-
Ο χρήστης tzapoauto έγραψε:
σμαρτ ντιζελ..το τελος τη αφραγκιας.
τωρα με το νεο νομο παιδια που επιτρεποντε τα ντιζελ ποιος τη χαρη μας..3 λιτρα τα 100 χιλ. και 3 ευρω τελοι ...φοβερο;;;
παπακι πενιντα κυβικα!!! οικονομικοτατο.τελος το ζαχαρωνω απο τωρα ενα μεταχειρισμενο.και οι κινητιρες ντιζελ ειναι αθανατοι.Πρεπει να προχωρησεις και στο λεω απο φιλο που ειναι κατοχος ντηζελ και ξεχναει να παει στο βενζιναδικο
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
σμαρτ ντιζελ..το τελος τη αφραγκιας.
τωρα με το νεο νομο παιδια που επιτρεποντε τα ντιζελ ποιος τη χαρη μας..3 λιτρα τα 100 χιλ. και 3 ευρω τελοι ...φοβερο;;;
παπακι πενιντα κυβικα!!! οικονομικοτατο.τελος το ζαχαρωνω απο τωρα ενα μεταχειρισμενο.και οι κινητιρες ντιζελ ειναι αθανατοι.Πρεπει να προχωρησεις και στο λεω απο φιλο που ειναι κατοχος ντηζελ και ξεχναει να παει στο βενζιναδικο
ωραια φιλε!δλδ το εκρινεις φουλ; ο φιλος σου τι αμαξι εχει; για τους δυσκολους καιρους που ζουμε νομιζω πως αξιζει παραπλυ !!!
-
Φίλος αγόρασε μεταχειρισμένη μια A 140 του 2001, την πλούσια έκδοση (Avantgarde νομίζω). Παρατήρησα ότι στον πίνακα οργάνων δεν υπάρχει δείκτης θερμοκρασίας. Είναι λογικό αυτό; Μήπως υπάρχει κάποιο κρυφό μενού που δείχνει την θερμοκρασία του νερού; Το μάνουαλ είναι στα γερμανικά, οπότε δε μπορούμε να βγάλουμε άκρη απ'αυτό.
-
Είναι στα μενού. Αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι στο ίδιο μενού που είναι το οδόμετρο
Ψάξε για manual στο internet φίλε !!! Όλο και κάτι θα βρείς -
Στο αρχείο των 4Τ βρήκα αυτό:
...ενώ δεν υπάρχει δείκτης για τη θερμοκρασία (από υπερβολική σιγουριά άραγε;) παρά μόνο ενδεικτική λυχνία υπερθέρμανσης.
Τελικά μάλλον θεώρησαν πιο σημαντικό τον δείκτη εξωτερικής θερμοκρασίας (που υπάρχει στο μενού) από τη θερμοκρασία της μηχανής. Ευχαριστώ φίλε μου
-
Eπειδή από γνωστό περνάει από το μυαλό ένα ML400 του '04 ( http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1615434/, ασχολίαστο το στόλισμα του συγκεκριμένου), ρωτώ: τί ξέρουμε;
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Eπειδή από γνωστό περνάει από το μυαλό ένα ML400 του '04 ( http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1615434/, ασχολίαστο το στόλισμα του συγκεκριμένου), ρωτώ: τί ξέρουμε;Και να μην ξερουμε, καλυτερα να μην μαθουμε κιολας για αυτη τη γενια Μ
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Eπειδή από γνωστό περνάει από το μυαλό ένα ML400 του '04 ( http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1615434/, ασχολίαστο το στόλισμα του συγκεκριμένου), ρωτώ: τί ξέρουμε;
Και να μην ξερουμε, καλυτερα να μην μαθουμε κιολας για αυτη τη γενια Μ
-
Καθιστε πριν ανοιξετε το αρθρο... Σοβαρος κινδυνος εγκεφαλικου!
http://www.autoblog.gr/2012/01/14/overk ... mg-estate/
-
Τραγικό άρθρο(;)
Sent
-
Μετα απο χθεσινο 'παιχνιδι' στο παγο αλλα και σε στεγνο (σε αλανα) με μια c180 Elegance πρωτης γενιας (w202 αν θυμαμαι καλα) ενα εχω να πω. Τι υπεροχο αυτκινητο!!!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ποσο να κανουν οι μπουκαλες της αεραναρτησης για τη CLS?Ενος γνωστου 'εκατσε' το μπροστινο μερος κατω και παει για συνεργειο...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μετα απο χθεσινο 'παιχνιδι' στο παγο αλλα και σε στεγνο (σε αλανα) με μια c180 Elegance πρωτης γενιας (w202 αν θυμαμαι καλα) ενα εχω να πω. Τι υπεροχο αυτκινητο!!!Sent from my HTC Desire using Tapatalk
η C πρωτης γενιας ηταν για τα μπαζα
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ποσο να κανουν οι μπουκαλες της αεραναρτησης για τη CLS?Ενος γνωστου 'εκατσε' το μπροστινο μερος κατω και παει για συνεργειο...H μπουκάλΑ θες να πεις γιατί η τετράδα έχει.....άστο
-
Κανενα 800αρι να μη κανει η μια?Εκει υπολογιζω το λιγοτερο.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Κανενα 800αρι να μη κανει η μια?Εκει υπολογιζω το λιγοτερο.Πες 1,5 με 2 να είσαι μέσα
Αν έκατσε όλο το μπροστινό μέρος υπάρχει περίπτωση να φταίει το υδραυλικό module (κάνα 1,5 χιλιαρικάκι κι αυτό χαλαρά ηλεκτροβαλβίδες δεν τις δίνουν σαν αντ/κό οι μπ@σταρδοι),αν έκατσε μόνο η μια πλευρά μάλλον μπουκάλα,αλλά κι εδώ παίζει να είναι ΚΑΙ το Module.
