-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Στο μεταξύ βλέπω in-car από Τurini και σκέφτομαι οτι δε θα ήθελα να είμαι στη θέση της κας Πασαλή αν είχαμε στο Ακρόπολις τόσα παρκαρισμένα αυτοκίνητα πάνω στο δρόμο. Τα μπινελίκια του Μπάρτος θα ακουγόντουσαν και χωρίς ασύρματο μέχρι το hq του αγώνα.2 μέτρα και 2 σταθμά κυριολεκτικά.
Σε ένα άλλο video μεγάλη ευθεία, ακολουθεί μέτρια δεξιά και στα φρένα της δεξιάς ...ανθρωπομπαριέρα
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ο Ogier βλέπω του πήρε δυο μέρες αλλά βρήκε χαντάκι της αρεσκείας τουΟ Ogier πάντως έχει το μεγάλο πλεονέκτημα να μην ενδιαφέρεται για το αποτέλεσμα αλλά για τη συλλογή εμπειρίας οπότε είναι αναμενόμενο να κάνει κανα έβγα παραπάνω.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
βλακώδες PR, για γέλια πραγματικά
φαντασου οτι αυτος ηταν ο .....''The team's head of marketing and communications Stefan Moser''
Μήπως βλέπει κάτι που δεν βλέπουμε εμείς ?
Μήπως η επιδοσή του μέχρι τότε μονοπώλησε το ενδιαφέρον περισσότερο και απο την πραγματική μάχη για την δεύτερη θέση ?
-
ναι οκ αλλά δεν μπορείς να μην σκεφτείς ότι έχει αρχίσει ένα τρεντ στα χαντακια και σε αυτή τη δουλειά είναι να μην σου βγει το όνομα
-
Πολύ σωστό. Αλλά δύο ημέρες πήγαινε πάνω απο το όριο.
Ισως για λόγους εντυπωσιασμού, ίσως για να δει μέχρι που είναι η καταστροφή επέλεξε αυτή την πορεία.
Δεν νομίζω ότι με το WRC θα ρισκάρει το ίδιο.
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Δεν νομίζω ότι με το WRC θα ρισκάρει το ίδιο.
+1
Η εξοδος παντως θα μπορουσε να αποφευχθει.Δεν ειναι να πεις οτι το εχασε στον παγο οπως ειναι συνηθες στο μοντε.
Λαθος γραπτα? ή παραπανω ταχυτητα? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σε ένα άλλο video μεγάλη ευθεία, ακολουθεί μέτρια δεξιά και στα φρένα της δεξιάς ...ανθρωπομπαριέραΤο προσεξα κι εγω αυτο...
Ο Οζιε εχει το αβανταζ να τρεχει φετος χωρις να σκεφτεται πολλα. Απλα θελει να κρατιεται σε φορμα και να προπονειται μαζι με την ομαδα. Το πιο σημαντικο κατα τη γνωμη μου ειναι να τους πιεσει να κατεβασουν το Πολο σε καποιους αγωνες στο τελος της φετινης σεζον, ωστε του χρονου να αποφυγουν τα προβληματα νεοτητας και να μπουν πιο ετοιμοι στη μαχη. Γιατι ανταγωνισμο στον ΠαρταΟλα απο αλλου δεν προκειται να δουμε (χωρις να φταιει φυσικα για αυτο ο Λεμπ).
-
Ε νταξ, θα τους τροπετιασει 3-4 Fabia μεσα στην χρονια για να βαλει τους μηχανικους να μαθουν τι σημαινει επισκευη τσακ μπαμ για χρηση superrally κλπ.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
...Δεν ειναι να πεις οτι το εχασε στον παγο οπως ειναι συνηθες στο μοντε.
Λαθος γραπτα? ή παραπανω ταχυτητα?Μεγαλύτερο σκαλί στην έξοδο της μπούκας(+ ταχύτητα φυσικά). Μάλλον σκάφτηκε το χώμα περισσότερο απο τα περάσματα .
-
Ο Ντελέκος πετάει πάντως με 2ο χρόνο SS! Απογοήτευση για μένα ήταν ο Neville και ο Tanak.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ο Ogier βλέπω του πήρε δυο μέρες αλλά βρήκε χαντάκι της αρεσκείας του
Ο Ogier πάντως έχει το μεγάλο πλεονέκτημα να μην ενδιαφέρεται για το αποτέλεσμα αλλά για τη συλλογή εμπειρίας οπότε είναι αναμενόμενο να κάνει κανα έβγα παραπάνω.
Kαι πως θα συλλεξει εμπειριες Νασο?,οταν ειναι εκτος αγωνα απο ανουσιες εξοδους?Στον τελευταιο αγωνα περσυ το εβγαλε στην 1η ειδικη χωρις λογο οταν επρεπε να βοηθησει τον Λεμπ και χωρις να διεκδικει τιποτα,τωρα στο Μοντε ηρθε για να αποκτησει εμπειρια απο δυσκολες συνθηκες και το ξαναεβγαλε παλι χωρις λογο.Τι ηθελε 3αδα με το σ2κ? Δυστυχως δειχνει να μην εχει ''μυαλο'' στοιχειο απαραιτητο για το μελλον του.Μολις ''στεγνωσε'' ο αγωνας και αρχησε να μεγαλωνουν οι διαφορες με τα wrc ορμηξε.Να ορμηξει να κανει τι? Τυχεροι που δεν χτυπησαν!
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Πολύ σωστό. Αλλά δύο ημέρες πήγαινε πάνω απο το όριο.Ισως για λόγους εντυπωσιασμού, ίσως για να δει μέχρι που είναι η καταστροφή επέλεξε αυτή την πορεία.
Δεν νομίζω ότι με το WRC θα ρισκάρει το ίδιο.
Να δει την καταστροφη ποτε ερχεται? Δεν την ειδε περσυ σε 3 αγωνες?
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Μήπως βλέπει κάτι που δεν βλέπουμε εμείς ??
Προσπαθει μαλλον να δικαιολογησει τον οδηγο του, μεσα απο λαθος δηλωση ,σε λαθος χρονο imho.Εκει στην vw δειχνουν να μην το εχουνστο PR.Να θυμησω την δηλωση του Νισσεν για τον Λεμπ?Ουτε σε ελληνικους αγωνες δεν ακους τετοιες κοτσανες.
Μήπως η επιδοσή του μέχρι τότε μονοπώλησε το ενδιαφέρον περισσότερο και απο την πραγματική μάχη για την δεύτερη θέση ?
Οι εξοδοι χωρις λογο μονοπωλουν το ενδιαφερον παντως οπως και εδω.Ταχυς ειναι και το εχει αποδειξει μεχρι τωρα σε αρκετες επιφανειες.Μεσα στο δρομο δεν τον βλεπουμε συχνα τωρα τελευταια,την ιδια στιγμη που ειναι ταχυς.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ο Ντελέκος πετάει πάντως με 2ο χρόνο SS! Απογοήτευση για μένα ήταν ο Neville και ο Tanak.Κώστα, μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα από έναν αγώνα που δεν είναι αντιπροσωπευτικός και έχει πολλούς αστάθμητους παράγοντες....Θεωρώ ότι και οι δύο είναι πολύ αξιόλογοι, και θα το δείξουν στο αμεσότατο μέλλον....Εξάλλου η εμπειρία τους με WRC είναι ούτως ή άλλως μηδαμινή.....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ο Ντελέκος πετάει πάντως με 2ο χρόνο SS! Απογοήτευση για μένα ήταν ο Neville και ο Tanak.Να δουμε και την επομενη μηπως και τα ελαστικα του ηταν πιο πολυ σωστα για αυτη την ειδικη?
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Ο Ogier βλέπω του πήρε δυο μέρες αλλά βρήκε χαντάκι της αρεσκείας του
Ο Ogier πάντως έχει το μεγάλο πλεονέκτημα να μην ενδιαφέρεται για το αποτέλεσμα αλλά για τη συλλογή εμπειρίας οπότε είναι αναμενόμενο να κάνει κανα έβγα παραπάνω.
Kαι πως θα συλλεξει εμπειριες Νασο?,οταν ειναι εκτος αγωνα απο ανουσιες εξοδους?Στον τελευταιο αγωνα περσυ το εβγαλε στην 1η ειδικη χωρις λογο οταν επρεπε να βοηθησει τον Λεμπ και χωρις να διεκδικει τιποτα,τωρα στο Μοντε ηρθε για να αποκτησει εμπειρια απο δυσκολες συνθηκες και το ξαναεβγαλε παλι χωρις λογο.Τι ηθελε 3αδα με το σ2κ? Δυστυχως δειχνει να μην εχει ''μυαλο'' στοιχειο απαραιτητο για το μελλον του.Μολις ''στεγνωσε'' ο αγωνας και αρχησε να μεγαλωνουν οι διαφορες με τα wrc ορμηξε.Να ορμηξει να κανει τι? Τυχεροι που δεν χτυπησαν!
Ορμηξε διότι κέρδιζε στα γλυστερά-δύσκολα (1η μέρα) μόλις στέγνωσε (2η μέρα) μίλησαν τα άλογα των WRC οπότε προσπαθούσε σκληρότερα για να μην τον καβαλήσουν Hirvonen και σια από πίσω.
Δε διαφωνώ μαζί σου αλλά ότι έχει την πολυτέλεια να δοκιμάζει πόσο τον παίρνει (που δεν την έχουν οι 'κανονικοί' οδηγοί) την έχει. Οταν πχ. αρχίσει να τρέχει με το Polo δεν θα μπορεί να το κάνει αυτό διότι θα πρέπει να βάλει χιλιόμετρα. Σίγουρα πάντως το έχει συζητήσει αυτό δηλ. το αν θα ορμήσει ή όχι.
Και μην ξεχνάμε ότι είναι Μόντε δηλ. δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα, ο Λάτβαλα πάτησε 20 εκατοστά πιο δεξιά, πάρτον έξω...
Πάντως όντως ήταν τυχεροί, ήταν με πολλά χιλιόμετρα η έξοδος και ήταν τυχεροί που έκανε γκελ και έπεσε στα δέντρα αριστερά και όχι μπαμ κι εξω στο πρανές δεξιά.
-
Λεμπκαι Μικκο μπηκαν μεκαρφια και στα 4 ελαστικα.
υγ Σταματηστε το βιντεακι της εξοδου στο 00.06 και δειτε ποσο μπουκα εχει κανει.Μιλαμε για 1,5 μετρο μεσα,και στο σημειο δειχνει να υπαρχει δρομος αριστερα που κατεβαινει λοξα κατω απο τον κυριως δρομο.Μιλαμε για σκαλοπατι κανονικο και οχι για σκαψιμο απο προηγουμενους.Λαθος απαραδεκτο για την κλαση του να μπουκαρεις τοσο μεσα σε αυτο το σημειο.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Ο Ντελέκος πετάει πάντως με 2ο χρόνο SS! Απογοήτευση για μένα ήταν ο Neville και ο Tanak.
Να δουμε και την επομενη μηπως και τα ελαστικα του ηταν πιο πολυ σωστα για αυτη την ειδικη?
-
Με τον Solberg τί έγινε και έμεινε τόσο πίσω στην τελευταία ειδική;
-
Ειχε παρει σλικ ελαστικα, κερδισε αρκετο χρονο στην 1η εδ της ημερας κι εχασε πολυ παραπανω στην 2η...
WRC 2012 (all rounds)