-
Επειδή από την ηγεσία κανείς δεν ακούει, θα πρότεινα στους διοργανωτές των ασφάλτινων σπριντ (Δήμο ακούς; Εσείς είσαστε οι πρώτοι στη σειρά) να θεσμοθετήσουν (έστω και άτυπα) ξεχωριστή κατάταξη για την πολυπληθέστατη Ν2... Έτσι θα δοθεί κίνητρο για περισσότερες συμμετοχές, προσέλκυση νέων και αύξηση του συναγωνισμού.... Αναμένω...Έχει γίνει στο παρελθόν, καιρός είναι να καθιερωθεί και να αρθεί μέρος της κατάφωρης αδικίας της κατηγοριοποίησης με βάση τα κ.εκ στα σπριντ....
-
Επειδή από την ηγεσία κανείς δεν ακούει, θα πρότεινα στους διοργανωτές των ασφάλτινων σπριντ (Δήμο ακούς; Εσείς είσαστε οι πρώτοι στη σειρά) να θεσμοθετήσουν (έστω και άτυπα) ξεχωριστή κατάταξη για την πολυπληθέστατη Ν2... Έτσι θα δοθεί κίνητρο για περισσότερες συμμετοχές, προσέλκυση νέων και αύξηση του συναγωνισμού.... Αναμένω...Έχει γίνει στο παρελθόν, καιρός είναι να καθιερωθεί και να αρθεί μέρος της κατάφωρης αδικίας της κατηγοριοποίησης με βάση τα κ.εκ στα σπριντ....
-
Επειδή από την ηγεσία κανείς δεν ακούει, θα πρότεινα στους διοργανωτές των ασφάλτινων σπριντ (Δήμο ακούς; Εσείς είσαστε οι πρώτοι στη σειρά) να θεσμοθετήσουν (έστω και άτυπα) ξεχωριστή κατάταξη για την πολυπληθέστατη Ν2... Έτσι θα δοθεί κίνητρο για περισσότερες συμμετοχές, προσέλκυση νέων και αύξηση του συναγωνισμού.... Αναμένω...Έχει γίνει στο παρελθόν, καιρός είναι να καθιερωθεί και να αρθεί μέρος της κατάφωρης αδικίας της κατηγοριοποίησης με βάση τα κ.εκ στα σπριντ....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Επειδή από την ηγεσία κανείς δεν ακούει, θα πρότεινα στους διοργανωτές των ασφάλτινων σπριντ (Δήμο ακούς; Εσείς είσαστε οι πρώτοι στη σειρά) να θεσμοθετήσουν (έστω και άτυπα) ξεχωριστή κατάταξη για την πολυπληθέστατη Ν2... Έτσι θα δοθεί κίνητρο για περισσότερες συμμετοχές, προσέλκυση νέων και αύξηση του συναγωνισμού.... Αναμένω...Έχει γίνει στο παρελθόν, καιρός είναι να καθιερωθεί και να αρθεί μέρος της κατάφωρης αδικίας της κατηγοριοποίησης με βάση τα κ.εκ στα σπριντ....+1000
θα συμφωνήσω ασχέτως του ότι έχω κι εγώ Ν2.
Δεν είμαι από αυτούς που κοιτούν την πάρτυ τους, αγαπώ αυτό που κάνω και αυτή η πρόταση του Σπύρου (και ''επιθυμία'' πολλών) είναι για βελτίωση στο θέμα συμμετοχών και ανταγωνισμού για το σπορ γενικά και για μια κλάση φυτώριο! -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Επειδή από την ηγεσία κανείς δεν ακούει, θα πρότεινα στους διοργανωτές των ασφάλτινων σπριντ (Δήμο ακούς; Εσείς είσαστε οι πρώτοι στη σειρά) να θεσμοθετήσουν (έστω και άτυπα) ξεχωριστή κατάταξη για την πολυπληθέστατη Ν2... Έτσι θα δοθεί κίνητρο για περισσότερες συμμετοχές, προσέλκυση νέων και αύξηση του συναγωνισμού.... Αναμένω...Έχει γίνει στο παρελθόν, καιρός είναι να καθιερωθεί και να αρθεί μέρος της κατάφωρης αδικίας της κατηγοριοποίησης με βάση τα κ.εκ στα σπριντ....Α.Λ.Α. ακούς;;; Για να ξέρουμε καμιά δεκαριά Ν τι θα κάνουμε τελικά.....
-
Σπυρο!
Ειναι πολυ δυσκολο να χωριστουν ολες οι κατηγοριες ξεχωριστα στα σπριντ γιατι δεν θα συμπληρωνουν ποτε.
Ομως στην περιπτωση των Ν2, αφου δεν ειναι εφικτο απο τους κανονισμους, και αφου υπαρχουν συμμετεχοντες,
θα μπορουσαν οι λεσχες να το κανουν απο μονες τους!
..ετσι... σαν ενα μικρο κινητρο!
Το κοστος για 3 διδυμα κυπελλα ειναι πολυ μικρο!
ας με συγχωρησει η ΑΛΑ για την γκριζα διαφημιση.... αλλα στο σπριντ της ΕΛΕΤΑ δεσμευομαι προσωπικα οτι θα υπαρχουν ακομα και αν χρειαστει να τα πληρωσω απο την τσεπη μου! -
Η Ν2 είναι ειδική περίπτωση, αφού είναι η μόνη που άντεξε το διωγμό των Ν (εκτός Ν4) αυτοκινήτων από οικονομικούς αγώνες, από την έως τώρα διοίκηση του σπορ. Και αυτό λόγω ποσότητας...Εξαφανίστηκαν τα Ν1, Ν3....Τώρα επιμένουν στον αφανισμό και της Ν2....
Άλλα δεν βλέπω κίνηση από Α.Λ.Α. και ανησυχώ... Γι' αυτήν...
-
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Ειναι πολυ δυσκολο να χωριστουν ολες οι κατηγοριες ξεχωριστα στα σπριντ γιατι δεν θα συμπληρωνουν ποτε.Αυτό το επιχείρημα δεν το κατάλαβα ποτέ όπως εν γένει την επιμονή της πρώην ΕΘΕΑ νυν ΕΘΕΠΑ στις βάσει κυβικών κατηγορίες στα σπριντ.
Πρώτα-πρώτα δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί είναι ΟΚ να έχεις κλάσεις σε ράλι με 30 συμμετοχές αλλά όχι σε σπριντ με 50 συμμετοχές (τυπική κατάσταση τα 2 τελευταία χρόνια)
Δεύτερον, άσε πρώτα να μη συμπληρώσει και τις συμπτύσεις μετά με βάση το τρέχον σύστημα. Δηλαδή 'αν η τάδε κλάση της ομάδας Ν δε συμπληρώσει, τότε συμπτύσεται με την ίδια κλάση κυβικών της ομάδας Α' και όχι με την επόμενη κλάση κυβικών της ομάδας Ν'. Αντίστοιχα με την Α και την κατηγορία Ε. Ετσι έχεις και την πίτα ολόκληρη (αν έχεις συμμετοχές τότε οι κλάσεις είναι όπως στα ράλι) και το σκύλο χορτάτο (στη χειρότερη περίπτωση, αν δεν έχεις συμμετοχές, είσαι όπως σήμερα).
Τρίτον και κυριότερο, πως να έχει συμμετοχές αν διώχνεις κατευθείαν από τους φτηνότερους αγώνες (σπριντ) τα φτηνότερα αυτοκίνητα (Ν) ?
Στο κάτω-κάτω δεν είναι ανάγκη να βάλεις κλάσεις για όλα τα Ν ούτε ξεχωριστά Ε-Α-Ν. Θα μπορούσε δηλαδή να είναι:
-1400 Α-ΕΑ-ΕΕ
Ν/1 αν δε συμπληρώσει συμπτύσεται με την αποπάνω
1400-1600 Α-ΕΑ-ΕΕ
Ν/2 αν δε συμπληρώσει συμπτύσεται με την αποπάνω
1600-2000 Α-ΕΑ-ΕΕ
Ν/3 αν δε συμπληρώσει συμπτύσεται με την αποπάνω
2000- Α-ΕΑ-ΕΕ-Ν δεν πειράζει τα Ν/4 ας τρέχουν με τα 'μεγάλα'Το κοστος για 3 διδυμα κυπελλα ειναι πολυ μικρο!
Ελπίζω η αιτία για αυτή τη μπούρδα που συνεχίζεται τόσα χρόνια να μην είναι κάτι τόσο 'μικρό' ('μη μας βάλετε κλάσεις στα σπριντ γιατί θα πρέπει να πληρώνουμε πολλά κύπελλα' ) αλλά κάτι σημαντικότερο και θα είχε ενδιαφέρον να μας πει αν θέλει ο el-em (μια και είναι το μόνο νομίζω μέλος της ευρύτερης ΕΘΕΠΑ που γράφει στο 4TF) για ποιό λόγο δε γίνεται αυτό το απλούστατο και λογικότατο που ζητάει τόσος κόσμος τόσα χρόνια...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ειναι πολυ δυσκολο να χωριστουν ολες οι κατηγοριες ξεχωριστα στα σπριντ γιατι δεν θα συμπληρωνουν ποτε.
Αυτό το επιχείρημα δεν το κατάλαβα ποτέ όπως εν γένει την επιμονή της πρώην ΕΘΕΑ νυν ΕΘΕΠΑ στις βάσει κυβικών κατηγορίες στα σπριντ.
Πρώτα-πρώτα δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί είναι ΟΚ να έχεις κλάσεις σε ράλι με 30 συμμετοχές αλλά όχι σε σπριντ με 50 συμμετοχές (τυπική κατάσταση τα 2 τελευταία χρόνια)
Δεύτερον, άσε πρώτα να μη συμπληρώσει και τις συμπτύσεις μετά με βάση το τρέχον σύστημα....
+1. Ετσι ακριβώς είναι.
Και όσο και να φαίνεται αστείο η απάντηση που δόθηκε κάποια στιγμή, μετά απο επίμονες ερωτήσεις, είναι τα .... κύπελα και η διαχείριση των αποτελεσμάτων που λόγω μικρότερων εσόδων στα σπριντ δεν επαρκούσαν.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ειναι πολυ δυσκολο να χωριστουν ολες οι κατηγοριες ξεχωριστα στα σπριντ γιατι δεν θα συμπληρωνουν ποτε.
Αυτό το επιχείρημα δεν το κατάλαβα ποτέ όπως εν γένει την επιμονή της πρώην ΕΘΕΑ νυν ΕΘΕΠΑ στις βάσει κυβικών κατηγορίες στα σπριντ.
Πρώτα-πρώτα δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί είναι ΟΚ να έχεις κλάσεις σε ράλι με 30 συμμετοχές αλλά όχι σε σπριντ με 50 συμμετοχές (τυπική κατάσταση τα 2 τελευταία χρόνια)
Δεύτερον, άσε πρώτα να μη συμπληρώσει και τις συμπτύσεις μετά με βάση το τρέχον σύστημα. Δηλαδή 'αν η τάδε κλάση της ομάδας Ν δε συμπληρώσει, τότε συμπτύσεται με την ίδια κλάση κυβικών της ομάδας Α' και όχι με την επόμενη κλάση κυβικών της ομάδας Ν'. Αντίστοιχα με την Α και την κατηγορία Ε. Ετσι έχεις και την πίτα ολόκληρη (αν έχεις συμμετοχές τότε οι κλάσεις είναι όπως στα ράλι) και το σκύλο χορτάτο (στη χειρότερη περίπτωση, αν δεν έχεις συμμετοχές, είσαι όπως σήμερα).
Τρίτον και κυριότερο, πως να έχει συμμετοχές αν διώχνεις κατευθείαν από τους φτηνότερους αγώνες (σπριντ) τα φτηνότερα αυτοκίνητα (Ν) ?
Στο κάτω-κάτω δεν είναι ανάγκη να βάλεις κλάσεις για όλα τα Ν ούτε ξεχωριστά Ε-Α-Ν. Θα μπορούσε δηλαδή να είναι:
-1400 Α-ΕΑ-ΕΕ
Ν/1 αν δε συμπληρώσει συμπτύσεται με την αποπάνω
1400-1600 Α-ΕΑ-ΕΕ
Ν/2 αν δε συμπληρώσει συμπτύσεται με την αποπάνω
1600-2000 Α-ΕΑ-ΕΕ
Ν/3 αν δε συμπληρώσει συμπτύσεται με την αποπάνω
2000- Α-ΕΑ-ΕΕ-Ν δεν πειράζει τα Ν/4 ας τρέχουν με τα 'μεγάλα'Το κοστος για 3 διδυμα κυπελλα ειναι πολυ μικρο!
Ελπίζω η αιτία για αυτή τη μπούρδα που συνεχίζεται τόσα χρόνια να μην είναι κάτι τόσο 'μικρό' ('μη μας βάλετε κλάσεις στα σπριντ γιατί θα πρέπει να πληρώνουμε πολλά κύπελλα' ) αλλά κάτι σημαντικότερο και θα είχε ενδιαφέρον να μας πει αν θέλει ο el-em (μια και είναι το μόνο νομίζω μέλος της ευρύτερης ΕΘΕΠΑ που γράφει στο 4TF) για ποιό λόγο δε γίνεται αυτό το απλούστατο και λογικότατο που ζητάει τόσος κόσμος τόσα χρόνια...
+1000000000000000000000000000000000000
Μάλλον ο φόβος τους είναι ότι θα αδειάσουν τα ράλλυ (ποια; τα άδεια;)........
Πάντως το εντελώς αποκαρδιωτικό είναι ότι τίποτα δεν γίνεται με γνώμονα την προσέλκυση νέων (...και στην ψυχή..) σε entry level κλάσεις......
-
Ευτυχως που με ξυπνησε ο ΑΡr ΓΙΑΤΙ δεν δεν ημουν ενημερος για την συζητηση που αρχισε.
Εδω ειναι λιγο λεπτα τα πραγματα......
Σαν Δημος και οχι σαν ΑΛΑ, μπορω να παρω μερος και να πω οτι +1000000 συμφωνω και επαυξανω.
Και οσο περνα απο το δικο μου χερι, οι συμμετεχοντες με Ν2αυτοκινητα, θα διεκδικησουν 3 διδυμα κυπελλα στον αγωνα μας (εφοσον το εγκρινει το ΔΣ της Λεσχης ,κατι που ειναι πολυ πιθανο).
Για σκεφτειτε ομως καποιος απο τους βραβευομενους να να μην ειναι στην πραγματικοτητα Ν2????
Δεν δικαιουμαι σαν Λεσχη να τον ελεγξω για συμβατοτητα με την Ν ουτε μπορει να κανει κανεις ενσταση. και να πως θα αρχισουν μεταξυ των οδηγων οι γκρινιες.Προσωπικα παλι ,πστευω οτι ο Κανονισμος σπριντ θελει λιγο δουλεια ακομη,και να μην φοβαται η Επιτροπη κανονισμων να κανει τροποποιησεις και εν μεσω της χρονιας εφ οσον ειναι για το καλο του θεσμου.
dimos
-
Ο χρήστης dimos έγραψε:
Για σκεφτειτε ομως καποιος απο τους βραβευομενους να να μην ειναι στην πραγματικοτητα Ν2????
Δεν δικαιουμαι σαν Λεσχη να τον ελεγξω για συμβατοτητα με την Ν ουτε μπορει να κανει κανεις ενσταση. και να πως θα αρχισουν μεταξυ των οδηγων οι γκρινιες.Γιατί όχι ?
Σε όλους τους αγώνες, περιλαμβανομένων και των ράλι σπριντ, είναι υποχρεωτικό τα αυτοκίνητα να δηλώνονται και να ελέγχονται σε κάποια από τις παραπάνω ομάδες, ασχέτως αν κατηγοριοποιούνται περαιτέρω, σύμφωνα με το συμπληρωματικό κανονισμό του αγώνα (πχ. ανάλογα με τον κυλινδρισμό τους).
Στα ράλι σπριντ όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να δηλώνονται υποχρεωτικά στις ομάδες (Α, Ν) ή κατηγορίες (Ε ή ιστορικών 1, 2, 3 ) και τις αντίστοιχες κλάσεις στις οποίες ανήκουν και με βάση τις οποίες γίνεται ο τεχνικός έλεγχος στα αυτοκίνητα αυτά.
Εγκύκλιος 11 Τεχνικών κανονισμών
Βέβαια στην ίδια εγκύκλιο λέει το εξής ακατανόητο:
Στα ράλλυ σπρίντ τα αυτοκίνητα της ομάδος Ν θα ελέγχονται με το δελτίο αναγνώρισης της ομάδος Α σύν τις εθνικές ελευθερίες
Τι θέλει να πει ο ποιητής Οτι δεν έχει σημασία αν είναι Ν ή Α, ελέγχεται σαν Α (που αμέσως παραπάνω λέει ότι ελέγχεται ως ό,τι δηλωθεί) ? Οτι δεν ισχύουν οι VO του Ν ? (το τελευταίο αντίκειται και στο J 255)
Και για να πω την αλήθεια, η έλλειψη ωριμότητας κάποιων (να δηλώσουν το Α/6 Ν/2 για να πάρουν το κυπελλάκι της Ν/2 ) και τυχόν 'γκρίνιες' δεν θα ΄πρεπε να είναι αιτία να μη γίνει κάτι σωστό.
-
Γιατι? Μηπως στα ιστορικα τα ιδια δεν εκαναν? Τα 1300αρια μαζι με τα 1600. Πως το αντιμετωπιζω προσωπικα? Με τη γλωσσα στο μαγουλο που ελεγε κι ο ΚΚ και με την σκεψη 'φερτε τα να δειτε την εκδικηση της (1300σαρας) γυφτιας'.
Καλος αγωνας να γινει, να οδηγησουμε λιγο που τοχουμε ξεχασει και στ @...../..@ μας τα κυπελλα. Χωρις βεβαια να πιστευω οτι θα επρεπε να υπαρχουν ειδικα στη Ν2 των νεων και λιγοτερο ισχυρων οικονομικα. Μηπως το ιδιο δεν κανει με τον φοβο της καθιερωσης του συστηματος πολυνικους? -
θα κατεβω ν2 με το Α6,τυπικα σωστος δλδ!!!οεο!!!χαχα
σε ποια χωρα εχει διαχωρισμο μόνο ανα κυβικα, περα απο τη ψωροκωσταινα?.....και φυσικά, εννοειται, συμφωνω με νάσο ,και τι εγινε δλδ αμα δεν συμπληρώνουν οι κλάσεις? που το νέο? χαχαχαχαχα
-
Eιναι λοιπον γεγονος, μολις συνεδριασε η Οργανωτικη Επιτροπη και το ΔΣ της ΑΛΑ και αποφασιστηκε οτι αν διαγωνιζονται 5 και πλεον Ν2 θα απονεμηθουν διδυμα κυπελλα στους 3 πρωτους νικητες.
Θα εκδοθει εγκαιρως σχετικο δελτιο πληροφοριων.Τα ανωτερω επαθλα θα απονεμηθουν συμφωνα με τον κανονισμο ,που αναφερει οτι η διοργανωτρια Λεσχη μπορει να απονειμει επι πλεον Κυπελλα Περαν των προκηρυγμενων.
Τεχνικως θα λειτουργησουμε 'ηθικα' που λεει και ο Νασσος.
απο τα κυπελλα αυτα αποκλειεται απο τωρα ο Αμαξοπουλος !!!!!Θα εκδοθει εγκαιρως σχετικο δελτιο πληροφοριων.
Προσοχη στις αναγνωρισεις -μην γυρνατε αναποδα ειναι πολυ στενα σε σημεια!!!!
Διμοσ -
'Στα ράλλυ σπρίντ τα αυτοκίνητα της ομάδος Ν θα ελέγχονται με το δελτίο αναγνώρισης της ομάδος Α σύν τις εθνικές ελευθερίες '
Η παραπάνω πρόταση στην εγκύκλιο πρέπει να αποσυρθεί ΑΜΕΣΑ!!!!
Δεν καταλαβαίνουν ότι εκτίθενται; ( Σαν ΔΤΕ περισσότερο λυπάμαι για την στάση της Τεχνικής Επιτροπής....)
Προλαβαίνετε ακόμη να τα πάρετε πίσω....ΣΗΜΕΡΑ όχι αύριο...
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
'Στα ράλλυ σπρίντ τα αυτοκίνητα της ομάδος Ν θα ελέγχονται με το δελτίο αναγνώρισης της ομάδος Α σύν τις εθνικές ελευθερίες 'Η παραπάνω πρόταση στην εγκύκλιο πρέπει να αποσυρθεί ΑΜΕΣΑ!!!!
Δεν καταλαβαίνουν ότι εκτίθενται; ( Σαν ΔΤΕ περισσότερο λυπάμαι για την στάση της Τεχνικής Επιτροπής....)
Προλαβαίνετε ακόμη να τα πάρετε πίσω....ΣΗΜΕΡΑ όχι αύριο...
Σπυρο,
Επειδη ρωτησα και το εψαξα, σου απανταω, οτι απο την στιγμη που δεν υπαρχουν γκρουπ στα Σπριντ, παρα μονο κλασεις με κυβικα, αυτη η προταση που τοσο σε ξενισε, πρεπει να υπαρχει στον Γενικο κανονισμο. Παραδειγμα, δηλωνεις ενα 106 σαν Ν/2 και στον τεχνικο ελεγχο βρισκουν οτι το αυτοκινητο εχει σκουπα, αρα δεν ειναι Ν2 αλλα Α/6. Τι κανεις τοτε ? Τον πετας εξω και παει σπιτι του ?
Και βεβαια οχι. Τον εντασεις στην Α/6 !!!
Αυτο εννοει η προταση.
Βεβαια, επειδη η κατασταση ειναι αντιφατικη και επειδη πλεον υπαρχει αυτη η προταση, δεν θεωρω οτι πρεπει να συνεχιστει η υποχρεωση των αγωνιζομενων να δηλωνουν στα Σπριντ αν το αμαξι τους ειναι Α η Ν παρα μονο τα κυβικα.
Απο εκει και περα, με δεδομενη την οικονομικη κατασταση της χωρας, υπαρχει περιπτωση φετος να υπαρχουν πολλες συμμετοχες στα Σπριντ και μαλλον λιγες στα ραλλυ.Σε αυτην την περιπτωση ενδεχομενως να συμπληρωναν οι κλασεις/γκρουπ.
Στοχος ειναι, να αφησουμε τα πραγματα ως εχουν να δουμε πως θα εξελιχθει η χρονια και αν τα πραγματα κυλισουν οπως τα ανεφερα πιο πανω, να γινουν ριζικες αλλαγες για το 2013.
Ελπιζω να βοηθησα.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεύτερον, άσε πρώτα να μη συμπληρώσει και τις συμπτύσεις μετά με βάση το τρέχον σύστημα. Δηλαδή 'αν η τάδε κλάση της ομάδας Ν δε συμπληρώσει, τότε συμπτύσεται με την ίδια κλάση κυβικών της ομάδας Α' και όχι με την επόμενη κλάση κυβικών της ομάδας Ν'. Αντίστοιχα με την Α και την κατηγορία Ε. Ετσι έχεις και την πίτα ολόκληρη (αν έχεις συμμετοχές τότε οι κλάσεις είναι όπως στα ράλι) και το σκύλο χορτάτο (στη χειρότερη περίπτωση, αν δεν έχεις συμμετοχές, είσαι όπως σήμερα).
Στο κάτω-κάτω δεν είναι ανάγκη να βάλεις κλάσεις για όλα τα Ν ούτε ξεχωριστά Ε-Α-Ν. Θα μπορούσε δηλαδή να είναι:
-1400 Α-ΕΑ-ΕΕ
Ν/1 αν δε συμπληρώσει συμπτύσεται με την αποπάνω
1400-1600 Α-ΕΑ-ΕΕ
Ν/2 αν δε συμπληρώσει συμπτύσεται με την αποπάνω
1600-2000 Α-ΕΑ-ΕΕ
Ν/3 αν δε συμπληρώσει συμπτύσεται με την αποπάνω
2000- Α-ΕΑ-ΕΕ-Ν δεν πειράζει τα Ν/4 ας τρέχουν με τα 'μεγάλα'Νασο,πραγματικα ωραιες οι προτασεις σου!
Απο αυτο καταλαβαινω ομως... ποσο δυσκολο ειναι, να σκεφτει καποιος κατι...τοσο απλο!!!
Που δεν κοστιζει σχεδον τιποτα(ε δε χρειαζονται ακριβα κυπελλα),και δινει ενα σημαντικο κινητρο.
Κυριε Δημο συγχαρητηρια που ανταποκριθηκατε αμεσα!
Με ποιον τροπο σας ξυπνησε ο απρ?
Σνεελ δημος,το φελεκι μου μεσα με τα rallye στην γκριχελαντ, ερβαχτ και βαλε κυπελουνγκεν!
Λωρη,δεν θα μπορουσε εστω και πιλοτικα φετος να δοκιμαστουν σε καποια σπριντ καποιες απο αυτες τις προτασεις? -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
'Στα ράλλυ σπρίντ τα αυτοκίνητα της ομάδος Ν θα ελέγχονται με το δελτίο αναγνώρισης της ομάδος Α σύν τις εθνικές ελευθερίες '
Η παραπάνω πρόταση στην εγκύκλιο πρέπει να αποσυρθεί ΑΜΕΣΑ!!!!
Δεν καταλαβαίνουν ότι εκτίθενται; ( Σαν ΔΤΕ περισσότερο λυπάμαι για την στάση της Τεχνικής Επιτροπής....)
Προλαβαίνετε ακόμη να τα πάρετε πίσω....ΣΗΜΕΡΑ όχι αύριο...
Σπυρο,
Επειδη ρωτησα και το εψαξα, σου απανταω, οτι απο την στιγμη που δεν υπαρχουν γκρουπ στα Σπριντ, παρα μονο κλασεις με κυβικα, αυτη η προταση που τοσο σε ξενισε, πρεπει να υπαρχει στον Γενικο κανονισμο. Παραδειγμα, δηλωνεις ενα 106 σαν Ν/2 και στον τεχνικο ελεγχο βρισκουν οτι το αυτοκινητο εχει σκουπα, αρα δεν ειναι Ν2 αλλα Α/6. Τι κανεις τοτε ? Τον πετας εξω και παει σπιτι του ?
Και βεβαια οχι. Τον εντασεις στην Α/6 !!!
Αυτο εννοει η προταση.Μα el-em αυτό είναι στάνταρ διαδικασία και στα ράλι και παντού. Κάπου το λέει (βαριέμαι να το ψάξω τώρα) ότι 'αν κατά τη διάρκεια του ελέγχου εξακρίβωσης το αυτοκίνητο βρεθεί να μην είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς της ομάδας / κλάσης που είχε δηλωθεί, οι αγωνοδίκες έχουν δικαίωμα, μετά από πρόταση των τεχνικών εφόρων, να του αλλάξουν ομάδα / κλάση'.
Βρίσκεις ένα 106 Ν/2 με σκούπα ? --> Α/6
Βρίσκεις ένα Evo VI Ν/4 με 34 περιοριστή ? --> Α/8
κτλ. Το έχω κάνει δεκάδες φορές...Οπότε συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τι σημαίνει αυτή η φράση.
Βεβαια, επειδη η κατασταση ειναι αντιφατικη και επειδη πλεον υπαρχει αυτη η προταση, δεν θεωρω οτι πρεπει να συνεχιστει η υποχρεωση των αγωνιζομενων να δηλωνουν στα Σπριντ αν το αμαξι τους ειναι Α η Ν παρα μονο τα κυβικα.
Αυτή η υποχρέωση είχε ενταχθεί στους τεχνικούς κανονισμούς προ πολλών ετών όταν η τότε ΕΘΕΑ είχε βεβαιώσει την Τεχνική Επιτροπή, ότι θα αλλάξει τα σπριντ ώστε να έχουν κλάσεις. Η ΕΘΕΑ υπαναχώρησε και έμεινε η πρόβλεψη στους τεχνικούς κανονισμούς. Η οποία πράγματι, αφού ισχύουν τα κυβικά και μόνο, δεν έχει νόημα.
Απο εκει και περα, με δεδομενη την οικονομικη κατασταση της χωρας, υπαρχει περιπτωση φετος να υπαρχουν πολλες συμμετοχες στα Σπριντ και μαλλον λιγες στα ραλλυ.Σε αυτην την περιπτωση ενδεχομενως να συμπληρωναν οι κλασεις/γκρουπ.
Στοχος ειναι, να αφησουμε τα πραγματα ως εχουν να δουμε πως θα εξελιχθει η χρονια και αν τα πραγματα κυλισουν οπως τα ανεφερα πιο πανω, να γινουν ριζικες αλλαγες για το 2013.To να δίνεις κίνητρα στα φτηνότερα αυτοκίνητα να συμμετέχουν στη φτηνότερη μορφή αγώνων είναι 'ριζική αλλαγή' ?
Η πρόταση αυτή, όπως εξήγησα, υπάρχει εδώ και 5-6 τουλάχιστον χρόνια. Θέλει κι άλλη μελέτη ?Και εν τέλει, δεν εξήγησες τη βασική μου απορία: για ποιό λόγο επιμένει η ΕΘΕΑ στα κυβικά στα σπριντ ? Δε θέλω να πιστέψω ότι είναι για να μη δίνουν πολλά κύπελλα οι οργανωτές (ότι ενδεχομένως να 'έβγαζαν' τα κύπελλα και κέρδος από πάνω από τις αυξημένες συμμετοχές προφανώς δεν το σκέφτηκε κανείς...)
Εκανα παραπάνω συγκεκριμένη και λογική θεωρώ πρόταση. Σκεφτείτε την... Ακόμα και για φέτος, έστω και μόνο για τα ασφάλτινα σπριντ (όντως στα χωμάτινα μόνο Ν/4 τρέχουν)
-
Νασο,
Σαφως η προταση υπαρχει και για τους τεχνικους ελεγχους των ραλλυ. Εκει ομως αν βρεις μετα τον αγωνα ενα Ν/2 με σκουπα, τον στελνεις σπιτι του, στα σπριντ ομως αυτο δεν ισχυει και αυτο θελει να τονισει η προταση αυτη.
Φιλικα,
'el-em'
Κατηγορίες στα ράλι σπριντ