Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 134
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 488
    • 489
    • 136 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219283
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      matt21 last edited by

      Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
      Αισθητήρας στροφάλου.

      Nα περιμένω μεγάλη λυπητερή δηλαδή ε;

      Να ενισχύσω την πιθανότητα περι αισθητήρα στροφάλου λέγοντας πως τον τελευταίο μήνα όταν ήταν ζεστό έπαιρνε δύσκολα εμπρος, δηλαδή όταν είχα οδηγήσει 20-30 λεπτά που είχε πάρει θερμοκρασία δεν έπαιρνε με την 1η, ενώ κρύο ήταν οκ. Απόψε βέβαια δεν ήταν οκ ούτε κρύο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harlek last edited by

        Μέτρα την τάση στους πόλους της μπαταρίας, κι ας έχει πράσινο ματάκι. Μπορεί να εκπλαγείς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kotetsi last edited by

          Ο χρήστης kotetsi έγραψε:

          Τι μπορεί να είναι όταν το αυτοκίνητο μιζάρει αλλά δεν ξεκινάει ο κινητήρας; Δεν έχει immobiliser.
          Αντλία βενζίνης; Τι άλλο; Μπορώ να κοιτάξω κάτι μόνος μου για να αποκλείσω πιθανές αιτίες;

          Αισθητηρας θεσης στροφαλου.

          Πιθανώς αλλά ρε πστ μου πρόσφατα τον άλλαξα...

          Βενζινη εχει;

          Φυσικά!

          Είτε δεν έχει βενζίνη ή σπινθήρα.
          Είναι πολύ γενικό και θέλει ψάξιμο.

          Όταν γυρνάς το κλειδί (πριν τη μίζα) ακούς την αντλία;
          Αν προσπάθησες πολύ ώρα να το βάλεις μπρος, η εξάτμιση μυρίζει βενζίνη;

          Η αντλία ακούγεται, μάλλον δεν είναι αυτή λοιπόν. Δε μου μυρίζει γενικά βενζίνη.

          Το κωλάμαξο πάλι στο τέλος της εβδομάδας...

          Η αντλία τελικά... δεν ακουγόταν. Το παλικάρι της ΕΛΠΑ βέβαια όντας μάγκας πριν με φορτώσει στην πλατφόρμα πήρε ένα μαδέρι και ενώ κοπανούσε από κάτω μου είπε να μιζάρω. Η αντλία ξεκόλλησε και το αυτοκίνητο πήρε. Αλλάχτηκε σούμπιτη βέβαια (βγάζοντάς μας το λάδι βέβαια γιατί ήταν όλα σκευρωμένα εκεί μέσα).
          Κόστος: 85 ευρώ για την τρόμπα κι ένα λάστιχο κυλινδρικό που την στηρίζει στο φλοτέρ και 35 η εργασία.
          Το ευτυχές είναι πως η νέα τρόμπα ακούγεται λίγο περισσότερο από την παλιά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            matt21 last edited by

            Ο χρήστης harlek έγραψε:
            Μέτρα την τάση στους πόλους της μπαταρίας, κι ας έχει πράσινο ματάκι. Μπορεί να εκπλαγείς.

            H μπαταρία ήταν οκ τελικά.. 120 ευρώ μίζα (καινούργια) + εργασία 30 ευρώ=150. Να δω τι άλλο θα μου βγάλει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης panorg έγραψε:
              η οικονομικη οδηγηση ειναι τεχνη που δεν διδασκεται η εστω διδασκεται πολυ πολυ δυσκολα.

              Εντάξει μάλλον υπερβάλλεις λίγο για την οικονομική οδήγηση . Το πιο δύσκολο είναι πως ο οικονομικός τρόπος οδήγησης είναι άκρως βαρετός.

              Ότι διδάσκεται, διδάσκεται.... και ότι μαθαίνεται, μαθαίνεται.... το πόσο εφαρμόζεται είναι η ερώτηση. Θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο κάποιος μετά από εκπαίδευση να αλλάξει τελείως και μόνιμα τις συνήθειές του ώστε χωρίς να προσπαθεί να οδηγάει με σαφώς πιο οικονομικό τρόπο. Ναι είναι πολύ βαρετό.... ένας καλός τρόπος να το κάνουμε λιγότερο βαρετό είναι να προσπαθούμε ενεργά να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας στον τομέα αυτό.
              Αντίθετα θεωρώ πολύ πιο εύκολο να οδηγάς οικονομικά αν μάθεις από την αρχή έτσι, όταν είσαι νέος και πρωτομαθαίνεις να οδηγάς. Υποθέτω ότι όσοι μαθαίνουν τώρα να οδηγάνε θα είναι πολύ πιο συνειδητοποιημένα οικονομικοί από τους παλαιότερους που μάθαμε σε εποχές παχιών αγελάδων. Οι τωρινοί νέοι οδηγοί και πιο συγκρατημένοι περιμένω να είναι και πολύ πιο μετρημένοι στη χρήση του αυτοκινήτου (σε σχέση με ΜΜΜ, ποδήλατα, πεζοπορία κλπ) όχι επειδή αναγκαστήκανε μετά αλλά επειδή έτσι μαθαίνουνε από την αρχή.... Θα δείξει.... Ίσως αν κάποτε η βενζίνη φτηνύνει ξανά όλοι αυτοί οι νέοι να μην δυσκολευτούν να φτάσουν τους παλιούς....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bassstarlet
                bassstarlet last edited by

                Το μεγαλύτερο συν είναι πως προλαβαίνεις να ακούσεις περισσότερη μουσική.
                Το θέμα είναι όμως, στην επιστροφή μιας διαδρομής.
                Έχω απολαύσει την διαδρομή χαλαρός χωρίς να βιάζομαι στο «πήγαινε», αλλά στην επιστροφή, ειδικά το καλοκαίρι μετά το μπάνιο βιάζομαι να φτάσω σπίτι και νοιώθω πως είμαι στα πρόθυρα υπνηλίας.

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                  Το μεγαλύτερο συν είναι πως προλαβαίνεις να ακούσεις περισσότερη μουσική.
                  Το θέμα είναι όμως, στην επιστροφή μιας διαδρομής.
                  Έχω απολαύσει την διαδρομή χαλαρός χωρίς να βιάζομαι στο «πήγαινε», αλλά στην επιστροφή, ειδικά το καλοκαίρι μετά το μπάνιο βιάζομαι να φτάσω σπίτι και νοιώθω πως είμαι στα πρόθυρα υπνηλίας.


                  Άντε πάλι με τα παραπολιτικά [Mod]
                  Μα συμβουλή μου, και πρέπει όλοι να την έχουμε υπόψη μας, ότι η οδήγησης είναι ανάλογη με:
                  1)με την ικανότητα μας αντικειμενικά.
                  2)την οικονομία που θέλουμε να έχουμε.
                  3) την κατάσταση του δρόμου.
                  4) και κυριότερα να μην δείχνουμε ότι ήμαστε απροσάρμοστοι.

                  Φίλε mod, εάν έμαθε κάποιος στον συντηρητισμό, καλό είναι εάν γίνει ξαφνικά ‘ματσός’, να μην αλλάξει συνήθεις, είναι επικίνδυνο. Περισσότερο από τον καθένα.
                  Αντίθετα ένας ‘τρεχαλιάρης’, εύκολα γίνετε συντηρητικός, όταν εφαρμοστεί το «ουκ αν λάβεις, εκ του μη έχοντος…». Και σίγουρα εάν ξεπεραστεί μετά από χρόνια, η συνθήκη της ‘τούμπα’ τσέπης, τότε θα χρειαστεί προσαρμογή.
                  Όταν ήταν η εποχή να αγοράσω το καινούργιο 4Χ4, μου είπαν, ότι φτάνει μέχρι 130κμ/ωρα!.
                  Μου άρεσε όμως και αφήνοντας τα γρήγορα που έχω, πήγαινα στο εξοχικό με την υπηρέτρια του σπιτιού!. 100 -110. Σκοπός μου ήταν ότι όντας τρεχαλιάρης μια ζωή, εάν θα άντεχα……
                  Σημειωτέον ότι μια ζωή τρέχω!.
                  Ένα μήνα, που στην αρχή ζορίστηκα, μα προσαρμόστηκα!. Έκανα την αγορά και επί 2 μήνες πήγαινα σιγά (σύνολο με το παλιό 3 μήνες), για να το στρώσω. Συνήθισα!!!!!!.......
                  Μετά έπρεπε να το ανοίξω. Σανίδα το πεντάλ και στης 5800, είχα 190!!!!.... παραμύθια μου έλεγαν!.
                  Μα συνήθισα και έτσι 100 και έως 140!. Και είναι ωραίο να πηγαίνω με έως 6,8l/100, αντί για 14….
                  Πάω να τσικνίσω!!!!......
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    futureshock last edited by

                    καλησπερα παιδες...! αποκτησα ενα celica sti του 1992 και οταν ο δεικτης την βενζινης επεσε ηρθε κατι χιλιοστα πανω απο το Εmpty και 1-2 χιλιομετρα πριν το βενζιναδικο αναψε λαμπακι για λιγο και μετα ξαναεσβησε... στο γεμισμα αρχισε να σταματαει η αντλια στα ~43 λιτρα και τελικα μου εβαλε 45.5 λιτρα... το προβλημα μου ειναι οτι διαβασα οτι εχει ντεποζιτο 60 λιτρα στο εγχειριδιο... τι παιζει με το ολο θεμα???
                    επισης τα 9.5-10 λιτρα / 100 καταναλωση ειναι φυσιολογικη για 1600 - 105 αλογα αμαξι? με χρηση σε πολη κατα 70-80% και ελαχιστα ανοιγματα τις ταχυτητες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Μη το αφήνεις να αδειάζει περισσότερο από το λαμπάκι.
                      Και το σιβίκ μου έτσι είναι, με την βελόνα να δείχνει άδειο, έχει μέσα 10-15 λίτρα.

                      Η κατανάλωση είναι μεγάλη, πρέπει να είσαι συνέχεια σε μποτιλιάρισμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        futureshock last edited by

                        3 φορες που εχω βαλει βενζινη μεχρι τωρα αναβε το λαμπακι λιγο πριν το βενζιναδικο...τσιμα τσιμα...

                        απο επαρχια ειμαι... σπανια να παιξει μποτιλιαρισμα...
                        παντως η εργοστασιακη καταναλωση ειναι 7.1lt/100 ..
                        9.5-10lt μαλλον επειδη ειναι το 70-80% οπως ειπα χλμ σε πολη...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xeno last edited by

                          Αναφορικά με τα ηλεκτρονικά ζητήματα (δεν ξέρω αν είμαι εντός τόπικ) σας περιγράφω αυτό που μου συνέβη χθες το βράδυ στην 190Ε. Γυρίζοντας το διακόπτη για τα φώτα, ενώ αυτά ανάψαν κανονικά, όλο το ταμπλώ με εξαίρεση το RadioCD παρέμεινε σβηστό για μερικά λεπτά και μετά ξαφνικα στην πορεία φωτίστηκε. Φαντάζομαι από την υγρασία και το κρύο κάτι στις ασφάλειες ή κάποιο ρελέ δεν έκανε επαφή. Καμιά γνώμη για το που να κοιτάξω;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • X
                            xeno last edited by

                            Παιδιά, πού είναι ο 21 Quadra; πολύ καιρό έχω να δω δικό του post. (απορία -όχι τόσο τεχνική, αλλά... )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              antonis-team last edited by

                              Πράγματι το έχω παρατηρήσει εδώ και λίγο καιρό.
                              Φίλε μας ξέχασες?.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tsargy last edited by

                                Ο χρήστης XENO έγραψε:
                                Αναφορικά με τα ηλεκτρονικά ζητήματα (δεν ξέρω αν είμαι εντός τόπικ) σας περιγράφω αυτό που μου συνέβη χθες το βράδυ στην 190Ε. Γυρίζοντας το διακόπτη για τα φώτα, ενώ αυτά ανάψαν κανονικά, όλο το ταμπλώ με εξαίρεση το RadioCD παρέμεινε σβηστό για μερικά λεπτά και μετά ξαφνικα στην πορεία φωτίστηκε. Φαντάζομαι από την υγρασία και το κρύο κάτι στις ασφάλειες ή κάποιο ρελέ δεν έκανε επαφή. Καμιά γνώμη για το που να κοιτάξω;

                                Δεν ξέρω την εργονομία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, αλλά κάπου πρέπει να υπάρχει ροοστάτης για την ένταση φωτισμού του καντράν. Τέτοια ζημιά μου μυρίζει και τις περισσότερες φορές επανέρχεται με ένα σπρέι επαφών.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xeno last edited by

                                  Έχεις δίκιο tsargy. Μίλησα με τον ηλεκτρολόγο και μου είπε ότι αυτό συνήθως γίνεται όταν έχει πρόβλημα ο ροοστάτης μέσα στο ταμπλώ με τα όργανα. Θα ήταν σίγουρος για αυτό αν ταυτόχρονα δεν άναβαν και τα φώτα στάσης στα πίσω φανάρια του αυτοκινήτου, πράγμα που δεν τσέκαρα όταν συνέβη. Θα το πάω την Παρασκευή για να αλλάξει το ροοστάτη ή αν όπως λες επανέρχεται με το σπραίυ επαφών τότε έτσι, γιατί ο ροοστάτης δουλεύει αλλά δεν δίνει όλη την ένταση που έδινε παλιά στο φωτισμό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tsargy last edited by

                                    OK
                                    Aς ξεκινάμε απο τα φθηνά πρώτα...
                                    Και μιά που λέμε για φθηνά. Στις 28 του μήνα βγάζει το lidl ένα τέτοιο σπρέϊ με 2,99€ ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Χάλασε η γείωση στο ταμπλό;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                        Χάλασε η γείωση στο ταμπλό;


                                        Και κάτι άλλο φίλε, ο ρεοστάτης φωτεινότητας είναι από άνθρακα πλέον και όταν δεν τον κουνάμε καθόλου, με τους κραδασμούς του αυτοκινήτου κάνει τρύπα ο βραχίονας!.
                                        Πολλές φορές εάν τον παίξουμε λίγο, αποκαθίσταται το πρόβλημα.
                                        Σε καμία περίπτωση δεν κάνουμε χρίση ενός electronic contact spray. Τον χάσαμε και ας είναι και καινούργιος!!!!.
                                        Φιλικά
                                        Α.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • X
                                          xeno last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                          Χάλασε η γείωση στο ταμπλό;

                                          » 20/02/12 16:34
                                          Και κάτι άλλο φίλε, ο ρεοστάτης φωτεινότητας είναι από άνθρακα πλέον και όταν δεν τον κουνάμε καθόλου, με τους κραδασμούς του αυτοκινήτου κάνει τρύπα ο βραχίονας!.
                                          Πολλές φορές εάν τον παίξουμε λίγο, αποκαθίσταται το πρόβλημα.
                                          Σε καμία περίπτωση δεν κάνουμε χρίση ενός electronic contact spray. Τον χάσαμε και ας είναι και καινούργιος!!!!.
                                          Φιλικά
                                          Α.

                                          Leonp δεν το ξέρω αυτό, θα το δούμε την Παρασκευή.
                                          Antonis-team ευχαριστώ πολύ, θα το 'παίξω' λίγο και βλέπουμε. Όσο για το σπραίυ θα τόχω υπόψη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Γιατί δεν κάνει το καθαριστικό επαφών;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 136 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr