Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    39
    6608
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      Έχω γράψει και στην άλλη ενότητα.
      Εφόσον όμως στην περίπτωση έχει χαλάσει και το χρώμα, τρίψιμο καλώ μα να μην βγει το χρώμα με 600.
      Εάν δεν βγει να φανεί πλαστικό, το χρώμα που σου αρέσει και μετά βερνίκι.
      Εάν έχει φανεί το πλαστικό, καλό τρίψιμο με 320, πλύσιμο με πρέσα, στέγνωμα καλό, πραϊμερ για πλαστικά. Μετά ότι σου είπα πάρα πάνω.
      Εδώ το πιστόλι του βαφείου, είναι απαραίτητο.
      ΑΝΤΩΝΗΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • D
        dimi13r last edited by

        ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • K
          kotetsi last edited by

          Προτείνω να συνεχίσουμε στο υπάρχον θέμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            dimi13r last edited by

            ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • A
              antonis-team last edited by

              Εάν είναι να συνεχίσουμε την συγκεκριμένη ενότητα, να κάνω μερικές διορθώσεις……
              «Χρώμα του αυτοκίνητου μας ½ του κιλού(10 ευρω)»
              Χ2!.
              «Βερνίκι γυαλίσματος ¼ του κιλού ΜΟΝΟ αν το αμάξι μας είναι διπλής βαφής(10 ευρω)»
              Χ1.5!.
              «Σκληρυντη χρώματος σε περίπτωση που το αμάξι μας είναι μόνης βαφής(4 ευρω το ¼ του κιλού)»
              27ε το λίτρο. Είτε μονής είτε διπλής χρειάζεται.
              «σε σπρέι καλύτερα (7 ευρω)*»
              Πότε σε σπρέι. Πολλυμαιρίζετε και δεν βγάζει καθαρές επιφάνειες, άσε που πληρώνεις και το άχρηστο κουτί.
              «2 ντουκόχαρτα νερού Νο 400(60 cents)
              2 ντουκόχαρτα νερού Νο 320(60 cents)»
              Τα δυο αυτά νούμερα τα ξεχνάμε για τα πλαστικά. Αυτά αφορούν μόνον το deluxe.
              «Παροχή αέρα για το πιστόλι η τον αερογραφο»
              Ξεχνάμε τον αερογράφo, γιατί δεν κάνει ‘βεντάλια’. Είναι για ζωγραφική μόνον. Πίεση στο κομπρεσέρ, 30 – 38 psi.
              «Μάσκα και γάντια ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ διότι αστάρι πλαστικού και χρώμα= ΚΑΡΚΙΝΟΣ!!!!!»
              Και γυαλιά βαφείων, εάν δεν θέλετε να ξυπνήσετε με επεφικιτιδα.
              «κάποιος αρχάριος ενδεχομενως να μην μπορεί να τα τελειώσει όλα σε μια μέρα όπως έκανα εγω.»
              Αυτό καλύτερα να μην το είχα διαβάσει!!!!!!!.......
              «Αμεσως μετα πλενουμε τα πλαστικα πολύ καλα με ΑVA και νερο και παρα πολύ καλο τριψιμο.ο λογος είναι ο εξης: τα πλαστικα από το εργοστασιο κατασκευαζονται μεσα σε καλουπια που είναι εμποτισμενα με λιπος(για να ξεκολουν από το καλουπι ευκολα). Το λιπος όμως μπορει να παραμεινει επανω στο πλαστικο ακομα και 8 χρονια από την κατασκευη τους ασχετως ποσα πλυσιματα τους εχουμε κανει εμεις καθ΄ολη τη διαρκεια της «ζωης» αυτων-ελπιζω να καταλαβαινετε ότι θεωρω δεδομενο πως κανενας μας δεν πλενει με AVA το αμαξι του!!!!!!»
              Βρήκαμε βολικό το AVA για τα πιάτα της μαμάς!, μα δεν κάνει διότι περιέχει λιπαρή ουσία, για να μην ξεραίνονται τα χέρια της, όταν πλένει της ‘ντάνες’ που της αφήνουμε!!!. Πάντα σαπούνι πράσινο, για πλύσιμο προ της βαφείς, και μόνο. ΛΙΠΟΣ…… δεν υπάρχει ούτε για δήγμα!. Δεν παράγονται τα πλαστικά του αυτοκινήτου με extruder αλλά με μηχανές ingesion!. ( δεν θυμάμαι εάν γράφετε έτσι)!. Αυτές οι μηχανές εξολκεύουν με αέρα, που περνά μέσα από μηχανικό & αντιυγρασιακό φίλτρο.
              «είναι ΑΚΡΩΣ πορωδη και το ασταρι πλαστικου αυτό που ερχεται να κανει είναι να «κλεισει» ολους τους πορους»
              Καθόλου πορώδη. Μην τα μπερδεύουμε με τα πλαστικά που είναι ελαφριά σαγρέ, και αυτά το χρώμα το έχουν από το καλούπι. Τα άλλα που βάφονται είναι γυαλιστερά. Το πρώτο χέρι δεν λέγετε αστάρι, μα καταλύτης πλαστικών. Σκοπός του είναι να μετατρέψει την σινάφια του πλαστικού, ως προς το σουρφασερ.
              «αποσταση 40-60 cm ψεκαζουμε τα πλαστικα μας»
              Από 30 – 40 cm, διότι αλλιώς στέλνουμε το χρώμα στην γειτόνισσα, η εμείς στα φίλτρα!!. Επί πλέων δεν ψεκάζουμε, βάφουμε κανονικά.
              Χρησιμοποιώντας αυτόν τον καταλύτη πλαστικών, μετά το δεύτερο χέρι που πρέπει να είναι ‘πατημένο’, θα πρέπει να γυαλίζει. Μετά από 10 λεπτά, ακουμπάμε κάθε λίγο ανάποδα το χέρι μας σε μια γωνία που δεν φαίνετε, και όταν αρχίζει να μην κολάι, απλά όπως λέμε τσιμπαει, ρίχνουμε επανωτά το σουρφασερ. Εάν το αφήσουμε να στεγνώσει εντελώς, δεν κάναμε τίποτα. Σίγουρα δεν το τρίβουμε ΠΟΤΕ. Εάν ξεφορτώνουν προτού να το ρίξουμε, οικοδομικά υλικά!!!..... τότε περιμένουμε να φύγει ο κορνιαχτός.
              ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΟΥΡΦΑΣΕΡ, αρχίζουν τα χάδια, μάλιστα χάδια, με νερό που τρίβουμε μέσα λίγο σαπούνι με το σφουγγάρι. Σίγουρα μετά ξέπλυμα με καθαρό νερό.
              Εάν είναι διπλής, και αφού περάσουμε το χρώμα, ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΤΡΙΒΟΥΜΕ με ντουκοχαρτο, απλά περνάμε μια κυροφανέλα ,για την σκόνη.
              Antonis-team, και τώρα ότι θέλετε……
              ΥΓ. αναρτιέμαι προς τι τέτοια προσπάθεια?. 4 κομμάτια τριμ, 60ε !!!!!!!....... ο καινούργιος προφυλακτήρας 100ε βαφή. Ο ξαναβαμμένος δεν ξανά βάφετε σωστά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • D
                dimi13r last edited by

                Επειδή σκέφτομαι να αγοράσω μικρό αυτοκίνητο πόλης μέχρι 10.000€ μου γυάλισε το chevrolet spark.
                (το αναφέρω για να δείτε και εσείς γιατί πράγμα μιλάω).

                Το θέμα είναι ότι στις φωτογραφίες στην σελίδα της chevrolet έχει τον πλούσιο εξοπλισμό.
                Η βασική έκδοση όμως που κοστίζει 2.000€ φθηνότερα δεν έχει βαμμένα τα πλαστικά έξω και μέσα.
                Και καλά έξω το κατέχουμε το θέμα (καλά που υπάρχουν τα φόρουμ). Με το μέσα τι γίνεται;

                Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες το spark διαθέτει ασημί αποχρώσεις στα πλαστικά μέρη (ταμπλό, τιμόνι, κοντέρ,κ.α).
                Επειδή είδα στο car.gr και την βασική έκδοση δεν τρελάθηκα, αλλά η διαφορά στο κόστος είναι σημαντική.

                Η ερώτησή μου είναι η εξής; Αυτά τα ασημί πλαστικά στο ταμπλό είναι βαμμένα ή ποτισμένα από το εργοστάσιο;
                Αν είναι μόνο βαμμένα μπορεί κάποιος μάστορας να κάνει αντίστοιχη δουλειά;
                Και αν ναι, πόσο εύκολο είναι να ξηλώσει κάποιος μάστορας το ταμπλό και τα άλλα μέρη,
                αλλά κυρίως πόσο εύκολο είναι να τα ξαναβάλει χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς να έχουμε τριξίματα μετά;

                Και πριν προλάβετε να πείτε ότι οι μάστορες που έχουμε είναι οι καλύτεροι,
                έχω να πω ότι ακόμα και καλύτερος μάστορας της περιοχής μου,
                που έχει αναλάβει αποκλειστικά το αυτοκίνητο της μητέρας μου τόσα χρόνια
                (καταλαβαίνετε, γυναίκα είναι, τα ατυχήματα δεν ήταν και λίγα, ευτυχώς όλα στην πόλη, διασταυρώσεις, φανάρια...)
                ξέχασε να βάλει μια βίδα στο κάλυμμα της πόρτας (μάλλον οι βοηθοί, λόγω βιασύνης).

                Τελικά αξίζει να πάρω την βασική έκδοση και να βάψω τα εσωτερικά πλαστικά μόνος μου ή σε κάποιο συνεργείο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dimi13r last edited by

                  Τέσπα, επειδή δεν βλέπω να απαντάει κανένας, πείτε μου μόνο αυτό.
                  Ξέρει κανένας αν τα ασημί πλαστικά (πλούσια έκδοση) στο ταμπλό ενός αυτοκινήτου είναι βαμμένα ή ποτισμένα
                  από το εργοστάσιο; (δηλαδή, αν το χρώμα έχει μπει στο χυτήριο, όπως είναι τα πλαστικά στις μοτοσικλέτες ή αν είναι
                  μαύρα και έχουν βαφτεί μετά).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • A
                    antonis-team last edited by

                    Ο χρήστης dimi13r έγραψε:
                    Τέσπα, επειδή δεν βλέπω να απαντάει κανένας, πείτε μου μόνο αυτό.
                    Ξέρει κανένας αν τα ασημί πλαστικά (πλούσια έκδοση) στο ταμπλό ενός αυτοκινήτου είναι βαμμένα ή ποτισμένα
                    από το εργοστάσιο; (δηλαδή, αν το χρώμα έχει μπει στο χυτήριο, όπως είναι τα πλαστικά στις μοτοσικλέτες ή αν είναι
                    μαύρα και έχουν βαφτεί μετά).


                    βαμμένα στο καλούπι – ποτισμένα.
                    Α.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Άλλα είναι ποτισμένα και άλλα βαμμένα από πάνω. Δεν μπορείς να το ξέρεις αυτό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Το Αούρις φίλου είχε τα χειρότερα ασημί πλαστικά που έχω δει.
                        Ξεφλούδισε το χειρόφρενο, ο μοχλός ταχυτήτων, γρατζουνίστηκε το ταμπλό (και φαινόταν το μαύρο από μέσα). Καινούριο αμάξι φαινόταν χειρότερο από αμάξι 30 χρονών.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xeno last edited by

                          Η γνώμη μου είναι να αφήσεις τα μαύρα πλαστικά γιατί σε βάθος χρόνου, όπως λένε και τα παιδιά παραπάνω, θα φαίνεται καλύτερο από την 'καλή' έκδοση. (προσωπικά δεν μου αρέσουν τα στολίδια)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            Ο χρήστης XENO έγραψε:
                            Η γνώμη μου είναι να αφήσεις τα μαύρα πλαστικά γιατί σε βάθος χρόνου, όπως λένε και τα παιδιά παραπάνω, θα φαίνεται καλύτερο από την 'καλή' έκδοση. (προσωπικά δεν μου αρέσουν τα στολίδια)


                            Και η δική μου γνώμη είναι αυτί. Δεν υπάρχουν αντανακλάσεις. Λίγο σπρέι πλαστικών (για τα εσωτερικά), και είναι ωραία για πολλά χρόνια. Προς θεού πότε σπρέι στο τιμόνι!!!... .
                            Θα είναι κάλο, όταν το αφήνουμε στον Ήλιο, να βάζουμε επάνω ένα παρασόλι.
                            ΑΝΤΩΝΗΣ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Το Αούρις φίλου είχε τα χειρότερα ασημί πλαστικά που έχω δει.
                              Ξεφλούδισε το χειρόφρενο, ο μοχλός ταχυτήτων, γρατζουνίστηκε το ταμπλό (και φαινόταν το μαύρο από μέσα). Καινούριο αμάξι φαινόταν χειρότερο από αμάξι 30 χρονών.

                              Γιαπωνέζικη ποιότητα εσωτερικού Τα τωρινά είναι αυτοεπισκευαζόμενα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bmwman last edited by

                                για μια μασκα bmw e36 m3 ,πλαστικη ,τι θα χρειαστω( περαν του χρωματος...).
                                ειναι πλαστικη η μασκα μαυρη και γυαλιστερή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonis-team last edited by

                                  Ο χρήστης bmwman έγραψε:
                                  για μια μασκα bmw e36 m3 ,πλαστικη ,τι θα χρειαστω( περαν του χρωματος...).
                                  ειναι πλαστικη η μασκα μαυρη και γυαλιστερή.


                                  Ένα σκοτς μπραϊτ από χρωματοπωλείο.
                                  Λίγο πλαστικ πραϊμερ.
                                  Και σουρφασερ πλαστικού.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    delpaolo last edited by

                                    http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/1916/ford_orion_3_0.jpg telika aytoi oi profylakthres einai polyestrera?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antonis-team last edited by

                                      Ο χρήστης delpaolo έγραψε:
                                      http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/1916/ford_orion_3_0.jpg telika aytoi oi profylakthres einai polyestrera?


                                      Δεν υπάρχουν πολυεστερικοί πλέον. Είναι πλαστικοί, με εσωτερικά μεταλλικές τραβέρσες.
                                      ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        delpaolo last edited by

                                        eyxaristw

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          michani-gkazon last edited by

                                          Καλησπέρα

                                          Σκοπεύω να βάψω τα πλαστικά της μηχανής μου και έχω κάποιες απορίες:

                                          1)Αν έχω ήδη περάσει τα πλαστικά με αστάρι,γίνεται να στοκάρω σε κάποια σημεία ή πρέπει να ξανατρίβω τα σημεία αυτά?Αν γίνεται,χρειάζεται να περάσω πάνω απο αυτά τα στοκαρισμένα σημεία αστάρι?

                                          2)Για τη βαφή,να επιλέξω χρώματα μονής ή διπλής? Τί ειναι πιο εύκολο για έναν τελείως αρχάριο και με ποιό θα έχω τα καλύτερα αποτελέσματα?

                                          3)Τα χρώματα που θα πάρω είναι αποκλειστικά για πλαστικά ή μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για άλλες επιφάνειες?

                                          Και μια άλλη ερώτηση:

                                          -Πρίν περάσω την εξάτμιση με θερμικό χρώμα,χρειάζεται να ασταρώσω ή την αφήνω όπως είναι?

                                                                                                                                                                     Ευχαριστώ προκαταβολικά
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            greek last edited by

                                            Ο χρήστης Μηχανη Γκαζον έγραψε:
                                            Καλησπέρα

                                            Σκοπεύω να βάψω τα πλαστικά της μηχανής μου και έχω κάποιες απορίες:

                                            1)Αν έχω ήδη περάσει τα πλαστικά με αστάρι,γίνεται να στοκάρω σε κάποια σημεία ή πρέπει να ξανατρίβω τα σημεία αυτά?Αν γίνεται,χρειάζεται να περάσω πάνω απο αυτά τα στοκαρισμένα σημεία αστάρι?

                                            Τρίβεις λίγο τα περασμένα με αστάρι σημεία για να 'αγριέψει' και βάζεις στόκο.Μετά ξαναπερνάς αστάρι για να κάτσει το χρώμα και να μην ξεφλουδίσει αργότερα. Χρώμα θα αφαιρούσες , μόνο αν έβαζες πολυεστέρα για να δέσεις ένα ράγισμα ώστε να δέσει με το πλάστικό απο κάτω.

                                            2)Για τη βαφή,να επιλέξω χρώματα μονής ή διπλής? Τί ειναι πιο εύκολο για έναν τελείως αρχάριο και με ποιό θα έχω τα καλύτερα αποτελέσματα?

                                            Μονής ειναι πιο εύκολο για τον αρχάριο. Το διπλής δίνει καλύτερη λάμψη αλλά θελει λίγο παραπανω εμπειρία.

                                            3)Τα χρώματα που θα πάρω είναι αποκλειστικά για πλαστικά ή μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για άλλες επιφάνειες?

                                            Τα χρώματα για πλαστικά ειναι για πλαστικα τέλος. Μπορεί να χρησιμοποιηθουν και αλλού αλλα δεν ειναι σίγουρ οτι θα σου ξεφλουδίσουν σε λίγους μήνες ή οτι δεν θα κάνει πόρους ανάλογα με την επιφάνεια που θα βάψεις.

                                            Και μια άλλη ερώτηση:

                                            -Πρίν περάσω την εξάτμιση με θερμικό χρώμα,χρειάζεται να ασταρώσω ή την αφήνω όπως είναι?
                                            **
                                            Αν δεν έχει σκουριά μόνο με το θερμικό....**

                                                                                                                                                                      Ευχαριστώ προκαταβολικά
                                            
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 2 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr