-
Έχει αντιμετωπίσει κανείς σας πρόβλημα με διαρροή ρεύματος σε Impreza WRX '03;
Το αυτοκίνητο έχει αντικλεπτικό σύστημα της Clifford με εργοστασιακή εγγύηση και αν παραμείνει ακίνητο περισσότερες από 5-6 μέρες χωρίς να χρησιμοποιηθεί μένει από μπαταρία.
Μάλιστα η μπαταρία του στεγνώνει σε τέτοιο βαθμό που δεν παίρνει μπροστά ούτε με καλώδια, χρειάζεται επιτόπου αντικατάσταση για να κινηθείς.
Έχω επανειλλημένα επισκεφτεί και τη Subaru και την Clifford και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που κατέβαλαν, την προσοχή που έδειξαν και τις αντικαταστάσεις που έκαναν το πρόβλημα παραμένει!
Καθώς το αυτοκίνητο μένει πυκνά συχνά ακίνητο για μεγάλα διαστήματα πραγματικά έχω προβληματιστεί σε σημείο που να σκέφτομαι να το πουλήσω...
Έχει κάποιος αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ή είμαι μοναδική περίπτωση;To θέμα ανήκει στα τεχνικά και πηγαίνει εκεί [moderator]
-
Έχει αντιμετωπίσει κανείς σας πρόβλημα με διαρροή ρεύματος σε Impreza WRX '03;
Το αυτοκίνητο έχει αντικλεπτικό σύστημα της Clifford με εργοστασιακή εγγύηση και αν παραμείνει ακίνητο περισσότερες από 5-6 μέρες χωρίς να χρησιμοποιηθεί μένει από μπαταρία.
Μάλιστα η μπαταρία του στεγνώνει σε τέτοιο βαθμό που δεν παίρνει μπροστά ούτε με καλώδια, χρειάζεται επιτόπου αντικατάσταση για να κινηθείς.
Έχω επανειλλημένα επισκεφτεί και τη Subaru και την Clifford και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που κατέβαλαν, την προσοχή που έδειξαν και τις αντικαταστάσεις που έκαναν το πρόβλημα παραμένει!
Καθώς το αυτοκίνητο μένει πυκνά συχνά ακίνητο για μεγάλα διαστήματα πραγματικά έχω προβληματιστεί σε σημείο που να σκέφτομαι να το πουλήσω...
Έχει κάποιος αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ή είμαι μοναδική περίπτωση;To θέμα ανήκει στα τεχνικά και πηγαίνει εκεί [moderator]
-
Έχει αντιμετωπίσει κανείς σας πρόβλημα με διαρροή ρεύματος σε Impreza WRX '03;
Το αυτοκίνητο έχει αντικλεπτικό σύστημα της Clifford με εργοστασιακή εγγύηση και αν παραμείνει ακίνητο περισσότερες από 5-6 μέρες χωρίς να χρησιμοποιηθεί μένει από μπαταρία.
Μάλιστα η μπαταρία του στεγνώνει σε τέτοιο βαθμό που δεν παίρνει μπροστά ούτε με καλώδια, χρειάζεται επιτόπου αντικατάσταση για να κινηθείς.
Έχω επανειλλημένα επισκεφτεί και τη Subaru και την Clifford και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που κατέβαλαν, την προσοχή που έδειξαν και τις αντικαταστάσεις που έκαναν το πρόβλημα παραμένει!
Καθώς το αυτοκίνητο μένει πυκνά συχνά ακίνητο για μεγάλα διαστήματα πραγματικά έχω προβληματιστεί σε σημείο που να σκέφτομαι να το πουλήσω...
Έχει κάποιος αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ή είμαι μοναδική περίπτωση;To θέμα ανήκει στα τεχνικά και πηγαίνει εκεί [moderator]
-
Δεν δοκιμάζεις προσωρινά τη λύση αποσύνδεσης του ενός πόλου (κατά προτίμηση του αρνητικού) όταν αφήνεις το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο για καιρό; Αν όντως υπάρχει διαρροή ρεύματος, η μπαταρία δεν θ'αδειάσει. Αν όμως και πάλι αδειάσει, το πρόβλημα το έχει αυτή κι όχι τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου. Έχε υπόψη ότι ο συναγερμός/αντικλεπτικό δεν θα λειτουργεί με την μπαταρία εκτός.
Άλλη εναλλακτική λύση: αποσύνδεση για κάποιο διάστημα του αντικλεπτικού. Αν η μπαταρία δεν αδειάσει όπως συνήθως, τότε φταίει κάτι στην εγκατάσταση αυτού και όχι κάτι άλλο στο αυτοκίνητο.
-
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι σου το κανει αυτο. Αν εχεις αλλαξει και μπαταρια, τοτε το μονο που μενει ειναι μηπως ο συναγερμος σου τραβαει παρα πολυ ρευμα και σου αδειαζει την μπαταρια.
Δεν θα σου συστηνα σε καμια περιπτωση να αποσυνδεεις την μπαταρια, ειναι σαν να κανεις reset στον εγκεφαλο και για να ξαναφτιαχτουν οι χαρτες του πρεπει να κανεις τουλαχιστον 150 χιλιομετρα πριν το αυτοκινητο αρχιζει να αποδιδει ξανα οπως πριν.
Αν θελεις υπαρχει forum για subaru εδώ μπες και κανε μια ερωτηση ισως να το εχει αντιμετωπισει και καποιος αλλος. -
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Καθώς το αυτοκίνητο μένει πυκνά συχνά ακίνητο για μεγάλα διαστήματα πραγματικά έχω προβληματιστεί σε σημείο που να σκέφτομαι να το πουλήσω...
To θέμα ανήκει στα τεχνικά και πηγαίνει εκεί [moderator]Γιατί δε δοκιμάζεις να ξηλώσεις εντελώς το συναγερμό;
-
Την πρότεινα παραπάνω κι εγώ την αποσύνδεση του συναγερμού.
Αυτό που με παραξενεύει κάπως είναι το 'reset' του εγκεφάλου, που γράφει ο panoss. Προσωπικά μου φαίνεται πολύ περίεργο το να σβηστούν ρυθμίσεις από εγκέφαλο αυτοκινήτου, αφού λογικά αυτές γράφονται σε μνήμη τύπου ROM ή κάτι αντίστοιχο, δηλαδή δεν εξαρτώνται από την παροχή ρεύματος για να παραμείνουν ενεργές. Στο δικό μου αυτοκίνητο μάλιστα ο ίδιος ο κατασκευαστής προτείνει την αποσύνδεση της μπαταρίας αν το όχημα παραμένει εκτός λειτουργίας επί μακρόν.
Όπως και να έχει, έστω και για λόγους δοκιμής, ας αποσυνδέσει τη μπαταρία για μερικές μέρες να δει τι θα γίνει. -
Αυτό που ανέφερε ο Πάνος είναι φυσιολογικό. Σε όλα τα αυτοκίνητα συμβαίνει ..... είναι κάτι σαν το Fuzzy logic των πλυντηρίων
Ο εγκέφαλος μαθαίνει τι τιμές να περιμένει από τους αισθητήρες για να έχει έτοιμους τους αντίστοιχους χάρτες. Μαθαίνει βέβαια και το στυλ οδήγησης και προσαρμόζεται ανάλογα. Μαθαίνει ακόμα και τα οκτάνια της βενζίνης.
Το reset διαφέρει από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο , μπορεί να θέλει 1 λεπτό μπορεί και 30 λεπτά
Διαφέρει και ο χρόνος και ο τρόπος εκμάθησης όμως , σίγουρα όμως χρειάζεται κάποια χλμ. και αρκετά βυθίσματα του γκαζιού.Αυτό που δεν σβήνει , είναι οι βλάβες που έχει κρατήσει στη μνήμη του
Τάκη , σαν συναγερμός μου φαίνεται
Μπορεί να μην έχει βλάβη αλλά να είναι εκτός των προδιαγραφών του αυτοκινήτου. Τα mA που τραβάει να είναι περισσότερα από αυτά που επιτρέπει η SubaruΠχ, στη Lancia αναφέρει ότι ο συναγερμός θα πρέπει να τραβάει max 11 mA
-
μα, ένας ηλεκτρολόγος δε θα μπορούσε να μετρήσει την κατανάλωση και να βρει και τυχόν διαρροή;
-
Όπως είπαν και τα παιδιά -κι αφού έχει αλλαχτεί η μπαταρία- εγώ θα ξεκινούσα από το συναγερμό
-
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Δεν γνωρίζω εάν ισχύει αυτό που λέτε για το mapping.
Έχουμε μετρήσει επανειλλημένα τις καταναλώσεις ρεύματος, τόσο η Subaru όσο και η Clifford ορκίζονται ότι δεν υπάρχει διαρροή...
Αλλάξαμε και αντικλεπτικό σύστημα, το πρόβλημα παραμένει... -
το προβλημα αυτο εμφανιστηκε μετα την τοποθετηση του clifford ??
Οταν το αφηνεις ακινητο, του βαζεις τον συναγερμο ???
Αν ναι, δοκιμασες να το αφησεις χωρις συναγερμο???Μηπως οταν το αφηνεις και λειπεις χτυπαει ο περιμετρικος εξωτερικος και 'αδειαζει' την μπαταρια? Δοκιμασες να τον απομονωσεις ή καποιον άλλο σενσορα που πιθανον να εχεις βάλει?
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
το προβλημα αυτο εμφανιστηκε μετα την τοποθετηση του clifford ??Τοποθετήθηκε ο συναγερμός πριν το παραλάβω από την αντιπροσωπία...
Οταν το αφηνεις ακινητο, του βαζεις τον συναγερμο ???
Αν ναι, δοκιμασες να το αφησεις χωρις συναγερμο???Ότι και να κάνω το αποτέλεσμα είναι το ίδιο...
Μηπως οταν το αφηνεις και λειπεις χτυπαει ο περιμετρικος εξωτερικος και 'αδειαζει' την μπαταρια?
Όχι βρίσκεται σε κλειστό χώρο απόλυτα ελεγχόμενο χωρίς γειτόνους.
Δοκιμασες να τον απομονωσεις ή καποιον άλλο σενσορα που πιθανον να εχεις βάλει?
Ακόμη και απομονωμένος ο συναγερμός τραβάει λένε ρεύμα...
Δεν έχει κάποιον άλλο αισθητήρα έξτρα... -
Μήπως εχει να κάνει με την γείωση?
Εχει on-board computer?Αν ναι,μήπως υπάρχει πρόγραμμα που είναι ενεργοποιημένο (π.χ. εξαερισμού) και λειτουργεί σε τακτά χρονικά διαστήματα τραβώντας ρεύμα?
Γιατι δεν βάζεις ένα άλλο συναγερμό ή να βγάλεις τελείως εκτός αυτόν που έχεις τώρα?
Αλλοιώς,μπορούμε να ορίσουμε εθελοντή τον ΒΑΣΙΛΗΣ που σίγουρα θα βρει τι είναι?!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μήπως εχει να κάνει με την γείωση?Όχι
Εχει on-board computer?Αν ναι,μήπως υπάρχει πρόγραμμα που είναι ενεργοποιημένο (π.χ. εξαερισμού) και λειτουργεί σε τακτά χρονικά διαστήματα τραβώντας ρεύμα?Δεν έχει
Γιατι δεν βάζεις ένα άλλο συναγερμό ή να βγάλεις τελείως εκτός αυτόν που έχεις τώρα?Είναι η επόμενη κίνηση. Κόστισε όμως 1000 ευρώ τα οποία ειναι σα να τα πέταξα....
Επίσης ο 4 της Clifford που έχει τώρα επάνω ( αλλάξαμε μια φορά συναγερμό) θεωρείται από τα καλύτερα συστήματα που κυκλοφορούν στο εμπόριο...
Αλλοιώς,μπορούμε να ορίσουμε εθελοντή τον ΒΑΣΙΛΗΣ που σίγουρα θα βρει τι είναι?!!!**
Παρατήρησα το εξής μια μέρα:
Έχω απενεργοποιήσει το συναγερμό έχω κλειδώσει και πάω να φύγω.
Ακούω την αντλία της βενζίνης να ανεβάζει καύσιμο και κοιτάω το ταμπλό είχε ενεργοποιηθεί όπως όταν γυρνάς το κλειδί στην πρώτη σκάλα της μίζας.
Λες εκτός από το φάντασμα της Όπερας να παίζει και το φάντασμα του Impreza;** -
Κοίτα Τάκη,το δικο μου αρνείται εδω και 1 χρόνο να πάρει μπρός όταν η θερμοκρασία είναι κατω από 3 βαθμούς ΚΑΙ το μοτέρ κρύο!!!
Οπότε τα φαντάσματα γενικώς είναι εντός του 'φακέλου λειτουργίας'!Αυτό που λές δείχνει ότι υπάρχει κάποια διαδικασία που ενεργοποιείται αυτόματα!
Πιθανότατα ο συναγερμός κάτι δίνει (σήμα) και η CPU ενεργοποιεί την διαδικασία εκκίνησης!Πάντως,δεν θα άλλαζα συναγερμό!Θα έβγαζα αυτόν μέχρι να βεβαιωθώ ότι όντως αυτός είναι το πρόβλημα!!
-
Χμμμμ ...... Τάκη , οι Clifford έχουν κάποιες λειτουργίες μυστήριες ... πχ. να βάζουν μπροστά το αυτοκίνητο από το τηλεκοντρόλ πριν μπεις μέσα (σε κρύα πρωινά - για να ζεσταθεί )*
Αν παρατήρησες τέτοιο φαινόμενο , μάλλον είναι κάποια βλάβη του συναγερμού , που πιθανόν δεν την κάνει και συνέχεια γι'αυτό και δεν βρίσκεται εύκολα. θα σου έλεγα να τον βγάλεις και να το παρατηρήσεις.- ακούς Νίκο
-
χμ... λες να παιζει τιποτα με κανα turbo timer και τα συνναφη ???
Προβλήματα με το ρεύμα σε Impreza WRX