Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Ελληνικοί Αγώνες
    33
    74
    184
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      s3 last edited by

      Ο χρήστης axerolas έγραψε:

      Έχει ανακοινωθεί ημερα και ώρα προβολής ?

      Η Ραδιοτηλεόραση?

      Ποιά ραδιοτηλεόραση;...
      Mόνο αυτή;...
      Aκούγεται πως θα βγάλει ανακοίνωση το EPΣ για να μη τη χάσουμε. Θα κάνει καλό στην υγεία λένε!
      Eκ δεξιών ο υποφαινόμενος και εξ «επωνύμων» ο Iβάν... οι ενδιάμεσοι τι να χρειάζονται; Mήπως θα προλαβαίνουν να αρθρώσουν κουβέντα; Θα παρίστανται απλώς για γλάστρες, να γεμίζουν τις άδειες καρέκλες του πλατό.
      E, ρε γέλια που έχουν να γίνουν όταν αρχινίσει, αν αρχίσει, σε όσους έχουν τη -μεγάλη- τύχη να βλέπουν (ακόμα και ριγέ) αυτό το «μεγάλοοοοοο» κανάλι...
      Eγώ δεν εμπιστεύομαι κανέναν. Tην έστησα σε 24αρωρη βάση και περιμένω ομιλούντες, υποφαινόμενους, διαπλεκόμενους και κάθε πικραμένο που θα νομίζει πως θα πει τον πόνο του, ενώ θα προσκαλείται για να πλαισιώσει τα σκέρτσα των «ανιματέρ»......................

      Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω προς τι τοση ειρωνια για το Φωτεινελη?
      Οκ, αυτο μπορει και κανει ο ανθρωπος, καλως ή κακως.
      Απο το ολοτελα καλη και η Παναγιωταινα θα προσεθετα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        axerolas last edited by

        [quote='S3Απο το ολοτελα καλη και η Παναγιωταινα θα προσεθετα![/quote]
        Υπάρχει και η κυρα Παναγιώτα στην Αράχωβα... Φαί πρώτο!!!
        Ελπίζω να μη θελήσει να κάνει εκπομπή.........

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          great8 last edited by

          Πρέπει να ακούγονται και αυτά.
          Και εκτός των άλλων, νομίζω πως είναι στοιχειώδες προσόν το να ξέρεις να μιλάς σωστά ελληνικά προκειμένου να κάνεις εκπομπή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            glf last edited by

            δε θα ανοίξω νέο θέμα μιας και αυτό πιστεύω να ειναι φαινόμενο ελληνικό.

            πριν την αλλαγή του χρόνου μίλησα με το διευθυντή του τοπικού ΚΤΕΟ μιας και πρέπει να περάσω σιγά σιγά... σε πολύ εξυπηρετικό κλίμα μου είπε οτι πρέπει να ξηλώσω τον κλωβό ασφαλείας και να περάσω και τα καθίσματα αλλιώς κόβομαι.
            Αντε για τα καθίσματα να το δεχτώ, 5 λέει η άδεια. (αλήθεια, μπορώ να πάω στο μηχανολογικό και να τις κάνω... 2 τις θέσεις ? )

            Αυτό με το κλουβί όμως είναι πολύ καλό μιας και μου είπε οτι αν με σταματήσει μικτό κλιμάκιο ΚΤΕΟ - Συγκοινωνιών θα μου κόψουν και πρόστιμο για το κλουβί.

            Του ζήτησα να μου πει βάσει ποιου εγγράφου απαγορεύεται ο κλωβός και μου το έδειξε.
            ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΕΩΝ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ
            ΥΑ 44800/123/85
            Σημείο 1305 : 'Θάλαμος/καμπίνα : Ανεπίτρεπτες αλλαγές καμπίνας'

            Ώστε όλοι όσοι φοράνε κλουβί στο αυτοκίνητο και φέρουν πινακίδα κυκλοφορίας είναι παράνομοι ?

            καλά... και αν το κλιμάκιο με σταματήσει στο δρόμο που κατεβαίνω για τον αγώνα θα τη φάω δηλαδή ?

