-
Ο χρήστης chrisk1967 έγραψε:
To Μανα μπεικε στο καδρο μονο και μονο για την ευκολια χρησης του ....Υποσεινηδητα θελω να το αποφυγω και ελεω Piaggio . Αν μπορουσα θα διαλεγα μια εκ των Ηοnda Crosstourer 1200 ( αυτη νε το DCT ) ή μια ΒΜW R 1200 GS . Eπιστρεφοντας στην πραγματικοτητα ομως μαλλον θα προτιμησω το απλο Tiger 800 ( με ABS ) .....Tι γνωμη εχετε και για την BMW F 800 GS ? Συγκριτικα με το TIGER εννοω ..... Πρεπει να αρχισουμε να λαμβανουμε υποψη και την καταναλωση πλεονΚαι τα δύο είναι πολύ αξιόλογα μηχανάκια. Το bmw έχω διαβάσει ότι καίει ελάχιστα. Πλέον παίζει και το προσωπικό γούστο.
-
Τελικα μαλλον το TRIUMPH / TIGER 800ABS ειναι το αντικειμενο ' του ποθου μου ' . Απο οτι διαβασα προσφερει και ατοκη χρηματοδοτηση με 50% προκαταβολη και δεδομενου οτι με καποια δυσκολια υπαρχουν τα χρηματα αποτελει ενα ' συν ' για την επιλογη του ....
Τωρα επειδη δεν γνωριζω πολλα πραγματα για την Triumph στην Ελλαδα ( Διαμενω στην Αχαια , αρα αγοραζω και συναλασσομαι με την Πατρα ) μπορει καποιος να αναφερει θετικες ή αρνητικες εμπειριες που ειχε με το ' Ελληνικο ' after sales .
Γενικα αλλα και στην Αχαια εαν υπαρχει καποιος στο Φορουμ ....Επισης κατι που με προβληματιζει ειναι η καταναλωση , ελεω τρικυλινδρου κινητηρα ....
Εχει κανεις να αναφερει κατι αξιομνημονευτο για την εν λογω μηχανη ? Θετικο ή αρνητικο ....
Ευχαριστω ολους για την μεχρι τωρα συμμετοχη τους
-
-
Kαλημερα Σπυρο ,
Γενικα συμφωνω μαζι σου οτι ειδικα η αγορα μοτοσυκλετας ειναι αυστηρα υποκειμενικη και εν γενει γεματη παθος και συναισθημα ....Περα απο αυτο ομως υπαρχουν παραγοντες που διαφοροποιουν τις μοτοσυκλετες μεταξυ τους οι οποιοι αναλογα με την χρηση της μοτοσυκλετας κανουν την συμβιωση μας μαζι τους ευκολοτερη ή δυσκολοτερη ....Αυτοι οι παραγοντες ειναι βεβαιως υποκειμενικη με διαφορετικη αξια για τον καθενα απο εμας ....
Για παραδειγμα εγω θεωρω την συμπεριφορα των αντιπροσωπων ( μετα την αγορα ) πολυ σημαντικη ...Ειδικα εαν δεν εχουμε να κανουμε με την Αθηνα που υπαρχει ποικιλια επιλογων και οι αντιπροσωποι / επισκευαστες δεχονται ισχυρο ανταγωνισμο ....
Απο οτι καταλαβα το δικτυο της TRIUMPH δεν ειναι και το πιο εκτεταμενο και με προβληματιζει λιγο αυτο ....Η εμπειρια μου σχετικα με τα μονοπωλια / ολιγοπωλια στις μικροτερες πολεις ειναι χαρακτηριστικη .....Η αλλαζονεια τους και η λογικη ' take it of leave it ' βρισκει το καταλληλο εδαφος και γιγαντωνεται ....Περιμενα πριν χρονια ενα ανταλλακτικο απο την PIAGGIO μεσω του αποκλειστικου αντιπροσωπου στο Αιγιο ( καθυστερησε δυο μηνες ) και τελικα οταν πηγα εγω ο ιδιος στην κεντρικη αντιπροσωπια της Αθηνας για να ελεγξω τι εχει συμβει , ανακαλυψα οτι ο αντιπροσωπος χρωστουσε στην κεντρικη αποθηκη και ουτε καν ειχε παραγγειλει το ανταλλακτικο ....
Βεβαια ο ενας το εριξε στον αλλον και εγω χρειαστηκα να αγορασω μονος μου το ανταλλακτικο και να επιστρατευσω τις ικανοτητες ενος φιλου για την τοποθετηση του παρα να χρησιμοποιησω το δικτυο διανομης οπως οφειλα να κανω ( Το σκουτερ μου τοτε ηταν και εντος εγγυησης )Πολυλογω αλλα τετοιες εμπειριες μας κανουν καχυποπτους και επιφυλακτικους ενω αυτο που θελουμε ειναι απλα να χαρουμε την μηχανη μος χωρις να εμπλακουμε στα γραναζια του δικτυου της καθε εταιρειας για τα οποια καμμια ευθυνη δεν φερουμε .
Αλλαζοντας θεμα οταν αγορασες την DUCATI τι ηταν αυτο που μετρησε για σενα καθοριστικα ?
-
-
Καλησπερα Σπυρο ,
Σιγουρα καποιος που σεβεται τον ευατο του ( και τα χρηματα του ) και αποκτα με γνωμονα την αγαπη του για κατι ( η οποια δεν ειναι επιφανειακη ή για φιγουρα οπως καμμια φορα συνεβαινε στα νιατα μας , κυριως απο ελλειψη ωριμοτητας και ανασφαλεια ) θελει να εξασφαλισει τις καλυτερες δυνατες συνθηκες για την Μηχανη του . Οχι μονο να την επιλεξει σωστα αλλα και να εξασφαλισει το απροσκοπτο μελλον της ....Το προβλημα ας πουμε εδω στην Αχαια ειναι οτι ο αντιπροσωπος - εξουσιοδοτημενος επισκευαστης ειναι ο εξης ενας και τουλαχιστον για την εντος εγγυησης περιοδο δεν εχεις αλλη επιλογη παρα να επιλεξεις αυτον . Επισης ειναι ο μονος προμηθευτης γνησιων ανταλλακτικων ( αναφερομαι κυριως σε πλαστικα και αναλωσιμα μη γενικου εμποριου ) εαν ο μη γενητο κατι συμβει ...
Στην Αθηνα ή και στην Θεσσαλονικη ο ανταγωνισμος σου επιτρεπει να αναζητησεις τον καλυτερο και να αναπτυξεις και την ' σχεση ' σου μαζι του ....Φαντασου ομως τωρα ολοκληρη Αχαια και Ηλεια ( νομιζω και Κορινθια ) να βασιζονται σε εναν μονο γνησιο αντιπροσωπο ....
Τελος παντων ...Ειναι και λιγο ρουλετα το πραγμα ....Αυτο που φαινεται εξασφαλίσμενο στην αρχη μπορει να αλλαξει αρδην ( Διαβαζα τα παραπονα ενος Harlea που με το κλεισιμο της αντιπροσωπειας στην Πατρα δεν ξερει που να αποτανθει ...) Και βεβαια οι γνησιοι αντιπροσωποι ειναι και αυτοι που θεωρητικα πρεπει να εμπνεουν εμπιστοσυνη οταν θα χρειαστεις κατι στην μηχανη που υπερβαινει τις γνωσεις σου .....
Εκτος και εαν καποιος επιλεξει μια μηχανη που εχει αρκετο καιρο στην Αγορα ,εχει περασει τις παιδικες ασθενειες της , εχει γινει αρκουντως γνωστη και οι επιλογες του κατοχου εχουν ετσι πολλαπλασιαστει ....
Aprilia MANA 850 GT ή Triumph TIGER 800