-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
.........διέθετα και κάποια ευρω παραπάνω και τέλος. Επελεξα αυτά.Μάλλον μετέφερες κάποια νεύρα από την δουλεια..... Δε σε κατηγόρησα για κάτι ούτε είπα ή σκέφτηκα ότι έκανες κάτι λάθος βάζοντας τα 5-40 !!!
Απλά ρώτησα μήπως μου πεις ότι είναι σκάλες ανώτερα από τα άλλα και ότι κάνουν κάτι καλό και διαφορετικό στον κινητήρα από τα άλλα!!! Τα ζήτησα και εγώ 2 φορές εδώ στη Σάμο και δεν είχαν και στο Περιστέρι ο Αρχιμηχανικός μου είπε ότι τα 10-40 είναι μια χαρά!!!! Αυτά!!!!!!! -
Μαλλον ναι. Μετεφερα νευρα (και πολλά) απο την δουλειά αλλα να είσαι σίγουρος ότι δεν τα βγαζω σε σένα! Δεν έχω κανένα λόγο εξάλλου!
Απλώς ήθελα να εξηγησω πως μετα την 'πατάτα' των συγκεκριμένων των δικών μου 'τηγανόλαδων' δεν ήθελα να βαλω ξανα ίδιου τυπου λαδιού. Δεν έχω μηχανικές γνωσεις δε, απλώς προτιμώ εδω και πολλά χρόνια τα συνθετικά. Τα νούμερα ... 10-40, 5-30 και τα 5-10 και όποια άλλα τώρα τα έμαθα!
Γενικά παντως ίσως απο παραξενιά, ίσως απο νοοτροπία, ίσως απο 'αγνοια' και 'βλακεία', στα υγρα του αυτοκινήτου, απο λαδια και βενζίνη (αν γίνεται αυτό!) έως το παραφλού και το υγρο καθαριστήρων) πάντα ήθελα ότι καλύτερο μπορώ να παρεχω στα αμαξια μου! -
Και πολυ καλα κανεις.
Το καλυτερο λαδι στον κινητηρα ποτε δεν εκανε κακο.
Αλλωστε αλλο η Σαμος και η Καλαματα, αλλο η Θεσσαλονικη και η Αθηνα. -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Και πολυ καλα κανεις.
Το καλυτερο λαδι στον κινητηρα ποτε δεν εκανε κακο.
Αλλωστε αλλο η Σαμος και η Καλαματα, αλλο η Θεσσαλονικη και η Αθηνα.Πολυ σωστα το εθεσες, στα νησια η υγρασια ειναι κατα κανονα εχθρος του κινητηρα,
και αν τα λαδια μεινουν μεσα μεγαλο διαστημα (ασχετως χιλιομετρων) χωρις να εχουν τα καταληλα προσθετα,
τοτε 'ειναι μια χαρα' για την τσεπη του μηχανικου.
Τα καλα λαδια σε βαθος χρονου παντα επιστεφουν πισω καθε ευρω σε οποιον θελει να κρατησει αρκετα το αυτοκινητο του, χωρις αυτο να σημαινει οτι βαζουμε οτι ακριβοτερο βρουμε, απλα φροντιζουμε να βαλουμε ενα καλο λαδι που ειναι καταλληλο για τον τροπο και τον τοπο που χρησιμοποιουμε το αυτοκινητο και το χρονο αναμεσα στις αλλαγες.
Το 'μια χαρα' ο μηχανικος θα επρεπε να το λεει αφου δει το λαδι που βγαζει απο το καρτερ, και να εχει την πειρα η΄τις γνωσεις να μας πει αν αντεχει τοσο που το αφησαμε η΄ οχι, οπως το ιδιο θα πρεπει να κανουν και με τα μπουζι που ειναι ο καθρεφτης του τροπου που δουλευει ο κινητηρας και οχι να περιμενουμε να τα αλλαξουμε στις 90.000 χλμ επειδη ετσι θελει να το διαφημιζει ο κατασκευαστης. -
Γιωργο, εγω ακολουθω αυτο που λεει ο κατασκευαστης και οχι ο μηχανικος που μπορει να εχει και 'αλλα' κινητρα.
Οσο το αμαξι μου κανε σερβις στην αντιπροσωπεια αλλαζε λαδια καθε χρονο η 15Κχλμ.
Συνηθως δεν εκανα πανω απο 12Κχλμ το χρονο, οποτε τα αλλαζα τοτε.
Τωρα που το πηγαινω σε αλλο συνεργειο, βαζω αυτο που ζηταει ο κατασκευαστης , σε προδιαγραφες και το αλλαζω καθε χρονο.Στην Αθηνα και Θεσσαλονικη τα αυτοκινητα ταλαιπωρουνται περισσοτερο, λογω κινησης απο την επαρχια και οι αναγκη καλυτερου λαδιου ειναι λογικη, νομιζω.
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
1)στα νησια η υγρασια ειναι κατα κανονα εχθρος του κινητηρα
2)Τα καλα λαδια σε βαθος χρονου παντα επιστεφουν πισω καθε ευρω
απλα φροντιζουμε να βαλουμε ενα καλο λαδι που ειναι καταλληλο για τον τροπο και τον τοπο που χρησιμοποιουμε το αυτοκινητο και το χρονο αναμεσα στις αλλαγες.3)ο μηχανικος θα επρεπε να το λεει αφου δει το λαδι που βγαζει απο το καρτερ
4)τα μπουζι που ειναι ο καθρεφτης του τροπου που δουλευει ο κινητηρας και οχι να περιμενουμε να τα αλλαξουμε στις 90.000 χλμ επειδη ετσι θελει να το διαφημιζει ο κατασκευαστης.
1)Η υγρασία είναι εχθρός του αμαξώματος , του σασί , του χρώματος και όχι του κινητήρα!
Στα νησιά που δεν έχει κίνηση δεν ταλαιπωρείται ο κινητήρας όπως πχ στην Αθήνα
2)Τι πιό καλά λάδια από τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής
3)Αυτό μόνο ανάλυση μπορεί να το δείξει και όχι το μάτι και η αφή του καλύτερου μηχανικού, εχω βγάλει λάδια από αυτοκίνητο που φαίνονταν πιό ωραία από αυτά που πήγα να βάλω , αλλά αφού είχαν κάνει τα χιλιόμετρά τους είχε κλείσει ο κύκλος της ζωής τους!
4)Ο κατασκευαστής μετά από ερευνες έχει πει μερικά πράγματα δε νομίζω ότι πρέπει να τα αμφισβητούμε και αυτά όπως αμφισβητούμε καθημερινά τόσα πράγματα , ότι λέει ο κατασκευαστής είναι ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ!!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
1)Η υγρασία είναι εχθρός του αμαξώματος , του σασί , του χρώματος και όχι του κινητήρα!
Στα νησιά που δεν έχει κίνηση δεν ταλαιπωρείται ο κινητήρας όπως πχ στην Αθήνα
2)Τι πιό καλά λάδια από τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής
3)Αυτό μόνο ανάλυση μπορεί να το δείξει και όχι το μάτι και η αφή του καλύτερου μηχανικού, εχω βγάλει λάδια από αυτοκίνητο που φαίνονταν πιό ωραία από αυτά που πήγα να βάλω , αλλά αφού είχαν κάνει τα χιλιόμετρά τους είχε κλείσει ο κύκλος της ζωής τους!
4)Ο κατασκευαστής μετά από ερευνες έχει πει μερικά πράγματα δε νομίζω ότι πρέπει να τα αμφισβητούμε και αυτά όπως αμφισβητούμε καθημερινά τόσα πράγματα , ότι λέει ο κατασκευαστής είναι ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ!!!!!Κωστα, δεν εχω προθεση να αμφισβητησω κανενα αρκει να απαντα τεκμηριωμενα,
δεν ειπα οτι ολα τα 5w40 ειναι καλυτερα απο τα 10W40, χωρις πρωτα να εξετασουμε τις προδιαγραφες τους,
σαφως ομως και θεωρω οτι τα πρωτα ειναι ποιο καταλληλα για τον συγχρονο σχετικα κινητηρα του QQ,
ουτε κατ' αναγκη οτι ενα ημισυνθετικο ειναι απαραιτητα χειροτερο απο ενα 100% συνθετικο.Σου απαντω λοιπον:
- Υγρασια υπαρχει μεσα στον κινητηρα και καθεται πανω στα μεταλλα προερχομενη στο μεγαλυτερο της ποσοστο απο τον θερμο αερα που υγροποιειται στο χωρο της μηχανης οταν αυτη σταματησει να λειτουργει αφου τα λαδια καθησουν στο καρτερ, οσο ποιο υγρο και κρυο το περιβαλον τοσο περισσοτερη υγρασια παραμενει στο εσωτερικο των μεταλλων της μηχανης.
- Ο κατασκευαστης θετει κατα κανονα τις ελαχιστες προδιαγραφες που απαιτει για τον τον κινητηρα.
Τα ποιο εξελιγμενα που εχει στην γκαμα του καποιος κατασκευαστης λαδιων, σαφως και ειναι προτιμοτερα. - Δεν ειπα πουθενα οτι οσο ποιο ''ωραια' λαδια βγαλουμε απο το καρτερ τοσο ποιο καλα ειναι απο καποια ποιο 'ασχημα',
οσο για την υφη σιγουρα ενας μηχανικος με πειρα οπως ειπα θα καταλαβει αν το λαδι που εχουμε χρησιμοποιησει αντεξε η' οχι τα χιλιομετρα που το ειχαμε μεσα.
Σαφως και μια αναλυση θα σου δειξει αυτο που πραγματικα συμβαινει με το λαδι και τον κινητηρα, μα εδω λεμε οτι δεν δινουμε ευρω παραπανω για καλυτερο λαδι και κοιταμε να βγαλουμε με αυτο οσο ποιο πολλα χιλιομετρα γινεται,
αν προτεινα και αναλυση μαλλον θα ηταν υπερβολη. - Κανενας δεν αμφισβητησε τον κατασκευαστη και τις προδιαγραφες του, αλλωστε ολα απο εκει ξεκιναμε παντα οταν ψαχνουμε κατι ποιο καλο, να πληρει και να υπερκαλυπτει αυτες ακριβως τις προδιαγραφες.
Οσο για το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ανοιξε το στην σελιδα 235 και θα διαβασεις με εντονα γραμματα:
**Προτιμαται το 5W30
Εαν δεν διατιθεται 5W30, επιλεξτε την ρευστοτητα
που ειναι καταλληλη για την κλιμακα της εξωτερικης
θερμοκρασιας απο τον πινακα. **
Οσο για τον πινακα δειχνει καθαρα οτι σε μικροτερες θερμοκρασιες ειναι προτιμοτερα λαδια με χαμηλο δεικτη W.
Θα πρωτεινα την επομενη φορα Κωστα να δειξεις στον μηχανικο σου το βιβλιο, γιατι μαλλον δεν το εχει διαβασει,
και εσυ τον αφηνεις οχι μονο να σου συντηρει το αυτοκινητο, αλλα πιστευεις οτι σου κανει και οτι καλυτερο.Παντα φιλικα.
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Οσο για το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ανοιξε το στην σελιδα 235 και θα διαβασεις με εντονα γραμματα:
**Προτιμαται το 5W30
Εαν δεν διατιθεται 5W30, επιλεξτε την ρευστοτητα
που ειναι καταλληλη για την κλιμακα της εξωτερικης
θερμοκρασιας απο τον πινακα. **
Οσο για τον πινακα δειχνει καθαρα οτι σε μικροτερες θερμοκρασιες ειναι προτιμοτερα λαδια με χαμηλο δεικτη W.Θα πρωτεινα την επομενη φορα Κωστα να δειξεις στον μηχανικο σου το βιβλιο, γιατι μαλλον δεν το εχει διαβασει,
και εσυ τον αφηνεις οχι μονο να σου συντηρει το αυτοκινητο, αλλα πιστευεις οτι σου κανει και οτι καλυτερο.Παντα φιλικα.
Στην σελίδα 234 το γράφει, Στην 235 λέει για λάδι πετρελαιοκινητήρα!!!
Το 5-30 είναι για θερμοκρασίες -30 έως +40 ενώ το 10-30, 10-40,10-50 για θερμοκρασίες -20 έως +40 οπότε μικρή η διαφορά και στην περίπτωση μου δεν πέφτει κάτω από -2 βαθμούς και σε καμιά περίπτωση δε φθάνει κάτω από -20 !!!
Αυτά για το SAE ! Οσον αφορά τα υπόλοιπα στη σελίδα 233 αναφέρει τις προδιαγραφές των λαδιών για τον κινητήρα HR16DE τις οποίες φυσικά τις εχω δε λέει πουθενά για ημισυνθετικά - συνθετικά κ.λ.π. λάδια !!!
Για να συνοψίσουμε λέει το΄΄ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ΄΄ και ο Μηχανικός μου (Αρχιμηχανικός σε γνωστή αντιπροσωπεία της Αττικής) SAE, προδιαγραφές και χιλιόμετρα αλλαγής ! Σε όλα είμαι μέσα δε βλέπω τον λόγο να κάνω κάτι διαφορετικό !!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
... Σε όλα είμαι μέσα δε βλέπω τον λόγο να κάνω κάτι διαφορετικό !!!Φυσικα ΑΥΤΟ ειναι το σωστο. Απο εκει και περα ομως η εταιρια δινει και εναλλακτικες στις προδιαγραφες. Κλιμα, οδηγος, συνηθειες κλπ παιζουν ρολο που επηρεαζουν τον κινητηρα.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
..........
Εμενα ρωτάς? Σε ρωτησα εγω για ποιο λόγο να προτιμήσω τα 10-40? ...............Ναι! Οχι !!! Αλλά εδώ μέσα δε συζητάμε για διάφορα περί QQ;;;;;
Δε ρωτάει ο ένας τον άλλον για να μάθουμε όσα μπορούμε περισσότερα για να μην εχουμε προβλήματα;;;;Ρωτησες ....σου απαντησα, και αυτο γιατι εχω κανει κατα καιρους πολλες αναλυσεις σε λαδια,
αλλωστε νομιζω οτι γνωριζεις την επισημη απαντηση απο την ιδια την NISSAN που εχουμε παρει σε αυτη ακριβως την ερωτηση.
Καθενας κανει τις επιλογες του συμφωνα με οσα γνωριζει, η' εχει ακουσει, και αποφασιζει αναλογα. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Ρωτησες ....σου απαντησα, και αυτο γιατι εχω κανει κατα καιρους πολλες αναλυσεις σε λαδια,
αλλωστε νομιζω οτι γνωριζεις την επισημη απαντηση απο την ιδια την NISSAN..............Επειδή ξέρω ότι ξέρεις αρκετά πάνω στο θέμα και ειδικότερα για το κασκάι, εμπιστεύομαι την άποψη σου ! Οσους να ρωτήσεις τόσες γνώμες θα πάρεις γιαυτό και εγώ ρωτάω μόνον εσένα :
Τι ακριβώς λάδια πρέπει να βάζω στο αμάξι μου;
Λαμβάνοντας υπόψην σου ότι το κυκλοφορώ στη Σάμο απλά και χαλαρά όχι γρήγορα (στα 2000 χιλιόμετρα έχω μεση ωριαία ταχύτητα 40 χ/ω , κατανάλωση 6 λ/100χ) και βασικά αλλάζω λάδια κάθε 7500 με 8500 χιλιόμετρα!!!
Συνήθως είναι μόνος χωρίς φορτία και κάθε μέρα κάνω γύρω στα 30 χιλιόμετρα!!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Επειδή ξέρω ότι ξέρεις αρκετά πάνω στο θέμα και ειδικότερα για το κασκάι, εμπιστεύομαι την άποψη σου ! Οσους να ρωτήσεις τόσες γνώμες θα πάρεις γιαυτό και εγώ ρωτάω μόνον εσένα :Τι ακριβώς λάδια πρέπει να βάζω στο αμάξι μου;
Λαμβάνοντας υπόψην σου ότι το κυκλοφορώ στη Σάμο απλά και χαλαρά όχι γρήγορα (στα 2000 χιλιόμετρα έχω μεση ωριαία ταχύτητα 40 χ/ω , κατανάλωση 6 λ/100χ) και βασικά αλλάζω λάδια κάθε 7500 με 8500 χιλιόμετρα!!!
Συνήθως είναι μόνος χωρίς φορτία και κάθε μέρα κάνω γύρω στα 30 χιλιόμετρα!!!!!Σ'ευχαριστω για την εμπιστοσυνη, αλλα ...ακομα δεν ξερω για το Qashqai πολλα πραγματα,
απλα θεωρω οτι ειναι κριμα την στιγμη που ξερω οτι αγαπας αυτο το αυτοκινητο να του βαζεις ενα τυχαιο λαδι,
τα χιλιομετρα που το αφηνεις μεσα ειναι λιγα και η χρηση που του κανεις δεν ειναι σκληρη, σιγουρα ομως θα μπορουσες να το προστατεψεις περισσοτερο με ενα καλο 5W40, οχι κατ' αναγκη πιο ακριβο, πιστευω οτι η πιο μεγαλη φθορα στον κινητηρα γινεται κατα την εκκινηση οταν το λαδι δεν εχει ακομα αρχισει να κυκλοφορει και να λιπαινει σωστα, ρωτησε για την τιμη του Nissan 5w40 που εβαλε ο cosneo και αν ειναι ακριβο μπορω να σου πρωτεινω καποιο αλλο φτηνοτερο και εξ' ισου καλο, να ξερεις οτι μπορεις να αγορασεις εσυ τα λαδια και να τα δωσεις στο συνεργειο για την αλλαγη, απο την στιγμη που πληρουν την προδιαγραφη που ζητα η Nissan ειναι υποχρεωμενοι να σου παρεχουν κανονικα την εγγυηση, οταν ερθει η ωρα για την επομενη αλλαγη μπορω να σου πω με pm καποια δοκιμασμενα λαδια για να μην θεωρηθει διαφημιση. -
Δεν είναι το κόστος το πρόβλημα , τα 5-40 κάνουν 2,5 ευρώ παραπάνω από τα 10-40 , ρώτησα τηλεφωνικώς τον αρχιμηχανικό της αντιπροσωπείας!
Οπότε μου λές να βαζω αυτα (5-40 συνθετικά) για περισσότερη προστασία !!! Αν εχεις και κάποια αλλη προταση μέσω πμ είναι δεκτή !! Αλλά βασικά προτιμώ λάδια ΝΙΣΣΑΝ !!!
Στο ΠΕΖΟ βάζω λάδια της ΠΕΖΟ , στο ΠΙΑΤΖΙΟ λάδια της ΠΙΑΤΖΙΟ κ.λ.π. !!!!Ευχαριστώ!!! -
Στο μονο ισως που δεν κολλαω ειναι στην εταιρικη πινακιδα. Καποτε η Bmw εβαζε Aral με την φιρμα της, το ιδιο και η Renault μιας αλλης εταιριας, η Peugeot το ιδιο, η Audi το ιδιο κλπ. Σε καποιες περιπτωσεις -και μαλλον- σε ολες δεν βρισκω τον λογο να μην βαλω απευθειας της εταιριας και οχι το 'αυτοκολλητο' της φιρμας της αυτοκινητοβιομηχανιας.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στο μονο ισως που δεν κολλαω ειναι στην εταιρικη πινακιδα. Καποτε η Bmw εβαζε Aral με την φιρμα της, το ιδιο και η Renault μιας αλλης εταιριας, η Peugeot το ιδιο, η Audi το ιδιο κλπ. Σε καποιες περιπτωσεις -και μαλλον- σε ολες δεν βρισκω τον λογο να μην βαλω απευθειας της εταιριας και οχι το 'αυτοκολλητο' της φιρμας της αυτοκινητοβιομηχανιας.Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Aκριβως το ιδιο συμβαινει Κωστα και με τα λιπαντικα της Νissan, το κακο σε μερικες περιπτωσεις ειναι οτι δεν μπορεις ευκολα να βρεις αναλυτικα τεχνικα χαρακτηριστικα απο αυτα τα προιοντα (οπως ιξωδη πχ σε διαφορες θερμοκρασιες) εαν δεν ξερεις ποιος ακριβως ειναι ο κατασκευαστης, Παλιωτερα αγοραζα μπουζι NGK απο το εμποριο στα 2 ευρω και το ιδιο σε συσκευασια του κατασκευαστη του αυτοκινητου 3,80 ευρω.
-
Γιωργο σε καποιες εταιριες και συγκεκριμενα για μενα τουλαχιστον (Αudi, Renault) και για οικονομικους λογους και μονο ετσι λειτουργουσα. Τα αγοραζα εγω τα αναλωσιμα (ακομα και ανταλλακτικα) και τους τα πηγαινα. Στην Nissan δεν χρειαστηκε ακομα να πραξω ετσι αλλα δεν το αποκλειω.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Δεν είναι το κόστος το πρόβλημα , τα 5-40 κάνουν 2,5 ευρώ παραπάνω από τα 10-40 , ρώτησα τηλεφωνικώς τον αρχιμηχανικό της αντιπροσωπείας!
Οπότε μου λές να βαζω αυτα (5-40 συνθετικά) για περισσότερη προστασία !!! Αν εχεις και κάποια αλλη προταση μέσω πμ είναι δεκτή !! Αλλά βασικά προτιμώ λάδια ΝΙΣΣΑΝ !!!
Στο ΠΕΖΟ βάζω λάδια της ΠΕΖΟ , στο ΠΙΑΤΖΙΟ λάδια της ΠΙΑΤΖΙΟ κ.λ.π. !!!!Ευχαριστώ!!!Εχουν αυτες οι εταιριες διυλιστήρια; Απλα εμπορικες συμφωνιες ειναι.Σημερα εχουν την Α αυριο την Β εταιρια λιπαντικων.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
..........Εχουν αυτες οι εταιριες διυλιστήρια; Απλα εμπορικες συμφωνιες ειναι.Σημερα εχουν την Α αυριο την Β εταιρια λιπαντικων.Δεν έχουν διυλιστήρια αλλά..... εμείς (οι έλληνες) όπως διαφωνουμε σε όλα όταν μας λέει η εταιρεία Α ότι προτείνω τα λάδια Β και εμείς εδώ διαφωνούμε τότε πως θα επιλέξω και θα συμφωνήσουμε όταν υπάρχουν 40 μάρκες λαδιών;;;;;;;;;;;;
Η συζήτηση αυτή (που είναι και χρόνια και συμπέρασμα δε βγαίνει ) με κουράζει γιαυτό έχω αποφασίσει στο ΝΙΣΣΑΝ να βάζω λάδια ΝΙΣΣΑΝ , στο ΠΕΖΟ λάδια ΠΕΖΟ και στο ΠΙΑΤΖΙΟ λάδια ΠΙΑΤΖΙΟ!!!!!
-
Έκλεισα στο βιβλίο και τον δεύτερο χρόνο του κασκάι για το θέμα :έξοδα συντήρησης:
ΕΤΟΣ 2010 : 50 ΕΥΡΩ!!!!!
ΕΤΟΣ 2011 : 110 ΕΥΡΩ!!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Έκλεισα στο βιβλίο και τον δεύτερο χρόνο του κασκάι για το θέμα :έξοδα συντήρησης:
ΕΤΟΣ 2010 : 50 ΕΥΡΩ!!!!!
ΕΤΟΣ 2011 : 110 ΕΥΡΩ!!!!!πρεπει να βγηκες εκτος προυπολογισμου....
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)