-
Ο χρήστης nass έγραψε:
- Η χρήση αναγνωρισμένων καθισμάτων σύμφωνα με το τρέχον Παράρτημα J (άρθρο 253.16) ή παλαιότερα J ή αγωνιστικών καθισμάτων της εποχής [§ 5.22]. Τα προσκέφαλα συνιστώνται για όλα τα αυτοκίνητα [§ 5.16]. Απαγορεύεται η χρήση καθισμάτων του κατασκευαστή.
Αρα καθίσματα παραγωγής εποχής ΔΕΝ επιτρέπονται, μόνο αγωνιστικά εποχής και μοντέρνα. Τα προσκέφαλα δεν είναι υποχρεωτικά.
Οι νορμάλ βάσεις επιτρέπονται και στα ιστορικά και στα μοντέρνα, οπότε δεν τίθεται θέμα επ΄αυτού.
Τώρα το είδα αυτό Νάσο... Σε ποιον κανονισμό αναφέρεται αυτό που έχεις κανει quote? Ο Κ-2012 αναφέρει:
5.22 Kαθίσματα
5.22.1 Στα Αγωνιστικά Αυτοκίνητα Μεγάλου Τουρισμού (GTS) και τα Αγωνιστικά Αυτοκίνητα Τουρισμού (CT) της περιόδου F
(1/1/1962) ή αργότερα,* εάν τα αυθεντικά εμπρόσθια καθίσματα έχουν αλλαχθεί**, πρέπει να τοποθετούνται είτε καθίσματα με
προδιαγραφές της περιόδου ή καθίσματα με ομολογκασιόν της FIA εν ισχύ. Για τις άλλες περιόδους συνιστώνται τέτοια
καθίσματα.
Στα αυτοκίνητα Μεγάλου Τουρισμού (GT) και τα αυτοκίνητα Τουρισμού (T) της περιόδου F (1/1/1962) ή αργότερα, εάν τα
αυθεντικά εμπρόσθια καθίσματα έχουν αλλαχθεί, πρέπει να τοποθετούνται είτε καθίσματα με προδιαγραφές της περιόδου ή
καθίσματα με ομολογκασιόν της FIA εν ισχύ. Για τις άλλες περιόδους συνιστώνται τέτοια καθίσματα.* -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Κυριε Μελετόπουλε μια ερωτηση.
Ειναι το 'ελατωμα μου' οτι δεν ξερω να το ρωταω και να μην ντρεπομαι γι αυτο.Το Χ ιστορικό 'στην εποχη' του ετρεχε 'οπως ειναι' με χωρις hans κ.λ.π.
Σημερα παλι τρεχει ( φανταζομαι καποια κλικ πιο κατω) σε ασφαλεστερες συνθηκες απο 'τοτε'
Οι παρεμβασεις ασφαλειας μπορουν εν δυναμη να ακυρωσουν εν μερη την αυθεντικοτητα του.
Χαριτολογόντας φανταζεστε ενα Ford T με cage?Απο την αλλη καταλαβαινω και την απαιτηση για μεγιστη προστασια του πληρωματος
αν οντως αυτο ειναι που θελει η Ομοσπονδια ( αυτο που πιο πανω ελεγα 'φιλοσοφία') δεν ειναι καπως αυτα αντικρουομενα??Να ζηταμε δηλαδη απο ενα 'αρχαιο' αυτοκινητο κατι, για το οποιο οταν φτιαχτηκε, δεν προβλεπόταν...
Ξαναλεω , σαφως και κατανοω τα θεματα ασφαλειας. Μηπως αυτο πρεπει ξεκαθαριστει οτι ειναι δηλ η φιλοσοφία της ομοσπονδιας 'κι ας τρεχουν 5 αυτοκινητα' ( καθ' υπερβολή ), κι αυτα που δεν πληρουν τοις προδιαγραφες ας τρεχουν πχ ρεγκουλαριτυ..
Ευχαριστω
Καλέ μου φίλε Φωκίωνα, παλιά οι στρατιώτες φορούσαν ‘σκελέες’ και έτρεχαν να τα μαζέψουν, και μισό ξεχνούσαν τον εχθρό!!!!.... σήμερα με τα μποξεράκια, το μυαλό τους είναι στον εχθρό!. Αυτό σημαίνει εξέλιξη!!!. Οι λάτρες της σκελέας ψόφησαν, σήμερα οι λάτρες της ασφάλειας πρωτοστατούν.
Να χέσω την αυθεντικότητα, όταν χάνω φίλους.
Και δεν υπάρχει κανενός φιλοσοφία, μα μια ωμή πραγματικότητα: όσοι μεθυμών ΝΑΙ, οι καθ υμών ρεγκιουλαριτύ…… απλές στοιχειοθετημένες ενιαίες, μηδέποτε αλλοιωμένες!.
Α. -
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
- Η χρήση αναγνωρισμένων καθισμάτων σύμφωνα με το τρέχον Παράρτημα J (άρθρο 253.16) ή παλαιότερα J ή αγωνιστικών καθισμάτων της εποχής [§ 5.22]. Τα προσκέφαλα συνιστώνται για όλα τα αυτοκίνητα [§ 5.16]. Απαγορεύεται η χρήση καθισμάτων του κατασκευαστή.
Αρα καθίσματα παραγωγής εποχής ΔΕΝ επιτρέπονται, μόνο αγωνιστικά εποχής και μοντέρνα. Τα προσκέφαλα δεν είναι υποχρεωτικά.
Οι νορμάλ βάσεις επιτρέπονται και στα ιστορικά και στα μοντέρνα, οπότε δεν τίθεται θέμα επ΄αυτού.
Τώρα το είδα αυτό Νάσο... Σε ποιον κανονισμό αναφέρεται αυτό που έχεις κανει quote? Ο Κ-2012 αναφέρει:
5.22 Kαθίσματα
5.22.1 Στα Αγωνιστικά Αυτοκίνητα Μεγάλου Τουρισμού (GTS) και τα Αγωνιστικά Αυτοκίνητα Τουρισμού (CT) της περιόδου F
(1/1/1962) ή αργότερα,* εάν τα αυθεντικά εμπρόσθια καθίσματα έχουν αλλαχθεί**, πρέπει να τοποθετούνται είτε καθίσματα με
προδιαγραφές της περιόδου ή καθίσματα με ομολογκασιόν της FIA εν ισχύ. Για τις άλλες περιόδους συνιστώνται τέτοια
καθίσματα.
Στα αυτοκίνητα Μεγάλου Τουρισμού (GT) και τα αυτοκίνητα Τουρισμού (T) της περιόδου F (1/1/1962) ή αργότερα, εάν τα
αυθεντικά εμπρόσθια καθίσματα έχουν αλλαχθεί, πρέπει να τοποθετούνται είτε καθίσματα με προδιαγραφές της περιόδου ή
καθίσματα με ομολογκασιόν της FIA εν ισχύ. Για τις άλλες περιόδους συνιστώνται τέτοια καθίσματα.*
Φίλε Δημήτρη, ο Νάσος αναγιγνώσκει τον κανονισμό, συμφωνεί δεν συμφωνεί!.
Εγώ διαφωνώ δημοσίως αιτιολογώντας!!!!....
Όταν ένα αυτοκίνητε GTS η GT, της περιόδου F, με σημερινή αξία 5000ε, αγοράζετε 35000ε , θα βάλεις εσύ το κεφάλι σου στον ‘ντορβά’ να εγγυηθείς για το σβέρκο του?. μια τρίχα από τα ούμπαλα του ιδιοκτήτη είναι τα περίπου 2000 γιούρια!!!.... άλλωστε τα μεταξωτά βρακιά, είναι για τους επιδέξιους κόκκους!!!.
Μα σίγουρα όταν ο ΤΕ διαπιστώνει εκμοντερνισμό σε συστήματα ασφάλειας, βάζει το ΟΚ. ΟΚ για εσένα, για να σε έχουμε και του χρόνου……… τον οργανωτή χέστων, σε βλέπει σαν παράβολο!. Το θέμα είναι πως βλέπεις εσύ τον εαυτό σου…….
Α. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ok αντιληπτή η οπτική σκοπιά - ευχαριστω.
Τα «αυτονόητα» σου είπε καλέ μου φίλε Φωκίωνα, και είναι ακριβής στην περίπτωση.
Δεν υπάρχει οπτική γωνία στην περίπτωση, είναι η μόνη αλίθια!. Μα οι αρνητές, η οι αναρχικοί της λογικής και της ορθής σκέψης, πρέπει να ονοματίζονται και να απομακρύνονται.
Α. -
Μαστορα, οπως ειπα δεν φτιαχνω εγω τους κανονισμους, εγω απλώς τους εφαρμοζω στον καλυτερο βαθμό που μπορω.
Ρωτησα τον Κο Μελετοπουλο για την φιλοσοφία της ομοσπονδιας απεναντι στο θεμα ως μελους της επιτροπής κονονισμών που ειναι περαν βεβαια του γεγονότος οτι συμετεχει στο παρον φορουμ.Και βεβαια ισως κακως απομονοσαμε μονο το χανς και μονο τα ιστορικά... οι παραγοντες που επειρεαζουν το γεγονος του να 'περασουμε ολοι καλα' δεν ειναι μονο αυτοι και βεβαιως δεν μπορουν να εξεταστουν αποσπασματικά, πχ δεν ειναι μονο το αυτοκινητο ειναι και το στησιμο του αγωνα κ.λ.π.
Δηλ. δεν εχει νοημα να πεις οτι το Χ αυτοκινητο ΠΡΕΠΕΙ να εχει cage και ΠΡΕΠΕΙ να εχει ζωνες αλλα τα καθισματα προερετικα...
Απλά ξαναλεω ειναι χρησιμο να ξερεις ποια ειναι η αποψη της Ομοσπονδιας συμφωνεις δε συμφωνεις ( εννοοντας οτι θα πρεπει επιβαλοντας κατι να παρεχεις και μια λυση παραλληλα για τους μη δυναμενους για οποιοδηποτε λογο να την ακολουθησουν - αλλα αυτα ξεφευγουν των γνωσεων μου )...
Edit
Καποια στιγμη ειχα ρωτησει αν εχει γινει μια στατιστική αναλυση των συμετοχων σε σχεση πχ με το ποσα αυτοκινητα ειναι καταγεγραμμενα, που συμετεχουν ποια συμετεχουν τι κατηγοριων ειναι κ.λ.π. κ.λ.π. αλλα τοτε που το ρωτησα 'με πηραν απο την μουρη' και το σταματησα... -
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
- Η χρήση αναγνωρισμένων καθισμάτων σύμφωνα με το τρέχον Παράρτημα J (άρθρο 253.16) ή παλαιότερα J ή αγωνιστικών καθισμάτων της εποχής [§ 5.22]. Τα προσκέφαλα συνιστώνται για όλα τα αυτοκίνητα [§ 5.16]. Απαγορεύεται η χρήση καθισμάτων του κατασκευαστή.
Αρα καθίσματα παραγωγής εποχής ΔΕΝ επιτρέπονται, μόνο αγωνιστικά εποχής και μοντέρνα. Τα προσκέφαλα δεν είναι υποχρεωτικά.
Οι νορμάλ βάσεις επιτρέπονται και στα ιστορικά και στα μοντέρνα, οπότε δεν τίθεται θέμα επ΄αυτού.
Τώρα το είδα αυτό Νάσο... Σε ποιον κανονισμό αναφέρεται αυτό που έχεις κανει quote? Ο Κ-2012 αναφέρει:
5.22 Kαθίσματα
5.22.1 Στα Αγωνιστικά Αυτοκίνητα Μεγάλου Τουρισμού (GTS) και τα Αγωνιστικά Αυτοκίνητα Τουρισμού (CT) της περιόδου F
(1/1/1962) ή αργότερα,* εάν τα αυθεντικά εμπρόσθια καθίσματα έχουν αλλαχθεί**, πρέπει να τοποθετούνται είτε καθίσματα με
προδιαγραφές της περιόδου ή καθίσματα με ομολογκασιόν της FIA εν ισχύ. Για τις άλλες περιόδους συνιστώνται τέτοια
καθίσματα.
Στα αυτοκίνητα Μεγάλου Τουρισμού (GT) και τα αυτοκίνητα Τουρισμού (T) της περιόδου F (1/1/1962) ή αργότερα, εάν τα
αυθεντικά εμπρόσθια καθίσματα έχουν αλλαχθεί, πρέπει να τοποθετούνται είτε καθίσματα με προδιαγραφές της περιόδου ή
καθίσματα με ομολογκασιόν της FIA εν ισχύ. Για τις άλλες περιόδους συνιστώνται τέτοια καθίσματα.*Εγκύκλιος τεχνικών κανονισμών του 2011 (του 2012 δεν έχει ακόμα δημοσιευθεί) Οι εντός παρένθεσης παράγραφοι αναφέρονται στις παραγράφους του Κ (δηλ. πρόκειται για τις ίδιες) Ποιάς χρονιάς Κ δεν ξέρω, αυτό πρέπει να είναι έτσι πολλά χρόνια.
Ενδεικτικά το Κ του 2011 λέει μόνο το ένα από τα παραπάνω
5.22 Kαθίσματα
5.22.1 Στα Αγωνιστικά Αυτοκίνητα Μεγάλου Τουρισμού (GTS) και τα Αγωνιστικά Αυτοκίνητα Τουρισμού (CT) της περιόδου G
(1/1/1962) ή αργότερα, εάν τα αυθεντικά εμπρόσθια καθίσματα έχουν αλλαχθεί, πρέπει να τοποθετούνται είτε καθίσματα με
προδιαγραφές της περιόδου ή καθίσματα με ομολογκασιόν της FIA εν ισχύ. Για τις άλλες περιόδους συνιστώνται τέτοια
καθίσματα.http://www.omae-epa.gr/sites/www.omae-epa.gr/files/HISTORIC_K_2011.pdf
-
Αρθρο 2012 254
EIΔIKEΣ ΔIATAΞEIΣ ΓIA AYTOKINHTA ΠAPAΓΓHΣ (OMAΔA N)
6.4 ΖΑΝΤΕΣ KAI ΕΛΑΣΤΙΚΑ
6.4.1 Ζάντες
Οι ζάντες είναι ελεύθερες, αφού τηρηθεί η αναγνωρισμένη μέγιστη διάμετρος (άρθρο 801(a) του δελτίου αναγνώρισης) και το μέγιστο
πλάτος (άρθρο 801(b) του δελτίου αναγνώρισης). Επιτρέπεται η χρήση ζαντών με μικρότερες διαστάσεις.Δηλαδή, σε οσα αυτοκινητα είχε δοθεί η ελευθερία να φορεσουν μεγαλύτερης διαμέτρου Ζάντες, οπως τα Peugeot 106(15αρες), τώρα πάλι τους βάζετε να τις πετάξουν? Ετσι σε 1,5 μήνα?
Είμαστε τρελοί? ή κάτι δεν καταλαβαίνω?ΝΑ ΦΎΓΕΤΕ, ΝΑ ΠΆΤΕ ΑΛΛΟΎ!!!!
-
Το J είναι οι διεθνείς κανονισμοί και το συγκεκριμένο άρθρο είναι έτσι καμιά 10αριά χρόνια
Η συγκεκριμένη ελευθερία έχει δοθεί εδώ και πολλά χρόνια μέσω της εγκυκλίου 11 (τεχνικοί κανονισμοί) η οποία δεν έχει δημοσιευθεί ακόμα. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα καταργηθεί ? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το J είναι οι διεθνείς κανονισμοί και το συγκεκριμένο άρθρο είναι έτσι καμιά 10αριά χρόνια
Η συγκεκριμένη ελευθερία έχει δοθεί εδώ και πολλά χρόνια μέσω της εγκυκλίου 11 (τεχνικοί κανονισμοί) η οποία δεν έχει δημοσιευθεί ακόμα. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα καταργηθεί ?Aπλα, (οπως οι περισσοτεροι) εδω και καμμια 10αρια χρονια δεν το ειχε ποτε διαβασει !!!
'el-em'
-
Δεν θα απαντήσω σε Κοντορεβιθούληδες...Για να μην 'ανέβω' στο επίπεδό του ειδίμωνα.
Νάσσο, δεν με κάνει κάτι να πιστευω...διαβάζω... και σημειώνω...Που θες να ξέρω τι αλλο εχει στο μυαλό του ο 'ποιητής' και πότε σκοπεύει να το εκδόσει...Εδώ αλλαξαν τα πάντα, γιατι να μην καταργηθούν και με 'ΜΑΓικα' και αυτά?
Δεν θα ήταν ποιο σωστό, κάτω απο την συγκεκριμένη παράγραφο, να γράφει: ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ...! Ε? Και γενικότερα και στα υπόλοιπα θέματα, που ξεκινάς να διαβάσεις εναν κανονισμό και μπλέκεσαι με Εγκυκλίους, και Τεχννικούς κανονισμούς που ανερούνται απο τις επόμενες εγκυκλίους και τους κανονισμούς...Για ποιά Ελευθερία μιλάς? Εδώ λέει οτι απαγορευεται να χρησιμοποιήσεις μεγαλύτερες ζάντες απο οτι γράφει η ομολογκασιόν του GrN. Μόνο μικρότερες!
Τι δεν καταλαβαίνεις και πετάγοντε και οι κοντορεβιθούλιδες που τα γνωρίζουν ολα...?Λέω!
-
Νομίζω είναι καλύτερα που όλοι οι εθνικοί κανονισμοί είναι μαζεμένοι στην εγκύκλιο 11 και έτσι ξέρει κανείς J = διεθνής κανονισμός + εγκύκλιος 11 = εθνικές διαφορές με τα διεθνή.
Αλλά δεν αλληλοαναιρούνται, ίσα-ίσα που σε σχέση με (πολύ) παλιά είναι πολύ πιο μαζεμένα:J (μοντέρνα)
Κ + J of the period (ιστορικά)
Εγκύκλιος 10 = όλες οι τεχνικές διαδικασίες
Εγκύκλιος 11 = όλοι οι εθνικοί τεχνικοί κανονισμοί
Τεχνικός κανονισμός κατηγορίας Ε
Τεχνικός κανονισμός 4χ4
Τεχνικος κανονισμός dragsterΚαι καμία εγκύκλιος δεν αναιρεί κάποιο τεχνικό κανονισμό δηλ. οι αλλαγές γίνονται απευθείας στους τεχνικούς κανονισμούς.
Ε δεν είναι και τόσο χαοτικά... Με αυτό που προτείνεις (που μπορεί να έχεις και δίκιο ) άντε να μην υπήρχε η εγκύκλιος 11 (που έχει και άλλα, πχ. για HANS, καύσιμα κτλ. οπότε και πάλι θα υπήρχε, απλά πράγματα όπως βάρη, λάστιχα, εθνικές ελευθερίες σε Α-Ν θα ενσωματώνονταν στο J) -
Δημοσιεύτηκαν μετά από μακρά κυοφορία οι τεχνικές εγκύκλιοι για το 2012:
Εγκύκλιος 10 - Διαδικασίες
Εγκύκλιος 11 - Τεχνικοί κανονισμοίΩρα για μελέτη και επανερχόμαστε...
-
καλησπερα.
5 ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Σε όλους τους αγώνες Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων πρέπει να διενεργείται μετά τον τερματισμό του αγώνα λεπτομερής τελικός τεχνικός έλεγχος σε τουλάχιστον τρία (3) διαφορετικά αυτοκίνητα.
Σε όλους τους αγώνες Πρωταθλημάτων και Κυπέλλων ο τελικός τεχνικός έλεγχος θα διενεργείται υποχρεωτικά σε συνεργείο .
Οι Αγωνοδίκες και ο Αλυτάρχης έχουν πάντως το δικαίωμα να υποδείξουν έλεγχο και σε όποια άλλα επιπλέον αυτοκίνητα επιθυμούν.
Τα σημεία στα οποία θα εκτελείται ο τελικός τεχνικός έλεγχος θα υποδεικνύονται από τους αγωνοδίκες σε συνεργασία με τον επικεφαλής τεχνικό έφορο και αναφέρονται στο έντυπο τελικού τεχνικού ελέγχου .
Οι Οργανωτές οφείλουν να παρέχουν στους T.E. κάθε δυνατή διευκόλυνση και βοήθεια για τη διεξαγωγή των τεχνικών ελέγχων. Ο χώρος όπου γίνεται ο τελικός τεχνικός έλεγχος πρέπει να είναι επίπεδος, μη προσπελάσιμος σε μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα και να διαθέτει επαρκή φωτισμό και στέγαση, έστω και πρόχειρη (αδιάβροχη τέντα). Κατά προτίμηση ο τελικός τεχνικός έλεγχος πρέπει να γίνεται σε συνεργείο με επαρκή τεχνικό εξοπλισμό (αναβατόρια κτλ.).δεν εινει λιγο αντιφατικά τα 2 κοκκινα? ειδικά οταν το πρωτο στην εγγυκλιο ειναι και bold και υπογραμισμενο?
-
'Στα ράλλυ σπρίντ τα αυτοκίνητα της ομάδος Ν θα ελέγχονται με το δελτίο αναγνώρισης της ομάδος Α σύν τις εθνικές ελευθερίες'
Φοβερό...Εξαίσιο...Αμίμητο.....Η συνεχίζεται......
-
Οπως εξήγησε ο el-em στο άλλο θέμα, αυτό σημαίνει ότι αν το αυτοκίνητο βρεθεί να μην είναι 'Ν' τότε δε βγαίνει εκτός αγώνα αλλά κατατάσσεται αυτόματα με τα 'Α'.
Βέβαια ότι δε βγαίνει νόημα, δε βγαίνειΟρισμένα άλλα σημεία:
- Καταργήθηκαν οι εθνικές επεκτάσεις διεθνών δελτίων αναγνώρισης
- Αν ένα Ν/4 βάλει στόμιο 33 mm τότε τρέχει Ν/4 ενώ αν βάλει στόμιο 34 mm τότε τρέχει Α/8 (βασικά Ν/4 + το έξτρα 1 mm δηλ. δεν επιτρέπονται οι λοιπές ελευθερίες της ομάδας Α, μην ξεχνάμε ότι τα πρόσφατα Ν/4 ΔΕΝ επιτρέπεται να τρέχουν σαν ομάδα Α)
- Δεν άλλαξε τίποτα στα περί ζαντών στην ομάδα Ν (βλ. σχετική συζήτηση παραπάνω)
- Επιτρέπονται ιστορικά αυτοκίνητα της νέας κατηγορίας 4 δηλ. 1982-1985
- Επειδή τότε υπήρχαν αυτοκίνητα ομάδων Ν και Α, αν το ιστορικό τρέχει σε αγώνα που δε προσμετρά σε θεσμό ιστορικών, εντάσσεται αντίστοιχα στις 'μοντέρνες' ομάδες Ν και Α.
- Θεσπίστηκε πάλι η εξαιρετικά επιτυχημένη στο παρελθόν ομάδα National (χωρίς τεχνικό κανονισμό προς το παρόν)
- Ιστορικά με σλικ λάστιχα σε αναβάσεις και ταχύτητες μόνο αν δεν αλλάζουν οι αναγνωρισμένες διαστάσεις ζαντών
- HANS (FHR) για ιστορικά από 1/7/2012 (έτοιμοι για νέες μακρές σχετικές συζητήσεις )
- Μπέρδεμα με τα S1600 στους αγώνες ταχύτητας: ενώ στην αρχή λέει ότι τρέχουν με τα δίλιτρα (Α/7), μετά λέει ότι τρέχουν με τα 1600 (Sport)...
- ...Στα οποία Sport τρέχουν όλα τα 1600άρια...
- ...αλλά τα βάρη είναι μπερδεμένα, άλλα λέει στη σελίδα 2 και άλλα στη σελίδα 12 (μάλλον στη 2 έπρεπε να διαγραφεί το 'και ταχύτητας')
- Επισημαίνεται ρητώς το προφανές, ότι αν ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιήσει εξαρτήματα από την επέκταση VR τότε παύει να ισχύει το J 255 (ομάδα Α) και ισχύει το J 260 (ομάδα R) άρα οι ελευθερίες και τα εξαρτήματα της ομάδας Α δεν μπορούν να ανακατεύονται με αυτά της ομάδας R, ένα 'R' αυτοκίνητο δεν είναι Α, ούτε το VR είναι ένα 'εξελιγμένο VO' της ομάδας Α
- Διευκρινίζεται ότι στα ιστορικά επιτρέπεται η χρήση ηλεκτρονικής ανάφλεξης μόνο αν επιτρεπόταν από τους κανονισμούς εποχής αλλά η διάταξη κόφτη στροφών είναι ελεύθερη
Επίσης: τεχνικός κανονισμός Ε εκ πρώτης όψης χωρίς αλλαγές εκτός της διάστασης περιοριστή Turbo που έγινε 34/38 (ράλι/αναβάσεις-ταχύτητες) για τα 4κίνητα και 38/άνευ για τα δικίνητα
Τέλος επειδή τις τελευταίες μέρες 3 άνθρωποι με ρώτησαν το ίδιο πράγμα: Το δελτίο αναγνώρισης του Renault Clio 16S/Williams έληξε (Λίστα δελτίων αναγνώρισης 2012), περιλαμβανομένης της 4ετούς παράτασης, 31/12/2007. Στον τεχνικό κανονισμό της Ε λέει:
Η μετακίνηση ενός αυτοκινήτου από τις ομάδες ΕΑ και ΕΝ στην ομάδα ΕΕ δεν επιτρέπεται εφόσον αυτό έχει μεταταχθεί στην ομάδα Ε μετά την 01/01/2008 , περιλαμβανομένης και της 4ετους παράτασης
Δηλαδή αν το δελτίο αναγνώρισης, συμπεριλαμβανομένης της 4ετούς παράτασης, έληξε πριν την 1/1/2008 τότε το αυτοκίνητο μπορεί να μείνει ΕΑ ή να γίνει ΕΕ ενώ μεταγενέστερα πρέπει υποχρεωτικά να μείνει ΕΑ.
Οπότε το Williams επιτρέπεται να γίνει ΕΕ και να ζυγίζει 880 κιλά.
-
................................
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οπότε το Williams επιτρέπεται να γίνει ΕΕ και να ζυγίζει 880 κιλά.
Και τι να το κάνει ο κακομοίρης το ΕΕ? Αφού οι Πυρινικοί φυσικοί-Φωστήρες - Επίτροποι, φρόντισαν να μην μετράει πουθενά, παραμόνο στην Γενική...Ετσι και αλιώς η κλάσεις των ΕΕ, δεν συμπλήρωνε πουθενά...Πάει και η F2, πάει και η γενική, αφού τα WRC-EE δεν κερδίζονται ούτε με κοπερσουκαρ...
Σαν ΕΑ, το clio και ολα τα ΕΑ, θέλουν εναν σκασμό Ευρώ, για να γίνουν ανταγωνιστικά...Αρα ουσιαστικά τους λένε: Βάλτε τα στον μούσκιο, μέχρι να φύγουν οι ανίκανοι... και να επανελθουν... οι λιγότερο ανίκανοι...Φοβερή η ιδέα της National...ΠΑΛΙ!!!
Είπαμε...ξυλώστε τους, οσο είναι καιρός...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τέλος επειδή τις τελευταίες μέρες 3 άνθρωποι με ρώτησαν το ίδιο πράγμα: Το δελτίο αναγνώρισης του Renault Clio 16S/Williams έληξε (Λίστα δελτίων αναγνώρισης 2012), περιλαμβανομένης της 4ετούς παράτασης, 31/12/2007. Στον τεχνικό κανονισμό της Ε λέει:Η μετακίνηση ενός αυτοκινήτου από τις ομάδες ΕΑ και ΕΝ στην ομάδα ΕΕ δεν επιτρέπεται εφόσον αυτό έχει μεταταχθεί στην ομάδα Ε μετά την 01/01/2008 , περιλαμβανομένης και της 4ετους παράτασης
Δηλαδή αν το δελτίο αναγνώρισης, συμπεριλαμβανομένης της 4ετούς παράτασης, έληξε πριν την 1/1/2008 τότε το αυτοκίνητο μπορεί να μείνει ΕΑ ή να γίνει ΕΕ ενώ μεταγενέστερα πρέπει υποχρεωτικά να μείνει ΕΑ.
Οπότε το Williams επιτρέπεται να γίνει ΕΕ και να ζυγίζει 880 κιλά.
Ζητώ συγνώμη για την παραπληροφόρηση που οφείλεται σε δική μου διαφορετική ανάγνωση του 'μετά' στην παρακάτω πρόταση:
Η μετακίνηση ενός αυτοκινήτου από τις ομάδες ΕΑ και ΕΝ στην ομάδα ΕΕ δεν επιτρέπεται εφόσον αυτό έχει μεταταχθεί στην ομάδα Ε μετά την 01/01/2008 , περιλαμβανομένης και της 4ετους παράτασης
δηλ. νόμιζα ότι 'μετά την 1/1/2008' σημαίνει 'από 2/1/2008 και πέρα' αλλά όχι, σημαίνει 'από 1/1/2008 και πέρα'.
Αυτό σημαίνει ότι εφ΄όσον το δελτίο αναγνώρισης του Clio έληξε 31/12/2007, τότε 'πάει Ε' 1/1/2008 και άρα περιλαμβάνεται στα αυτοκίνητα που δεν μπορούν να γίνουν ΕΕ αλλά πρέπει να παραμείνουν ΕΑ (άλλη τέτοια προφανής περίπτωση τα 106 Rallye 1.3)
Και πάλι ζητώ συγνώμη
-
Eτσι δυστυχως ........... και οχι μονον αυτη η περιπτωση κι απο πανω τα πετανε κι απ'τις f και εξαφανιζουν και μια !
Τι πιστευουν αραγε αυτα τα ουφο που εκατσαν να βγαλουν κανονισμους , οτι υπαρχουν **ελληνες σοβαροι **, που θα φερουν αυτην την εποχη στην Ελλαδα , μ'αυτην την σουπερ κυβερνηση , πιο συγχρονα αγωνιστικα αυτοκινητα ?
Ποιος να το ακουσει οτι το 2012 ειναι ετος για αναδιαταξη του αγωνιστικου στολου , και να μην ξεραθει στα γελια
Δηλαδη τα νεα αστερια ζουν σε ψηλοτερα συνεφακια απ'τον κ.Αλεκο , τον μεγα , τον πρωην , τον αναμορφωτη ....................
-
Το έζησα κι αυτό ...ξαφνικά άλλαξε η διατύπωση για την ένταξη στην ΕΕ και αυτό που έληξε στις 31/12/2007...ΔΕΝ μπορεί να ενταχθεί στην ΕΕ..._τι άλλο να πω...πια...τι αλλό να σκεφτεί κανείς...έχω μείνει άφωνος - Πεσαν τηλεφωνα σε μια νυχτα....αλλαξαν διατυπώσεις... σόου.....κανονικό...
Ρε είστε αλλού....αλλού...δεν παίζεστε....με τίποτα...μα με τίποτα...._
Ζάχος Βαγγέλης
TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON