-
Εμένα δε με ενοχλεί (τόσο πολύ, γιατί γενικά με ενοχλεί) το εισγητήριο του μετρό, που στο κάτω κάτω, και παντού σε πάει στην ώρα σου, και καθαρά είναι, και ξέρεις ακριβώς πότε θα έρθει το επόμενο, και θα βρεις έναν χριστιανό να ρωτήσεις κάτι ή να σε βοηθήσει, και φυσικά τα ΠαρασκευοΣάββατα δουλεύει και μέχρι τις 02:00 (και ας είναι αραιωμένα τα δρομολόγια).
Αλλά για λεωφορεία και ΗΣΑΠ η τιμή του εισητηρίου είναι τραγική. Ο μεν ΗΣΑΠ μας έχει μαμήσει τα τελευταία 2-3 χρόνια με τις εργασίες που κάνει με αποτέλεσμα να μου 'κόψει' προορισμούς (πχ τώρα το σκέφτομαι να πάω Φάληρο ή Πειραιά χωρίς αυτοκίνητο), απίστευτες καθυστερήσεις κατά καιρούς, και αρκετή βρώμα (σε ανρχτά επίπεδα όμως). Τα δε λεωφορεία κανονικά πρέπει να κλείσουν, να πάει πολύς κόσμος σπίτι του για να στρώσει χαρακτήρα, και να ξαναιδρυθούν από την αρχή. Δεν υπάρχει καμία τήρηση του προγράμματος σε πολλές γραμμές, σε κάποιες 'χάνονται' και δρομολόγια. Η βρωμιά είναι παντού, είναι έρμαια της κίνησης (παρόλο που υπάρχουν λεωφορειολωρίδες) και αρκετοί οδηγοί αντί να βοηθήσουν (εφόσων μπορούν) σου μιλάνε και άσχημα. Για παράδειγμα ήθελα να πάω κάπου στο Π. Φάληρο με το λεωφορείο και δεν ήξερα που να κατέβω. Ο οδηγός αντί να βοηθήσει όπως μπορεί, μόνο που δεν έβρισε.
Στο θέμα μας. Είναι λάθος το να γίνεται αυτό το νταραβέρι με τα εισητήρια. Ομολογώ ότι το έχω κάνει πολλάκις, αλλά μόνο σε ΗΣΑΠ και λεωφορεία. Ίσως όμως πάρουν το μνμ και μειώσουν την υπερβολική τιμή του εισητηρίου. Γιατί αν το εισητήριο είναι φθηνό και οι υπηρεσίες οι σωστές, δε νομίζω ότι θα προτιμήσουν πολλοί να κυκλοφορούν με τα αυτοκίνητα τους.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
τα μπουζουκια δεν ειναι ειδος πρωτης αναγκης.Ενώ το μετρό είναι;
-
ναι.
-
Το ταξί;
-
Έχω στη περιοχή μου ένα pickup (μεγάλο πανάθεμά του..) το οποίο έχει καταθέσει πινακίδες( έχει ειδικό χαρτί στο πίσω τζάμι που γράφει από τη ΔΟΥ για κατάθεση πινακίδων και έχει ένα μεγάλο Μ και ένα 2 δίπλα του.) Αν και διάβασα λίγο τις προηγούμενες σελίδες αυτός τελικά είναι νόμιμος εαν έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας? Βέβαια... αν και δεν είμαι 100% σίγουρος(αλλά πλησιάζω το ποσοστό) αυτό πρέπει να ανήκει στον ιδιοκτήτη της πολυκατοικίας ο οποίος το έχει βάλει μπροστά στη πόρτα του για να μη παρκάρει κανείς καθώς λίγο πιο πίσω από τη κεντρική είσοδο των πεζών υπάρχει είσοδος/έξοδος υπόγειου πάρκιγκ της πολυκατοικίας του... Πρώην αστυνομικός(με κάθε επιφύλαξη εαν είναι αυτός έτσι ) ο οποίος δυστυχώς έχει και επιρροή στο δήμο.. γ@μησέ τα! Άντε βγάλε άκρη. Αλλά και πάλι αν είναι νόμιμος δε μπορείς να κάνεις τπτ. Έτσι δεν είναι?
-
Πάρε ένα τηλέφωνο στην δημοτική αστυνομία να έρθει από εκεί ή στην τροχαία. Αυτό το χαρτί με την ΔΟΥ πρώτη φορά το ακούω
-
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
έχει καταθέσει πινακίδες( έχει ειδικό χαρτί στο πίσω τζάμι που γράφει από τη ΔΟΥ για κατάθεση πινακίδων και έχει ένα μεγάλο Μ και ένα 2 δίπλα του.)Δηλαδή το γράφει ο ίδιος: 'δεν έχω δικαίωμα να βρίσκομαι εδώ'
Τι άλλο θα ακούσουμε!
-
Οποιος εχει καταθεσει πινακιδες, εχει δικαιωμα μια φορα το μηνα να παιρνει προσωρινες πινακιδες για 24 ωρες για την μετακινηση του αυτοκινητου απο την Τροχαια....
-
Κάτι αρκετά σχετικό: Το πρωί που πάω στο γραφείο περνώντας απ' το Μετρό βλέπω κάθε φορά κάποιους οι οποίοι τα εισητήρια που μόλις χρησιμοποίησαν αντί να τα πετάξουν στον κάδο σκουπιδιών τα ακουμπούν 15 εκατοστά παραδίπλα, στο τοιχάκι της κυλιόμενης του σταθμού.... Είναι 'βοήθεια προς τους αδύναμους' υποτίθεται, που δεν τους περισσεύει 1.40 (στην Αθήνα), εις βάρος του κράτους, την οποία 'βοήθεια' όμως μπορεί να εκμεταλλευτεί ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ, φτωχός ή μη!... Αυτός λοιπόν που αφήνει το εισητήριο που έχει ακόμα 'ζωή' επειδή το χτύπησε μόλις πριν από 15 λεπτά (π.χ.) και δεν ξέρει ποιος θα το χρησιμοποιήσει, παρά μόνο ότι το κράτος θα χάσει έσοδα, κάνει, λέτε, το σωστό?..
πρωτον αυτο που γινετε στο μετρο, δεν γινετε με σκοπο την αληλλεγγυη προς τον φτωχο,αλλα ως τροπος διαμαρτυριας, δηλαδη,για να αποδειξεις στο κρατος, οτι με το να αυξησει την τιμη του εισητηριου, δεν θα μπουν περισσοτερα εσοδα, και ετσι λογικα καποια στιγμη να την κατεβασει! ασε που οι μεταφορες, στυλ μετρο, λεωφορειο κτλ θα επρεπε να ηταν δημοσιο και δωρεαν αγαθο, αλλα κ αυτο ειναι μια αλλη συζητηση!
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
έχει καταθέσει πινακίδες( έχει ειδικό χαρτί στο πίσω τζάμι που γράφει από τη ΔΟΥ για κατάθεση πινακίδων και έχει ένα μεγάλο Μ και ένα 2 δίπλα του.)
Δηλαδή το γράφει ο ίδιος: 'δεν έχω δικαίωμα να βρίσκομαι εδώ'
Τι άλλο θα ακούσουμε!
Παιδιά δε ξέρω. Θέλω να ασχοληθώ αλλά όπως σας λέω φοβάμαι μη μπλέξω σε διαμάχη με τον εν λόγω κύριο.. Εαν όμως είναι παράνομος θα το προσπαθήσω. Βρήκα αυτό:
- Πως χορηγείται προσωρινή άδεια κυκλοφορίας;
Αρμόδια υπηρεσία για την χορήγηση της προσωρινής άδειας και την έκδοση πινακίδας «Μ» είναι η Δ.Ο.Υ. (από 1-3-2004, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 1109354/1188/Τ&Ε.Φ./ΠΟΛ 1132/3-12-2003).
Η προσωρινή άδεια χορηγείται σε εξαιρετικές περιπτώσεις, που αναφέρονται κατωτέρω και μόνο για δύο (2) ημέρες το μήνα, με την καταβολή 3,00 ευρώ την ημέρα:
α) Για τα ανάριθμα αυτοκίνητα μόνο για τη μεταφορά τους από τον τόπο αγοράς ή τελωνισμού στον τόπο ταξινόμησης, ή για έλεγχο από το Κ.Τ.Ε.Ο. ή σε ειδικά συνεργεία για μετατροπή, προσθήκη αμαξωμάτων ή άλλων τεχνικών στοιχείων.
β) Για τα ενάριθμα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε ακινησία μόνο για δοκιμή, επισκευή ή πώληση αυτών.
Από εδώ (σελίδα 98): http://www.gsis.gr/forologikos_odigos/x ... 2011_4.pdf
- Πως χορηγείται προσωρινή άδεια κυκλοφορίας;
-
Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
πρωτον αυτο που γινετε στο μετρο, δεν γινετε με σκοπο την αληλλεγγυη προς τον φτωχο,αλλα ως τροπος διαμαρτυριας, δηλαδη,για να αποδειξεις στο κρατος, οτι με το να αυξησει την τιμη του εισητηριου, δεν θα μπουν περισσοτερα εσοδα, και ετσι λογικα καποια στιγμη να την κατεβασει! ασε που οι μεταφορες, στυλ μετρο, λεωφορειο κτλ θα επρεπε να ηταν δημοσιο και δωρεαν αγαθο, αλλα κ αυτο ειναι μια αλλη συζητηση!
Την ανοησία για το δημόσιο και δωρεάν αγαθό το προσπερνώ. Πριν αυξηθεί το εισιτήριο δεν υπήρχε αυτή η τακτική ανταλλαγής του εισιτηρίου;
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Το ταξί;και το ταξι.
-
Η ενοικιαζόμενη λιμουζίνα;
-
Αμε
-
H νεκροφόρα;
-
αμε
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
πρωτον αυτο που γινετε στο μετρο, δεν γινετε με σκοπο την αληλλεγγυη προς τον φτωχο,αλλα ως τροπος διαμαρτυριας, δηλαδη,για να αποδειξεις στο κρατος, οτι με το να αυξησει την τιμη του εισητηριου, δεν θα μπουν περισσοτερα εσοδα, και ετσι λογικα καποια στιγμη να την κατεβασει! ασε που οι μεταφορες, στυλ μετρο, λεωφορειο κτλ θα επρεπε να ηταν δημοσιο και δωρεαν αγαθο, αλλα κ αυτο ειναι μια αλλη συζητηση!
Την ανοησία για το δημόσιο και δωρεάν αγαθό το προσπερνώ. Πριν αυξηθεί το εισιτήριο δεν υπήρχε αυτή η τακτική ανταλλαγής του εισιτηρίου;
Κι επίσης αν πέσει η τιμή του, θα πάψουν οι 'καλοί σαμαρείτες' να παραχωρούν τα εισιτήριά τους σε όσους (φτωχούς ή πλούσιους) γουστάρουν τσάμπα μετακινήσεις?
αυτο που γινετε στο μετρο, δεν γινεται με σκοπο την αληλλεγγυη προς τον φτωχο,αλλα ως τροπος διαμαρτυριας, δηλαδη,για να αποδειξεις στο κρατος, οτι με το να αυξησει την τιμη του εισητηριου, δεν θα μπουν περισσοτερα εσοδα, και ετσι λογικα καποια στιγμη να την κατεβασει!
Ναι, ΟΚ... Όταν ούτε ο 1 στους 10 δεν 'τιμά' αυτό τον τρόπο 'αντίδρασης' παραχωρώντας το εισιτήριό του και οι άλλοι 9 πληρώνουν από 20% ως 40% παραπάνω, θα χάσει έσοδα το κράτος και θα ρίξει την τιμή...
Όπως έκανε και με τους φόρους στη βενζίνη, αφού μειώσαμε όλοι τις μετακινήσεις μας, έτσι?
Και με όλους τους υπόλοιπους φόρους, αφού ως γνωστόν δε μας έχει μείνει ούτε σάλιο... -
Ε ναι κι εσύ, αφού έτσι θα πέσει η τιμή!
Προς όσους δίνουν το εισιτήριό τους:
Δίνετε το εισιτήριο, μπράβο πάντως από ΛΟΓΙΚΟΥΣ ανθρώπους μην περιμένετε να ακούσετε! Επίσης, όπως έγραψε και άλλος φορουμάς, ποιος σας λέει ότι το παίρνουν οι φτωχοί το εισιτήριο?? -
παντως το ιδιο πραγμα γινοταν και στον οασθ μεχρι περυσι οπου μπορουσες να χρησιμοποιησεις το ιδιο εισιτηριο για οσες γραμμες ηθελες μεσα σε 1 ωρα. φυσικα και πολλοι(οπως και γω) τα διναμε σε αγνωστους να τα χρησιμοποιησουν. για αυτο και ο οασθ εκοψε αυτο το μετρο και τωρα πια με ενα εισητηριο μπορεις να χρησιμοποιησεις μονο μια λεωφορειακη γραμμη
-
Τα δίνατε επειδή ήταν ακριβά τα εισιτήρια έτσι? Στον ΟΑΣΘ, πέρυσι. Ακριβά εισιτήρια. Ok...
Γεμισαν οι Δρομοι Ακινητοποιημενα χωρις Πινακιδες