Θελει star και έλεγχο.
Aθλιο σύστημα ανάρτησης γενικώς......κάκιστη αντιγραφή της υδροπνευματικής της citroen η οποία όμως καμία σχέση δεν έχει(δεν την αγγίζει ΚΑΝ) που το μόνο πλεονέκτημά της είναι ότι σηκώνεται και χαμηλώνει.
Πολυπλοκότητα για ΜΗΔΕΝ αποτέλεσμα και κόστος στα ύψη για μια παντελώς άχρηστη ανάρτηση που ούτως η άλλως και άνετη ΔΕΝ είναι και δεν στρίβει ούτε με γερανό.Γιατί εξακολουθεί να υπάρχει αυτή η εταιρία και να τα αγοράζει ο κόσμος είναι απορίας άξιο
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Γιατί εξακολουθεί να υπάρχει αυτή η εταιρία και να τα αγοράζει ο κόσμος είναι απορίας άξιο
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Κανενα 800αρι να μη κανει η μια?Εκει υπολογιζω το λιγοτερο.
Πες 1,5 με 2 να είσαι μέσα
Αν έκατσε όλο το μπροστινό μέρος υπάρχει περίπτωση να φταίει το υδραυλικό module (κάνα 1,5 χιλιαρικάκι κι αυτό χαλαρά ηλεκτροβαλβίδες δεν τις δίνουν σαν αντ/κό οι μπ@σταρδοι),αν έκατσε μόνο η μια πλευρά μάλλον μπουκάλα,αλλά κι εδώ παίζει να είναι ΚΑΙ το Module.
Θελει star και έλεγχο.
Aθλιο σύστημα ανάρτησης γενικώς......κάκιστη αντιγραφή της υδροπνευματικής της citroen η οποία όμως καμία σχέση δεν έχει(δεν την αγγίζει ΚΑΝ) που το μόνο πλεονέκτημά της είναι ότι σηκώνεται και χαμηλώνει.
Πολυπλοκότητα για ΜΗΔΕΝ αποτέλεσμα και κόστος στα ύψη για μια παντελώς άχρηστη ανάρτηση που ούτως η άλλως και άνετη ΔΕΝ είναι και δεν στρίβει ούτε με γερανό.Γιατί εξακολουθεί να υπάρχει αυτή η εταιρία και να τα αγοράζει ο κόσμος είναι απορίας άξιο
Η αξιοπιστια της ειναι τραγικη συμφωνω.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Η αξιοπιστια της ειναι τραγικη συμφωνω.
Γιατί υπάρχει και κάνας τομέας στον οποίο υπερτερεί?
Τιμόνια τρεις λαλούν,φρένα τραγικά,κράτημα μηδέν,κινητήρες(αναρτήσεις κλπ) ένα σχέδιο αρχαιολογικό για όλα τα μοντέλλα από τζιπ μέχρι σπορ(ο θεός να τα κάνει σπορ) ,κατά τα άλλα από μπλιμπλίκια και ηλεκτρονικές μλκίες δεν τους πιάνει κανείς,μόνωση ΝΑΙ καλή και παθητική ασφάλεια για αμάξια που ούτως ή άλλως δεν στρίβουν δεν φρενάρουν και μοιραία η κατάληξή τους θα είναι σε χαντάκι.
Να με συμπαθάτε αλλά μιλάμε για άχρηστα γερμανικά βιομηχανικά σκουπίδια πολυτελείας. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Η αξιοπιστια της ειναι τραγικη συμφωνω.
Γιατί υπάρχει και κάνας τομέας στον οποίο υπερτερεί?
Τιμόνια τρεις λαλούν,φρένα τραγικά,**κράτημα μηδέν,κινητήρες(αναρτήσεις κλπ) **ένα σχέδιο αρχαιολογικό για όλα τα μοντέλλα από τζιπ μέχρι σπορ(ο θεός να τα κάνει σπορ) ,κατά τα άλλα από μπλιμπλίκια και ηλεκτρονικές μλκίες δεν τους πιάνει κανείς,μόνωση ΝΑΙ καλή και παθητική ασφάλεια για αμάξια που ούτως ή άλλως δεν στρίβουν δεν φρενάρουν και μοιραία η κατάληξή τους θα είναι σε χαντάκι.
Να με συμπαθάτε αλλά μιλάμε για άχρηστα γερμανικά βιομηχανικά σκουπίδια πολυτελείας.Στα bold συμφωνω επισης.
MERCEDES-BENZ FORUM