-
Προσφατα αλλο ενα ts παρεδωσε πνευμα.προς μενιδι μερια εμενε το παλληκαρι.επαναλαμβανω, παραλληλος εγκεφαλος ειδικα αν ειναι καλφοπαραλληλος+υγραεριο=ανατιναξη.στο λεω για να σε προφυλαξω χωρις κακια και δοση ειρωνειας οπως κακως νομιζεις.Σπαγανε με το καλημερα και με κατοσταρα βενζινα στο ισιωμα,τωρα αν εσυ το εκανες πειραματοζωο,μην μου τη λες κιολας που ξερεις πολυ καλα οτι λεω αληθειες.Μπες μια scooby.gr διαβασε τη γραφουν στην ενοτητα 1600ts και μετα τα ξαναλεμε.
-
εγω θελω να ρωτησω το εξης...εαν επαναπρογραμματιστει ο εγκεφαλος για να δουλευει σωστα αβανς και βενζινες θα συνεχιζε να υπαρχει προβλημα και πιθανοτητα σπασιματος του μοτερ ??
οταν λεω επαναπρογραμματισμος σε καποιον εμπειρο mapper...εκτος subaru παντα
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
εγω θελω να ρωτησω το εξης...εαν επαναπρογραμματιστει ο εγκεφαλος για να δουλευει σωστα αβανς και βενζινες θα συνεχιζε να υπαρχει προβλημα και πιθανοτητα σπασιματος του μοτερ ??οταν λεω επαναπρογραμματισμος σε καποιον εμπειρο mapper...εκτος subaru παντα
To συγκεκριμενο αμαξι δουλευει με τον μαμα εγκεφαλο που ειναι μια εικοσαετια πισω,δεν επαναπρογραμματιζεται με τιποτα.Βαζαν εναν παραλληλο για να δουλεψει το turbo,σε συνεργασια με τον μαμα,η συνεργασια του ενος με τον αλλο ηταν κουκου ρουκου,με αποτελεσμα να τρελαινεται ο μαμα εγκεφαλος,και ο κατοχος να βγαζει εισιτηριο για το δρομοκαειτιο.Η λυση ειναι να δουλεψει με εναν εγκεφαλο αγραφο,αλλα ποιος ειναι εμπειρος mapper,που θα σου φτιαξει αμαξι δεν σπαω δεν χαλαω.τωρα για τον φιλο που δουλευει το αμαξι με τον μαμα εγκεφαλο+τον παραλληλο,για να δουλεψει το turbo+τι εχουν κανει για να δουλεψει το υγραεριο,εαν δεν τα κανει τα κακα του το μοτερ τι να πω.ευχομαι να ειναι ασπαστος.
-
Αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις... το ποστ ξεκινάει με πρώτο θέμα την διαδικασία με τον εγκέφαλο μαζί με παράλληλες εργασίες βελτιώσεων.Απορώ με την ευκολία που διατυπώνεις άποψη? για κάτι που ούτε καν έχεις δει έστω στα κλεφτά.....αλλά στα Αρπαχτά αρχίζεις και λες....------------------------
-
Ο χρήστης nikoathsun έγραψε:
Αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις... το ποστ ξεκινάει με πρώτο θέμα την διαδικασία με τον εγκέφαλο μαζί με παράλληλες εργασίες βελτιώσεων.Απορώ με την ευκολία που διατυπώνεις άποψη? για κάτι που ούτε καν έχεις δει έστω στα κλεφτά.....αλλά στα Αρπαχτά αρχίζεις και λες....------------------------Eκανα τον κοπο να το διαβασω.Μαθε λοιπον οτι για την προσφατη ανατιναξη μοτερ ts που εγινε,ο κατοχος δηλωσε πωσ το αμαξι το εφτιαξε στον γνωστο subarakia που λες.attika motors,πριν ενα μηνα περιπου.Δεν στα λεω αρπαχτα,αμα αυτο καταλαβες.
-
Τα πάντα σπάνε, δεν μπορείς βέβαια να ξέρεις και τη χρήση που κάνει ο καθένας. Αν βέβαια σπάνε συχνά κάποια αυτοκίνητα το πράμα αρχίζει να ενοχλεί.
Το πιο σωστό θα ήταν να μπει άγραφος εγκέφαλος που να τα κάνει όλα βενζίνη, αέριο, τούρμπο. Η βασική δυσκολία είναι ότι θα πρέπει να το στήσει κάποιος που να ξέρει και καλύτερα σε δυναμόμετρο. Αυτά όμως δεν μπήκαν στον κόπο να τα κάνουν στη μαμά ελληνική εταιρεία θα τα κάνει κάποιος μόνος του;; Μήπως να μαζευτούν μερικοί και να τσοντάρουν όλοι μαζί για ένα βασικό προγραμματισμό για να τους έρθει φτηνότερα; -
'Αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις... το ποστ ξεκινάει με πρώτο θέμα την διαδικασία με τον εγκέφαλο μαζί με παράλληλες εργασίες βελτιώσεων.Απορώ με την ευκολία που διατυπώνεις άποψη? για κάτι που ούτε καν έχεις δει έστω στα κλεφτά.....αλλά στα Αρπαχτά αρχίζεις και λες....------------------------
Eκανα τον κοπο να το διαβασω.Μαθε λοιπον οτι για την προσφατη ανατιναξη μοτερ ts που εγινε,ο κατοχος δηλωσε πωσ το αμαξι το εφτιαξε στον γνωστο subarakia που λες.attika motors,πριν ενα μηνα περιπου.Δεν στα λεω αρπαχτα,αμα αυτο καταλαβες.
καλά δεν υπάρχεις... ανακρίβειες και χαλασμένο τηλέφωνο. Απορίες πολλές;;; σύμφωνα με όσα λες στους κάδους ανακύκλωσης θα έπρεπε να έχει ts και όχι κουτάκια cocα κόλα. το δικό μου ακόμα και μαμά δεν είχε βγάλει το παραμικρό και περιστασιακά το oδιγάga εντελώς κοφτές για ώρα,δεν θέλω να πω για προσπεράσματα και χρονομετρήσεις ταξιδιών γιατί θα γίνει χαμός.....ΤΏΡΑ για να καταλάβεις το αμάξι από τον Νοέμβριο(αρχές) μέχρι μέσα Ιανουαρίου ήταν μεταξύ αττικά και Bretto.οπότε ξέρω σίγουρα ότι δεν υπήρχε στην αττικά αμάξι με τα χαρακτηριστικά που λες,και χωρίς να θέλω να πω κάτι για το συγκεκριμένο συνεργείο αφού εκεί πήγα επειδή μίλαγα με έναν τύπο που έχει το τς με 300+υπ(το δουλεύει καθημερινά) και το κουράρει εκεί.Επίσης και για κάποιον άλλο που έχει πει για το Bretto ότι δεν του απάνταγε από τον Νοέμβριο,πάλι από πρώτο χέρι ξέρω ότι στο τέλος NοeμBρIου μετά την περιπέτεια μας με το TS είχε και μια με την υγειά του.ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΉ ΔΕΝ ΤΟ ΠΈΤΑΞΑ ΑΝΤΊ ΝΑ ΑΠΑΝΤΆΩ ΠΆΩ ΑΠΛΏΣ ΣΤΟ GARAZ ΝΑ ΒΆΛΩ ΜΠΡΟΣΤΆ ΝΑ ΦΎΓΩ (και από μετρήσεις τα 100$ έγιναν 40$) Μέτα από την απαίτηση πολλών φιλών για μια ασφαλή μέτρηση καύσης τζακιού ΈΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΈ περίπου 2-3 κιλά την ώρα(χωρίς τα prosanamata).Ενδεικτικές Τιμές ξύλου Αττικής :180$=1Τ -
Η ευκολία που κάποιος προσπαθεί να το παίξει έξυπνος εις βάρος επαγγελματιών ,χωρίς καν να έχει το προϊόν του , η δει τη δουλειά του ,με κάνει να απορώ;Από πρώτο χέρι λοιπόν και πρόσφατο.Συνάδελφος έχει κάψει 2 φορές ένα Foκους ST(Ο αθεόφοβος) μια μαμά και μια φτιαγμένο,επειδή μόλις έβγαινε από το club το πάταγε τέρμα χωρίς καν να το ζεστάνει(του το είχα επισημάνει αλλά ξεχνιόταν έλεγε).ΤΟ Αν ένα αμάξι παραδώσει( (μοτέρ,σασμάν,ηλεκτρονικά,διαφορικό,Κ.Α.)παίζουν πολλά ρολό,Τώρα για ιστορίες...χιλιάaaaaaaaδες...ώwwwwwwρες να είχαμε....βλάβες σε ακριβά μέχρι και βλάβες που να μην ξέρει ούτε η αντιπροσωπία τι γίνετε;;;;ΧΑΜΌΣ έτσι για τον γνωστό σου δεν μπορώ να έχω άποψη(μαλών ούτε και εσύ)αλλά σίγουρα δεν μπορείς να κατηγορείς.Εγώ ούτε για τον Κάλφα δεν είπα κάτι,το να τον κράξω ήταν το πιο εύκολο,αλλά Ο άνθρωπος ότι ήξερε έκανε με τα προϊόντα της εποχής(νομίζω ότι το 2002 Ο άγραφος ήταν σαν προϊόν NASA) πιο πολύ φταίει αυτός που του έδωσε το ok να το κάνει.Ο ΟΡΌΣ ΑΝΑΤΊΝΑΞΗ ΕΊΝΑΙ GELEIOS ΠΆΝΤΩΣ(σε κάνει να χάνεις το δίκιο σου,,,, αν έχεις).ΆΣΕ ΠΟΥ έτσι όπως τα λες,, μαλών 2 πράγματα πρέπει να συμβαίνουν και να έχω το συγκεκριμένο αμάξι και με αέριο1) ΕΊΜΑΙ Ο ΑΪΝΣΤΆΙΝ της μηχανολογίας και 2) με αγαπάει Ο θεός παaaaaaaaaρά πολύ.!!!!
-
Νομίζω κανένας δεν πάει να το παίξει έξυπνος. Απλά μεταφέρει εντυπώσεις ή ειδήσεις (σωστές ή λάθος). Όλοι νομίζω είναι καλοπροαίρετοι και προσπαθούν με τη γνώμη τους να σε βοηθήσουν και εσύ αν φέρεσαι έτσι τους προσβάλεις. Προσπάθησε να δεχτείς ότι θέλουν να σε βοηθήσουν έστω κι αν δεν δέχεσαι την άποψή τους. Δεν υπάρχει μόνο μία τέλεια άποψη. Για αυτό και το συζητάμε, για να ακουστούν διαφορετικές απόψεις, εμπειρίες κλπ. Εσύ θα πρέπει να κρίνεις και να διαλέξεις σε τί θα δώσεις μεγαλύτερη σημασία. Ίσως και να τα ξέρεις όλα αλλά πάντα θα υπάρχει και κάτι που θα σου έχει ξεφύγει. Για αυτό δεν μπήκες να ρωτήσεις στο φόρουμ;;;; Ή απλά ελπίζεις να πετύχεις την αυθεντία ή την 'αυθεντία' να σου πει τζάμπα τη μαγική συνταγή;;
-
Ο χρήστης nikoathsun έγραψε:
Η ευκολία που κάποιος προσπαθεί να το παίξει έξυπνος εις βάρος επαγγελματιών ,χωρίς καν να έχει το προϊόν του , η δει τη δουλειά του ,με κάνει να απορώ;Από πρώτο χέρι λοιπόν και πρόσφατο.Συνάδελφος έχει κάψει 2 φορές ένα Foκους ST(Ο αθεόφοβος) μια μαμά και μια φτιαγμένο,επειδή μόλις έβγαινε από το club το πάταγε τέρμα χωρίς καν να το ζεστάνει(του το είχα επισημάνει αλλά ξεχνιόταν έλεγε).ΤΟ Αν ένα αμάξι παραδώσει( (μοτέρ,σασμάν,ηλεκτρονικά,διαφορικό,Κ.Α.)παίζουν πολλά ρολό,Τώρα για ιστορίες...χιλιάaaaaaaaδες...ώwwwwwwρες να είχαμε....βλάβες σε ακριβά μέχρι και βλάβες που να μην ξέρει ούτε η αντιπροσωπία τι γίνετε;;;;ΧΑΜΌΣ έτσι για τον γνωστό σου δεν μπορώ να έχω άποψη(μαλών ούτε και εσύ)αλλά σίγουρα δεν μπορείς να κατηγορείς.Εγώ ούτε για τον Κάλφα δεν είπα κάτι,το να τον κράξω ήταν το πιο εύκολο,αλλά Ο άνθρωπος ότι ήξερε έκανε με τα προϊόντα της εποχής(νομίζω ότι το 2002 Ο άγραφος ήταν σαν προϊόν NASA) πιο πολύ φταίει αυτός που του έδωσε το ok να το κάνει.Ο ΟΡΌΣ ΑΝΑΤΊΝΑΞΗ ΕΊΝΑΙ GELEIOS ΠΆΝΤΩΣ(σε κάνει να χάνεις το δίκιο σου,,,, αν έχεις).ΆΣΕ ΠΟΥ έτσι όπως τα λες,, μαλών 2 πράγματα πρέπει να συμβαίνουν και να έχω το συγκεκριμένο αμάξι και με αέριο1) ΕΊΜΑΙ Ο ΑΪΝΣΤΆΙΝ της μηχανολογίας και 2) με αγαπάει Ο θεός παaaaaaaaaρά πολύ.!!!!Λοιπον για να τελειωνω με την παρτυ σου.Δεν ειπα οτι ειναι γνωστος μου κανεις,και δεν εχω καμια αποψη.Αυτα που ανεφερα τα εχει γραψει ο ιδιος σε αλλο φορουμ.ο ορος ανατιναξη μια χαρα ειναι.αλλα αν δεν σου αρεσει καντο μπουμ.Αρκετα εγραψα,και το εκανα καλοπροαιρετα.καλη συνεχεια σε οτι κανεις.
-
Πέρασε κάποιος καιρός ,περί τα 3000km ,όλα καλά(πιστεύω) ,είχα μια φορά στις αρχές μια αρρυθμία δευτερολέπτων στο ρελαντί .Φυσιολογική αντίδραση καυσίμου λόγο παγωμένων μπeκ(όχι ότι σκιάχτηκα αλλά το λέω).Το στυλ οδήγησης μου πλέον, λόγο οικονομίας και λόγο διαδρομής γρήγορο και απαιτητικό (πιστεύω αφού αντέχει τώρα θα αντέξει γενικός). ΑΛΛΆ θέματα....κατανάλωση ,το κάθε λαμπάκι(5) μου δίνει 75+km (με koyfenei η ακρίβεια τους) δηλαδή 380km τα 48litra πάνω κάτω.Από πρατήρια τώρα,έχω βάλει μονό από 2 το ένα στη μεταμόρφωση ΑΠ και το άλλο στην Πειραιώς JET OIL.Δεν το έχω ψάξει καλά ακόμα αλλά της jet oil(έχει petrogas το άλλο δεν ξέρω) μου ακούγεται πολύ καλλίτερα το αμάξι ;;;;; επίσης στη Μεταμόρφωση γεμίζει πιο γρήγορα????εύχομαι όλα πάντα καλά
-
γεια , δεν θελλω να φανω κακος αλλα πιστευω οτι κακος εβαλες υγραεριο σε αυτο το αμαξι,δεν εχω τιποτα με εσενα ουτε με το αμαξι ισα ισα μου αρεσε αλλα δεν θα πρεπει να ξεχνας οτι το υγραεριο εκτος απο τα πολλα πλεονεκτηματα που εχει κανει κακο στη μηχανη (χτυπαει πυρακια κτλ ) αυτο ισχυει για ολλα τα αυτοκηνητα με οποιαδηποτε μηχανη ποσο μαλλον για το συγκεκριμενο που δεν εχει καλο ιστορικο αξιοπιστιας και γενικα για ολους τους επιπεδους κηνητηρες ,θυμησου τα forester xt ηταν το αγαπημενο μου suv αλλα οι μηχανες ακομη και αστρωτες σπαγαν κυριως το μπολκ της μηχανης γάυτο και τα αποσυρανε απο την κυκλοφορια
αυτα τα γραφω οχι απο κακια (σου ευχομαι να εχεις απροβληματιστα χιλιομετρα για παντα )αλλα γιατι ειμαι σχεδον σιγουρος οτι καποια στηγμη θα χαλαση και μαλλον δεν θα κανεις αποσβεση χρηματων -
Ποιά απέσυραν από την κυκλοφορία;
-
τα forester xt εκεινα με τα 2,5cc και τα 240 αλογα, που ηταν το αντιπαλο δεος για τα mazda cx7
νομιζω πρεπει να ψαξεις subaru forester xt stop sales in america καπως ετσι, παντως αν ψαξεις παλιες τιμες αυτοκινητων σε περιοδικα θα δεις τα forester xt με 30 χιλιαρικα δηλαδη τσαμπα αυτα τα περισσοτερα ηταν τα ελλατωματικα που φεραν να τα σκωτωσουν σε εμας γιατι στην αρχη η subaru ειχε πει οτι ειναι μεγαλο 2,5 και δεν θα εχει περαση σε εμας αλλα βρηκαν την ευκερια με τα τελη ταξινομησης και τα φεραν εδω -
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
τα forester xt εκεινα με τα 2,5cc και τα 240 αλογα, που ηταν το αντιπαλο δεος για τα mazda cx7
νομιζω πρεπει να ψαξεις subaru forester xt stop sales in america καπως ετσι, παντως αν ψαξεις παλιες τιμες αυτοκινητων σε περιοδικα θα δεις τα forester xt με 30 χιλιαρικα δηλαδη τσαμπα αυτα τα περισσοτερα ηταν τα ελλατωματικα που φεραν να τα σκωτωσουν σε εμας γιατι στην αρχη η subaru ειχε πει οτι ειναι μεγαλο 2,5 και δεν θα εχει περαση σε εμας αλλα βρηκαν την ευκερια με τα τελη ταξινομησης και τα φεραν εδωΔεν νομιζω οτι η ιστορια ειναι ετσι ακριβως http://www.autoblog.com/2008/04/07/suba ... -turbod-2/
-
στο που δεν ειναι ετσι η ιστορια? επειδη δεν λεει forester xt ,εγω παντως το διαβασα σε περιοδικο αυτοκινητου και ελεγε μια απο τα ιδια οτι εκει που πηγαιναν καλα ακουγοταν ενας θορυβος και παπαλα εσπαγε το μπλοκ της μηχανης και μαλιστα η περιπτωση που διαβαζα ελεγε οτι ο ανθρωπος που την πατησε του αλλαξανε μηχανη εντος εγγυησης χωρις να γραφτει στο βιβλιο σερβις και οτι δεν το ηθελε πλεον το αυτοκινητο γιατι δεν του ειχε εμπιστοσυνη και ηθελε να καταφυγει νομικα στην εταιρια
οι κηνητηρες στα σημερινα αμαξια ειναι πασπαρτου μπαινουν παντου οπως αυτος ο 2,5 μπαινει και σε impreza και legancy κτλ -
Το τωρινό φορεστερ πάντως μια χαρά πωλείται με τον 2,5Τ.
Το άρθρο δεν λέει τι έγινε τελικά. -
εννοειτε οτι το διορθωσαν ετσι θα το αφηναν
-
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
τα forester xt εκεινα με τα 2,5cc και τα 240 αλογα, που ηταν το αντιπαλο δεος για τα mazda cx7
νομιζω πρεπει να ψαξεις subaru forester xt stop sales in america καπως ετσι, παντως αν ψαξεις παλιες τιμες αυτοκινητων σε περιοδικα θα δεις τα forester xt με 30 χιλιαρικα δηλαδη τσαμπα αυτα τα περισσοτερα ηταν τα ελλατωματικα που φεραν να τα σκωτωσουν σε εμας γιατι στην αρχη η subaru ειχε πει οτι ειναι μεγαλο 2,5 και δεν θα εχει περαση σε εμας αλλα βρηκαν την ευκερια με τα τελη ταξινομησης και τα φεραν εδωΑλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Κατάρχήν τι σχέση έχει ο 2,5 του forester με τον 1600 του καλφακάκου.
ΟΚ γνωστό ότι η συγκεκριμένη μετατροπή του 1600 ήταν προβληματική. όπως ήταν προβληματική και η μετατροπή (πάλι από το ίδιο συνεργείο) του wrx σε wrx s (σε 260 'αλογα από 225) και του sti330.
Ομως τι σχέση έχει αυτό με τον 2,5 boxer? Και ποιός είπε ότι το forester ήταν το αντίπαλο δέος για το mazda cx7? Επειδή είχαν παραπλήσια ιπποδύναμη και ήταν και τα δύο suv?
Υπάρχει μια συζήτηση από τότε που καταργήσανε τον δίλιτρο τούρμπο το 2006 στα impreza στο κατά πόσον ένας 2,5 μπορεί να είναι τετρακύλινδρος (λόγω του ότι η μεγάλη χωρητικότητα του κάθε κυλίνδρου δημιουργούσε θέμα με τις θερμοκρασίες) μιας και τα 2000 κυβικά εκατοστά θεωρούνται ταβάνι για έναν τετρακύλινδρο.
Άλλο αυτό και άλλο ότι ο 2,5 του forester σπάει και άλλες τέτοιες ιστορίες. Εκτός του ότι έχω παραδείγματα forester του στενού μου κύκλου που έχουν κάνει 200.000 χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα (και μάλιστα με πρόγραμμα) νομίζω ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας μια χαρά παράγεται και φοριέται στα forester. -
Με τα τούρμπο λογικά οι θερμοκρασίες παίζουν αλλιώς και επηρεάζουν αλλά σε ατμοσφαιρικό η Porsche 968 ήταν τετρακύλινδρη και τρίλιτρη.... νομίζω από τους μεγαλύτερους κυλίνδρους. Δεν ξέρω πώς τα πήγαινε σαν κινητήρας αλλά ψοφίμι δεν ήταν... Βέβαια υπάρχουν και τα 8 κύλινδρα και πάνω από 6000 κυβικά....
SUBARU impreza 1,6 Ts 2005.