-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
.... Γενικά η φιλοσοφία του νέου συστήματος δεν άλλαξε, μόνο που ανεπαίσθητα «σπρώχνει» τους αγωνιζόμενους των Ράλλυ και Σπρίντ προς την πρώτη θέση.
...Μάλλον το αντίθετο, θέλεις να πείς. Αν ο διαφορά είναι πλέον δύο βαθμοί αντί τεσσάρων, τριών κλπ το κίνητρο για μια επιπλέον θέση μειώνεται.
-
Οπως και γενικότερα οι μικρές διαφορές βαθμών ναι μεν διατηρούν το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος (είδαμε και το 2011 φυσικά... που το πρωτάθλημα ράλι κρίθηκε 3 αγώνες πριν το τέλος... λόγω επιπέδου εμπλοκής και βασικά ενός μόνο σοβαρού διεκδικητή) αλλά δεν προάγουν το συναγωνισμό.
H FIA μετά από χρόνια με το ανεκδιήγητο 10...8...6... το πέτυχε επιτέλους και από to 2010 (νομίζω) είναι το 25...18...15...12...10 αναρωτιέμαι γιατί δεν το χρησιμοποιούμε και μεις
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
.... Γενικά η φιλοσοφία του νέου συστήματος δεν άλλαξε, μόνο που ανεπαίσθητα «σπρώχνει» τους αγωνιζόμενους των Ράλλυ και Σπρίντ προς την πρώτη θέση.
...Μάλλον το αντίθετο, θέλεις να πείς. Αν ο διαφορά είναι πλέον δύο βαθμοί αντί τεσσάρων, τριών κλπ το κίνητρο για μια επιπλέον θέση μειώνεται.
Φίλε GF, να σου εξηγήσω τι εννοώ. Ο 2ος θα παίρνει πλέον το 87% των βαθμών του 1ου, ενώ έως το 2011 έπαιρνε το 80%, ο 4ος το 60% αντί το 55%, ο 8ος το 20% αντί το 15%, κλπ. Όλοι δηλ. οι βαθμολογούμενοι πλησιάζουν τους βαθμούς του 1ου.
Η βαθμολογία αποτυπώνει τις τελικές επιδόσεις και όχι το κίνητρο που ενδεχομένως δίνει στον καθένα.Βεβαίως επηρεάζει την διάθεση για τον ρυθμό που θα ακολουθεί ένας αγωνιζόμενος στον αγώνα, αλλά υπάρχει και ο αντίλογος, όπως δηλ. ότι μετριάζει τις συνέπειες μιας απρόβλεπτης ατυχίας, κλπ.
-
OK, δεν το καταλαβα πως ενοούσες το 'σπρώχνει' προς την πρώτη θέση.
Προφανώς λόγω των λίγων αγώνων ο σκοπός είναι να μετριαστούν οι επιπτώσεις μιάς εγκατάλειψης, εις βάρους πιθανόν του συναγωνισμού.
-
Δηλαδή να μην πιέζει κάποιος φοβούμενος την εγκατάλειψη ? Λογικό.
Από την άλλη όμως, αν η βαθμολογική διαφορά με την επόμενη θέση είναι μικρή, πάλι δεν θα έχει κίνητρο να πιέζει κάποιος. -
... τα οποία όλα αυτά θα έχουν κάποιο νόημα αν κυνηγούν πάνω από δυο το πρωτάθλημα
-
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN ANABAΣEΩN 2012
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΤΩΝ
ΑΡΘΡΟ 13
13.5 Σε συγκεκριμένα σημεία της διαδρομής, θα υπάρχουν δύο άτομα της Οργάνωσης, οι οποίοι σε συνεννόηση με τον Αλυτάρχη, θα αναφέρουν για το που χρειάζεται και θα αποφασίζουν για την χρησιμοποίηση των υλικών καθαρισμού από λάδια (σκόνες, τσιμέντο κλπ).
13.6 Σε περιπτώσεις διακοπής ή έκτακτης ανάγκης, μόνο τα αυτοκίνητα του Αλυτάρχη και, ή του υπευθύνου ασφαλείας, θα μπορούν να μεταβούν στο σημείο του συμβάντος, εκτός φυσικά από τα οχήματα άμεσης επέμβασης (ασθενοφόρο, πυροσβεστικό, κλπ).
13.7 Κατά την διάρκεια της αγωνιστικής εκδήλωσης, απαγορεύεται οποιασδήποτε μορφής παράλληλης εκδήλωσης (kart, drift κλπ)Σχόλιο: Με το άρθρο 13.5, ουσιαστικά δημιουργείται ένα επί πλέον συνεργείο, ας το ονομάσουμε π.χ. «καθαρισμού του δρόμου», το οποίο θα λειτουργεί αυτόνομα ή επικουρικά με το συνεργείο των κριτών των Κ και ως αποστολή θα έχει την διατήρηση του δρόμου σε άριστη (στεγνή) κατάσταση, απαλλαγμένου από λάδια ή άλλων ολισθηρών υγρών.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μειώνεται ο χρόνος της κουραστικής καθυστέρησης και οι Κριτές των Κ να κάνουν απερίσπαστα (κατά τον χρόνο αυτό) το βασικό έργο τους που είναι η εποπτεία και ο έλεγχος των θεατών, η ασφαλής ακινητοποίηση των ακολουθούμενων αγωνιστικών που έχουν ήδη εκκινήσει από την αφετηρία, η παροχή λεπτομερών πληροφοριών στον Αλυτάρχη για όσα διαδραματίζονται μπροστά τους, κ.α.Το άρθρο 13.6 προφανώς συντάχθηκε από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, επειδή το 2011 παρουσιάσθηκε το φαινόμενο σε δημοφιλείς αναβάσεις, κατά τις αναγκαίες διακοπές του αγώνα, να ανεβοκατεβαίνουν τον αγωνιστικό στίβο όχι μόνο τα απαραίτητα αυτοκίνητα της οργάνωσης, αλλά και άλλα άσχετα, όπως π.χ. των χορηγών, με πρόδηλο σκοπό την προβολή των σημάτων και λογοτύπων τους, αλλά δυσχεραίνοντας όμως με τον τρόπο αυτό ταυτόχρονα και το έργο των οργανωτών.
Φανταστείτε σε αγώνα ποδοσφαίρου, σε ολιγόλεπτη συνηθισμένη διακοπή λόγω τραυματισμού ποδοσφαιριστή, εκτός του μασέρ ή του γιατρού να μπαίνει στον αγωνιστικό χώρο και ο δντής επικοινωνίας της … Coca Cola !!!
-
Στο μπάσκετ που μπαίνουν οι μαζορέτες σε χαλάει ?
-
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN TAXYTHTAΣ AYTOKINHTΩN 2012
ΣHMAΣIA ΣHMAIΩNΣημασία της σημαίας το 2012
ΣHMAIA MAYPH συνοδευόμενη από ΛEYKO APIΘMO: Tο αυτοκίνητο του οποίου επιδεικνύεται ο αριθμός, οφείλει να σταματήσει στον αμέσως επόμενο γύρο στα PITS και τίθεται εκτός αγώνος.Σημασία της σημαίας έως το 2011
ΣHMAIA MAYPH συνοδευόμενη από ΛEYKO APIΘMO: Tο αυτοκίνητο του οποίου επιδεικνύεται ο αριθμός, οφείλει να σταματήσει στα PITS και να παρουσιασθεί στον Aλυτάρχη, που μπορεί να του δώσει και το δικαίωμα να ξαναρχίσει τον αγώνα.Σχόλιο: Ξεκάθαρη, σαφή και «τίμια» η σημασία πλέον της συγκεκριμένης σημαίας. Εάν επιδειχθεί σε κάποιον αγωνιζόμενο θα γνωρίζει επακριβώς πότε πρέπει να μπει στα pits και ποια θα είναι η ποινή του. Ενώ στο παρελθόν θα μπορούσε να κάνει ακόμη δύο τρεις γύρους και μετά να πάει να απολογηθεί στον Αλυτάρχη και να τον πείσει (ενδεχομένως) να του δώσει το δικαίωμα να ξαναρχίσει τον αγώνα.
Αυτή η άτυπη προσωπική συνδιαλλαγή μου θυμίζει τους ασαφείς Ελληνικούς φορολογικούς νόμους, που αναγκάζουν τον φορολογούμενο πολίτη να εισέρχεται στο γραφείο του Έφορα για να διεκπεραιώνει τις υποθέσεις του.Βέβαια αυτή η νέα σημασία της σημαίας, προϋποθέτει Αλυτάρχες έμπειρους και υψηλού επιπέδου, (όπως είναι βέβαια οι περισσότεροι) έτσι ώστε να είναι απολύτως σίγουροι ότι είναι απαραίτητη η επίδειξη αυτής της σημαίας, διότι όταν την «επιδεικνύουν» δεν θα υπάρχει πλέον δυνατότητα διορθωτικών κινήσεων…
-
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN ANABAΣEΩN 2012
APΘPO 6 ΔHΛΩΣH ΣYMMETOXHΣ - EΓΓPAΦEΣ
6.6 Η τοποθέτηση των αυτοκινήτων στα pits θα γίνεται κατά κατηγορία, με πρώτη την κατηγορία που θα ξεκινάει πρώτη.(π.χ. Κατηγορία Ν). Σε περίπτωση που έχουμε ομάδα service η οποία υποστηρίζει περισσότερα από ένα αυτοκίνητα διαφόρων κατηγοριών, θα τοποθετείται στο χώρο της κατηγορίας που ξεκινάει πρώτη.Σχόλιο: Αυτή η αυτονόητα λογική σειρά τοποθέτησης των αυτοκινήτων στα pits, σχεδόν πάντα γίνονταν, απλά τώρα καταγράφεται με συγκεκριμένο τρόπο, ώστε όλοι οι οργανωτές να την εφαρμόζουν.
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Σχόλιο: Αυτή η αυτονόητα λογική σειρά τοποθέτησης των αυτοκινήτων στα pits,** σχεδόν πάντα γίνονταν**, απλά τώρα καταγράφεται με συγκεκριμένο τρόπο, ώστε όλοι οι οργανωτές να την εφαρμόζουν.Σχολιο επι του σχολιου ....
Που στο κουβεντιαστο ?
Εχεις δει ποτε βρε Μιχαλη να σηματοδοτουν-οριοθετουν οργανωτες τις θεσεις των πιτς οπως λογικα επρεπε , για να μην παιζουν ξυλο μεταξυ τους οι αγωνιζομενοι ?
Ουτε και τωρα προκειτε να κανουν τιποτα , και θα το δεις ........... -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Σχόλιο: Αυτή η αυτονόητα λογική σειρά τοποθέτησης των αυτοκινήτων στα pits,** σχεδόν πάντα γίνονταν**, απλά τώρα καταγράφεται με συγκεκριμένο τρόπο, ώστε όλοι οι οργανωτές να την εφαρμόζουν.
Σχολιο επι του σχολιου ....
Που στο κουβεντιαστο ?
Εχεις δει ποτε βρε Μιχαλη να σηματοδοτουν-οριοθετουν οργανωτες τις θεσεις των πιτς οπως λογικα επρεπε , για να μην παιζουν ξυλο μεταξυ τους οι αγωνιζομενοι ?
Ουτε και τωρα προκειτε να κανουν τιποτα , και θα το δεις ...........Ναι Χρήστο, σε μερικές αναβάσεις όπως στην Πορταριά, οριοθετούνται οι θέσεις των αγωνιστικών και του αυτοκινήτου service στην άσφαλτο με λευκή μπογιά, γράφοντας τον αριθμό συμμετοχής με τεράστια νούμερα.
