-
Καλησπερα!
Θα ηθελα τη βοηθεια σας για να επιλεξω αυτοκινητο μιας και το αλλο δυστυχως μου το τρακαραν και ειναι για πεταμα.
Ψαχνω ενα μικρο αυτοκινητο πολης, το οποιο να εχει μικρη καταναλωση και καλη τιμη.
Η χρηση που θα γινεται θα ειναι εντος πολης κυριως αλλα και μικρα ταξιδακια.
Ημουν απολυτα ευχαριστημενη με το peugeot 107 που ειχα (ηταν και μοντελο 2009 κλαψ) αλλα μου φαινεται λογο χαζομαρα να παρω παλι το ιδιο.
Το budget μου ειναι κατω απο 10.000 και θα δουμε, αν δε βγαινουν για καινουριο θα παρω μεταχειρισμενο.
Αυτο που θελω να εχει οσο γινεται δηλαδη ειναι ασφαλεια...το 107 αντεξε μια ισχυροτατη μετωπικη και η καμπινα δεν παραμορφωθηκε ιδιεταιρα και ευτυχως δεν υπηρξε μοιραιος τραυματισμος...
Επισης πιστευετε οτι αξιζει ενα μικρο αυτοκινητο πολης να ειναι ντιζελ?αξιζει τα παραπανω χρηματα μιας και το πετρελαιο πλεον ειναι στο 1,5 ευρω?Ακουω και διαφορα του στιλ οτι επειδη νοθευουν το πετρελαιο βγαζει πολλες κοστοβορες ζημιες κλπ
Η γνωμη σας?
ΕυχαριστωΥΓ ειδα οτι καποια μοντελα κυκλοφορουν και με κινητηρα υγραεριου, ποια ειναι η γνωμη σας?ειναι αξιοπιστα?
-
Καλησπερα!
Θα ηθελα τη βοηθεια σας για να επιλεξω αυτοκινητο μιας και το αλλο δυστυχως μου το τρακαραν και ειναι για πεταμα.
Ψαχνω ενα μικρο αυτοκινητο πολης, το οποιο να εχει μικρη καταναλωση και καλη τιμη.
Η χρηση που θα γινεται θα ειναι εντος πολης κυριως αλλα και μικρα ταξιδακια.
Ημουν απολυτα ευχαριστημενη με το peugeot 107 που ειχα (ηταν και μοντελο 2009 κλαψ) αλλα μου φαινεται λογο χαζομαρα να παρω παλι το ιδιο.
Το budget μου ειναι κατω απο 10.000 και θα δουμε, αν δε βγαινουν για καινουριο θα παρω μεταχειρισμενο.
Αυτο που θελω να εχει οσο γινεται δηλαδη ειναι ασφαλεια...το 107 αντεξε μια ισχυροτατη μετωπικη και η καμπινα δεν παραμορφωθηκε ιδιεταιρα και ευτυχως δεν υπηρξε μοιραιος τραυματισμος...
Επισης πιστευετε οτι αξιζει ενα μικρο αυτοκινητο πολης να ειναι ντιζελ?αξιζει τα παραπανω χρηματα μιας και το πετρελαιο πλεον ειναι στο 1,5 ευρω?Ακουω και διαφορα του στιλ οτι επειδη νοθευουν το πετρελαιο βγαζει πολλες κοστοβορες ζημιες κλπ
Η γνωμη σας?
ΕυχαριστωΥΓ ειδα οτι καποια μοντελα κυκλοφορουν και με κινητηρα υγραεριου, ποια ειναι η γνωμη σας?ειναι αξιοπιστα?
-
Καλησπερα!
Θα ηθελα τη βοηθεια σας για να επιλεξω αυτοκινητο μιας και το αλλο δυστυχως μου το τρακαραν και ειναι για πεταμα.
Ψαχνω ενα μικρο αυτοκινητο πολης, το οποιο να εχει μικρη καταναλωση και καλη τιμη.
Η χρηση που θα γινεται θα ειναι εντος πολης κυριως αλλα και μικρα ταξιδακια.
Ημουν απολυτα ευχαριστημενη με το peugeot 107 που ειχα (ηταν και μοντελο 2009 κλαψ) αλλα μου φαινεται λογο χαζομαρα να παρω παλι το ιδιο.
Το budget μου ειναι κατω απο 10.000 και θα δουμε, αν δε βγαινουν για καινουριο θα παρω μεταχειρισμενο.
Αυτο που θελω να εχει οσο γινεται δηλαδη ειναι ασφαλεια...το 107 αντεξε μια ισχυροτατη μετωπικη και η καμπινα δεν παραμορφωθηκε ιδιεταιρα και ευτυχως δεν υπηρξε μοιραιος τραυματισμος...
Επισης πιστευετε οτι αξιζει ενα μικρο αυτοκινητο πολης να ειναι ντιζελ?αξιζει τα παραπανω χρηματα μιας και το πετρελαιο πλεον ειναι στο 1,5 ευρω?Ακουω και διαφορα του στιλ οτι επειδη νοθευουν το πετρελαιο βγαζει πολλες κοστοβορες ζημιες κλπ
Η γνωμη σας?
ΕυχαριστωΥΓ ειδα οτι καποια μοντελα κυκλοφορουν και με κινητηρα υγραεριου, ποια ειναι η γνωμη σας?ειναι αξιοπιστα?
-
Τόσο μικρά αυτοκίνητα και σαν βενζινοκίνητα καίνε πολύ λίγο.
-
αρα πιστευεις οτι δεν αξιζει να σκασεις παραπανω λ7 για αλλο καυσιμο ε?
-
'Οπως λες δεν είναι και πολύ αξιόπιστο καύσιμο στην Ελλάδα ακόμα (Νοθεία) και υπάρχει κίνδυνοσ να αυξηθεί και η τιμή του. Άλλοστε και τα βενζινοκίντα μικρούλια δεν καίνε και πολύ.
-
Ford Ka 1.3,Hyundai i10 1.2,Kia Picanto 1.2,Renault Twingo 1.2 f/l στην κατηγορία Α
Μικρά, οικονομικά, κάτω από 10.000 και βγάζουν και το ταξιδάκι τους άνετα με καλά οδικά χαρακτηριστικά. To Τwingo προ-facelift επειδή έρχονται τα facelift ξεκινάνε από 8.200-8.300 με τέλη/πινακίδες.
Αν δεν σε ενοχλεί να ανέβεις σε διαστάσεις μέχρι 10.000 υπάρχουν Fiat Punto 1.4 77hp, Peugeot 207 1.4 95 hp(έρχεται το 208 τους επόμενους μήνες),Clio 1.2 TCE 100 hp(για στοκαρισμένα κομμάτια).Οσο για την απορία για diesel όλα τα μικρά είναι οικονομικότατα. Σκέψη για diesel αν κάνεις 15-20.000 χιλιόμετρα το χρόνο και αν.
-
για πετρελαιο σε καινουργιο αυτοκινητο δεν σε συμφερει γιατι θα βγει αρκετα παραπανω λεφτα για μια εκδοση με Diesel. αλλα οπως ειπε και ο octavia δεν εχουν τρομερη διαφορα στην καταναλωση μιας και τα βενζινοκινητα μικρα καινε εξισου λιγο καυσιμο.
εγω σε προτεινω για καινουργιο αμαξι το Kia picanto , το οποιο ξεκιναει γυρω στα 9.500 το 3θυρο και 9.700 το 5θυρο. Αν και ειναι ακριβως το οριο που budget που διαθετεις πιστευω αξιζει εστω και για ενα test drive μιας και ειναι μικρο και στενο αμαξακι με ικανοποιητικο και οικονομικο(4.2 λιτρα/100) κινητηρα και χωρις τελη κυκλοφοριας .
στο ιδιο στυλ ειναι και το hyundai i10 facelift το οποιο βγαινει πανω κατω στα ιδια λεφτα
-
δεν θελω πολλα κυβικα για να βγει οικονομικο....το ka μου αρεσει, το picanto καθολου..μηπως να ξαναεπαιρνα το 107?
το ka ποσο παει καινουριο? -
Το ΚΑ είναι πολύ καλό αυτοκινητάκι! Μήπως να περίμενες το νέο Panda όμως με τον 0.9 Twinair?
-
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=461
Εδω βρες όποιο αμάξι θες να δεις πόσο κοστίζει.
Ψιλοακριβό το Ka. -
Το Ka στην έκδοση Trend Plus 8.990+πινακίδες/τέλη+μεταλλικό χρώμα αν θέλεις. Αρα περίπου 9.500-9.600 με το κλειδί στο χέρι.
Κατα τη γνώμη μου όσα αυτοκίνητα έχουν αναφερθεί είναι ανώτερα σε πολλούς τομείς από το 107. Για το 107 έχε κατα νου ότι θα έρθει facelift τους επόμενους μήνες.
Το νέο Panda λογικά θα ξεφεύγει από 10.000 απλά, αλλιώς είναι πολύ καλή λύση.
Εννοείται ότι οι τιμοκατάλογοι έχουν πάψει να έχουν νόημα με τη μάχη των προσφορών που υπάρχει. -
το panda με τον 0.9 κινητηρα σιγουρα θα ξεπερναει τα 10-11 χιλιαρικα...
edit : το καινουργιο το VW UP με 9.000$ τι λεει???
-
Να προτείνω κι εγώ δυο μικρά, στην κλάση που θες? Το ολοκαίνουριο up! http://www.autobild.gr/techchars.php?su ... up!%20(new) (με αρκετά σπαρτιάτικο εξοπλισμό στη βασική έκδοση) και το Alto http://www.autobild.gr/techchars.php?su ... model=Alto (ξέρω ότι θα πέσετε να με φάτε, αλλά το βρίσκω πολύ συμπαθητικό παρόλο που ξέρω ότι ο κινητήρας του δεν είναι ό,τι το καλύτερο -το ίδιο και του 107 βέβαια....)
Απλά μια σκέψη
-
To Up το 75άρι σε έκδοση που να έχει τα βασικά έχει με απόσυρση με το κλειδί στο χέρι minimum 11.000. Για καλή έκδοση πιάνεις 11.500+. Το 60άρι το βγάζω εκτός σύγκρισης γιατί ταξιδάκι δεν βγάζει για κανένα λόγο. Και πόσο μάλλον εφόσον υπάρχουν τα Κa/picanto κλπ
-
Ο χρήστης Sheldon έγραψε:
Να προτείνω κι εγώ δυο μικρά, στην κλάση που θες? Το ολοκαίνουριο up! http://www.autobild.gr/techchars.php?su ... up!%20(new) (με αρκετά σπαρτιάτικο εξοπλισμό στη βασική έκδοση) και το Alto http://www.autobild.gr/techchars.php?su ... model=Alto (ξέρω ότι θα πέσετε να με φάτε, αλλά το βρίσκω πολύ συμπαθητικό παρόλο που ξέρω ότι ο κινητήρας του δεν είναι ό,τι το καλύτερο -το ίδιο και του 107 βέβαια....)Απλά μια σκέψη
To Alto μου φένεται παραείναι φτηνό. Το Up όχι στην βασική έκδοση πάντως αποτελεί καλή επιλογή.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
To Alto μου φένεται παραείναι φτηνό. Το Up όχι στην βασική έκδοση πάντως αποτελεί καλή επιλογή.
Ναι, έχεις δίκιο. Είναι στον ίδιο παρονομαστή με 107-C1-Aygo. Από όσο το έχω δει (το έχει η ξαδέρφη μου) είναι πολύ συμπαθητικό και δε φαίνεται τόσο φτηνή κατασκευή. Δεν ακούς τριγμούς κτλ μέσα, όλα φαίνονται προσεκτικά συναρμολογημένα...Και πάλι δεν ξέρω όμως. Δεν το έχω εγώ
-
τι ειναι βρε παιδιο ο 0.9 κινητηρας? με κοπλελα μιλατε μην το ξεχνατε!
το facelift ψιλοαδιαφορο θα ειναι στανταρ...ωστοσο ισως βρω καλυτερη προσφορα τοτε στο ηδη υπαρχον μοντελο...κι εγω περιμενα να παρω μοντελο του 09 με το facelift αλλα σιγα τ αυγα τπτ δεν αλλαξε ουσιαστικα...
το ka μονο 1300 βγαινει?θα καιει περισσοτερο φανταζομαι...ξερει κανεις να μου εξηγησει τη διαφορα 3κυλινδρου με 4κυλινδρο?
κατι μου ειχαν πει τοτε για το 107 οτι δεν θα χρειαζοταν μεγαλο σερβις κλπ -
900 (περίπου) κυβικά σημαίνει το 0.9
-
Ο χρήστης lunadark έγραψε:
ξερει κανεις να μου εξηγησει τη διαφορα 3κυλινδρου με 4κυλινδρο?
κατι μου ειχαν πει τοτε για το 107 οτι δεν θα χρειαζοταν μεγαλο σερβις κλπΕίσαι σίγουρη ότι θέλεις να μάθεις;
τι αμαξι να παρω?