Ο χρήστης amazing έγραψε:
εγω ξερω αυτοκινητο με μηχανικο κιβωτιο και 3 πενταλ το φρενο δεν ειναι να το πατας με το αριστερο.ο ρολος του ειναι να αφησεις το γκαζι και ελεγχεις με συμπλεκτη και φρενο.τωρα για κολπα ραλλυ μονο σε πιστα και οχι στο δρομο.
Ποιος το λεει αυτο? Ποιος λεει οτι ειναι υποχρεωτικο να παταμε το φρενο με το δεξι ντε κ καλα? Το λεει καποιος νομος? Το λεει καποιος παντογνωστης της οδηγησης? Μηπως το λεει ο Ρερλ?
Εγω θα σου πω οτι ειναι κ καλυτερο με το αριστερο (αν μπορεις) γιατι ετσι εχεις το ενα ποδι πανω στο φρενο με δυνατοτητα αμεσης αντιδρασης, ενω οταν το πατας με το δεξι, πρεπει σε εκτακτη κατασταση να σηκωσεις απο το γκαζι, να μεταφερεις απο το γκαζι στο φρενο, να πατησεις φρενο = **χαμενος χρονος για το φρεναρισμα.
**
Τσα και λο.
δηλαδη;
Που- κ ξυ-
Όντως χαμένος χρόνος για φρενάρισμα,αλλά λίγοι είναι εκείνοι που έχουν συνηθίσει να πατάνε φρένο με το αριστερό πόδι.Εάν δεν το έχεις συνιθίσει,τότε ο χρόνος αντίδρασης αυξάνεται δραματικά.Οπότε ή πρέπει να έχεις μάθει από το δάσκαλο να το κάνεις,ή θα πρέπει να κάνεις αρκετή εξάσκηση στον κατάλληλο χώρο,ώστε όταν το δοκιμάσεις στο δρόμο να μη γίνεις επικίνδυνος και για σένα αλλά και για τους άλλους!
Βρε μανία με τον δάσκαλο... Μάλλον δεν έχετε καταλάβει οτι ο δάσκαλος ειναι εκει για να σας μάθει τα απολύτως βασικά και αναγκαία για να περάσετε τις εξετάσεις. Αν δεν έχετε διαθεση να μάθετε στη συνέχεια από μόνοι σας, τότε δε θα μάθετε ποτέ. Εκτός αν πιστεύει κανείς οτι θα του μάθει ο δάσκαλος και υποστροφή, υπερστροφή, οδήγηση στο βρεγμένο, στον πάγο, φρενάρισμα με και χωρίς abs κτλ. Μη βάλω τα γέλια τώρα... Νομίζετε οτι αυτά τα γνωρίζουν οι δάσκαλοι, με εξαίρεση κάποιους λίγους που συμμετέχουν και σε αγώνες? Όπως επίσης μου φάινεται αστεία η άποψη οτι κάθε τι που ξεφεύγει από το μοτίβο 'συμπλέκτης-πρώτη-γκάζι-αποσυμπλεκτάρισμα-ξεκινάμε-συμπλέκτης-δευτέρα-κοκ' είναι 'για τα ράλλια'. Για να γίνεις εσύ καλύτερος οδηγός ειναι, όχι για τα ράλλια. Μπορεί σε 1 (ολογραφως ΜΙΑ) περίπτωση να σε γλιτώσει. Επειδή δεν μπορεί να το κάνει ο sacracer και ο κάθε sacracer δε σημαίνει οτι πρέπει να το δαιμονοποιούμε.
Αλλά και σε αυτή την περίπτωση ακόμα.. σκεφτείτε αν κατα τη διάρκεια που φρενάρεις χαλαρά με το αριστερό, χρειαστεί για κάποιο λόγο να φρενάρεις άμεσα περισσότερο... τι θα γίνει, θα συνεχίσεις με το αριστερό (άρα και ρισκάροντας να σου σβήσει) ή θα ψάχνεσαι να προλάβεις να μετακινήσεις μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου το αριστερό στο συμπλέκτη και το δεξί στο φρένο (με ότι κινδύνους μπορεί αυτό να συνεπάγεται)?
Σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι πανεύκολο (και καθόλου επίφοβο για ζημιά) να πετάξεις την ταχύτητα και να βάλεις νεκρά χωρίς συμπλέκτη σε φάση που έχεις αφήσει το γκάζι. Οπότε στην περίπτωση που περιγράφεις, την ώρα που έχουν πέσει τόσο οι στροφές, ώστε να είσαι κοντά στο σβήσιμο, πετάς μια νεκρά χωρίς να σηκώσεις το πόδι από το φρένο. As simple as that!