Μη κοιτάς που εσύ είσαι ολιγαρκής (στην επιφάνεια του χώρου) και συνεπής στην εφαρμογή του κανονισμού (βγαίνει ειδικό δελτίο πληροφοριών για το θέμα αυτό).
Πολλοί αγωνιζόμενοι αγνοούν τις διαγραμμίσεις της Οργάνωσης και βάζουν όχι κόντρα και στην θέση τους, αλλά κατά μήκος του δρόμου, το αγωνιστικό, την καμιονέτα, το πολιτικό, την τέντα, το τρέιλερ, κλπ. καταλαμβάνοντας 2 και 3 θέσεις συναθλητών τους.
Είναι και ο χώρος στα βουνά κατά τεκμήριο περιορισμένος, και γίνεται ο χαμός…, ο καθένας στριμώχνεται όπου μπορεί και άντε να βγάλεις άκρη. Τι να κάνεις ? Να αρχίσεις τα πρόστιμα ? Δεν είναι λύση κι αυτό … -
Xαιρομαι Μιχαηλ μου που εγινε επι τελους αυτη η προοδος στην Πορταρια , να μην σου κρυψω αλλωστε οτι εχω ακουστει μεχρι τον Βολο σε παλιοτερη αναβαση με καποιον πανω σε ενα μηχανακι που υποτιθεται ηταν υπευθηνος ο ανευθηνος και με εβαζε να τσακωθω με φιλους μου συναθλητες (και την επομενη χρονια τα ιδια )!.........
Υ.γ. απο τοτε που σε εμαθα μες το φορουμ , εχουν κανει πολλες προοδους εκει πανω , μηπως βαζεις το μαγικο σου χερι ?
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Υ.γ. απο τοτε που σε εμαθα μες το φορουμ , εχουν κανει πολλες προοδους εκει πανω , μηπως βαζεις το μαγικο σου χερι ?
Η δουλειά που γίνεται στην Λ.Α.Βόλου, Χρήστο, είναι συλλογική. Απλώς εγώ ηθελημένα δεν θέλω να έχω κάποια θεσμική ιδιότητα στο Δ.Σ. για να έχω μεγαλύτερη ευχέρεια στην ανεξάρτητη διατύπωση των απόψεών μου, οι οποίες είναι προσωπικές και δεν εκφράζουν απαραίτητα την Λέσχη.
-
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN TAXYTHTAΣ AYTOKINHTΩN 2012
APΘPO 15 EKKINHΣH - ΛEΠTOMEPEIEΣ ΔIEΞAΓΩΓHΣ
15.1 Όταν τα αυτοκίνητα κληθούν από τον αλυτάρχη, θα εκκινήσουν από την έξοδο των Pits και αφού πραγματοποιήσουν
1 αναγνωριστικό γύρο θα σταθμεύσουν στις θέσεις που θα τους υποδειχθούν.
15.2 Διαδικασία Eκκίνησης για τον Γύρο Σχηματισμού (Διαδικασία πενταλέπτου)
15.2.1.1 Πινακίδα με ένδειξη “5 λεπτά” σημαίνει ότι μετά από 5 πλήρη λεπτά θα εξελιχθεί η διαδικασία εκκίνησης. Οι οδηγοί πρέπει να σβήσουν τους κινητήρες τους. Ταυτόχρονα δίνεται εντολή να κλείσει η έξοδος των pits. Επιτρέπεται η είσοδος των μηχανικών και των υποστηρικτών των αγωνιζομένων.Σχόλιο 15.1: Για το 2012, τα αυτοκίνητα θα σταθμεύουν στις θέσεις που θα τους υποδειχθούν μετά από ένα αναγνωριστικό γύρο και όχι δύο πλήρεις γύρους που ίσχυε το 2011.
Σχόλιο 15.2.1.1: Για το 2012 η πινακίδα «5 λεπτά» θα σημαίνει ότι μετά από 5 πλήρη λεπτά θα εξελιχθεί η διαδικασία εκκίνησης, ενώ το 2011 σήμαινε ότι «σε 5 λεπτά περίπου θα δοθεί η εκκίνηση για τον γύρο σχηματισμού».
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN TAXYTHTAΣ AYTOKINHTΩN 2012
APΘPO 15 EKKINHΣH - ΛEΠTOMEPEIEΣ ΔIEΞAΓΩΓHΣ
15.1 Όταν τα αυτοκίνητα κληθούν από τον αλυτάρχη, θα εκκινήσουν από την έξοδο των Pits και αφού πραγματοποιήσουν
1 αναγνωριστικό γύρο θα σταθμεύσουν στις θέσεις που θα τους υποδειχθούν.
15.2 Διαδικασία Eκκίνησης για τον Γύρο Σχηματισμού (Διαδικασία πενταλέπτου)
15.2.1.1 Πινακίδα με ένδειξη “5 λεπτά” σημαίνει ότι μετά από 5 πλήρη λεπτά θα εξελιχθεί η διαδικασία εκκίνησης. Οι οδηγοί πρέπει να σβήσουν τους κινητήρες τους. Ταυτόχρονα δίνεται εντολή να κλείσει η έξοδος των pits. Επιτρέπεται η είσοδος των μηχανικών και των υποστηρικτών των αγωνιζομένων.Σχόλιο 15.1: Για το 2012, τα αυτοκίνητα θα σταθμεύουν στις θέσεις που θα τους υποδειχθούν μετά από ένα αναγνωριστικό γύρο και όχι δύο πλήρεις γύρους που ίσχυε το 2011.
Σχόλιο 15.2.1.1: Για το 2012 η πινακίδα «5 λεπτά» θα σημαίνει ότι μετά από 5 πλήρη λεπτά θα εξελιχθεί η διαδικασία εκκίνησης, ενώ το 2011 σήμαινε ότι «σε 5 λεπτά περίπου θα δοθεί η εκκίνηση για τον γύρο σχηματισμού».
Στο 15.2.1.1. Καλυτερη να δοθει παραπανω πληροφορηση.... Τι παει να πει οτι μετα απο πληρη 5 λεπτα θα ξεκινησει η διαδικασια της εκκινησης. δηλαδη θα δοσουνε αλλα 5 λεπτα καβαντζα.... Ρε μην μπερδευετε τον κοσμο με κανονισμους που δεν πρεπει να πειραζετε. Διδικασια πενταλεπτου σημαινει οτι σε 5 λεπτα βγαινει πρασινη για το green lap flag η γυρο σχηματισμου, γυριζουμε στην αφαιτηρεια. Στηνομαστε στα boxes μας, αν ο κανονισμος το προβλεπει δειχνει ο flag and lights marshal 5 δευτερολεπτα, αναβουν τα κοκκινα σβηνουν και φυγαμε.... Στην Ελλαδα δηλαδη γιατι πρεπει να τα κανουμε ολα διαφορετικα οι να τα γραφουμε πιο μπερδεμενα και απο μπερδεμενα?
Eγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι ντε και καλα πρεπει να σβησουν οι κινητηρες..... Κυριε δεν κανουνε grid walk και τα αυτοκινητα δεν θα ειναι εκει κανα 15 λεπτο η καμμια ωρα. Εφ οσον εχετε μονο την διαδικασια πενταλεπτου και οχι open pitlane να βγουνε τα αυτοκινητα κανα μισαωρο πριν στην πιστα τα αυτοκινητα δεν χρειαζετε να ειναι υποχρεωτικο να σβησουν οι κινητηρες τους....
-
Άλεξ σε παρακαλώ, μην βάζεις δύσκολα στους δικούς μας, το πιο πιθανό είναι να έχουν και μερικές άγνωστες λέξεις σε αυτό που έγραψες
-
Πρεπει να σβηνουν , να σε τσεκαρουμε αν εισαι χαμουριτσα και δεν εχεις μιζα , κι αν εισαι φτωχος (ουστ που θελεις και σιρκουι ) και δεν εβαλες καινουργια μπαταρια ..........
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Πρεπει να σβηνουν , να σε τσεκαρουμε αν εισαι χαμουριτσα και δεν εχεις μιζα , κι αν εισαι φτωχος (ουστ που θελεις και σιρκουι ) και δεν εβαλες καινουργια μπαταρια ..........Πλακα πλακα επειδη μου εχει τυχει 2 φορες να με σπρωξουν για να ξεκινησω να βγω (μια απο κολλημενη μιζα λογο θερμοκρσιας και μια καποιος ειχα ξεχασει αναμενο καποιον διακοπτη και πε8ανε η μπαταρια ). Παλι καλα που δεν ετρεχα Ελλαδα....
-
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 17/2012
ΘΕΜΑ: Τροποποιήσεις Γ. Κ. Ράλλυ και Γ.Κ.Σπριντ
Στο άρθρο 14.1.1 του Γ.Κ.Ράλλυ, προστίθεται η εξής πρόταση:
Η επάνω πλευρά της πινακίδας πρέπει να απέχει 7-10 εκ. από το κάτω άκρο του παραθύρουΣτο άρθρο 19.3 του Γ.Κ.Ράλλυ, προστίθεται η εξής πρόταση:
Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται εάν ο αγώνας αναβληθείΤο άρθρο 34.1 του Γ.Κ.Ράλλυ, αντικαθίσταται από το εξής:
Ο Οργανωτής υποχρεούται να προσφέρει βοήθεια και να καταβάλει κάθε προσπάθεια για την ρυμούλκηση, ανέλκυση ή επαναφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο και στη συνέχεια να το μεταφέρει στο ΣΕΧ ή στο STOP με τα μέσα που διαθέτει.
Ο Οργανωτής δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που επιτευχθεί μεν η ανέλκυση/επαναφορά, αλλά λόγω ειδικών συνθηκών το αυτοκίνητο υποστεί ζημιές.
Επίσης ο αγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος για τη φύλαξη, ασφάλεια και μεταφορά του αυτοκινήτου από το ΣΕΧ ή το STOP στον τόπο προορισμού του.Στο άρθρο 7.3 του Γ.Κ. Σπριντ, προστίθεται η παράγραφος γ΄:
γ. Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται εάν ο αγώνας αναβληθείΣτο άρθρο 14.1 του Γ.Κ. Σπριντ, η πρόταση «Υπενθυμίζεται ότι στο αυτοκίνητο επιβαίνει ΑΥΣΤΗΡΑ επί ποινή αποκλεισμού μόνο το πλήρωμα», αντικαθίσταται από την εξής: «Υπενθυμίζεται ότι στο αυτοκίνητο επιβαίνει ΑΥΣΤΗΡΑ επί ποινή αποκλεισμού μόνο το πλήρωμα ΕΝΔΕΔΥΜΕΝΟ με την αγωνιστική φόρμα ».
Το άρθρο 14.12 (τελευταία παράγραφος) του Γ.Κ.Σπριντ, αντικαθίσταται από το εξής:
Ο Οργανωτής υποχρεούται να προσφέρει βοήθεια και να καταβάλει κάθε προσπάθεια για την ρυμούλκηση, ανέλκυση ή επαναφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο και στη συνέχεια να το μεταφέρει στο ΣΕΧ ή στο STOP με τα μέσα που διαθέτει.
Ο Οργανωτής δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που επιτευχθεί μεν η ανέλκυση/επαναφορά, αλλά λόγω ειδικών συνθηκών το αυτοκίνητο υποστεί ζημιές.
Επίσης ο αγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος για τη φύλαξη, ασφάλεια και μεταφορά του αυτοκινήτου από το ΣΕΧ ή το STOP στον τόπο προορισμού του.
Σχόλια επί αγωνιστικών κανονισμών 2012 και 2013