Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ibiza 1400 sport 101hp, πρωτες εντυπωσεις...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ibiza 1400 sport 101hp, πρωτες εντυπωσεις...
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 8 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    196
    256
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      Mεγιά Σπύρο...

      Και στο δικό μου VTS αυτός ο ήχος της σκούπας είναι όλα τα λεφτά, πολύ ψάρωμα για τους γύρω!
      Εχω πιάσει το εαυτό μου τώρα τον χειμώνα με ανοικτό παράθυρο για να την ακούω...

      σε ευχαριστω.
      Με τη σκουπα κανω και εγω το ιδιο οταν περναω καμια φορα απο τουνελ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bagus last edited by

        Σπυρο η σκουπα ειναι Delonghi?????

        Για λεγε καλος ο ηχος???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Βαγγελη η σκουπα δεν μπηκε τωρα, σημερα απλα μπηκε το προγραμμα!

          Κατα τα αλλα, ναι μια χαρα ειναι η σκουπα, διαβασε και εδω... http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... c&start=45 στο τελος της σελιδας και στις επομενες που εχω και μετρησεις επιδοσεων

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bagus last edited by

            Ωραιος....
            Και το Revo πρεπει να βοηθαει...
            Βαλε και ενα επωνυμο τελικο και εισαι κομπλε... θα δωσει και αυτο κατιτις..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Εκτος απο τα λιγα αλογα που θα δωσει, θα δωσει και εναν συνεχες θορυβο στο ταξιδι που δεν μου αρεσει καθολου!!!

              Οποτε δεν θα ασχοληθω αλλο με το μοτερ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Χαίρομαι για τις σκούπες σας.

                Τώρα, αν δεν σας κάνει κόπο. μπορείτε να μου πείτε τι ακριβώς είναι, πόσο κοστίζουν και αν, εκτός από το σκουποεφέ που περιγράφετε, προσφέρουν κάτι ουσιαστικό; Επίσης αν βλάπτουν τη μακροβιότητα του κινητήρα και αν αυξάνουν την κατανάλωση (σε accent/astra 1400 αξίζει να βάλεις τέτοιο πράγμα; ).
                Ευχαριστώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  ριξε μια ματια στο λινκ πιο πανω, και στο αλλο που θα βρεις εκει που θα ανοιξεις και το συζηταμε....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bagus last edited by

                    @ Spiros: Για αυτο το λογο σου ειπα επωνυμο βρε.... Για να μην κανει θορυβο.....Ενα τελικο πχ Supersprint θα δωσει κατι παραπανω και θα κανει ενα γλυκο μπασο που σε καμμια περιπτωση δεν θα κουραζει...

                    @manosk: Η σκουπα ειναι ενα συστημα εισαγωγης αερα στο μοτερ(σαν το φιλτρο αερα)....Δουλευει τελεια κυριως σε Saxo/Rallye που αν δεν κανω λαθος για αυτα πρωτα εξελιχθηκε με αποτελεσματα που μπορουν να ξεπερασουν ακομα και τα 8 αλογα!!!Αναλογα με το αμαξι δινουν κατι παραπανω σε αλογα και ροπη γιατι ελευθερωνεται η εισαγωγη......Η καταναλωση αυξανεται ελαφρως και δεν εχω ακουσει περιπτωσεις που να βλαψουν την μακροβιοτητα του κινητηρα.....
                    υγ:Στο κλιο μου η σκουπα δεν δουλευει τοσο καλα οσο το πχ BMC(αυτο ειναι ενα αλλο συστημα εισαγωγης)
                    Αυτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      Εκτος απο τα λιγα αλογα που θα δωσει, θα δωσει και εναν συνεχες θορυβο στο ταξιδι που δεν μου αρεσει καθολου!!!

                      Οποτε δεν θα ασχοληθω αλλο με το μοτερ

                      Σπύρο υπάρχουν και αθόρυβα...που αποδίδουν παράλληλα!

                      Βλέπε Supersprint...

                      Εγώ έχω το μαμά τώρα γιατί πλήρωσα και έμαθα, είχα για ένα μήνα group N τελικό και πραγματικά ήταν ο χειρότερος μήνας μου με το VTS...

                      Φίλος μου έχει σε Ford Puma τελικό της Supersprint και σε βόλτα που πήγαμε κατα Ναύπλιο μεριά πραγματικά δεν με κούρασε καθόλου.

                      Ολα είναι θέμα επιλογής και χρημάτων!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        ειναι οντως τοσο αθορυβο οσο το μαμα???
                        διαφορα στην αποδοση?
                        κοστος ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bagus last edited by

                          Σπυρο δεν ειναι αθορυβο οσο το μαμα,αλλα απο την αλλη δεν ειναι τραγικος ο θορυβος.....
                          Ειναι ενας γλυκος μπασος θορυβος κ δεν θα σε κουραζει ειμαι σιγουρος για αυτο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ξερεις Βαγγελη ποσο ειναι το κοστος?

                            Παντως κανοντας καποια χλμ σημερα ειδα οτι σιγουρα εχει βελτιωθει η ροπη στις χαμηλες στροφες (1200-2500) και μαλιστα σε αισθητο βαθμο.
                            Περισσοτερα συντομα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bagus last edited by

                              Αναλογα...
                              υπολογισε απο 300-400€ maximum.....
                              Με εγγυηση και ολα τα σχετικα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Οπως ειχα πει, εγιναν και οι μετρησεις με το προγραμμα + την σκουπα που ειχε πριν το αυτοκινητο.

                                Λιγα λογια για το προγραμμα πρωτα:
                                Εχει δωσει αισθητα περισσοτερη ροπη στις χαμηλες και μεσαιες στροφες. Μαλιστα η διαφορα ειναι αισθητη απο το ρελαντι κιολας, καθως το αυτοκινητο δεν δυσκολευεται να ξεκινησει σε εντονες ανηφορες οπως πριν, λογω του ηλιθιου ηλ γκαζιου.
                                Απο εκει και περα εν κινησει, περα απο την αυξημενη ροπη, υπαρχει και περισσοτερη δυναμη, κυριως μετα τις 3800 στροφες.

                                Η καταναλωση δεν φαινεται να εχει επηρρεαστει. Η Σεατ συστηνει πλεον τη χρηση super unleaded, και με αυτη εγιναν οι μετρησεις. Οι λοιπες συνθηκες ειναι παρομοιες με την 1η δοκιμη, στον ιδιο δρομο, 2 ατομα βαρους ...200κιλων και ρεζερβουαρ στα 4/4. Η θερμοκρασια αυτη τη φορα ηταν χαμηλοτερη, 14 βαθμοι.

                                Επισης, εγιναν τουλαχιστον 2 μετρησεις για καθε μετρηση και υπολογιστηκε ο μεσος ορος, ωστε να αποκλειστουν μικροδιαφορες που μπορει να οφειλονται στον δρομο κτλ κτλ

                                Στη πρωτη στηλη ειναι οι μετρησεις που εκανε το περιοδικο, στη δευτερη οι μετρησεις με την σκουπα και στην τριτη με τη σκουπα και το Revo.

                                3η
                                30-50..........4,6___4,15___4,13
                                50-80..........6,7___5,67___5,73
                                80-110........6,8___5,58___5,12
                                80-120........ ---___7,72___7,23

                                4η
                                40-60...........6,4___6,75___6,62
                                80-110.........9,9___9,75___9,25
                                120-140........7,8___6,43___6,59

                                5η
                                80-110..........13,3__13,68__12,70
                                120-140........12,7___9,62__9,37

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dazed last edited by

                                  Περήφανος κάτοχος ενός ibiza sport 3d και εγώ από χτες

                                  Με τα 100 χλμ. που έχω κάνει μέχρι τώρα δηλώνω πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο μιας και επιλογέας ταχυτήτων, φρένα, οδική συμπεριφορά, χώροι, και εσωτερικό βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο (για τα δεδομένα της κατηγορίας φυσικά)

                                  Το μόνο αρνητικό σημείο μέχρι στιγμής είναι το αναμενόμενο: ηλεκτρ. γκάζι Χριάζεται να το συνηθίσεις γιατι, ειδικά με to clima ανοιχτό, ειναι αρκετα δύσκολο να ξεκινήσεις

                                  Φυσικά και θα γράψω περισσότερα μόλις συμπληρώσω έναν ικανό αριθμό χιλιομέτρων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Με τα 101....;
                                    Καλοδήγητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      καλοριζικο, και περιμενουμε και τις δικες σου εντυπωσεις!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dazed last edited by

                                        Νομίζω το sport βγαίνει μόνο με τα 101 άλογα.

                                        Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας

                                        Περισσότερες εντυπώσεις σύντομα μιας και σκοπεύω να κάνω ένα ταξιδάκι για να ξεμπερδεύουμε με το στρώσιμο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dazed last edited by

                                          1500χλμ. σήμερα και ανακεφαλαιώνουμε:

                                          - Αρνητικά -

                                          1. Πρώτο και σημαντικότερο είναι το ηλ. γκάζι. ειδικά σε σταμάτα - ξεκίνα καταστάσεις (everyday life στην Αθήνα ) σου κάνει τη ζωή δύσκολη. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες δεν με ενοχλεί και τόσο.

                                          2. Απαράδεκτη έλειψη τα φώτα από το χώρο αποσκευών και το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Ανούσιες τσιγγουνιές...

                                          3. Η ανάρτηση σε κάνει να θέλεις να αλάξεις χώρα, μιας και καταλαβαίνεις όλες τις ανωμαλίες των περίφημων ελληνικών δρόμων.

                                          4. Ίσως έχει σχέση με το προηγούμενο. Η ηλιοροφή όταν είναι ανοιχτή προς τα πίσω (και όχι προς τα πάνω) σε κάθε λακούβα τρίζει.

                                          **- Θετικά - **

                                          1. Η καλύτερη εντύπωση μου έχει γίνει από τον επιλογέα ταχυτήτων. Φοβερή αίσθηση και γρήγορες αλαγές.

                                          2. Αν και αρχικά φοβόμουν για τη δύναμη χαμηλά, τελικά δεν με έχει προδώσει ποτέ και φυσικά όσο ανεβαίνουν οι στροφές τόσο καταλαβαίνεις και τη δύναμη του κινητήρα. Μέχρι τώρα βέβαια είμαστε σε 'στρώσιμο mode' οπότε θα επανέλθω σε αυτό το θέμα μετά από μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα Συνολικά πάντως είναι ένα δυνατό και ομαλό σύνολο.

                                          3. Τα καλά της ανάρτησης τώρα
                                            Χαίρεσαι να στρίβεις! Πολύ μικρές κλίσεις, το αμάξι δεν 'ψαρώνει' και παραμένει ασφαλές και προβλέψιμο ακόμα και με μεγάλη πίεση

                                          4. Εσωτερικό το καλύτερο της κατηγορίας για εμένα. Θέση οδήγησης πλήρως ρυθμίσιμη και κανένας ενοχλητικός τριγμός (μέχρι στιγμής τουλάχιστον.. φτου φτου)

                                          5. Εξοπλισμός υπερπλήρης, με κάνει και νιώθω ότι βρίσκομαι σε πολύ μεγαλύτερο/ακριβότερο αυτοκίνητο (σε συνδιασμό και με τους πολύ καλούς χώρους)

                                          6. Το κυριότερο! Είναι γούρικο! Βρίσκω να παρκάρω και αυτό για όσους μένουν σε πυκνοκατοικημένες περιοχές είναι δώρο από το Θεό!

                                          Αυτά προς το παρών από εμένα. Για πείτε ρε παιδιά τι να περιμένω στη συνέχεια? Για την ιστορία, προγραμματισμένη αλαγή λαδιών + mini check σήμερα 45

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            apopol last edited by

                                            Ο χρήστης dazed έγραψε:
                                            1500χλμ. σήμερα και ανακεφαλαιώνουμε:

                                            - Αρνητικά -

                                            1. Πρώτο και σημαντικότερο είναι το ηλ. γκάζι. ειδικά σε σταμάτα - ξεκίνα καταστάσεις (everyday life στην Αθήνα ) σου κάνει τη ζωή δύσκολη. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες δεν με ενοχλεί και τόσο.

                                            Συνήθεια είναι, με χαλάει μόνο σε ανηφόρες με το A/C ανοιχτό

                                            1. Απαράδεκτη έλειψη τα φώτα από το χώρο αποσκευών και το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Ανούσιες τσιγγουνιές...

                                            Συμφωνω..

                                            1. Η ανάρτηση σε κάνει να θέλεις να αλάξεις χώρα, μιας και καταλαβαίνεις όλες τις ανωμαλίες των περίφημων ελληνικών δρόμων.

                                            Εχω οδηγήσει και χειρότερα..

                                            **- Θετικά - **

                                            1. Η καλύτερη εντύπωση μου έχει γίνει από τον επιλογέα ταχυτήτων. Φοβερή αίσθηση και γρήγορες αλαγές.

                                            Συμφωνω

                                            1. Αν και αρχικά φοβόμουν για τη δύναμη χαμηλά, τελικά δεν με έχει προδώσει ποτέ και φυσικά όσο ανεβαίνουν οι στροφές τόσο καταλαβαίνεις και τη δύναμη του κινητήρα. Μέχρι τώρα βέβαια είμαστε σε 'στρώσιμο mode' οπότε θα επανέλθω σε αυτό το θέμα μετά από μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα Συνολικά πάντως είναι ένα δυνατό και ομαλό σύνολο.

                                            Εγώ μετα το στρωσιμο κατάλαβα δύναμη..

                                            1. Τα καλά της ανάρτησης τώρα
                                              Χαίρεσαι να στρίβεις! Πολύ μικρές κλίσεις, το αμάξι δεν 'ψαρώνει' και παραμένει ασφαλές και προβλέψιμο ακόμα και με μεγάλη πίεση

                                            Συμφωνω!!!

                                            1. Εσωτερικό το καλύτερο της κατηγορίας για εμένα. Θέση οδήγησης πλήρως ρυθμίσιμη και κανένας ενοχλητικός τριγμός (μέχρι στιγμής τουλάχιστον.. φτου φτου)

                                            Για μενα μειονεκτημα είναι ότι δεν έχει καλη ορατότητα πίσω αλλα το συνήθισα..

                                            Ολα αυτα μετα από περίπου 1 χρόνο και 20.000 χιλιόμετρα,

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 8 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr