-
Οι πιστοι του Audi S4 ειναι απογοητευμενοι. Κατα την γνωμη μου με το δικιο τους. Περιμεναν το καινουργιο Audi S4 να ειναι πιο γρηγορο απο την 'κυρία' Μ3, ή τουλαχιστον οσο γρηγορο οσο η Μ3, ειδικα οταν ακουσαν οτι το Αουντι θα εξοπλιζετε με V8 κινητηρα 4.2 λιτρων.
Η Audi δινει 0-100 για το S4 5.6 δευτερα και 0-200 σε 20.6 δευτερα. Εμφανως πιο αργο απο...τον ανταγωνισμο. Ο κυριος λογος? Δεστε στα σπεκ εδω το βαρος του αυτοκινητου. 1660 κιλα!!!
-
Οι πιστοι του Audi S4 ειναι απογοητευμενοι. Κατα την γνωμη μου με το δικιο τους. Περιμεναν το καινουργιο Audi S4 να ειναι πιο γρηγορο απο την 'κυρία' Μ3, ή τουλαχιστον οσο γρηγορο οσο η Μ3, ειδικα οταν ακουσαν οτι το Αουντι θα εξοπλιζετε με V8 κινητηρα 4.2 λιτρων.
Η Audi δινει 0-100 για το S4 5.6 δευτερα και 0-200 σε 20.6 δευτερα. Εμφανως πιο αργο απο...τον ανταγωνισμο. Ο κυριος λογος? Δεστε στα σπεκ εδω το βαρος του αυτοκινητου. 1660 κιλα!!!
-
Οι πιστοι του Audi S4 ειναι απογοητευμενοι. Κατα την γνωμη μου με το δικιο τους. Περιμεναν το καινουργιο Audi S4 να ειναι πιο γρηγορο απο την 'κυρία' Μ3, ή τουλαχιστον οσο γρηγορο οσο η Μ3, ειδικα οταν ακουσαν οτι το Αουντι θα εξοπλιζετε με V8 κινητηρα 4.2 λιτρων.
Η Audi δινει 0-100 για το S4 5.6 δευτερα και 0-200 σε 20.6 δευτερα. Εμφανως πιο αργο απο...τον ανταγωνισμο. Ο κυριος λογος? Δεστε στα σπεκ εδω το βαρος του αυτοκινητου. 1660 κιλα!!!
-
Το ειχα ακουσει οτι θα ερχοτανε με οκτακυλινδρο. Οποτε το βαρος ειναι τεραστιο και υποθετω και το κοστος θα εχει ανεβει.
Ακομα προτιμω το ασκητικο μου WRX.
Φιλικα
Νικος
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Δεστε στα σπεκ εδω το βαρος του αυτοκινητου. 1660 κιλα!!!Έλα, Αλέκο...., πόσο είπες πως ζυγίζει το νέο S4;
ΠΟΣΟ;;;;
Καλά, είχαν δεν είχαν οι γερμαναράδες κοιλαράδικο σαν τα μούτρα τους το έκαναν!! Μπίρες το πότισαν και πήγε τόσο;
Δηλαδή με πλήρες φορτίο περνάμε τους 2 τόνους χαλαρά! Rolls Royce η δικιά σου...
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Το ειχα ακουσει οτι θα ερχοτανε με οκτακυλινδρο. Οποτε το βαρος ειναι τεραστιο και υποθετω και το κοστος θα εχει ανεβει.Ακομα προτιμω το ασκητικο μου WRX.
Φιλικα
Νικος
Νικο, WRX οδηγεις στο Καλι? Σε ποια περιοχη μενεις? SoCal?
Εχεις κανει καποια βελτιωση?
Ερχομαι Σαν Φραν τακτικα. Belmont συγκεκριμενα λογω δουλειας (Oracle's Headquarters).
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Δεστε στα σπεκ εδω το βαρος του αυτοκινητου. 1660 κιλα!!!
Έλα, Αλέκο...., πόσο είπες πως ζυγίζει το νέο S4;
ΠΟΣΟ;;;;
Καλά, είχαν δεν είχαν οι γερμαναράδες κοιλαράδικο σαν τα μούτρα τους το έκαναν!! Μπίρες το πότισαν και πήγε τόσο;
Δηλαδή με πλήρες φορτίο περνάμε τους 2 τόνους χαλαρά! Rolls Royce η δικιά σου...
Χεχεχε...
Ποιος ειναι ο Αλεκος? Σορρυ.
Ποσο ειπε οτι θα ζυγιζε το Ες 4?
-
Οσο για το 'αργο Ες 4'.
Ξεχασα να γραψω οτι θα υπαρξει και RS-4 εκδοση η οποια θα ερθει και στις ΗΠΑ αυτη την φορα. Οπου ο ιδιος κινητηρας θα υπερτροφοδοτηθει με 2 τουρμπο. Υπολογιζω την ισχυ στα περιπου 420 αλογα και ενα τονο ροπη.
Αρα σιγουρα κατω απο 5 δευτερα. Αλλα για ενα τονο Ευρω σιγουρα
-
Επισης βλεποντας τα σπεκς μαντευω οτι στις ΗΠΑ το Ες 4 θα κανει λιγοτερο απο τους 344 ονομαζομενους ιππους (και σιγουρα η Αουντι θα δηλωσει κατι τετοιο). Το ιδιο γινετε και με την Μ3. Εχει 10 περισσοτερους ονομαζομενους ιππους στην Ευρωπη.
Ο λογος για τα παραπανω? Τα Οκτανια της βενζινης. Οπως γραφουν τα σπεκς, τα 344 ερχονται με 98 Οκτανια βενζινης. Στις ΗΠΑ το μαξιμουμ ειναι 93 και σε πολλες πολιτειες 91 Οκτανια. Μαντευω λοιπον 333 ονομαζομενους ιππους για τα Ες 4 των ΗΠΑ. Ιδωμεν.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ο λογος για τα παραπανω? Τα Οκτανια της βενζινης. Οπως γραφουν τα σπεκς, τα 344 ερχονται με 98 Οκτανια βενζινης. Στις ΗΠΑ το μαξιμουμ ειναι 93 και σε πολλες πολιτειες 91 Οκτανια. Μαντευω λοιπον 333 ονομαζομενους ιππους για τα Ες 4 των ΗΠΑ. Ιδωμεν.Αναφέρεσαι σε RON? Γιατί στις ΗΠΑ η προδιαγραφή είναι το antiknock index που είναι (RON+MON)/2, ενώ στην Ευρώπη είναι το RON, οπότε τα αμερικανικά 'οκτάνια' δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με τα ευρωπαϊκά.
-
μ αρεσει παντως που κατακρινετε τους γερμανους και παντα χρησιμοποιητε τα αυτοκινητα τους ως εργα αναφορας ειτε το θελετε ειτε οχι εστω και στο υποσυνηδειτο σας γνωριζετε οτι οι ανθρωποι ειναι ΚΟΡΥΦΗ Τι ειπατε?ειναι ακριβα?ξερετε κανεναν να σας κανει δωρα?
-
Προφανώς η Audi δεν θελει να συνδυάσει τα αυτοκίνητα της με σπορ εικόνα (!!!) εκτός των ειδικών εκδόσεων RS.
Αλλοιώς προς τι η 'θυσία' τόσων ιππων????απο τοσο μεγάλο μοτέρ??? -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Το ειχα ακουσει οτι θα ερχοτανε με οκτακυλινδρο. Οποτε το βαρος ειναι τεραστιο και υποθετω και το κοστος θα εχει ανεβει.
Ακομα προτιμω το ασκητικο μου WRX.
Φιλικα
Νικος
Νικο, WRX οδηγεις στο Καλι? Σε ποια περιοχη μενεις? SoCal?
Εχεις κανει καποια βελτιωση?
Ερχομαι Σαν Φραν τακτικα. Belmont συγκεκριμενα λογω δουλειας (Oracle's Headquarters).
Σοβαρα? Καλα την επομενη φορα ριζε ενα μυνημα γιατι μενω στην περιοχη του Σαν Φραν. Και οχι μονο αυτο αλλα δουλευω πειπου ενα μιλι πιο κατω απο τα Oracle Towers.
Ναι εχω βελτιωσεις απο αντιολοισθητικους δοκους, αλλες ζαντες και λαστιχα. Και την αλλη βδομαδα το παω μεσα και τις μεγαλες βελτειωσεις. Καινουργιος υπερσυμπιεστης Γκαρεττ, εξατμιση, πσεκαστιρες (STi Injectors). Επισης εχω ματα ραντεβου με τον tuner για δυναμομετριση και 'τουνινγκ'.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Το ειχα ακουσει οτι θα ερχοτανε με οκτακυλινδρο. Οποτε το βαρος ειναι τεραστιο και υποθετω και το κοστος θα εχει ανεβει.
Ακομα προτιμω το ασκητικο μου WRX.
Φιλικα
Νικος
Νικο, WRX οδηγεις στο Καλι? Σε ποια περιοχη μενεις? SoCal?
Εχεις κανει καποια βελτιωση?
Ερχομαι Σαν Φραν τακτικα. Belmont συγκεκριμενα λογω δουλειας (Oracle's Headquarters).
Σοβαρα? Καλα την επομενη φορα ριζε ενα μυνημα γιατι μενω στην περιοχη του Σαν Φραν. Και οχι μονο αυτο αλλα δουλευω πειπου ενα μιλι πιο κατω απο τα Oracle Towers.
Ναι εχω βελτιωσεις απο αντιολοισθητικους δοκους, αλλες ζαντες και λαστιχα. Και την αλλη βδομαδα το παω μεσα και τις μεγαλες βελτειωσεις. Καινουργιος υπερσυμπιεστης Γκαρεττ, εξατμιση, πσεκαστιρες (STi Injectors). Επισης εχω ματα ραντεβου με τον tuner για δυναμομετριση και 'τουνινγκ'.
Νικος
Τωρα γιατι μας το κάνεις αυτό ρε titsakaki!??? θες να πάθουμε κανένα σύνδρομο στέρησης και να μας τρέχουν στα νοσοκομεία?
Καλοφόρετα τα καινούργια πράγματα στο τέρας σου!!!Και καλά παντιλίκια!
ΑΛήθεια με το turbo δεν εχεις πρόβλημα λογω οκτανιων της βενζίνης εκεί? -
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Ο λογος για τα παραπανω? Τα Οκτανια της βενζινης. Οπως γραφουν τα σπεκς, τα 344 ερχονται με 98 Οκτανια βενζινης. Στις ΗΠΑ το μαξιμουμ ειναι 93 και σε πολλες πολιτειες 91 Οκτανια. Μαντευω λοιπον 333 ονομαζομενους ιππους για τα Ες 4 των ΗΠΑ. Ιδωμεν.
Αναφέρεσαι σε RON? Γιατί στις ΗΠΑ η προδιαγραφή είναι το antiknock index που είναι (RON+MON)/2, ενώ στην Ευρώπη είναι το RON, οπότε τα αμερικανικά 'οκτάνια' δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με τα ευρωπαϊκά.
Αρα ποια ειναι η συγκριση?
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
μ αρεσει παντως που κατακρινετε τους γερμανους και παντα χρησιμοποιητε τα αυτοκινητα τους ως εργα αναφορας ειτε το θελετε ειτε οχι εστω και στο υποσυνηδειτο σας γνωριζετε οτι οι ανθρωποι ειναι ΚΟΡΥΦΗ Τι ειπατε?ειναι ακριβα?ξερετε κανεναν να σας κανει δωρα?Παλι στο πολιτικο θα το γυρισεις. Εδω μιλαμε για το Ες 4 και καπως θα βρεις να το πολιτικοποιησεις?
Αν θες κοντρα σε αυτοκινητοβιομηχανιες, πανε και διαβασε το θρεντ μου 'Χρηματοοικονομικη αναλυση αυτοκινητοβιομηχανιας'. Δες τους 'δυνατους' Γερμανους εκει. Ασε.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Προφανώς η Audi δεν θελει να συνδυάσει τα αυτοκίνητα της με σπορ εικόνα (!!!) εκτός των ειδικών εκδόσεων RS.
Αλλοιώς προς τι η 'θυσία' τόσων ιππων????απο τοσο μεγάλο μοτέρ???Διοτι το Ες4 ειναι ενα Σπορ Κομπακτ Σενταν, οχι ενα σπορ αυτοκινητο. ΤΟ βαρος τους δικαιολογητε εαν δεις τον ανταγωνισμο. Η Μ3 ζυγιζει 1550 κιλα και απο τα 'χαρτια' ο κινητηρας της Μ3 ειναι χειροτερος.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Προφανώς η Audi δεν θελει να συνδυάσει τα αυτοκίνητα της με σπορ εικόνα (!!!) εκτός των ειδικών εκδόσεων RS.
Αλλοιώς προς τι η 'θυσία' τόσων ιππων????απο τοσο μεγάλο μοτέρ???Διοτι το Ες4 ειναι ενα Σπορ Κομπακτ Σενταν, οχι ενα σπορ αυτοκινητο. ΤΟ βαρος τους δικαιολογητε εαν δεις τον ανταγωνισμο. Η Μ3 ζυγιζει 1550 κιλα και απο τα 'χαρτια' ο κινητηρας της Μ3 ειναι χειροτερος.
Σωστά,αλλα και παλι το μοτέρ θα μπορούσε να βγάλει πολλά παραπάνω αλογα και σε αυτή την εκδοση!
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Σοβαρα? Καλα την επομενη φορα ριζε ενα μυνημα γιατι μενω στην περιοχη του Σαν Φραν. Και οχι μονο αυτο αλλα δουλευω πειπου ενα μιλι πιο κατω απο τα Oracle Towers.
Μην μου πεις δουλευεις για την Siebel!
Ναι εχω βελτιωσεις απο αντιολοισθητικους δοκους, αλλες ζαντες και λαστιχα. Και την αλλη βδομαδα το παω μεσα και τις μεγαλες βελτειωσεις. Καινουργιος υπερσυμπιεστης Γκαρεττ, εξατμιση, πσεκαστιρες (STi Injectors). Επισης εχω ματα ραντεβου με τον tuner για δυναμομετριση και 'τουνινγκ'.
Νικος
WOW! Δηλαδη τα 350 αλογα τα εχεις στην τσεπη
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το ειχα ακουσει οτι θα ερχοτανε με οκτακυλινδρο. Οποτε το βαρος ειναι τεραστιο και υποθετω και το κοστος θα εχει ανεβει.
Ακομα προτιμω το ασκητικο μου WRX.
Φιλικα
Νικος
Νικο, WRX οδηγεις στο Καλι? Σε ποια περιοχη μενεις? SoCal?
Εχεις κανει καποια βελτιωση?
Ερχομαι Σαν Φραν τακτικα. Belmont συγκεκριμενα λογω δουλειας (Oracle's Headquarters).
Σοβαρα? Καλα την επομενη φορα ριζε ενα μυνημα γιατι μενω στην περιοχη του Σαν Φραν. Και οχι μονο αυτο αλλα δουλευω πειπου ενα μιλι πιο κατω απο τα Oracle Towers.
Ναι εχω βελτιωσεις απο αντιολοισθητικους δοκους, αλλες ζαντες και λαστιχα. Και την αλλη βδομαδα το παω μεσα και τις μεγαλες βελτειωσεις. Καινουργιος υπερσυμπιεστης Γκαρεττ, εξατμιση, πσεκαστιρες (STi Injectors). Επισης εχω ματα ραντεβου με τον tuner για δυναμομετριση και 'τουνινγκ'.
Νικος
Τωρα γιατι μας το κάνεις αυτό ρε titsakaki!??? θες να πάθουμε κανένα σύνδρομο στέρησης και να μας τρέχουν στα νοσοκομεία?
Καλοφόρετα τα καινούργια πράγματα στο τέρας σου!!!Και καλά παντιλίκια!
ΑΛήθεια με το turbo δεν εχεις πρόβλημα λογω οκτανιων της βενζίνης εκεί?Οχι γιατι ο 'τιουνερ' κραταει την πιεση του τουρβο μονο στα 16psi με 14 psi πανω απο τις 5.5κ-6κ στροφες. Ολα αυτα στα 91 καλιφορνεζικα οκτανια. Υποθετω οτι αμα βαλω καλιτερη βενζινη θα μπορω να το παω στα 18 psi
Νικος
Νέο Audi S4