-
Ο χρήστης Great8 έγραψε:
tsargy άσε το φόρουμ και πιάσε το μορέτι... ο xoxos σε συναγωνίζεται σε μεράκι και πάθος και θα μείνεις πίσω!Χαχα το moretti θα ξεσκεπαστεί μετά το Πάσχα...καιρού επιτρέποντος...
Το μεράκι του Χοχοu μου αρέσει, οπότε θα ασχοληθώ με ανακατασκευές απο πληκτρολογίου....
Μην ξεχνάς ότι έχω τα διπλά του χρόνια και μετά απο κάποια ηλικία, δεν βιάζεσαι... οι νέοι είναι ανυπόμονοι...Ανάποδα συμβαίνει -
Το καπό της μηχανής ήταν το μόνο εύκολο.
Βγήκε πραγματικά χωρίς καμία δυσκολία.
Ευτυχώς το αυτοκίνητο από την μέση και πίσω είναι πολύ καθαρό.Μεντεσές από το καπό της μηχανής.
-
Ο χρήστης Great8 έγραψε:
Σου εύχομαι να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη και διάθεση και να μη σε τρομάζουν τα 'ευρήματα'!
Κράτα μας ενήμερους- έχει πολύ ενδιαφέρον το φωτογραφικό ημερολόγιο καταστρώματοςΕύγε και πάλι για την επιμονή και την τόλμη!
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
-
Αντε με το καλό... Ευτυχώς το Χ 1/9 ειναι μικρό και σου δίνει πολύ χώρο να βάλε ανταλακτικά και να δουλεψεις ταυτόχρονα χωρίς να χρειάζεσαι ολόκληρο μαγαζί....
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
tsargy άσε το φόρουμ και πιάσε το μορέτι... ο xoxos σε συναγωνίζεται σε μεράκι και πάθος και θα μείνεις πίσω!
Χαχα το moretti θα ξεσκεπαστεί μετά το Πάσχα...καιρού επιτρέποντος...
Το μεράκι του Χοχοu μου αρέσει, οπότε θα ασχοληθώ με ανακατασκευές απο πληκτρολογίου....
Μην ξεχνάς ότι έχω τα διπλά του χρόνια και μετά απο κάποια ηλικία, δεν βιάζεσαι... οι νέοι είναι ανυπόμονοι...Ανάποδα συμβαίνειΣυγχαρητήρια για το Morreti. Να ξέρεις πως σε ακολουθώ, πάω βήμα-βήμα από πίσω σου. Είναι καλό να κάνεις κάτι και να βλέπεις πως το έκανε κάποιος άλλος πριν.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Αντε με το καλό... Ευτυχώς το Χ 1/9 ειναι μικρό και σου δίνει πολύ χώρο να βάλε ανταλακτικά και να δουλεψεις ταυτόχρονα χωρίς να χρειάζεσαι ολόκληρο μαγαζί....Έχεις δίκιο φίλε Greek.
Επίσης είναι και πολύ χαμηλό.
Το τζιμάνη ο εργολάγος του Σπιτιού που μένω έχει κάνει τα γκαράζ με τεράστια και ασύμμετρη κλίση.
Το αμάξι το κατεβάσαμε επι 12 περίπου μέτρα πάνω παλέτες τακαρισμένα φρεάτια, επειδή έβρισκε παντού. -
Τα λάστιχα βγήκαν σχετικά εύκολα, αφού τα είχα ψεκάσει από την προηγούμενη για να μαλακώσουν.
εμπρός πορτ παγκαζ
πίσω πορτ παγκαζ
Πάντα τα τελειώματα έχουν λίγη σαπίλα
-
Η γρίλιες στο επάνω μέρος του εμπρός πορτ παγκάζ, μπροστά απο το παρμπρίζ ήταν σε άθλια κατάσταση.
οι δύο κρυφές βίδες ήταν φαγωμένες.
οι μισες βάσεις ήταν σπασμένες, και οι άλλες μισές με πιρτσινομένη λαμαρίνα.
-
Για να βγουν οι επενδύσεις από τις πόρτες θα πρέπει να βγουν πρώτα τα χερούλια πόρτας και παραθύρου τα οποία μπορεί να έχουν να βγουν και 20 χρόνια.
Και βέβαια χωρίς manual και κουμπάρο δεν γίνεται τίποτα
χερούλι πόρτας
χερούλι παραθύρου
μπράτσο πόρτας
Πατέντα στα καλώδια τις πόρτας.
Και από το φωτάκι στην πόρτα που λειτουργεί άψογα
Το επάνω εσωτερικό λάστιχο με το νικελ
παρεπιπτόντως όλα τα εσωτερικά είναι σετ. χερουλάκια μπράτσα...
-
Προσεχε τα νικελ να τα βγαλεις με ξυλινους τακους να μην τσαλακωθουν.
-
Ο καθρέφτης ήταν (καλή του ώρα εκεί που είναι) πολύ ευαίσθητος, στην εικόνα του κατσαβιδιού κατέρρευσε.
Δεν πρόλαβα καν να τον ακουμπήσω.
-
Καλυτερα αφου δεν ηταν ο δικος του,ειχε δεξι καθρεπτη απο το εργοστασιο;
-
Οι πλαϊνές γρίλιες βγήκαν πανεύκολα.
Τα πλαστικά βέβαια είχαν 4-5 κολλήματα.
Διακρίνεται η σφηκοφωλιά μέσα
-
Και μην ξεχνας ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
-
Ο χρήστης vasilis164 έγραψε:
Προσεχε τα νικελ να τα βγαλεις με ξυλινους τακους να μην τσαλακωθουν.Θα το έχω υπ όψιν φιλε μου,
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Και μην ξεχνας ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!Τρελός είσαι?
Εδώ στα Ζαχαροπλαστεία δεν πετάνε τίποτα, θα πετάξω εγώ χι χι χι χι.Πέρα απο την πλάκα ότι βγαίνει αρχειοθετείτε σε κούτες.
-
Οι πίσω προφυλακτήρες σε άριστη κατάσταση, βγήκαν πολύ πολύ εύκολα.
Ο κουμπάρος εν δράση.
-
Εδώ προσπαθώ να βγάλω τους εσωτερικούς εισαγωγείς αέρα της μηχανής
Η βάση του αριστερου σπασμένη
-
Ο δεξής σε καλή κατάσταση
Η βίδα που πιάνει ο αεραγωγώς
Σκάλοσε σε 500 σημεία μέχρι να βγεί.
-
Οι εξωτερικοί αεραγωγοί της μηχανής σε πολύ καλή κατάσταση.
Ανακατασκευή Fiat x1/9