            και αν με σταματήσει στην απλή διαδρομή ενός αγώνα θα τη φάω δηλαδή ?

            Υπάρχει περίπτωση συνενόησης με το Υπ. Συγκοινωνιών ?

            Κάθε δύο χρόνια θα πρέπει να διαλύουμε τα αγωνιστικά για τα περάσουμε ΚΤΕΟ ????????????????????????????

            άντε καλά... εγώ το έχω και καθημερινό.... ρε μήπως δεν έπρεπε να μπλέξω με αγώνες τελικά ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              glf last edited by

              α και τι γίνεται με τα road legal roll-bars ? αυτά περνάνε ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kleisj last edited by

                Ο χρήστης glf έγραψε:
                α και τι γίνεται με τα road legal roll-bars ? αυτά περνάνε ?

                K ποιος ειπε οτι ειναι road legal? Road legal καπου στο εξωτερικο ισως, εδω ομως πολυ αμφιβαλω.

                Κ ναι το εχω ξανακουσει αυτο για το roll cage οτι δεν μπορεις να περασεις ΚΤΕΟ αν δεν το ξηλωσεις!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  longhi last edited by

                  Ο χρήστης glf έγραψε:
                  δε θα ανοίξω νέο θέμα μιας και αυτό πιστεύω να ειναι φαινόμενο ελληνικό.

                  πριν την αλλαγή του χρόνου μίλησα με το διευθυντή του τοπικού ΚΤΕΟ μιας και πρέπει να περάσω σιγά σιγά... σε πολύ εξυπηρετικό κλίμα μου είπε οτι πρέπει να ξηλώσω τον κλωβό ασφαλείας και να περάσω και τα καθίσματα αλλιώς κόβομαι.
                  Αντε για τα καθίσματα να το δεχτώ, 5 λέει η άδεια. (αλήθεια, μπορώ να πάω στο μηχανολογικό και να τις κάνω... 2 τις θέσεις ? )

                  Αυτό με το κλουβί όμως είναι πολύ καλό μιας και μου είπε οτι αν με σταματήσει μικτό κλιμάκιο ΚΤΕΟ - Συγκοινωνιών θα μου κόψουν και πρόστιμο για το κλουβί.

                  Του ζήτησα να μου πει βάσει ποιου εγγράφου απαγορεύεται ο κλωβός και μου το έδειξε.
                  ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΕΩΝ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ
                  ΥΑ 44800/123/85
                  Σημείο 1305 : 'Θάλαμος/καμπίνα : Ανεπίτρεπτες αλλαγές καμπίνας'

                  Ώστε όλοι όσοι φοράνε κλουβί στο αυτοκίνητο και φέρουν πινακίδα κυκλοφορίας είναι παράνομοι ?

                  καλά... και αν το κλιμάκιο με σταματήσει στο δρόμο που κατεβαίνω για τον αγώνα θα τη φάω δηλαδή ?

                  και αν με σταματήσει στην απλή διαδρομή ενός αγώνα θα τη φάω δηλαδή ?

                  Υπάρχει περίπτωση συνενόησης με το Υπ. Συγκοινωνιών ?

                  Κάθε δύο χρόνια θα πρέπει να διαλύουμε τα αγωνιστικά για τα περάσουμε ΚΤΕΟ ????????????????????????????

                  άντε καλά... εγώ το έχω και καθημερινό.... ρε μήπως δεν έπρεπε να μπλέξω με αγώνες τελικά ?

                  Καλημέρα Νίκο!

                  Για το τελευταίο που γράφεις και έγω έχω την ίδια απορία. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν είναι τίποτε άλλο από ένα νόμιμο - παράνομο όχημα!! Μην πηγαίνεις πολύ μακριά. Εκτός από τον κλωβό ασφαλείας, μήπως τα προστατευτικά φίλμ που όλοι χρησιμοποιούμε στα παράθυρα δεν είναι παράνομα; Για ρώτησέ τους! Μια λύση υπάρχει και την ξέρουμε όλοι!! Πληρώνεις και φεύγεις.

                  Φιλικά

                  Κώστας Βλασταράς

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kleisj last edited by

                    Ο χρήστης Longhi έγραψε:
                    Εκτός από τον κλωβό ασφαλείας, μήπως τα προστατευτικά φίλμ που όλοι χρησιμοποιούμε στα παράθυρα δεν είναι παράνομα; Για ρώτησέ τους! Μια λύση υπάρχει και την ξέρουμε όλοι!! Πληρώνεις και φεύγεις.

                    Εξαρτωνται απο το ποσο σκουρα ειναι. Νομιζω πως εως καποιο βαθμο ωπου φαινονται οι επιβατες ειναι νομιμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alman310 last edited by

                      Παράνομο είναι σίγουρα το φιλμ στο παρμπριζ, γι'αυτό και κάποια καταστήματα που τοποθετούν μεμβράνες αρνούνται να το τοποθετήσουν: Σε μια περίπτωση έγινε ατύχημα, η ασφαλιστική δεν αποζημίωσε επειδή το αυτοκίνητο είχε αντιηλιακές μεμβράνες παντού και ο οδηγός μετά στράφηκε εναντίον της εταιρείας που έκανε την τοποθέτηση. Εκτοτε η εταιρεία δεν τοποθετεί φιλμ στα παρμπριζ..

                      BTW, μήπως γνωρίζει κάποιος αν οι ασφαλιστικές καλύπτουν αγωνιστικό, με κανονικές πινακίδες, που εμπλέκεται σε ατύχημα στον δρόμο (όχι κατά την διάρκεια αγώνα)? Η θα βρουν πρόφαση τον κλωβό και θα αρνηθούν την αποζημίωση?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos_bugsr last edited by

                        Νικο, πέρα απο το roll cage..
                        Δεν πρέπει να ελεγξουν αν έχεις όλες τις ζωνες καθισματων στο αυτοκίνητο?
                        Επίσης θα πρέπει να βγαλεις και την εξατμιση σου, μιας και θα ειναι φασαριόζα καπως (εκτος κι αν εχεις μεινει με την μαμα απο το Λαμίας )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          glf last edited by

                          ε πως. καλοκαίρι και χειμώνα βάζω την εργοστασιακή εξάτμιση και τα τελειωμένα GrN αμορτισερ για να ηρεμήσει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης glf έγραψε:
                            δε θα ανοίξω νέο θέμα μιας και αυτό πιστεύω να ειναι φαινόμενο ελληνικό.

                            πριν την αλλαγή του χρόνου μίλησα με το διευθυντή του τοπικού ΚΤΕΟ μιας και πρέπει να περάσω σιγά σιγά... σε πολύ εξυπηρετικό κλίμα μου είπε οτι πρέπει να ξηλώσω τον κλωβό ασφαλείας και να περάσω και τα καθίσματα αλλιώς κόβομαι.
                            Αντε για τα καθίσματα να το δεχτώ, 5 λέει η άδεια. (αλήθεια, μπορώ να πάω στο μηχανολογικό και να τις κάνω... 2 τις θέσεις ? )

                            Αυτό με το κλουβί όμως είναι πολύ καλό μιας και μου είπε οτι αν με σταματήσει μικτό κλιμάκιο ΚΤΕΟ - Συγκοινωνιών θα μου κόψουν και πρόστιμο για το κλουβί.

                            Του ζήτησα να μου πει βάσει ποιου εγγράφου απαγορεύεται ο κλωβός και μου το έδειξε.
                            ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΕΩΝ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ
                            ΥΑ 44800/123/85
                            Σημείο 1305 : 'Θάλαμος/καμπίνα : Ανεπίτρεπτες αλλαγές καμπίνας'

                            Ώστε όλοι όσοι φοράνε κλουβί στο αυτοκίνητο και φέρουν πινακίδα κυκλοφορίας είναι παράνομοι ?

                            καλά... και αν το κλιμάκιο με σταματήσει στο δρόμο που κατεβαίνω για τον αγώνα θα τη φάω δηλαδή ?

                            και αν με σταματήσει στην απλή διαδρομή ενός αγώνα θα τη φάω δηλαδή ?

                            Υπάρχει περίπτωση συνενόησης με το Υπ. Συγκοινωνιών ?

                            Κάθε δύο χρόνια θα πρέπει να διαλύουμε τα αγωνιστικά για τα περάσουμε ΚΤΕΟ ????????????????????????????

                            άντε καλά... εγώ το έχω και καθημερινό.... ρε μήπως δεν έπρεπε να μπλέξω με αγώνες τελικά ?

                            Καταλαβαινεις τωρα γιατι το εδωσα και πηρα το CLIO?Για να μην μπω στην διαδικασια του ξηλωνε καθε 2 χρονια.Εμενα ο ιδιος μου ειχε πει πριν βαλω το κλουβι οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα.Απ εξω λεει να μην εχεις σιδερα (βλεπε τζιποειδες) γιατι ειναι παραποιηση αμαξωματος.Απο μεσα λεει κανε οτι θες αρκει να μην επεμβαινεις σε αυτο που λεει η αδεια....μεχρι 5 θεσεων.Δεν εχει βαση που εμεις τα εχουμε 2θεσια.Να βρισκαμε τροπο να τα καναμε 6θεσια τοτε οκ το δεχομαι.Αλλα τι σημασια εχει που βαζουμε 2 ατομα μονο?Μηπως δηλαδη ειναι παρανομο και θα προκαλεσουμε ατυχημα?Εγω πιστευω οτι οι νομοι τους δεν εχουν γερα θεμελια και ανα πασα στιγμη μπορει να αναιρεθουν ή ακομα και να εχουν ενα ειδος ασαφειας.Ειναι στο χερι του καθενος το πως θα δει το αυτοκινητο σου.Εδω περνανε κατι αγροτικα που καπνιζουν σαν τρελα και απο τα πολλα χτυπηματα εχουν αλλαξει διαστασεις μεταξονιου-μετατροχιου και δεν λενε τιποτα.Απλα βρηκαν θυματα και κανουν τα δικα τους.Εμενα πχ λογο 106 1600 8v μου την ειπανε για τα λαστιχα και πηγαν να με κοψουν γιατι το ταμπελακι στην πορτα του οδηγου εγραφε διασταση 175/60/14 και εγω φοραγα 185/55/14 οπως τα εργοστασιακα 1600 16v μιας και δυσκολα βρησκεις την παλια διασταση σε μεγαλη ποικιλια πελματος και η ιδια η PEUGEOT σταματησε να την βγαζει και στο ιδιο αμαξι λανσαρει την καινουργια.Ο Ελενκτης μετα απο παρεμβαση δικια μου για εξακριβωση της καινουργιας διαστασης πηγε στο γραφειο του και ανοιξε ενα τετραδιο που αναγραφοτανε μερικες διαστασεις ανα αυτοκινητο και μαρκα γραμμενες με το χερι και ειδε οτι πουθενα δεν υπηρχε αυτην η διασταση για το συγκεκριμενο μοντελο.Ετσι αναγκαστηκα να του παω προσπεκτους της Αντ/πιας στο οποιο αναγραφετε στα τεχνικα χαρακτηριστηκα η διασταση που βγαινει απο το εργοστασιο και ετσι με αφησε να φυγω.Και ερωτο εγω τωρα...Αν δεν ηξερα πολλα πολλα εγω ή ακομα δεν ειχα προσπεκτους τι θα γινοτανε?Αλλη δικαιολογια για το κλουβι ειναι οτι αν τρακαρεις με αλλο αμαξι μπορει να σκοτωσεις τον αλλον λογο κλουβιου (να φυγει τμημα του κλουβιου και να καρφωθει στον απεναντι κτλ).Και τα υπουργικα και λοιπα αυτοκινητα με τις εξτρα θωρακισεις κτλ γιατι κυκλοφορουν?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Ο χρήστης ΝΙΚΟΣ έγραψε:
                              Εγω πιστευω οτι οι νομοι τους δεν εχουν γερα θεμελια και ανα πασα στιγμη μπορει να αναιρεθουν ή ακομα και να εχουν ενα ειδος ασαφειας.Ειναι στο χερι του καθενος το πως θα δει το αυτοκινητο σου.Εδω περνανε κατι αγροτικα που καπνιζουν σαν τρελα και απο τα πολλα χτυπηματα εχουν αλλαξει διαστασεις μεταξονιου-μετατροχιου και δεν λενε τιποτα.Απλα βρηκαν θυματα και κανουν τα δικα τους.

                              Συμφωνούμε σε όλα (και στο κομμάτι που παρέθεσα, και στο υπόλοιπο)...

                              Η μόνη λεπτομέρεια είναι πως ο glf εννοεί για ΝΟΜΙΜΟ πέρασμα από ΚΤΕΟ, χωρίς λάδωμα... Τα αγροτικά που λες, καθώς και άλλα (γνωστή μου ήθελε να περάσει Λάντα 35ετίας ΤΟΤΕ, που ΕΝΑ από τα προβλήματα ήτα μια αρκετά μεγάλη τρύπα στο πάτωμα, λόγω εξαιρετικά παρατεταμένης σκουριάς. Νομίζω τα κατάφερε.. ) περνάνε μεν, γλιστρώντας και στάζοντας από λαδι δε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                msamaro last edited by

                                Mην το συζητάτε καθόλου, η κατάσταση στα ΚΤΕΟ είναι απαράδεκτη, όλοι λαδώνονται!! Ελπίζω τουλάχιστον να μην γίνεται το ίδιο και με τα καινούργια ιδιωτικά ΚΤΕΟ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                  Εγω πιστευω οτι οι νομοι τους δεν εχουν γερα θεμελια και ανα πασα στιγμη μπορει να αναιρεθουν ή ακομα και να εχουν ενα ειδος ασαφειας.Ειναι στο χερι του καθενος το πως θα δει το αυτοκινητο σου.Εδω περνανε κατι αγροτικα που καπνιζουν σαν τρελα και απο τα πολλα χτυπηματα εχουν αλλαξει διαστασεις μεταξονιου-μετατροχιου και δεν λενε τιποτα.Απλα βρηκαν θυματα και κανουν τα δικα τους.

                                  Συμφωνούμε σε όλα (και στο κομμάτι που παρέθεσα, και στο υπόλοιπο)...

                                  Η μόνη λεπτομέρεια είναι πως ο glf **εννοεί για ΝΟΜΙΜΟ πέρασμα **από ΚΤΕΟ, χωρίς λάδωμα... Τα αγροτικά που λες, καθώς και άλλα (γνωστή μου ήθελε να περάσει Λάντα 35ετίας ΤΟΤΕ, που ΕΝΑ από τα προβλήματα ήτα μια αρκετά μεγάλη τρύπα στο πάτωμα, λόγω εξαιρετικά παρατεταμένης σκουριάς. Νομίζω τα κατάφερε.. ) περνάνε μεν, γλιστρώντας και στάζοντας από λαδι δε...

                                  Και εγω υπερ του ΝΟΜΙΜΟΥ περασματος ειμουνα και ειμαι Γιωργο αλλα πολλες φορες οι κυριοι σε κανουν να γινεσαι παρανομος και να ψαχνεσε δια ''πλαγίας οδου'' αφου δεν μπορεις να κανεις και τιποτα αλλο.Ακουστε και το καλυτερο....Λογο αλουμινενιον βασεων στον πισω αξονα ο ελενκτης ηθελε να με κοψει γιατι λεει θα πρεπει το αυτοκινητο να εχει εστω λιγο τζογο και οχι να ειναι ''τσιμεντο'' Απο την αλλη αν παιζει αρκετα τοτε σε κοβουν αυτοματος.Τι να πεις...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4
                                  • 4 / 4
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr