-
Ας αρχισουμε απο τα ευκολα.
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Συμφωνώ, το S1600, δεν μπορεί να παίξει στα ίσια ένα BTCC (αν και με ένα καλό πίτσι στο τιμόνι, θα προβληματιστούν αρκετά οι γεροντήδες που τρέχουν συνήθως τα εν λόγω τέρατα), αλλά ούτε πρόκειται η διαφορά τους να μετριέται σε γύρους...Αγαπητε μου Ταυρε. Τα αυτοκινητα Super Touring ή BTCC οπως εχει καθιερωθει να τα λεμε ειναι οτι ταχυτερο θα δεις ποτε στα Μεγαρα απο αυτοκινητα με σκεπασμενους τροχους. Ο λογος ειναι οτι προκειται για μια καθαρη κατασκευη πιστας, φουλ στα ανθρακονηματα για απιστευτη ακαμψια, μελετημενη εκατονταδες ωρες αεροδυναμικα, με αναρτησεις στο ιδιο σκεπτικο με τα μονοθεσια της F1, με αρτια κατανομη βαρους και με κινητηρες που εχουν φτιαχτει για να τα δινουν ολα (δηλαδη περιπου 300 αλογα) και να διαλυονται. Δεν υπαρχε ουτε μια πιθανοτητα οποιοσδηποτε πιτσιρικας να μεινει στον ιδιο γυρο με αυτα οδηγωντας ενα Super 1600 ή ακομη και ενα WRC. Για του λογου το αληθες σου υπενθυμιζω οτι σε αγωνα το Accord του Κατσιμη εγραψε 1.01 ξερο, οταν το WRC του Κυρκου με το ζορι φτανει το 1.02.5 Ναι, θα μου πεις η διαφορα τους δε μετριεται σε γυρους, ομως φιλε μου οι αγωνες ταχυτητας βγαζουν θεαμα μονο οταν τα αυτοκινητα ειναι στο δεκατο.
Καταλαβαινω οτι επειδη εχουμε δει τα τελευταια χρονια σουρεαλιστικες καταστασεις (Yaris vs Accord) οι κανονισμοι αυτοι φαινονται σε μερικους ικανοποιητικοι. Ομως τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα. Αυτη τη στιγμη καλως ή κακως βρισκομαστε στον πατο του βαρελιου. Ουσιαστικα δεν υπαρχει πρωταθλημα, αρα μπορει κανεις ελευθερα να σχεδιασει απο λευκο χαρτι. Και υπαρχουν δυο δρομοι μπροστα μας, ο ευκολος και ο δυσκολος.
Ο ευκολος ειναι να δωσουμε κλασεις με πολλες υποκατηγοριες, πολλα κυπελακια σαν δολωμα και να ελπισουμε οτι θα μαζευτουν αυτοκινητα για να φανει προς τα εξω οτι κατι παει να γινει. Το προβλημα με αυτη την προσεγγιση ειναι οτι δεν υπαρχει ουσια και το βασικοτερο προοπτικη για το κατι παραπανω.
Παρτε για παραδειγμα την κατηγορια Ν1-Ν2-Α5-Α6. Ας πουμε οτι μαζευονται 10 Α6, 4 Α5, 6 Ν2 και 4 Ν1. Συνολο 24 αυτοκινητα, μεγαλη χαρα. Ελα ομως που με το συμμαζεμα της Ν, τα Α θα τους δινουν γυρο στο 20λεπτο. Θα εχουμε τουλαχιστον 4 διαφορετικες μαχες, σε 4 πολυ διαφορετικα σημεια της πιστας και αν εσεις πιστευτε οτι υπαρχει θεατης που δε θα ζαλιστει ή μπερδευτει με αυτο που βλεπει τοτε παω πασο.
Ας παμε και στην αλλη κατηγορια οπου συνυπαρχουν τα Ε εως 2000 με τα Α7 και τα Ν3. Μιλαμε για 1-2 μαξιμουμ Α7 που θα κερδιζουν ενα σωρο Εσκορτ και μαζι θα διασυρουν οποια Ν3 τολμησουν να ασχοληθουν. Μα θα πειτε, τα Εσκορτ θα κανουν παντες, θορυβο. Ναι, κυριοι αλλα δεν προκειται ουτε για αναβαση, ουτε για Drift Challenge. Εδω ειναι αγωνας ταχυτητας και αν υπαρχει μια κατηγορια που επιλεγουν ολες οι αναλογες με την Ελλαδα χωρες να επενδυσουν πανω της για να δημιουργησουν πρωταθληματα τουρισμου με επισημες ομαδες κλπ, αυτη ειναι η Ν3 (στο περιπου). Και εμεις θα την χαντακωσουμε πισω απο 1-2 Α7 και αρκετα Εσκορτ που θα κανουν παντες και θορυβο. Με ποια λογικη;Ας ερθουμε στο δυσκολο δρομο. Εδω η πιτα μοιραζεται σε δυο κατηγοριες Ν3-Α6 και Ν1-Ν2. Γιατι ομως και το κυριοτερο ποια ειναι η προοπτικη αυτης της μοιρασιας;
Τα N3 με τα Α6 εχουν πολυ παραπλησια αναλογια κιλων ανα ιππο και ειναι ευκολο να ισοσταθμιστουν με λιγο παιχνιδι στα βαρη. Συμμετοχες εξαιτιας της δουλειας του Δημου και της παρεας του για τα 106 υπαρχουν αρκετες και μπορουν να πλαισιωθουν απο τα Ν3 που αργα αλλα σταθερα αυξανονται. Η ομοιογενια των αυτοκινητων επιτρεπει την εφαρμογη τεχνασματων που τονωνουν τον ανταγωνισμο και αφηνουν τα περιθωρια σε περισσοτερους να γινουν νικητες δινωντας το απαραιτητο στοιχειο της εκπληξης στο θεατη. Μιλαω για αναποδη σειρα εκκινησης στους δευτερους αγωνες, ερμα στους νικητες και τους πρωτοπορους της βαθμολογιας, κολπα γνωστα και πετυχημενα στα κορυφαια πρωταθληματα του κοσμου. Το κυριοτερο υπαρχουν ετοιμα, ομολογκαρισμενα μοντελα για επισημες συμμετοχες (Renault Clio, Honda Civic, Peugeot 206, Citroen C2 νομιζω και MG). Μακροπροθεσμα, οπως καταλαβαινετε αυτη η κατηγορια μπορει να εξελιχθει σε αυτο που ολοι θελουμε, ενα πρωταθλημα τουρισμου με επισημες ομαδες και οδηγους.
Τα Ν2 και Ν1 απο την αλλη μπορει ποτε να μην αποκτησουν την ομοιγενεια της κορυφαιας κατηγοριας, ομως με παιχνιδι στα κιλα τα αυτοκινητα δε θα εχουν παραλογες διαφορες. Κοιταξτε τις συμμετοχες των φετινων αναβασεων και δειτε ποσα διαθεσιμα αυτοκινητα υπαρχουν, με παιδια στο τιμονι που συνηθως κανουν τα πρωτα τους βηματα και αναζητουν τα πολλα αγωνιστικα χιλιομετρα που ΔΕΝ μπορουν να τους δωσουν οι αναβασεις. Οσοι απο αυτους ηρθαν φετος στα 106, εφυγαν με τις καλυτερες εντυπωσεις και δεν ειναι παραλογο να υποθεσει κανεις οτι τα καλα λογια θα διαδοθουν γεμιζοντας μια τετοια κατηγορια ειδικα αν υπαρχει καποιος που θα ηγηθει και θα λειτουργησει δημιουργικα (παλι στα προτυπα του φετονου 106 καπ). Αξιζει κατα τη γνωμη μου η επενδυση, η ευκαιρια σε αυτα τα παιδια να παρουν τον πρωτο ρολο και οχι αυτον του κομπαρσου πισω απο τα Α6-Α5. Μακροπροθεσμα, αυτη η κατηγορια μπορει να εξελιχθει στο μεσαιο σκαλοπατι μιας ιεραρχικης δομης με κορυφη τα Ν3-Α6 και βαση ενα Ενιαιο που θα απευθυνεται αποκλειστικα σε πιτσιρικαδες αλλα και ωριμους πρωταρηδες της πιστας. Ενα μεσαιο σκαλοπατι οπου οι φιλοδοξοι και ικανοι νεοι θα πρεπει να κλεψουν τις εντυπωσεις απο εμπειροτατους ερασιτεχνες για να τραβηξουν την προσοχη των επισημων ομαδων της κορυφαιας κατηγοριας. Εκρηκτικο μιξ δε νομιζετε;Για οσους ειχαν την υπομονη να διαβασουν ως εδω, ενα συγνωμη γιατι το παρακουρασα. Ομως, οφειλω να διευκρινισω οτι σεβομαι απεριοριστα οσους κουραστηκαν και εχασαν ωρες δημιουργοντας τους κανονισμους που ανακοινωθηκαν. Οσοι προσπαθουν και μοχθουν για αυτο που ολοι αγαπαμε αξιζουν την εκτιμηση μας σε καθε περιπτωση. Η κριτικη μου τοποθετηση εχει καθαρα επικοδομητικο χαρακτηρα και ελπιζω να γινει αφορμη για μεστη ανταλλαγη επιχειρηματων.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
...
Συμμετοχες εξαιτιας της δουλειας του Δημου και της παρεας του για τα 106 υπαρχουν αρκετες ...Συμμετοχές υπάρχουν.. Αλλά φαίνεται οτι δεν εινα σιγουρο το 106cup για το 2005
-
Σπέρα-Μέρα!
Εγινε η επιτροπή... Εγινε κουβέντα πολύ και κάπου κατέληξε η ιστορία. Δεν προκαλώ κανέναν. Απλά συμφωνώ με το γιατρό πως πρέπει το τοπίο να είναι καθαρό. Ναι Νάσσο αξίζει να μάθουμε όλοι τι πάιχτηκε. Οτι ο Μεσημέρης και ο Στρατισίνο σε πουλησαν και δεν ήρθαν (τι και αν ταξίδευα?, τι και αν έπηζε, εμείς μαζί ζητήσαμε να γίνει η επιτροπή μετά από πρόταση του Δημοσθένη και δε΄χτηκε αμέσως ο ΑΜ), πως έγιναν δύο συναντήσεις.Η πρώτη δύσκολη σε κλίμα κάπως, η δεύτερη με περισσότερη κατανόηση. Διαψεύστε με αν είναι αλλοιώς. Το κλίμα σπάνια μεταφέρεται ορθά...
Ναςς, Βάλε στην οθόνη τις δύο προτάσεις. Θεωρώ ότι η πρόταση της τεχνικής επιτροπής ήταν πιό προχωρημένη από αυτή του ΣΟΑΑ και κάλεσε με την ευγένεια που σε διακρίνει τον Κύριο Χρήστο Αναγνωστόπουλο και τον Κύριο Δήμο Ριζικάρη να τοποθετηθούν. Αν δεν ξέρουμε το πως αποφασίστηκε το καθε τι, αν δεν κατανοήσουμε το πνεύμα του νομοθέτη, πως θα υποστηρίξουμε τη μία ή την άλλη απόφαση?
Πάντως πέρα από το αποτέλεσμα μακάρι να λειτουργούσαμε γενικότερα κάπως έτσι.Τι θα λέγατε για κάτι ανάλογο σε σχέση με τις δοκιμές στα Ράλλυ και βέβαια σε σχέση με την προβο΄λή των αγώνων????
Βάζω και ακόμα ένα θέμα.
Οι υποχρεώσεις του οργανωτρή.
Τα παράβολα εκτοξεύτηκαν. Η διαφορά δεν θα πάειστην ΕΘΕΑ αλλά στις λέσχες!
Πως όμως θα επενδυθόύν.
Τι είναι υποχρεωμένοι να κάνουν?
Θα λειτουργήσει επιτέλους αξιοκρατικό μοίρασμα των αγώνμωνξ ή κάποιοι θα είναι στο απυρόβλητο είτε ματαιώνουν,είτε οργανώνουν παρωδίες.
Βάλτε πλάτη παίδες!
Πολλά μαζί, ε?Στρατης
Προκήρυξη πρωταθλημάτων ταχύτητας 2005