-
Τιμητικές διακρίσεις για τον Μattias Ekstrom συνέχεια....
In the past weeks, Mattias Ekstrom has received plenty of awards and prizes. On top of these motorsport accolades, the DTM champion now enjoys a very special honour: the Audi driver received the Great Golden Badge of the Swedish Royal Automobile Association, handed over by Princess Lilian of Sweden. This award is not presented regularly and is only bestowed on Swedish personalities.
-
Να ψησουμε κανενα κουλουρακι;
Σπουδαια τα νεα για το DTM, το νεο πρωταθλημα θα μας βρει με καινουριο κατασκευαστη! Συμφωνα με εντονη φημολογια αυτος θα ειναι η MG/Rover. Αγνωστο ακομα με ποσα αυτοκινητα ή με ποιους οδηγους. Ομως η ειδηση αυτη εξασφαλιζει το μελλον του πρωταθληματος.
Επισης ανακοινωθηκε οτι ο τεταρτος οδηγος της Opel θα ειναι ο Reuter (μαζι με Frentzen, Fassler, Aiello θυμιζω) και πλεον τα ερωτηματικα επικεντρωνονται στην Mercedes. Εκει ακουγεται οτι ο Albers ειναι μαυρο προβατο (αιτια το οτι δεν ενημερωσε την εταιρια πριν συμφωνησει να δοκιμασει την Jordan το καλοκαιρι) και του εχει δοθει οδηγια να βρει αλλου τιμονι. Ο Ολλανδος δεν εχει τα κεφαλαια να παρει θεση στη Minardi και ακουγεται οτι αναζηταει ευκαιριες στο CART. Αν δε τα καταφερει, θα φερει τη Mercedes σε δυσκολη θεση αφου θα πρεπει να επιλεξει ποιος απο τους Albers και Green θα παρει C Class εκδοσης 2005. Η αποφαση μπλεκεται απο το οτι η Mercedes εχει υπογραψει συμβολαιο μακρας διαρκειας με τον Βρετανο πιτσιρικα με αγνωστους ορους. Συμφωνα με πληροφοριες το ιδιο συμβολαιο προταθηκε και στον Hamilton αλλα εκεινος αρνηθηκε να το υπογραψει!Στο WTCC η Chevy εκλεισε με Menu, Larini και Huff, η BMW θα παραμεινει ακριβως οπως ειχε για Mullers και Priaulx ενω η Alfa παει για 4 αυτοκινητα με Tarquini, Thompson πρωτη γραμμη και Farfus, Tavano για junior team. Η Κινεζικη Brilliance εκανε την πρωτη εμφανιση της και ανακοινωσε σαν σχεδιαστη τον Barnard και ομαδαρχη τον Vic Lee. Επισης την εμφανιση του εκανε και ο David Richards που υποστηριξε οτι η Prodrive ετοιμαζει την εργοστασιακη συμμετοχη της Honda απο το 2006. Περιπου σιγουρη εμφανιζεται και η Peugeot αν και επισημως δεν εχει δοθει καποια ενδειξη.
Τελος, στον κοσμο του CART εχουμε σπουδαια νεα αφου ολοι οι αγωνες του 2005 θα μεταδοθουν σε ολη την Ευρωπη απο το Eurosport!!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Να ψησουμε κανενα κουλουρακι;Εννοείται!!! Τώρα που έρχονται Χριστούγεννα πρέπει να μας ψήσεις περισσότερα κουλούρια!!!
Σπουδαια τα νεα για το DTM, το νεο πρωταθλημα θα μας βρει με καινουριο κατασκευαστη! Συμφωνα με εντονη φημολογια αυτος θα ειναι η MG/Rover.
Καλό αυτό γιατί στο BTCC η MG ήταν η πρώτη που αμφισβήτησε τα παντοδύναμα (κάποτε) Vauxhall... Για αρχή δε περιμένουμε πολλά, εκτός ίσως ότι μπορεί να περάσει την Opel. Αλλά στο μέλλον...
Τελος, στον κοσμο του CART εχουμε σπουδαια νεα αφου ολοι οι αγωνες του 2005 θα μεταδοθουν σε ολη την Ευρωπη απο το Eurosport!!
Πολύ καλό!!!
Τέλος από FIA GT έχεις τίποτα??? Ο πρίγκηπας DB9R θα κατέβει??? Μόνο ότι θα πάει LeMnas θυμάμαι... Και κάτι άλλο που μου έκατσε εντελώς αυθόρμητα. Η Dodge/Chrysler σκέφτεται καθόλου να κατεβάσει νέες Viper στους αγώνες???
-
Απο FIA GT τα μαντατα δεν ειναι καλα. Η DAMS εχει σχεδον αποφασισει να εγκαταλειψει τις Lambo παρα το προγραμμα δοκιμων που κανει η Reiter. Επισης οι Maserati δεν μπορουν να βρουν αγοραστες, τα λεφτα παραειναι πολλα. Αν καποια ομαδα εχει μια ευκαιρια για τις MC12 αυτη ειναι η AB Vitaphone. Αν δεν μπορεσουν ουτε αυτοι τοτε οι Ιταλοι θα κατεβασουν και παλι την AF Corse. Ομως το κακο ειναι οτι ηδη αρκετες ομαδες εχασαν την υπομονη τους και μετακομιζουν στο LMES με πρωτη και καλυτερη την πρωταθλητρια BMS με τις 550 της. Οι Aston θα κανουν ντεμπουτο στο τελος της χρονιας και πιθανοτατα δε θα ειναι φετος στο Mans. Τελος, δυστυχως η Chrysler δεν ενδιαφερεται για τους αγωνες GT, τα λεφτα πανε στο WTCC.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Απο FIA GT τα μαντατα δεν ειναι καλα. Η DAMS εχει σχεδον αποφασισει να εγκαταλειψει τις Lambo παρα το προγραμμα δοκιμων που κανει η Reiter.Και η τύχη των νυχτερίδων (murcielago στα ισπανικά) που οδεύει???
Ομως το κακο ειναι οτι ηδη αρκετες ομαδες εχασαν την υπομονη τους και μετακομιζουν στο LMES με πρωτη και καλυτερη την πρωταθλητρια BMS με τις 550 της.
Αυτό σημαίνει πως το LMES θα έχει του χρόνου αρκετούς αγώνες??? Δε νομίζω μόνο με 4 να προσέλκυσε την BMS...
Επίσης υπάρχει του χρόνου κάλυψη του LMES εκτός από το motorsport???
Κάτι σε ελεύθερο ας πούμε... Όχι απαραίτητα εδώ, απλά θέλω να δω πως επενδύει η FIA στο LMES... -
Murcies στο πουθενα προς το παρον, δυστυχως.
Οι αγωνες του LMES παραμενουν 4, το σκεπτικο παραμενει οτι προκειται για ενα μικρο πρωταθλημα που θα δωσει προστιθεμενη αξια σε οσους θελουν να συμμετασχουν στις 24 ωρες. Τηλεοπτικο πακετο δεν εχει ανακοινωθει ακομα και η αληθεια ειναι οτι η FIA δεν εμπλεκεται ουσιαστικα. Ειναι project της ACO και του Ratel με την εγκριση-σφραγιδα της FIA
-
Προσπαθώ να καταλάβω τι στον κόρακα έκανε την BMS (όπως λες) να μεταφερθεί σε αυτό το πρωτάθλημα... Απορώ
-
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Σπουδαια τα νεα για το DTM, το νεο πρωταθλημα θα μας βρει με καινουριο κατασκευαστη! Συμφωνα με εντονη φημολογια αυτος θα ειναι η MG/Rover.
Καλό αυτό γιατί στο BTCC η MG ήταν η πρώτη που αμφισβήτησε τα παντοδύναμα (κάποτε) Vauxhall... Για αρχή δε περιμένουμε πολλά, εκτός ίσως ότι μπορεί να περάσει την Opel. Αλλά στο μέλλον...
Hakk είσαι σίγουρος ότι κατάφερε να αμφισβητήσει την vauxhall?? Με 1-2 Thompson - Myller στων οδηγών και με 200 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο στων κατασκευαστών νομίζω ότι τα Vauxhall είναι ακόμα παντοδύναμα.
Για το DTM το μόνο που χάλαγε είναι ότι υπήρχαν λίγοι κατασκευαστές και η είσοδος της MG θα το βελτιώσει αυτό του χρόνου αν και πιστεύω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να απειλήσει καμία από τις τρεις εταιρίες που συμμετέχουν τώρα αφού αυτές έχουν πολλά χρόνια εξέλιξης στην πλάτη τους. Για αρχή θα είναι σίγουρα μακράν τελευταία... Μακάρι όμως η Opel να αλλάξει άποψη και να μην αποχωρήσει το 2006. -
Αμφισβήτησε, δεν κέρδισε...
Είχες δει πως κέρδιζαν αγώνες τα Vauxhall πριν πατήσουν στις βρετανικές πίστες τα λαχανόμουρα MG XPower??? Τα MG κατάφεραν και πέρναν σε αγώνες νίκες στα ίσα... Γι'αυτό είπα αμφισβήτησε... -
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Προσπαθώ να καταλάβω τι στον κόρακα έκανε την BMS (όπως λες) να μεταφερθεί σε αυτό το πρωτάθλημα... ΑπορώΗ απειλη των Maserati στο FIA GT και η μεγαλυτερη ομοιοτητα σε χαρακτηρα ναμεσα σε LMES και 24 ωρων. Επισης η BMS θελει πολυ 2ο invitation για τις 24 ωρες και το LMES ειναι ο καλυτερος τροπος για να ζαχαρωσει το ACO
-
Να συμπληρωσω για τα MG οτι περυσι ηταν ιδιωτικη συμμετοχη με χαμηλο μπατζετ και ουσιαστικα αυτο τους εκοψε τις ελπιδες για πρωταθληματικη πορεια. Απο ταχυτητα ειχαν μπολικη, στο μεγαλυτερο κομματι της χρονιας ηταν οτι ταχυτερο στα BTC spec αυτοκινητα (εκτος δηλαδη Seat που ηταν ETCC spec)
Μην υποτιματε την West Surrey Racing, ουτε την Zytek που θα φτιαξει τους V8. Προκειται για ικανοτατες εταιρειες και αν υπαρχουν τα λεφτα, θα πανε καλα απο το καλημερα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μην υποτιματε την West Surrey Racing, ουτε την Zytek που θα φτιαξει τους V8. Προκειται για ικανοτατες εταιρειες και αν υπαρχουν τα λεφτα, θα πανε καλα απο το καλημερα.Αυτό το ευχόμαστε γιατί δε λέει μόνο Mercedes vs. Audi (μη πει κανείς για Opel ) Βέβαια μην παίρνει θέσεις από τον Mika!!!
-
Απο το autosport.com:
MG Rover has commissioned British race preparation specialists Zytek Engineering to design a DTM-spec silhouette based around the company's 75-based ZT260 model. The car is thought likely to have been designed by former Formula 1 man Tim Holloway and the first example is expected to test well in advance of the first race, which takes place next April. Although the project will be labelled a factory programme, the funding to design and build the car is coming directly from ITR. Four of the ZT260s are expected to be on the DTM grid and it is not yet clear whether MG will have any say in the selection of drivers for the cars.
-
15 December 2004
McLaren may lose MobilA likely new title sponsor for McLaren aside, a few (million) dollars may slide out of Ron Dennis' office at the end of 2005.
Whilst exploring the end-of-year departure of tobacco sponsor Imperial (West) and probable arrival of beverage brand Diageo (Johnnie Walker), it was revealed that ExxonMobil - through the Mobil 1 brand - may not renew a long term deal.
Moreover, it is believed that during 2004 Mercedes-powered McLaren staged talks with Samsung and Sinopec - even Ferrari backer Vodafone - to no avail.
-
Το προγραμμα του DTM:
17 April - Hockenheim
2 May - Lausitzring
15 May - Spa
5 June - Oschersleben
26 June - Moscow
17 July - Norisring
7 August - Nurburgring
28 August - Zandvoort
18 September - Avignon
2 October - Istanbul
23 October - Hockenheim -
Νεα απο FIA GT: Η πρωτη Maserati για πελατη πουληθηκε χθες στους Albers Bartels που τελιωσαν τη συνεργασια τους με τον Konrad και την Saleen. Οι Γερμανοι προσπαθουν να βρουν λεφτα και για δευτερο αυτοκινητο, ενω ο Konrad συνεχιζει με δυο μαλλον Saleen. Επισης ο Ολλανδος Hezemans και η ομαδα του αγορασαν ενα Chevy Corvette C5 πρωην εργοστασιακο, ενω οριστηκοποιηθηκε οτι οι 575 θα εξελιχθουν απο το εργοστασιο και θα συνεχισουν στα χερια των JMB και GTC. Απο το μετωπο της Prodrive ειναι σχεδον σιγουρη η Larbe με 2 αυτοκινητα ενω χθες ανακοινωθηκε και μια 550 για τη Βρετανικη Cirtek. Τελος, ακουγεται οτι και η DAMS ψαχνει λεφτα για να παρει Maserati, αλλα αυτο ειναι απλη φημη αυτη τη στιγμη.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Επισης ο Ολλανδος Hezemans και η ομαδα του αγορασαν ενα Chevy Corvette C5 πρωην εργοστασιακοΑυτό κι αν είναι νέο ε???
Φτιάχτηκα ήδη για του χρόνου!!!
(Απ'ότι κατάλαβες είμαι οπαδός των Vette!!!) -
Πιο πολυ απο οπαδος των Murcie?
Τα τελευταια νεα ειναι οτι ο Hezemans περιμενει το πρασινο φως απο την FIA γιατι η Vette ποτε δεν ειχαν ομολογκασιον για το FIA GT. Απο οτι καταλαβαινω, ο Ratel το εχει υποσχεθει στον Ολλανδο οποτε το θεμα ειναι τυπικο. Απο εκει και περα αν βρεθουν πελατες υπαρχει ετοιμη στην Αμερικη αλλη μια Vette.
Στο σηριαλ της Lamborghini τωρα, η κατασκευαστρια Reiter κανει συνεχως ιδιωτικες δοκιμες (απο οτι λεγεται με παρα πολυ θετικα αποτελεσματα) αλλα η τυχη του προγραμματος ειναι στον αερα. Σιγουρο ειναι οτι:
Η DAMS δεν εχει εγκαταλειψει το θεμα, απλα ζηταει εγγυησεις
Ο Deletraz αποφασισε να παρει Maserati αλλα ακομη δεν εχει βρει τα λεφτα
H Reiter εχει εναλλακτικη την ομαδα Amprex αλλα δεν ειναι της ιδιας ποιοτητας με τους Γαλλους. -
Το ολοκαινουργιο Chevy πατησε πιστα στο MIRA. Φωτο εδω
http://www.fiawtcc.com/2k5/GalleryV3Det ... 0down&id=2
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Πιο πολυ (οπαδός των Vette) απο οπαδος των Murcie?NAI!!!
Αλήθεια, τι ξέρεις για C6-R? Κάτι είχα ακούσει (η διαβάσει) ότι φέτος στο LeMans θα κατέβουν με την νέα κούκλαBy the way, Καλή χρονιά!!!
(Πρώτο μου post για τη νέα χρονιά)
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα