-
Επισήμανση άρθρου του Κανονισμού
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN ΣΠPINT 2012
14.12 Διακοπή Eιδικής Διαδρομής
Εάν για οποιονδήποτε λόγο, σταματήσει η διεξαγωγή μιας ειδικής διαδρομής πριν από την διέλευση του τελευταίου πληρώματος, τα αυτοκίνητα που έχουν πάρει εκκίνηση και σταμάτησαν λόγω προβλήματος διέλευσης στην ειδική διαδρομή, θα κάνουν την διαδρομή σαν απλή και θα τους δοθεί από τους Αγωνοδίκες ο χρόνος που θεωρούν πιο δίκαιο σε σχέση με την κλάση – κατηγορία που ανήκουν.Σχόλιο: Όσοι αγωνιζόμενοι λάβουν μέρος σε αγώνες σπρίντ να γνωρίζουν ότι για το 2012 ισχύει το ανωτέρω άρθρο και όχι το αντίστοιχο περσινό που προέβλεπε πως σε περίπτωση διακοπής της ειδικής, τα αυτοκίνητα που είχαν πάρει ήδη εκκίνηση επέστρεφαν στην αφετηρία με συνοδεία οχήματος της οργάνωσης και τους εδίδετο νέα εκκίνηση.
-
Επισήμανση άρθρου του Κανονισμού
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN ΣΠPINT 2012
14.12 Διακοπή Eιδικής Διαδρομής
Εάν για οποιονδήποτε λόγο, σταματήσει η διεξαγωγή μιας ειδικής διαδρομής πριν από την διέλευση του τελευταίου πληρώματος, τα αυτοκίνητα που έχουν πάρει εκκίνηση και σταμάτησαν λόγω προβλήματος διέλευσης στην ειδική διαδρομή, θα κάνουν την διαδρομή σαν απλή και θα τους δοθεί από τους Αγωνοδίκες ο χρόνος που θεωρούν πιο δίκαιο σε σχέση με την κλάση – κατηγορία που ανήκουν.Σχόλιο: Όσοι αγωνιζόμενοι λάβουν μέρος σε αγώνες σπρίντ να γνωρίζουν ότι για το 2012 ισχύει το ανωτέρω άρθρο και όχι το αντίστοιχο περσινό που προέβλεπε πως σε περίπτωση διακοπής της ειδικής, τα αυτοκίνητα που είχαν πάρει ήδη εκκίνηση επέστρεφαν στην αφετηρία με συνοδεία οχήματος της οργάνωσης και τους εδίδετο νέα εκκίνηση.
-
Επισήμανση άρθρου του Κανονισμού
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN ΣΠPINT 2012
14.12 Διακοπή Eιδικής Διαδρομής
Εάν για οποιονδήποτε λόγο, σταματήσει η διεξαγωγή μιας ειδικής διαδρομής πριν από την διέλευση του τελευταίου πληρώματος, τα αυτοκίνητα που έχουν πάρει εκκίνηση και σταμάτησαν λόγω προβλήματος διέλευσης στην ειδική διαδρομή, θα κάνουν την διαδρομή σαν απλή και θα τους δοθεί από τους Αγωνοδίκες ο χρόνος που θεωρούν πιο δίκαιο σε σχέση με την κλάση – κατηγορία που ανήκουν.Σχόλιο: Όσοι αγωνιζόμενοι λάβουν μέρος σε αγώνες σπρίντ να γνωρίζουν ότι για το 2012 ισχύει το ανωτέρω άρθρο και όχι το αντίστοιχο περσινό που προέβλεπε πως σε περίπτωση διακοπής της ειδικής, τα αυτοκίνητα που είχαν πάρει ήδη εκκίνηση επέστρεφαν στην αφετηρία με συνοδεία οχήματος της οργάνωσης και τους εδίδετο νέα εκκίνηση.
-
Ετσι είναι το σωστό, ράλι σπριντ είναι, όχι ανάβαση σπριντ.
-
Επισήμανση άρθρου του Κανονισμού
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ ΡΑΛΛΥ & ΣΠΡΙΝΤ 2012
21.3 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ Διάρκεια
21.3.1 Οι αναγνωρίσεις επιτρέπονται μόνο μετά τη προγραμματισμένη λήξη των συμμετοχών και τη διανομή του road book, δηλαδή από την Πέμπτη της προηγούμενης εβδομάδας του αγώνα, μέχρι την δύση του ηλίου της προηγούμενης μέρας του αγώνα. Αναγνωρίσεις πριν την προγραμματισμένη λήξη των συμμετοχών, επιφέρει ποινή αφαίρεσης της αγωνιστικής άδειας για 6 μήνες από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ.
21.4 Κανονισμοί που αφορούν τις αναγνωρίσεις
21.4.2 Η μέγιστη ταχύτητα στις ειδικές και στις απλές διαδρομές είναι 70 χλμ/ωρα, εκτός αν οι πινακίδες σήμανσης ορίζουν μικρότερο όριο ταχύτητας.
21.4.3 Στους ασφάλτινους και χωμάτινους αγώνες επιτρέπεται η οδήγηση με φορά αντίθετη από τη φορά του αγώνα.Σχόλιο: Οι αναγνωρίσεις επιτρέπονται μετά την προγραμματισμένη λήξη των συμμετοχών (Τετάρτη) και όχι μετά το τέλος της συνήθους παράτασης που οι περισσότεροι Οργανωτές παίρνουν. Την Πέμπτη δηλ. της προηγούμενης εβδομάδος του αγώνα ράλλυ, οι αγωνιζόμενοι που δήλωσαν συμμετοχή θα έχουν το δικαίωμα να κάνουν αναγνωρίσεις, έστω και αν οι εγγραφές συμμετοχών συνεχίζονται δια της παρατάσεως.
Την λήξη των αναγνωρίσεων η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ την κάνει πλέον πιο συγκεκριμένη και την ορίζει έως την δύση του ηλίου της προηγούμενης μέρας του αγώνα (Σάββατο ή Παρασκευή).
Επίσης κάνει σαφή, ρητή και αυστηρή την ποινή (6 μήνες αφαίρεση αδείας) στην περίπτωση αναγνωρίσεων πριν της προγραμματισμένης λήξης των συμμετοχών.
Η μέγιστη ταχύτητα στις ειδικές και απλές είναι 70 χλμ/ώρα, σε όλους τους αγώνες (το 2011 ήταν 60 χλμ/ώρα στους χωμάτινους) και επιτρέπεται πλέον η οδήγηση με φορά αντίθετη από τη φορά του αγώνα (το 2011 στους χωμάτινους απαγορεύονταν). -
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ ΡΑΛΛΥ 2012
31.2 ΜΩΤ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
H μέση ωριαία ταχύτητα που επιτρέπεται στις ειδικές διαδρομές δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 110 χλμ/ω.Σχόλιο: Οι ειδικές των αγώνων ράλλυ πρέπει το 2012 να γίνουν αργότερες και η ΜΩΤ να περιορίζεται το πολύ στα
110 χλμ/ώρα, ( το 2011 το όριο ήταν 120 και αν θυμηθούμε παλιότερα ήταν 120+10%=132 ).Οι ασφάλτινες ειδικές είναι αυτές που πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και ορισμένες που κατέγραψαν το 2011 πολύ υψηλές ΜΩΤ όπως το Μελετάκι με 125, η Αλυκόπετρα με 116, Ψάθα 115, κλπ. θα χρειαστούν … lifting !!!
-
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ ΡΑΛΛΥ & ΣΠΡΙΝΤ 2012
35.6 ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΕΙΣ
35.6.1 Σε αγώνες που απαιτούνται επιβραδύνσεις αυτές θα γίνονται με τρεις (3) τουλάχιστον σειρές δίχρωμων jersey και θα σηματοδοτούνται με τόξα που θα δείχνουν την κατεύθυνση της πορείας και θα έχουν απόσταση 10μ. μεταξύ τους. Τα jersey θα είναι γεμάτα με πολυουρεθάνη. Πριν την πρώτη σειρά jersey τοποθετούνται αριστερά και δεξιά σε μορφή χοάνης δύο σειρές από έγχρωμες σηματοδοτήσεις ανά δύο μέτρα, διαφορετικού χρώματος σε κάθε πλευρά. Ενδείκνυται φωσφοριζέ σακούλες ή τσουβάλια με πριονίδι συνδεδεμένες στο επάνω μέρος μεταξύ τους με φωσφοριζέ ταινία.
Η έξοδος της επιβράδυνσης θα είναι προς την ασφαλέστερη πλευρά του δρόμου (όχι γκρεμούς).
Η επιβράδυνση θα επιβλέπεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από δύο τουλάχιστον κριτές γεγονότων.
35.6.2 ΠΟΙΝΕΣ
Οι Αγωνοδίκες μετά από αναφορά των κριτών θα αποφασίζουν για τις ποινές.Σχόλιο: Οι επιβραδύνσεις για την μείωση της ταχύτητας και την μεγιστοποίηση της ασφάλειας στο συγκεκριμένο σημείο της διαδρομής και κατά δεύτερο λόγο για την μείωση της ΜΩΤ, πρέπει να δημιουργούνται πλέον με τον ίδιο συγκεκριμένο και τυποποιημένο τρόπο από όλους τους Οργανωτές.
-
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ ΡΑΛΛΥ & ΣΠΡΙΝΤ 2012
15.1 ΠΙΣΩ ΠΛΑΪΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ
Το επίθετο του οδηγού και του συνοδηγού, καθώς και η ομάδα αίματος και ρέζους, πρέπει να εμφανίζονται στα δύο πίσω πλαϊνά παράθυρα, προσκείμενα στον αριθμό συμμετοχής. Από την πλευρά του οδηγού πρέπει να εμφανίζεται πρώτα το όνομα του οδηγού και μετά του συνοδηγού. Αντίθετα από την πλευρά του συνοδηγού θα εμφανίζεται πρώτα το όνομα του συνοδηγού και μ ετά του οδηγού. Τα επίθετα του πληρώματος πρέπει να είναι:- Σε γραμματοσειρά Helvetica: Το πρώτο γράμμα κεφαλαίο και τα υπόλοιπα μικρά (πεζά).
- Σε λευκό χρώμα με διαφανές φόντο.
- Ύψος γραμμάτων 5cm και πάχος 1.5cm (ίδιο ύψος γραμμάτων για τον οδηγό και τον συνοδηγό)
Σχόλιο: Όσοι φίλοι αγωνιζόμενοι λάβουν μέρος σε αγώνες ράλλυ ή σπρίντ να γνωρίζουν ότι για το 2012 ισχύει το ανωτέρω άρθρο και όχι το αντίστοιχο περσινό που δεν υποχρέωνε τα πληρώματα να αναγράφουν την ομάδα αίματος στα πίσω παράθυρα. Επίσης το μέγεθος (το ύψος) των γραμμάτων μίκρυνε και από 10cm έγινε 5cm.
-
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ ΡΑΛΛΥ & ΣΠΡΙΝΤ 2012
34.1 ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣΟ Οργανωτής υποχρεούται, να μεταφέρει στον ΣΕΧ ή στο STOP τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που εγκατέλειψαν στην ειδική διαδρομή. Ο αγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια και την μεταφορά του αυτοκινήτου του από το ΣΕΧ ή το STOP.
Σχόλιο: Αυτό το άρθρο πάντα ίσχυε στην συνήθη πρακτική, απλώς τώρα διατυπώθηκε με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο. Βέβαια το επίμαχο και ακανθώδες ζήτημα, μεταξύ Οργανωτή και Αγωνιζομένου ήταν στο παρελθόν, η περίπτωση κατά την οποία το αγωνιστικό εγκατέλειπε από έξοδο και αυτό κατέληγε μακριά από τον δρόμο (σε ρέμα ή γκρεμό) και απαιτείτο για την μεταφορά του, εξειδικευμένος και δαπανηρός τηλεσκοπικός γερανός.
-
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ ΡΑΛΛΥ & ΣΠΡΙΝΤ 2012
ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ
38. ΤΕΛΕΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
…… Υπενθυμίζεται ότι στο αυτοκίνητο επιβαίνει ΑΥΣΤΗΡΑ επί ποινή αποκλεισμού μόνο το πλήρωμα.Σχόλιο: Αυτή η πρόταση προστέθηκε φέτος, δεν γνωρίζω την ακριβή αιτία, πιθανόν η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ να είχε υπ΄οψη της, αυτό που παρατηρήθηκε επανειλημμένως σε κάποιους αγώνες από αρκετούς αγωνιζόμενους, δηλ. να έχουν στην αγκαλιά τα παιδιά τους (νήπια ή μωρά), μπροστά στο τιμόνι, ανεβαίνοντας στην ράμπα της εκκίνησης, και άλλα μέλη της οικογένειας ή και φίλων.
Οικογενειακή, ζεστή και ανθρώπινη η εικόνα αυτή, αλλά στέλνει λάθος μηνύματα για ένα σπορ που δεν είναι «παιδική χαρά» και η εμπλοκή του σ΄αυτό απαιτεί προσοχή, σεβασμό και αυξημένη διαχείριση ασφαλείας. -
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ ΡΑΛΛΥ & ΣΠΡΙΝΤ 2012
ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ
38. ΤΕΛΕΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
…… Υπενθυμίζεται ότι στο αυτοκίνητο επιβαίνει ΑΥΣΤΗΡΑ επί ποινή αποκλεισμού μόνο το πλήρωμα.Σχόλιο: Αυτή η πρόταση προστέθηκε φέτος, δεν γνωρίζω την ακριβή αιτία, πιθανόν η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ να είχε υπ΄οψη της, αυτό που παρατηρήθηκε επανειλημμένως σε κάποιους αγώνες από αρκετούς αγωνιζόμενους, δηλ. να έχουν στην αγκαλιά τα παιδιά τους (νήπια ή μωρά), μπροστά στο τιμόνι, ανεβαίνοντας στην ράμπα της εκκίνησης, και άλλα μέλη της οικογένειας ή και φίλων.
Οικογενειακή, ζεστή και ανθρώπινη η εικόνα αυτή, αλλά στέλνει λάθος μηνύματα για ένα σπορ που δεν είναι «παιδική χαρά» και η εμπλοκή του σ΄αυτό απαιτεί προσοχή, σεβασμό και αυξημένη διαχείριση ασφαλείας.Πολυ σωστη η ερμηνια σου Μιχαλη.
Αυτη ακριβως η εικονα ηταν στα ματια μας.Φιλικα,
'el-em'
-
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ ΣΠΡΙΝΤ 2012
14.2 H εκκίνηση κάθε αυτοκινήτου σε κάθε σκέλος θα δίνεται σε διαστήματα 2 λεπτών.
Για τα ασφάλτινα σπριντ ειδικά μπορούν οι εκκινήσεις να δίνονται ανά ένα (1) λεπτό, εφόσον οι συμμετοχές δημιουργούν πρόβλημα στο ωράριο του αγώνα.
Οι Αγωνοδίκες θα αποφασίζουν αν χρειασθεί να δοθεί επιπλέον χρόνος στην εκκίνηση μεταξύ των πληρωμάτων.Σχόλιο: Όταν υπάρχουν πολλές συμμετοχές στα ασφάλτινα σπρίντ, θα δίνεται πλέον η ευχέρεια στον Οργανωτή να κάνει τον αγώνα μονόλεπτο. Αυτό βέβαια δοκιμάζει τα μέτρα ασφάλειας, μεγαλώνει το ρίσκο, μικραίνει τον χρόνο αντίδρασης στην περίπτωση του αιφνίδιου γεγονότος (κυρίως από την Οργάνωση) και απαιτεί από αυτήν αυξημένη ετοιμότητα, άριστη γνώση του αντικειμένου, έμπειρους κριτές και υψηλού επιπέδου προετοιμασία.
-
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN ANABAΣEΩN 2012
APΘPO 10 ΣEIPA EKKINHΣHΣ, ΠINAKIΔEΣ, APIΘMOI ΣYMMETOXHΣ
10.1 H σειρά εκκίνησης των αυτοκινήτων θα καθορίζεται ως εξής: ομάδα Ν (Ν1-ΕΝ1,Ν2-ΕΝ2,Ν3-ΕΝ3,Ν4-ΕΝ4) – ομάδα Α (Α5-ΕΑ5,Α6-ΕΑ6,Α7-ΕΑ7,Α8-ΕΑ8) – ομάδα ΕΕ (ΕΕ9, ΕΕ10, ΕΕ11, ΕΕ12) – κατηγορία ιστορικών – κατηγορία FORMULA SALOON.Σχόλιο: Το 2012 τους αγώνες ανάβασης θα κλείνουν τα αυτοκίνητα που ανήκουν στην κατηγορία της FORMULA SALOON, σε αντίθεση με το 2011 που τους έκλειναν τα Ιστορικά.
-
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN ANABAΣEΩN 2012
APΘPO 15 AΓΩNAΣ
15.10 Κατά την διάρκεια του 1ου σκέλους του αγώνα, και αφού έχουν αγωνισθεί περίπου το 50% των αγωνιζομένων, και πάντως να έχει συμπληρωθεί η Ομάδα, θα σταματά η διαδικασία του αγώνα και τα αυτοκίνητα που τερμάτισαν στο 1ο σκέλος θα επιστρέφουν στον χώρο των pits συνοδεία αυτοκινήτου της οργάνωσης προκειμένου να ετοιμασθούν για το 2ο σκέλος. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής των αυτοκινήτων, ο αγώνας θα συνεχισθεί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.Σχόλιο: Με τον τρόπο αυτόν θα διευκολυνθεί η επανατοποθέτηση των αγωνιζομένων στις θέσεις τους στα pits και θα συντομευτεί ο χρόνος διεξαγωγής και ολοκλήρωσης του αγώνα.
-
ΠPOKHPYΞH ΠPΩTAΘΛHMATΩN AYTOKINHTOY 2012
APΘPO 18
TITΛOI ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣΣχόλιο: Για πρώτη φορά φέτος ο συγκεκριμένος θεσμός, δηλ. το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος, δεν θα έχει περιοριστικά (προστατευτικά) γεωγραφικά κριτήρια για τους συμμετέχοντες. Το 2011 οι περιοχές κατοικίας των αγωνιζομένων έπρεπε να είναι η Μακεδονία, η Θράκη, η Ήπειρος και η Θεσσαλία, καθώς επίσης η περιοχή κατοικίας των πληρωμάτων να πιστοποιείται από την αγωνιστική άδεια.
Το 2012 θα μπορούν (εάν θέλουν) όλοι οι Έλληνες αγωνιζόμενοι να λαμβάνουν μέρος στον ανωτέρω θεσμό και να συλλέγουν βαθμούς, όπως και σε όλους τους άλλους αγώνες των επάθλων που έχουν προκηρυχθεί και έχουν γεωγραφικούς προσδιορισμούς μόνο σε ότι αφορά τον τόπο διεξαγωγής και όχι για τον τόπο κατοικίας των αγωνιζομένων. -
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN TAXYTHTAΣ AYTOKINHTΩN 2012
ΔOKIMEΣ - AΓΩNAΣ
APΘPO 14 ΔOKIMEΣ14.1 Η διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών καθορίζεται ως εξής:
Για όλες τις κατηγορίες, δύο περίοδοι των 15 λεπτών η κάθε μία.Η διάρκεια των χρονομετρημένων δοκιμών καθορίζεται ως εξής:
Για όλες τις κατηγορίες, μία περίοδος των 15 λεπτών.Σχόλιο: Για το 2012 αλλάζει η διάρκεια των ελεύθερων και χρονομετρημένων δοκιμών, για όλες τις κατηγορίες των αυτοκινήτων σε δύο και μία αντίστοιχα περιόδους των 15 λεπτών.
Το 2011 ήταν για την Sport και Open 30 και 25 και για τα Ιστορικά και λοιπές κατηγορίες 25 και 20 λεπτά αντίστοιχα. -
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN ANABAΣEΩN ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 2012
EΞAKPIBΩΣΗ
APΘPO 17 EΛEΓXOΣ EΞAKPIBΩΣHΣ
17.8 O αγωνιζόμενος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και των επισήμων δοκιμών οφείλει να φέρει πάνω στο αυτοκίνητό του τουλάχιστον την πίσω πινακίδα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (Υπουργείου, ή ΕΘΕΑ ή Ιστορικές).Σχόλιο: Ακόμη και στον κλειστό αγωνιστικό στίβο (ανάβαση ή ταχύτητα), θα πρέπει να φαίνεται πλέον μακροσκοπικά η ενδεικτική ταυτότητα του αγωνιστικού αυτοκινήτου.
-
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ ΡΑΛΛΥ 2012
25.1 ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ SHAKEDOWN
Οταν οργανώνεται ένα shakedown, θα διεξαχθεί σαν να ήταν ειδική διαδρομή του αγώνα και θα ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.
Το shakedown οργανώνεται πριν την εκκίνηση του αγώνα και μετά τον έλεγχο εξακρίβωσης.
Η διαδρομή του shakedown ΔΕΝ μπορεί να είναι η υπερειδική ή μέρος μιας ειδικής του αγώναΣχόλιο: Το 2011 η διαδρομή του shakedown μπορούσε να είναι η υπερειδική ή μέρος μιας ειδικής του αγώνα.
Το 2012 όμως όχι. Αυτό ας το έχουν υπ΄όψιν τους οι Οργανωτές που θα θελήσουν (?) να διεξάγουν ένα shakedown. -
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN ANABAΣEΩN 2012
APΘPO 11 METPA AΣΦAΛEIAΣ – KYKΛOΦOPIA
11. 5. ε. Απαγορεύεται όταν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα επιστρέφουν από το park ferme του τερματισμού προς τα pits, να επιβαίνουν άλλα άτομα εκτός από τον συμμετέχοντα στον αγώνα οδηγό.APΘPO 15 AΓΩNAΣ
15. 2 … Στον χώρο αυτό, (της προθέρμανσης) απαγορεύεται να επιβαίνει στο αγωνιστικό αυτοκίνητο άλλο άτομο εκτός του συμμετέχοντος στον αγώνα οδηγού.Σχόλιο: Οι «επιβάτες - φίλοι» του αγωνιζομένου που χρησιμοποιούσαν το αγωνιστικό αυτοκίνητο για την μετακίνησή τους, είτε για την βόλτα τους, είτε για άλλους λόγους, το 2012 δεν θα έχουν την δυνατότητα αυτή, διαφορετικά θα τιμωρείται ο Αγωνιζόμενος.
-
ΠPOKHPYΞH ΠPΩTAΘΛHMATΩN AYTOKINHTOY 2012
6.1 Σύστημα βαθμολογίας για την απονομή όλων των τίτλων
O πρώτος 15 βαθμούς
O δεύτερος 13
O τρίτος 11
O τέταρτος 9
O πέμπτος 7
O έκτος 5
O έβδομος 4
O όγδοος 3
O ένατος 2
O δέκατος 1Σχόλιο: Άλλαξε το σύστημα βαθμολογίας που ίσχυε εδώ και πολλά χρόνια. Καταργήθηκαν τα δύο διαφορετικά που υπήρχαν, αυτό του Ράλλυ - Σπρίντ και εκείνο της Ανάβασης – Ταχύτητας και δημιουργήθηκε μια συνισταμένη των δύο. Γενικά η φιλοσοφία του νέου συστήματος δεν άλλαξε, μόνο που ανεπαίσθητα «σπρώχνει» τους αγωνιζόμενους των Ράλλυ και Σπρίντ προς την πρώτη θέση.
Έτσι μετά από αυτό το συμμετρικά ποσοστιαίο… κούρεμα για το 2012 θα βλέπουμε μικρότερα νούμερα (βαθμούς) στην κατάταξη
Σχόλια επί αγωνιστικών κανονισμών 2012 και 2013