Δημοσιεύω την επιστολή που σκοπεύουμε μέσα στην επόμενη εβδομάδα να στείλουμε στην ΟΜΑΕ-ΕΠΑ και αφορά το φλέγον, για εμάς τους αγωνιζόμενους, θέμα της κατηγοριοποίησης των αυτοκινήτων στα Ράλλυ-Σπριντ. Το θέμα έχει καλυφθεί πλήρως, πιστεύω, από τις έως τώρα συζητήσεις. Παρακαλώ όποιος εν ενεργεία οδηγός-συνοδηγός αγώνων συμφωνεί με το περιεχόμενο αυτής της επιστολής, ας προσυπογράψει με μία δημοσίευσή του σε αυτό το θέμα, λαμβάνοντας με αυτόν τον τρόπο και την ευθύνη της υπογραφής του. Ήδη υπάρχει μεγάλη απήχηση και θα δημοσιευθεί ο πλήρης κατάλογος ονομάτων.
Το χρονικό περιθώριο που θα θέλαμε να θέσουμε είναι έως την επόμενη Τετάρτη 29/2/2012, ούτως ώστε να δώσουμε το χρονικό περιθώριο στην αρχή του σπορ για πιθανές (μακάρι) αλλαγές.
Θα ήθελα να προσθέσω εδώ, ότι το πνεύμα της επιστολής αυτής, είναι μακριά από προσωπικά μικροσυμφέροντα, και σκοπό έχει να προάγει την ισονομία, τη δικαιοσύνη των κανονισμών και, εν γένει, την ανάπτυξη και την εξασφάλιση της βιωσιμότητας του σπορ στη χώρα μας.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση ή πληροφορία, τα τηλέφωνα επικοινωνίας των συντακτών και συντονιστών της προσπάθειας είναι:
Λευτέρης Σιμάτος 6944396905
Σωτήρης Κυριαζής 6973406039
Σπύρος Πούντος 6977577797
' *ΠΡΟΣ: ΟΜΑΕ - ΕΠΑ
Αθήνα 21/02/2012
Αξιότιμοι κύριοι,
Οι υπογράφοντες οδηγοί αγώνων την παρούσα επιστολή, προτείνουμε στον θεσμό του κυπέλλου Ραλλύ Σπρίντ την αλλαγή της κατάταξης των αγωνιστικών αυτοκινήτων σε κατηγορίες Ν, Α, Ε με τις αντίστοιχες κλάσεις όπως εφαρμόζεται στους υπόλοιπους αγώνες και όχι ανάλογα με τον κυβισμό των αυτοκινήτων, όπως εφαρμόζεται μέχρι σήμερα μόνο για τον θεσμό των Ραλλύ Σπρίντ και μόνο στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου, προτείνουμε και την απόσυρση της πρότασης «Στα ράλλυ σπρίντ τα αυτοκίνητα της ομάδος Ν θα ελέγχονται με το δελτίο αναγνώρισης της ομάδος Α σύν τις εθνικές ελευθερίες» από την Εγκύκλιο 11/2012 – Τεχνικοί Κανονισμοί 2012, Παράγραφος 1.
Με την αλλαγή που προτείνουμε, πιστεύουμε πως τα Ραλλύ Σπρίντ θα γίνουν ακόμη πιο ελκυστικά για τους οδηγούς ενώ θα έχουν ένα ακόμη κίνητρο συμμετοχής και πληρώματα με αυτοκίνητα κατηγορίας Ν που έως τώρα δεν είχαν, καθότι με τους ισχύοντες κανονισμούς πρέπει να συναγωνίζονται στην ίδια κατηγορία με αυτοκίνητα πολύ δυνατότερα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα και την προσέλκυση νέων οδηγών με αυτοκίνητα προσιτού κόστους (όπως είναι τα Ν) σε οικονομικούς αγώνες (όπως είναι τα Ράλλυ-Σπριντ), πράγμα σημαντικό στην παρούσα οικονομική συγκυρία.
Τέλος, επισημαίνουμε πως η επιστολή αυτή έχει υπογραφεί από «ενεργούς» αγωνιζόμενους που είχαν εκδώσει αγωνιστική άδεια για το 2011.
*
Ονόματα:
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΥΝΤΟΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΙΜΑΤΟΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΙΓΚΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΥΛΛΑΣ
ΣΠΥΡΟΣ ΝΙΚΑΣ
................
................