περιπέτεια , θα πρέπει να έχεις ήδη διαμορφώσει άποψη , οδηγούμενος απο πολλούς παράγοντες (συναίσθημα-βιώματα-ακούσματα-προσωπική οδιγική εμπειρία-γνώσεις κ.τ.λ.),προκειμένου να έχεις κατασταλάξει σε ποιά 'σχολή' βρίσκεσαι (Ιταλική,Γερμανική,Γαλική,Αγγλική) καθώς ,όπως έγραψα και παραπάνω αυτές οι σχολές πρεσβεύουν τελείως διαφορετικά πράγματα και το τελικό προϊόν τους (το αυτοκίνητο ) αντικατρόπτιζε τελικά την κουλτούρα και τις αξίες του κάθε λαού.
¨Ετσι λοιπόν, για να έρθουμε στην περίπτωσή σου , το ερωτημα mini ή autobianchi μου φαντάζει σαν να ρωτάς μέρα ή νύχτα . Σαφώς και τα δύο αυτοκίνητα έχουν προτερήματα και ελαττώματα , το θέμα όμως είναι εσύ με ποιά προτερήματα και ελαττώματα ,είσαι διατεθημένος να συνυπάρξεις?
Για να μπεί κάποιος λοιπόν σε ιστορία ανακατασκευής ,πιστεύω ,θα πρέπει να έχει κατασταλάξει μέσα του τι θέλει και να έχει βάλει προτεραιότητες. Πιστεύω ότι σε όλους μαςς αρέσουν διάφορα αυτοκίνητα που θα θέλαμε να είμαστε κάτοχοι όμως οι περισσότεροι -εκτιμώ- ότι κινούνται με τις προτεραιότητες που ανέφερα παραπάνω(Ιταλόφιλοι-Γερμανόφιλοι κ.ο.κ).
Όσον αφορά τώρα την ιστορικότητα ,αναφέρομαι στην αυθεντικότητα της αποκατάστασης στην εργοστασιακή μορφή (όπως σου είπε και ο Στέλιος -ritmo 130tc) . Δεν νομίζω , σε αυτή την φάση εσένα να σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο , απλά θ'ελεις ένα κλασσικό υτοκίνητο χαμηλού κόστους να κάνεις το κέφι σου εξασφαλίζοντας κάποια minimum. Για τον λόγο αυτό σου πρότεινα το mini και σε προέτρεψα να επανεξετάσεις τα θέλω σου όταν πλέον θα έχεις κατασταλάξει και τότε θα είναι κατάλληλη περίοδοε για να ασχοληθείς είτε με mini cooper είτε με a112 abarth που θα απαιτηθούν αρκετά χρήματα για σωστή αποκατάσταση -χωρίς εμπορικό αντίκρισμα- αλλά και γνώσεις και εμπειρία.....
Ελπίζω να έγινα κατανοητός. -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
ψηφιζω (το) αριστερα δαγκωτο!!!παντως ολοι η μινακιδες εχετε κρυφο καημο νομιζω το α112 , αυτος ο ιστορικος δεν εχει εκδηλωθει ακομα!!!!!
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
ψηφιζω (το) αριστερα δαγκωτο!!!
παντως ολοι η μινακιδες εχετε κρυφο καημο νομιζω το α112 , αυτος ο ιστορικος δεν εχει εκδηλωθει ακομα!!!!!
οπως βλεπετε την φωτο αριστερα δεν βλεπετε στο μινι?
ή εγω τα βλεπω αναποδα? -
Eιμαι σιγουρος ομως οτι θα ηθελες και ενα α112
-
εγω θα ηθελα κι απο τα δυο....αλλα ο Βενιζελος και οι φιλοι του, δε με αφηνουν να παιζω πια ...με τα αυτοκινητακια
-
Ο χρήστης delan έγραψε:
Αυτό που εννοώ είναι ότι για να εμπλακείς σε μια τέτοια περιπέτεια , θα πρέπει να έχεις ήδη διαμορφώσει άποψη , οδηγούμενος απο πολλούς παράγοντες (συναίσθημα-βιώματα-ακούσματα-προσωπική οδιγική εμπειρία-γνώσεις κ.τ.λ.),προκειμένου να έχεις κατασταλάξει σε ποιά 'σχολή' βρίσκεσαι (Ιταλική,Γερμανική,Γαλική,Αγγλική) καθώς ,όπως έγραψα και παραπάνω αυτές οι σχολές πρεσβεύουν τελείως διαφορετικά πράγματα και το τελικό προϊόν τους (το αυτοκίνητο ) αντικατρόπτιζε τελικά την κουλτούρα και τις αξίες του κάθε λαού.
¨Ετσι λοιπόν, για να έρθουμε στην περίπτωσή σου , το ερωτημα mini ή autobianchi μου φαντάζει σαν να ρωτάς μέρα ή νύχτα . Σαφώς και τα δύο αυτοκίνητα έχουν προτερήματα και ελαττώματα , το θέμα όμως είναι εσύ με ποιά προτερήματα και ελαττώματα ,είσαι διατεθημένος να συνυπάρξεις?
Για να μπεί κάποιος λοιπόν σε ιστορία ανακατασκευής ,πιστεύω ,θα πρέπει να έχει κατασταλάξει μέσα του τι θέλει και να έχει βάλει προτεραιότητες. Πιστεύω ότι σε όλους μαςς αρέσουν διάφορα αυτοκίνητα που θα θέλαμε να είμαστε κάτοχοι όμως οι περισσότεροι -εκτιμώ- ότι κινούνται με τις προτεραιότητες που ανέφερα παραπάνω(Ιταλόφιλοι-Γερμανόφιλοι κ.ο.κ).
Όσον αφορά τώρα την ιστορικότητα ,αναφέρομαι στην αυθεντικότητα της αποκατάστασης στην εργοστασιακή μορφή (όπως σου είπε και ο Στέλιος -ritmo 130tc) . Δεν νομίζω , σε αυτή την φάση εσένα να σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο , απλά θ'ελεις ένα κλασσικό υτοκίνητο χαμηλού κόστους να κάνεις το κέφι σου εξασφαλίζοντας κάποια minimum. Για τον λόγο αυτό σου πρότεινα το mini και σε προέτρεψα να επανεξετάσεις τα θέλω σου όταν πλέον θα έχεις κατασταλάξει και τότε θα είναι κατάλληλη περίοδοε για να ασχοληθείς είτε με mini cooper είτε με a112 abarth που θα απαιτηθούν αρκετά χρήματα για σωστή αποκατάσταση -χωρίς εμπορικό αντίκρισμα- αλλά και γνώσεις και εμπειρία.....
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.Κοίταξε να δεις, αν υπάρχει κάποια ένσταση δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι. Αν όσα είπε ο Γιωργάκης ήταν αλήθεια και λεφτά υπήρχαν, θα μου έβαζα ταμπέλα και θα έβλεπες αν είμαι Ιταλόφιλος, Γερμανόφιλος ή κάτι άλλο. Τώρα θέλω ένα μικρό σε μέγεθος και κινητήρα αυτοκίνητο, που να μην είναι βαρετό στην οδήγηση, με συμπαθητική εμφάνιση και με πάγια έξοδα που δεν θα με γονατίσουν οικονομικά. Δεν είναι τέτοια τα 2 αυτοκίνητα που αναφέρω ; Ναι είναι διαφορετικά στον τρόπο που σε διασκεδάζουν, αλλά δεν το κάνουν και τα 2 ;
Ακριβώς επειδή τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα και των δύο, τα ξέρω στη θεωρία, άνοιξα το θέμα αυτό, και ρωτάω τους κατόχους. Αυτούς που τα ζουν και ξέρουν καλύτερα από τον καθένα. Και δεν βλέπω που είναι το κακό στο να μάθω όλα όσα λες πως αντικατοπτρίζονται σε ένα αυτοκίνητο, ζώντας μαζί του. Μπορεί να είναι η μέρα με τη νύχτα, αλλά δεν ζήτησα από κάποιον να μου πει ποιο είναι αντικειμενικά καλύτερο. Πληροφορίες ζήτησα και για τα 2, σε συγκεκριμένα θέματα. Σε εσένα που είσαι οπαδός μιας συγκεκριμένης σχολής μπορεί να φαίνεται περίεργο, σε μένα που είμαι απλά οπαδός του αυτοκινήτου μοιάζει λογικό.
Κι επειδή το βλέπω να πηγαίνει για αγωνιστικό, κι ας μην τρέξει ποτέ, να ξεκαθαρίσω κάτι ακόμα. Αν στόχος ήταν ο τσίγκος ή το χειροκρότημα, θα πουλούσα κάνα χωράφι, νεφρό κάτι τέλοσπάντων και θα έπαιρνα μια φτερούγα, να βροντάει το anti lag και να γουστάρει ο κόσμος. Κι αν δεν ερχόταν το τσιγκάκι, θα είχα δικαιολογία πως φύλαγα τις βίδες στο διαφορικό ή πως δεν φτάνουν τα φρένα. Ή θα έπαιρνα κάνα ascona να το παίζω και drifter.
Tώρα αν πρέπει ντε και καλά να εξαρτάται το τι θα διαλέξω από τα βιώματα μου, βάλε μου εσύ μια ταμπέλα. Να σου πω μόνο πως είμαι ένας φανατικός Ιταλόφιλος που είχε/έχει στην κατοχή του ένα Γαλλικό κι ένα Ιαπωνικό , έμαθα να οδηγάω σε Γερμανικό, έμαθα να μαστορεύω σε Ισπανικά και για αρκετό καιρό οδηγούσα καθημερινά καμμιά 20αριά διαφορετικά αυτοκίνητα. Επίσης είμαι κάτοχος Ιταλικού σκούτερ με Ιαπωνικό μοτέρ. Μικρός συνήθως ταξίδευα στριμωγμένος με άλλα 8 άτομα σε ένα audi 100, ή σε ένα παλιό, mitsubishi colt ή σε ένα αερόψυκτο φορτηγάκι vw . -
Ακου τωρα και την γνωμη του γερου ...........
Και τα δυο που εχεις διαλεξει , κουβαδες απο λαμαρινα ειναι ........
Αν αποφασησεις το μπιανκι το πολυ σε δυο-τρεις μηνες θα εχεις τελειωσει τα σουλουπωματα , σε 4-5 μηνες θα εχεις βαρεθει και τις τσαρκες με τους φιλους σου(αν και το γκομενακι σε κοβω ...... )
Ενω αν παρεις μινι , σε δυο-τρεις μηνες θα εχεις τελειωσει (ετσι πιστευες ) , στους 4-5 μηνες ακομα θα ρωτας γιατι δεν δουλευει παρα πανω απο δυο ωρες στον δρομο κανονικα ...... αλλα πιο ειναι το ωραιο της υποθεσης ?
Δεν θα το εχεις βαρεθει γιατι ακομα δεν θα εχεις ολοκληρωσει την .........αλλα Παντι Χοπκιρκ βολτα με τους φιλους σου , το δε γκομενακι δεν θα θελει να ξαναμπει για βολτα , μιας και το στηθακι του θα ειναι και δεν χρηζει γυμναστικης οπως θα σου πει .
Συμπερασμα το μεν τελειωνει συντομα η μαγεια του (εκτος αν το φτιαξεις μπουνια , σαυρα , τερας ,ειδικα αναρτησιακως και μην ανησυχεις για την αξιοπιστια του ) , το δε θα εχεις να ασχολεισαι .............. για παντα ,εστω και με καλες γνωριμιες μηχανικων και φανς του Ισιγωνιστικου κουβα .
Καλη επιτυχια !
-
Mάστορα,
τις βόλτες με τα γκομενάκια και του φίλους άστες γι αυτούς που τους νοιάζουν. Εδώ κοιτάμε να λερώσουμε λίγο τα χεράκια μας, και να έχουμε κάτι που να χαμογελάμε όταν κάνουμε καμμιά βολτίτσα. Κι αν βγει και λάθος η υπογραφή σου, να κάνω και καμμιά 'επίσημη' βόλτα, για παραπάνω από βόλτα δεν είμαστε έτσι κι αλλιώς, γιατί από ανεπίσημες βόλτες χορτάσαμε. Μπούνια, σαύρες και τέρατα δεν είναι για μένα. Ειδικά αναρτησιακά που λες κι εσύ, γιατί έμαθα τις λακκούβες να τις περνάω από πάνω κι όχι γύρω γύρω. -
Oraios
Mini cooper vs Autobianchi abarth